42 was het vorig jaar geloof ik? Nu voor 60 alle drie de wedstrijden ofzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:05 schreef Robinhoo het volgende:
Dat denk ik ook ja, pass-pertout. Alle 3 wedstrijden voor een vaste prijs.
42,50. Vlak die 50 cent niet uit, kan het verschil tussen wel en niet gaan zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:07 schreef Bevin het volgende:
[..]
42 was het vorig jaar geloof ik? Nu voor 60 alle drie de wedstrijden ofzo
donderdag 1 oktober, donderdag 5 november en woensdag 2 december zijn de thuiswedstrijden... maar ik zie dat ik 1 oktober zelf thuiswedstrijd heb van badminton, moeten we maar ff iemand voor regelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:05 schreef Robinhoo het volgende:
Dat denk ik ook ja, pass-pertout. Alle 3 wedstrijden voor een vaste prijs.
Dat is 1. Nu Denneboom nog.quote:Youssouf Hersi naar AEK Athene
TWENTE - FC Twente-speler Youssouf Hersi vertrekt naar AEK Athene. De middenvelder kreeg onlangs te horen dat hij bij FC Twente mocht vertrekken, hoewel zijn contract nog tot 2010 doorliep.
Onder meer Heracles Almelo toonde belangstelling voor hem, maar Hersi verkoos een avontuur in het buitenland. Net voor het sluiten van de transfermarkt is zijn wens uitgekomen, hij gaat naar Griekenland. De middenvelder treft in Athene zijn schoonfamilie, die er al een jaar woont. Schoonvader Henk ten cate is trainer van stadsgenoot Panathinaikos. Hersi speelde sinds 2007 bij FC Twente, in 46 competitieduels scoorde hij acht keer.
Dat wist ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:54 schreef BB-King het volgende:
Ik wist niet dat Hersi de dochter van Henk ten Cate neukte.
Eens. Nooit wat op aan te merken geweest. 't Is jammer dat hij op sportief gebied niet kon meegroeien met Twente.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:51 schreef Dos37 het volgende:
Geweldige inzet altijd getoond ook weinig geklaagd dus. Ideale prof.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:51 schreef Dos37 het volgende:
Het ga je goed Hersi
Geweldige inzet altijd getoond ook weinig geklaagd dus. Ideale prof.
Kon zo snel niet aan een Oranje opblaashamer en een helm komen. De bos wortels was geen probleem, maar met alleen dat voel ik me toch aardig naakt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:53 schreef Rikketik het volgende:
Gaan er overigens nog mensen hier naar de Veste, volgende week als Nederland er tegen Japan speelt? Ik heb de kaartjes vandaag ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |