Sparta is wat dat betreft wel een (doelpuntrijk) zekerheidje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:40 schreef msnk het volgende:
Zolang er maar gewonnen wordt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ze zouden deze in de ArenA moeten draaien na een goal van Suarez. Pistolero van Juno Reactor
.
Dan ga je je verlagen tot niveautje PSV ten tijde van Romario en Ronaldo met hun sambamuziek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ze zouden deze in de ArenA moeten draaien na een goal van Suarez. Pistolero van Juno Reactor
.
Karlovy Laznequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef Bananenman het volgende:
Ik zit pas net even te kijken wat er verder nog in de EL zit, en er zit genoeg moois tussen. Lazio of Aston Villa loten lijkt me top, maar wederom naar Praag afreizen ook niet verkeerd
dan zou ik er liever voor kiezen dat ze een goeie remix makken van bang bang you shot me down (nancy sinatra)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
.
Wat een slecht nummerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
.
quote:
Dan moeten ze eens stoppen om er naar te vragen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:11 schreef Fortitudo het volgende:
martin jol maakt weinig vrienden momenteel
eerst co adriaanse en nu mvb trap na geven
ik had meer van martin verwacht. begint nu al HtC II te worden.
Hoezo Co een trap NA geven? Volgens mij gaf Co de eerste trap en diende Jol hem slechts van repliek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:11 schreef Fortitudo het volgende:
Co gaf Jol een trap hoor, Jol trapte alleen terug.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:11 schreef Fortitudo het volgende:
Zijn broertje voetbalt toch ook ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:45 schreef kevin6188 het volgende:
In plaats van dat Suarez weg gaat, kwam er juist eentje bij. Broertje Suarez zat in de dug-out training te kijken. En hij had maté bij zich, dus op een gegeven moment had Suarez genoeg van de ronde en ging het thee drinken met z'n broer.
Leuk verhaal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:45 schreef kevin6188 het volgende:
In plaats van dat Suarez weg gaat, kwam er juist eentje bij. Broertje Suarez zat in de dug-out training te kijken. En hij had maté bij zich, dus op een gegeven moment had Suarez genoeg van de ronde en ging het thee drinken met z'n broer.
quote:
Ja dat zal wel geinig zijn Lazio, goede maat voor me is voor Lazio en is anti Ajax(Politieke redenenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef Bananenman het volgende:
Ik zit pas net even te kijken wat er verder nog in de EL zit, en er zit genoeg moois tussen. Lazio of Aston Villa loten lijkt me top, maar wederom naar Praag afreizen ook niet verkeerd
Even gevaarlijk doen, ik kan de plank natuurlijk helemaal misslaan. Maar hoe reageert je vriend op niet-westerlingen in het team van Lazio dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja dat zal wel geinig zijn Lazio, goede maat voor me is voor Lazio en is anti Ajax(Politieke redenen) gaat er ook wel een paar keer per jaar heen.
Villa was zeker relaxed vorig jaar en Praag ga ik deze keer niet missen mochten we ze loten.
Maargoed ook Benfica, Panathinaikos(wss) en nog veel meer grote ploegen zitten erbij.
Absoluut. Vroeg het home in, lekker ouwehoeren, biertjes drinken, gekkenhuis op het vak, the Suarez show aanschouwen, drie punten pakken en gelukkig huiswaarts kerenquote:
Lazio en Slavia loten. Scheelt mij ook weer een aantal wedstrijden kijken. Of anders Roma en Sparta Praag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef Bananenman het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Europa_League_2009%E2%80%9310quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:55 schreef Nashje het volgende:
Hoe zit dat nu met de EL? Wanneer zijn die poulefases?
Nou zeg dat wel. Mag dan ook hopen dat het weer gewoon mooi, zonnetje erbij. Lang geleden dat we zo'n lekkere zondagmiddag hadden dat je met mooi weer bij het home kon zuipen. Heeft ook z'n positieve punten, vroeger beginnen aan de competitie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut. Vroeg het home in, lekker ouwehoeren, biertjes drinken, gekkenhuis op het vak, the Suarez show aanschouwen, drie punten pakken en gelukkig huiswaarts keren
Ben ik ook benieuwd naar. Zes wedstrijden is wel weer leuk. Uit én thuis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:52 schreef msnk het volgende:
Kan er tegen ieder team geloot worden of zijn er 'strings attached'?
Hij heeft het liefst Italianen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Even gevaarlijk doen, ik kan de plank natuurlijk helemaal misslaan. Maar hoe reageert je vriend op niet-westerlingen in het team van Lazio dan?
Ik zet geen voet in Turkije tenzij daar de finale gespeeld zou worden, maar dat was al vorig seizoen. Damn, ik zit waarschijnlijk in de bus als die loting wordt gehouden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:17 schreef Nashje het volgende:
AS Roma zou echt tof zijn. Zal iedereen wel naar toe willen helaas.
Liever geen team uit Turkije.
Denk dat het nog wel mee valt hoeveel man er naar Rome willen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:17 schreef Nashje het volgende:
AS Roma zou echt tof zijn. Zal iedereen wel naar toe willen helaas.
Liever geen team uit Turkije.
Ik wil er sowieso heen voor Lazio.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk dat het nog wel mee valt hoeveel man er naar Rome willen.
Enige wat echt uitverkocht is geweest de laatste jaren is HSV(volgens mij).
Mooiquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk dat het nog wel mee valt hoeveel man er naar Rome willen.
Enige wat echt uitverkocht is geweest de laatste jaren is HSV(volgens mij).
Zeg kap daar eens mee. 1 keer wonderbaarlijk onstappen ok, maar niet nog een keer tegen Slavia.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:22 schreef Radegast het volgende:
Als Rode Ster nou volgende week even stunt tegen Slavia, dan is de ex-EC1-winaarspoule nog mogelijk.![]()
Ajax,Celtic,Steaua,Rode Ster.
Vorig jaar was het ook al zo doelpuntrijk in de uitwedstrijd. Ik hoop dat ze zich nu willen revancheren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sparta is wat dat betreft wel een (doelpuntrijk) zekerheidje.
Genoeg mooie clubs!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Overzicht van de meest waarschijnlijke tegenstanders in de groepsfase:
vEL:
PAOK (Heerenveen)
Dinamo Zagreb
Werder
Everton
Litex Lovech Grappige naam
Villareal
Lech Poznan
Fulham
Galatasaray
Hapoel Tel Aviv
Metaurg Donetsk/Austria Wien
Kosice/Roma
CSKA Sofia/Dynamo Moskou
Lille
Lazio
Toulouse
Partizan/Zilina
Basel
Shaxtar Donetsk
Brondby
Athletic Bilbao
Sarajevo/Cluj
Rapid Wien
Steau Boekarest
Sparta Praag
Nacional?
Genoa
Slovan Liberec
HSV
Fenerbahce
Sturm/Graz/Metalist Kharkov
Slavia Praag
Benfica
Vaslui
Valencia
Daar heb ik dan weer helemaal niets mee, sterker nog: vind het echt een enorm saaie schijtclub.quote:
Lekker geprikt worden in Romequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooi. Mooiste is natuurlijk wel als je daar staat met een groot groepje, maar zou er zelf ook wel héél graag naar toe willen. Fiorentina is al afgeketst voor m'n neus, maar ASR laat ik zeker niet schieten.
Maar zij zullen wel veel man meenemen, en die wedstrijden zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer helemaal niets mee, sterker nog: vind het echt een enorm saaie schijtclub.
Ik heb altijd een extra binnenbandje bij mequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lekker geprikt worden in Rome
Ze hebben iig geweldige supporters. Zeker thuis.quote:
Ja en snel ben je ook nogquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb altijd een extra binnenbandje bij me![]()
Was op de vlucht voor jullie, maar helaas..quote:
Weet ik niet. Ze lijken wel verdomd veel op elkaar.quote:
Het stadion en het publiek kan je alles behalve saai noemen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer helemaal niets mee, sterker nog: vind het echt een enorm saaie schijtclub.
Hahaha, niemand ontkomt aan mijquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Was op de vlucht voor jullie, maar helaas..
Ik doe gewoon m'n Roma shirtje aan, met Chivu achteropquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lekker geprikt worden in Rome
Had beter saai schijtteam kunnen zeggen inderdaad. Supporters zijn geweldig, maar ik vind het team nooit iets speciaals hebben gehad. Ben waarschijnlijk ook een van de weinige die dat shirt van ze lelijk vindt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het stadion en het publiek kan je alles behalve saai noemen.
Dat betekend sowieso 1 vette trip uit pot 1quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:23 schreef kevin6188 het volgende:
Denk alleen wel dat Ajax in pot 2 terechtkomt. Best wat afvallers met CL-punten of veel UEFA Cup-punten die deelnemen deze editie.
Vorige keer werd je post geedit en nog flikker je weer zo'n kutopstelling neer met Enoh op linksback en Atouba rechtsback.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:06 schreef Barca het volgende:
Suarez - Sulejmani? Hm ... liever Suarez - Zeegelaar.
Met daarachter:
Donald, De Zeeuw, De Jong/Lindgren, Anita;
Enoh, Van der Wiel, Alderweireld, Atouba;
Stekelenburg
Dan ben je wel voor Ajax neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als PAOK nou H'veen even wipt en Ajax loot dan word ik echt helemaal gek.
Dat had ik toen we Slavia lootte. Tot 2 keer toe. Eerste keer vond ik het nog wel lollig. De 2e keer niet meer...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als PAOK nou H'veen even wipt en Ajax loot dan word ik echt helemaal gek.
Juist! AS Roma per favore.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat betekend sowieso 1 vette trip uit pot 1
Goed idee. Of eigenlijk twee centrale topics; een voor opstellingen die realistisch zijn en een voor al die bullshit opstellingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:17 schreef Chadi het volgende:
die opstellingen hierkan er niet een centrale opstellingen topic komen.
Gewoon een apart topic voor Barca dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Goed idee. Of eigenlijk twee centrale topics; een voor opstellingen die realistisch zijn en een voor al die bullshit opstellingen.
Nee man!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vorige keer werd je post geedit en nog flikker je weer zo'n kutopstelling neer met Enoh op linksback en Atouba rechtsback..
FAIL.
Bullshit is in the eye of the beholder!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Goed idee. Of eigenlijk twee centrale topics; een voor opstellingen die realistisch zijn en een voor al die bullshit opstellingen.
Nee mafkees. Bekijk je eigen post nog maar eens. Dwaas.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 05:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee man!
Stekelenburg;
Suarez, Zeegelaar
Jij hebt echt last van zonnesteek als je denkt Enoh linksback en Atouba rechtsback!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja dat zal wel geinig zijn Lazio, goede maat voor me is voor Lazio en is anti Ajax(Politieke redenen) gaat er ook wel een paar keer per jaar heen.
Villa was zeker relaxed vorig jaar en Praag ga ik deze keer niet missen mochten we ze loten.
Maargoed ook Benfica, Panathinaikos(wss) en nog veel meer grote ploegen zitten erbij.
quote:Koeman verwijst topclubs door naar Ajax
AZ-trainer Ronald Koeman is erg tevreden over zijn voorhoede. De trainer hoopt daarom niet dat Mounir el Hamdaoui en Moussa Dembélé alsnog verkocht worden. Hij verwijst topclubs liever door naar Luis Suárez (Ajax).
Met nog tien dagen te gaan vrezen verschillende clubs dat hun topspelers alsnog worden weggekaapt door grote, kapitaalkrachtige clubs. Ook AZ zal voorlopig scouts op de tribune weten te vinden. Koeman denkt dat de topclubs beter vijftig kilometer verder kunnen kijken.
"Laat die clubs eerst maar eens bij Ajax gaan kijken", grijnsde de AZ-trainer tegenover het Noord-Hollands Dagblad. Koeman doelde op de zeer productieve Suárez.
Ondanks de vermoedelijke zenuwen bij de supporters uit Alkmaar lijkt het er vooralsnog op dat AZ het koningskoppel in Alkmaar kan houden.
Kijk nou naar je opstelling luldebehanger.. JIJ zette Enoh op linksback..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 05:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee man!
Stekelenburg;
Suarez, Zeegelaar
Jij hebt echt last van zonnesteek als je denkt Enoh linksback en Atouba rechtsback!
[..]
Bullshit is in the eye of the beholder!![]()
Ai, beterschap Doopz.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:24 schreef Doopy-X- het volgende:
Crap, Mexicaanse griep is geland hier (vrouwtje). Even afwachten of ik morgen wel naar Ajax kan
quote:AMSTERDAM - De dag na zijn galavoorstelling tegen Slovan Bratislava (5-0) vestigde Luis Suarez weer de aandacht op zich. Nu niet door vier keer te scoren, maar door na het rondootje op de training plotseling over het hek te springen en in de dug-out een kopje Uruguayaanse thee met zijn broer Paolo te drinken. "Ik blijf", stelde hij de fans opnieuw gerust.
Luis Suarez juicht na zijn eerste doelpunt tegen Slovan. Foto: Rob de Jong
Please Wait ...
"Omdat ik me hier prettig voel en ik weet dat ik onder Martin Jol nķg beter kan worden. Dat is nodig om te slagen bij een topclub." Ondanks Suarez' mooie woorden houdt heel Ajax de adem in. "Ik denk dat we Luis tot 1 september moeten opsluiten in de ArenA", kijkt ook Miralem Sulejmani - compagnon in de aanval - reikhalzend uit naar het sluiten van de transfermarkt. "Luis is belachelijk goed! Niet normaal!"
"Normaal gesproken hoop je dat je spits zes keer scoort, maar na twee doelpunten dacht ik nu: ho maar even", beschreef Martin Jol zijn gemengde gevoelens op de bank. Het reclamespotje dat Suarez voor zichzelf maakte, kwam op een ongelegen moment. Als een topclub met de geldbuidel begint te rinkelen, Ajax een niet te weigeren bod ontvangt en ook de topschutter zelf op die lokroep ingaat, wordt de belangrijkste pijler onder Jols elftal weggeslagen. Met negen treffers in vier officiële wedstrijden heeft de goaltjesdief een onwaarschijnlijk gemiddelde.
"Natuurlijk denk ik erover na als er een club als Barcelona zou komen. Daar te mogen spelen, is de droom van elk kind, dus ook van mij. Nu zegt mijn gevoel nee, omdat ik hier nog niet klaar ben. Ik voel me belangrijk, word gesteund door de groep en de trainers en wil de club kampioen maken en de Champions League in helpen. Maar misschien wil Ajax me wel verkopen als er heel veel miljoen wordt geboden."
Jol heeft er echter het volste vertrouwen in dat Suarez ook de komende maanden in de eredivisie is te bewonderen. "Die afspraak heb ik met hem. Hij heeft beloofd nog minimaal één jaar voor Ajax te spelen. De absolute top heeft zich nog niet gemeld en de andere clubs kunnen hem niet betalen. Je moet niet vergeten dat Luis heel veel waard is geworden."
De treffers tegen Slovan vijzelden zijn marktwaarde nog verder op. "Dit was een unieke avond", besefte de hoofdrolspeler ook. "Het was de eerste keer dat ik vier keer in één wedstrijd scoorde en nog de 1-0, 2-0, 3-0 en 4-0 ook." De bal kreeg hij van de Engelse scheidsrechter Mark Clattenburg als aandenken mee naar huis. "Die gaat naar Montevideo", aldus Suarez. "Ik heb daar mijn eigen museum. Wat er nog meer in staat? Onder meer de schoenen die ik droeg toen ik mijn eerste doelpunt in de Uruguayaanse eerste divisie maakte en heel veel shirts van tegenstanders uit de UEFA Cup."
Na het kopje thee stappen Luis en Paolo van het trainingsveld af. "Ik ben moe, ga rusten, want zondag tegen Sparta moet ik er weer staan. Als we die wedstrijd niet winnen, is iedereen mijn doelpunten tegen Bratislava weer vergeten."
"Zijn hoeveelheid goals en zijn verantwoordelijkheidsgevoel zijn geweldig", complimenteerde Jol zijn aanvalsleider, die hij niet kan missen. "Hij is een echte 'capitano', hield voor de wedstrijd ook een prachtige speech." De trainer heeft nog geen opvolger voor hem op het oog, mocht Suarez tķch vertrekken. "Omdat ik daar niet aan wíl denken."
Het is trouwens prachtig om te zien hoe ze op fora van Milan, ManU, etc. spreken over Suarez. Na dit seizoen is hij weg, maar gelukkig wel voor de hoofdprijs.quote:
Dat is toch bijna precies hetzelfde bericht als van Doopy?quote:
quote:De absolute top heeft zich nog niet gemeld en de andere clubs kunnen hem niet betalen. Je moet niet vergeten dat Luis heel veel waard is geworden."
Dan te bedenken dat hij aanstaande zomer nog een contract voor 2 jaar heeft. Met zijn huidige ontwikkeling en effectiviteit zal het dan wel +45 miljoen zijn i.p.v. +35.quote:
sorry meneerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:17 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dat is toch bijna precies hetzelfde bericht als van Doopy?
Zeker zin in zondag.. lekker weertje.. bieries pakken
Heb je een linkje van zulke fora?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:04 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Het is trouwens prachtig om te zien hoe ze op fora van Milan, ManU, etc. spreken over Suarez. Na dit seizoen is hij weg, maar gelukkig wel voor de hoofdprijs.
http://forum.acmilan-online.com/showthread.php?t=10885quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb je een linkje van zulke fora?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee mafkees. Bekijk je eigen post nog maar eens. Dwaas.
Verder is dit weer een waardeloze opstelling
@ Doopy: Hmm, behoorlijk balen. Succes / beterschap!
Mafkees .... de linies werden in omgekeerde volgorde opgenoemd. Maar niet omgekeerd qua posities!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kijk nou naar je opstelling luldebehanger.. JIJ zette Enoh op linksback..
Zeegelaar staat toch ook geen rechterspits!?!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:06 schreef Barca het volgende:
Suarez - Sulejmani? Hm ... liever Suarez - Zeegelaar.
Met daarachter:
Stekelenburg
Zijn tanden vinden zij daar wel erg mooiquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://forum.acmilan-online.com/showthread.php?t=10885
Welcome to the real world!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:25 schreef bloodysunday het volgende:
Als Luis verkocht word om het geld zou ik daar echt om moeten kotsen
Als Ajax betere scouts had dan was het een weg terug naar de top. Volgend jaar Suarez verkopen voor 45miljoen als hij een fantastisch seizoen heeft gedraaid en dan 5 Suarezen terugkopen voor tussen de 3 en 8miljoen per stuk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:29 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik weet dat het gebeurd maar wil Ajax nou terug naar de top of niet?
Nee dat is ook drama..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als Ajax betere scouts had dan was het een weg terug naar de top. Volgend jaar Suarez verkopen voor 45miljoen als hij een fantastisch seizoen heeft gedraaid en dan 5 Suarezen terugkopen voor tussen de 3 en 8miljoen per stuk.
Maar Ajax kan helaas niet zo goed scouten.
Suarez is niet te houden. Als hij dit seizoen blijft ben ik tevreden. Kampioen worden met Ajax, naar het WK en dan een geweldig afscheid en een mooie nieuwe club. Zou mijn droomscenario zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:29 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja want die lopen gewoon rond in de bijlmerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als Ajax betere scouts had dan was het een weg terug naar de top. Volgend jaar Suarez verkopen voor 45miljoen als hij een fantastisch seizoen heeft gedraaid en dan 5 Suarezen terugkopen voor tussen de 3 en 8miljoen per stuk.
Maar Ajax kan helaas niet zo goed scouten.Of durft de gok niet aan als er een talent wordt aangekaart.
En dan heb je Maxwell nog en staat Grygera ook in de belangstelling (hoorde ik van een collega).quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez - Zlatan - Messi (Mocht Henry vertrekken... )
.
Porto doet het ook op deze manier. Werken met ongeveer dezelfde begroting maar hebben een 2x zo goed team omdat ze gewoon veel beter scouten en goedkope maar goede vervangers halen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja want die lopen gewoon rond in de bijlmer
Scouting. Toen, en de jaren ervoor, werden er spelers gescout als Esqudé, Grygera, Zlatan, Maxwell, Trabelsi en ook hadden we met Sneijder, Van der Vaart, Heitinga, Babel, De Jong een goede lichting uit de jeugd die nog niet vroeg vertrokken naar het buitenland.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:49 schreef bloodysunday het volgende:
Ik wil dat Ajax van 2004 weer maar waar ligt de falende schakel dat dat nu niet meer gebeurd.
ja ik denk ook dat de hele manier van denken veranderd is en spelers eerder vertrekken naar een top competitie. De Eredivisie is de 10e(!) competitie van de wereld. Te triest voor woorden eigenlijk. Nederland zou rond de 5/6/7 moeten zitten we kunnen ons toch wel meten met de Franse competitie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Scouting. Toen, en de jaren ervoor, werden er spelers gescout als Esqudé, Grygera, Zlatan, Maxwell, Trabelsi en ook hadden we met Sneijder, Van der Vaart, Heitinga, Babel, De Jong een goede lichting uit de jeugd die nog niet vroeg vertrokken naar het buitenland.
En voor hoeveel van die buitenlandse talenten was Beenhakker verantwoordelijk? Ajax heeft geen scouting die Ajaxwaardig is, Beenhakker heeft een aantal superspelers gescout en zoals het rapport van Coronel aankaart: dat was het enige seizoen dat er goed gescout werd. Nu doet hij hetzelfde bij Feyenoord (Ochoa, Lewandowski), maar die hebben geen geldquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Scouting. Toen, en de jaren ervoor, werden er spelers gescout als Esqudé, Grygera, Zlatan, Maxwell, Trabelsi en ook hadden we met Sneijder, Van der Vaart, Heitinga, Babel, De Jong een goede lichting uit de jeugd die nog niet vroeg vertrokken naar het buitenland.
http://community.manutd.com/forums/p/71886/653555.aspxquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb je een linkje van zulke fora?
Dat wordt dus heel makkelijk voor Ajax, elke speler die bij Feyenoord gescout word maar niet betaalbaar is voor onze havenstadse boys, halen wij maar voor een prikkiequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:04 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En voor hoeveel van die buitenlandse talenten was Beenhakker verantwoordelijk? Ajax heeft geen scouting die Ajaxwaardig is, Beenhakker heeft een aantal superspelers gescout en zoals het rapport van Coronel aankaart: dat was het enige seizoen dat er goed gescout werd. Nu doet hij hetzelfde bij Feyenoord (Ochoa, Lewandowski), maar die hebben geen geld
[..]
http://community.manutd.com/forums/p/71886/653555.aspx
Da's gunstig voor onze mooiweervoetballers.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Voorlopige weersverwachting voor Bratislava: zonnig en 29 graden.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's gunstig voor onze mooiweervoetballers.
Dalijk verliezen we daar nog met 6-0. Het past in de lijn die we al jaren bewandelen. Zie het zo gebeuren.
Ik zou serieus overwegen Suarez op de bank te houden. a) je wil hem niet nog meer in de spotlights zetten en b) ik zie ze er wel voor aan om hem uit wraak uit de wedstrijd te trappen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's gunstig voor onze mooiweervoetballers.
Dalijk verliezen we daar nog met 6-0. Het past in de lijn die we al jaren bewandelen. Zie het zo gebeuren.
Plus om te kijken hoe het team zonder Suarez kan spelen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou serieus overwegen Suarez op de bank te houden. a) je wil hem niet nog meer in de spotlights zetten en b) ik zie ze er wel voor aan om hem uit wraak uit de wedstrijd te trappen.
Ik hoop echt dat Jol voorzichtig is.
Nou daar hoef je niet zo lang over na te denken, aanvallend zal het dan echt kut zijn. En goals scoren? Wie doet dat dan? Dario? Urby? Sulejmani?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Plus om te kijken hoe het team zonder Suarez kan spelen.
Ben ik het mee eens, het werd donderdag wel duidelijk dat Slovan Bratislava enorm veel ruimte weggeeft zodra ze zelf gaan proberen aan te vallen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou serieus overwegen Suarez op de bank te houden. a) je wil hem niet nog meer in de spotlights zetten en b) ik zie ze er wel voor aan om hem uit wraak uit de wedstrijd te trappen.
Donaldquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nou daar hoef je niet zo lang over na te denken, aanvallend zal het dan echt kut zijn. En goals scoren? Wie doet dat dan? Dario? Urby? Sulejmani?
Ja inderdaad, maar ook eens om te kijken hoe het gaat als Suarez een keertje afwezig is. En natuurlijk om Dario weer eens een kans te geven. Lekker wat jeugd laten spelen. Zeegelaar, Donald en De Jong moeten zeker minuten maken. Die laatste 2 misschien wel gewoon in de basis zetten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is inderdaad misschien nog wel de beste redenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Plus om te kijken hoe het team zonder Suarez kan spelen.
quote:Interessant is dat Ajax zich in elk geval beter dan voorheen voorbereidt op het scenario van een late overval. Het contact met de zaakwaarnemers van Afonso Alves is vorige week bewust gelegd. Ajax kan financieel gezien geen aanval met Suarez en Alves formeren. Voor zover je twee van dergelijke schutters en statusgevoelige ego's al aan elkaar zou willen koppelen.
Maar als alternatief voor Suarez is Alves wel een spits van het niveau waarmee Ajax nog steeds kampioen van Nederland kan worden. Zo zijn er nog wel een paar aanvallers op de markt voor wie dat geldt. Ook met hen heeft Ajax inmiddels contact. Voor het geval dat.
Als dat team bijelkaar was gebleven had je echt ver kunnen komen in de CL. Maarja, als..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan heb je Maxwell nog en staat Grygera ook in de belangstelling (hoorde ik van een collega).
Het Ajax van 2004 was echt niet normaal. Veel van die spelers zijn beland bij Real, Inter, Barcelona, Liverpool, Manchester City, Atlético, Arsenal, Valencia en Sevilla.
Voor wat het waard is.. Hij zat er vorige keer ook aardig naast met iets kan ik me herinnerenquote:Gieling [zaakwaarnemer van Gudjohnsen] heeft maandag een gesprek geplanned staan met Ajax ;-)
Verder geen updates omtrent Urby. Volgens mijn bronnen wil hij de eerst komende twee wedstrijden de situatie aankijken, wordt ie pertinent een bankzitter dan is de kans aanwezig dat ie op het bod van Everton (of die andere PL club die mij niet duidelijk is) ingaat.
Wordt vervolgd heren ...
Hopelijk wordt Urby verkocht en halen we Honda of Elmquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:43 schreef Frankz0rz het volgende:
Die poster op AN die gister met dat nieuwtje m.b.t Gudjohnsen kwam heeft vandaag dit gepost:
[..]
Voor wat het waard is.. Hij zat er vorige keer ook aardig naast met iets kan ik me herinneren
Hmm das minder. Hoop dat Urby vertrekt en Honda komt..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Elm gaat naar AZ voor 5 miljoen.
Volg heel die Gudjohsen niet, maar een echte goaltjesdief is het niet echt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:43 schreef Frankz0rz het volgende:
Die poster op AN die gister met dat nieuwtje m.b.t Gudjohnsen kwam heeft vandaag dit gepost:
[..]
Voor wat het waard is.. Hij zat er vorige keer ook aardig naast met iets kan ik me herinneren
Urby naar Everton voor een leuk bedragje zie ik wel zitten. Mooi een middenvelder met creativiteit voor terughalenquote:2005/06 Chelsea FC Vlag van Engeland Engeland Premier League 27 2
2006/07 FC Barcelona Vlag van Spanje Spanje Primera Divisiķn 26 5
2007/08 FC Barcelona Vlag van Spanje Spanje Primera Divisiķn 23 2
2008/09 FC Barcelona Vlag van Spanje Spanje Primera Divisiķn 24 3
Hij scoort nog minder dan Rommedahlquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volg heel die Gudjohsen niet, maar een echte goaltjesdief is het niet echt.
[..]
Urby naar Everton voor een leuk bedragje zie ik wel zitten. Mooi een middenvelder met creativiteit voor terughalen. Leegte van Urby kan Donald wel vervullen.
Is dat al officieel?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Elm gaat naar AZ voor 5 miljoen.
Geen reden? Dan zal het wel zijn omdat Jol hem die geintjes kwalijk neemt.. Maar dat betekent weer dat Vertonghen linksback moetquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:22 schreef Silenus het volgende:
Atouba niet bij de selectie voor Ajax-Sparta..
tja.. beter dat dan weer een gast met dik salaris hier houden voor niks... denk dat Ole zelf ook wel graag wil spelen..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:38 schreef bloodysunday het volgende:
Oleguer wil dus zeker weg
Waarom denk je dat zo opeens?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:38 schreef bloodysunday het volgende:
Oleguer wil dus zeker weg
Nou omdat hij Donderdag niet speelde, las ergens dat hij dat had gevraagd omdat hij anders niet meer Europees voor een andere ploeg kan uitkomen dit seizoen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zo opeens?Ben het wel met je eens, maar mis ik een nieuwtje waaruit dit blijkt?
Zeker weten, kunnen een aantal spelers wel wat van leren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:53 schreef denthemen het volgende:
Ik gun Oleguer het beste, vorig jaar 100% ingezet wat we niet van elke speler kunnen zeggen
Aldus VoetbalPrimeurquote:Oleguer opnieuw niet in Ajax-selectie
Oleguer is door Ajax-coach Martin Jol wederom buiten de selectie gelaten. De Spanjaard ontbrak al in de selectie voor het duel met Slovan Bratislava en is nu ook niet opgeroepen voor de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam. De 29-jarige Oleguer mag vertrekken uit Amsterdam. De verdediger zat afgelopen donderdag al niet bij de selectie, omdat hij zijn kansen op een transfer niet wilde vergooien door een Europese wedstrijd te spelen.
Ismaīl Aissati keert weer terug in de selectie, melden de Amsterdammers op de eigen website. Hij ontbrak tegen Slovan Bratislava vanwege een blessure. Ook Bruno Silva is opgenomen in de selectie.
Overigens moet Jol het vooralsnog stellen zonder Gabri en Jeroen Verhoeven, die geblesseerd zijn. Kenneth Vermeer kampt met een vingerblessure, maar zit wel bij de selectie.
quote:Martin Jol heeft de wedstrijdselectie bekendgemaakt voor het competitieduel Ajax - Sparta Rotterdam. Ismaīl Aissati, die het duel tegen Slovan Bratislava moest missen wegens een blessure, is weer opgenomen in de selectie. Ook Bruno Silva maakt deel uit van de wedstrijdselectie.
Ajax speelt zondag in eigen huis tegen Sparta Rotterdam. De aftrap wordt verricht om 14.30 uur.
De wedstrijdselectie voor het thuisduel ziet er als volgt uit:
Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Jan Vertonghen
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaīl Aissati
Bruno Silva
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Dennis Rommedahl
Mitchell Donald
Demy de Zeeuw
Marvin Zeegelaar
Ook zij lezen Ajax Netwerkquote:Ajax richt pijlen op Eidur Gudjohnsen
zaterdag 22 augustus, door Jooppiie, Amsterdam, 15:29u, ajaxfans.net
Ajax ziet in Eidur Gudjohnsen de nieuwe versterking voor de spitspositie. De Ijslander kwam dit seizoen weinig aan spelen toe in Spanje en is daarom opzoek naar een nieuwe club. Barcelona is het bereid mee te werken aan een transfer van de dertigjarige centrumaanvaller, maar vraagt nog wel een transfersom.
Ajax informeerde enkele weken terug al informeel bij Barcelona en zaakwaarnemer André Gieling over een mogelijke overgang, gesprekken daarover zijn nu in een serieuzer stadium aanbeland. Gieling is geen onbekende van Ajax. Hij speelde ooit in de Ajaxjeugd, toen een doorbraak uitbleef werd hij zaakwaarnemer.
Gudjohnsen moet in Jols ogen het nieuwe aanspeelpunt worden voorin. Eerder vervulde de blonde aanvaller die rol al bij Bolton Wanderers en Chelsea. Mocht Ajax er niet in slagen Gudjohnsen te contracteren dan blijft Jan Vennegoor of Hesselink het alternatief.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Wielaert las. Jammer.
Mag toch hopen dat het kolder is. Ik word een beetje droevig van al die tribuneklanten uit Catalonie en ex-PSV'ers bij Ajax.quote:
Aldus inmiddels ook AT5.quote:zaterdag 22 augustus 2009 15:49
'Ajax richt pijlen op Eidur Gudjohnsen'
Het geruchtencircuit meldt dat Ajax serieuze belangstelling heeft voor een nieuwe spits: de IJslander Eidur Gudjohnsen.
Op de fansite Ajaxfans.net staat dat de spits in Barcelona weinig aan spelen troekwam en nu op zoek is naar een nieuwe club en dat Barcelona bereid is daaraan mee te werken. De onderhandelingen gaan nu over de transfersom.
Ajax informeerde enkele weken terug al informeel bij Barcelona en zaakwaarnemer André Gieling over een mogelijke overgang, gesprekken daarover zijn nu in een serieuzer stadium aanbeland. Gieling is geen onbekende van Ajax. Hij speelde ooit in de Ajaxjeugd, toen een doorbraak uitbleef werd hij zaakwaarnemer.
Gudjohnsen moet in Jols ogen het nieuwe aanspeelpunt worden voorin. Eerder vervulde de 30-jarige aanvaller die rol al bij Bolton Wanderers en Chelsea.
Denk ik ook. Zou ook prima achter Suarez kunnen spelen denk ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Eidur zou denk ik van onschatbare waarde zijn, die zit echt nog niet in de categorie Oleguer.
Wie zegt dat hij als spits/doelpuntenmachine gekocht zal worden? Bij Barca speelt hij ook als middenvelderquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Gudjohnson is ook niet de doelpuntenmachine die we missen. Als we hem kopen, maakt Jol zich compleet belachelijk.
Heeft ie al gedaan door Atouba te halen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Gudjohnson is ook niet de doelpuntenmachine die we missen. Als we hem kopen, maakt Jol zich compleet belachelijk.
Vier wedstrijden op rij gescoord en niet tegen de makkelijkste tegenstanders.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Honda +1. Plus een miljoen ook weer, gok ik.
Hoop echt dat Ajax voor hem gaat.
Urby nooit meer op de back plaats svp.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:26 schreef kevin6188 het volgende:
Tegen Sparta kan Urby ook wel linksback.
PSV heeft Afellay, Ajax heeft de eeuwig geblesseerde en fysiek zwakke Aissati.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:08 schreef jna het volgende:
Haal die honda nou maar snel. Hij gaf zelf aan qua speelstijl het meest bij Ajax te passen. Toch had PSV gevoelsmatig de voorkeur. Hij kon dus niet echt zeggen welke club ie liever voor wil spelen
Sinda wanneer kijken jullie niet meer naar het verleden of de toekomst ??quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
PSV heeft Afellay, Ajax heeft de eeuwig geblesseerde en fysiek zwakke Aissati.
Ik hoop ook dat Honda komt, wel jammer voor het talent Aissati, maar Ajax moet nu presteren.
Dat zou ik ook in het midden houden als er nog verschillende opties zijn. Mijn gevoel zegt dat hij naar PSV gaat, maar Ajax heeft de beste papieren. De vraag is alleen: is Ajax geīnteresseerd. Dat 10 miljoen teveel is hoeft Derksen niet te vertellen, maar heeft Ajax (nog) concrete interesse...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:08 schreef jna het volgende:
Haal die honda nou maar snel. Hij gaf zelf aan qua speelstijl het meest bij Ajax te passen. Toch had PSV gevoelsmatig de voorkeur. Hij kon dus niet echt zeggen welke club ie liever voor wil spelen
Het lijkt toch echt te gebeuren. Jol had hem beter kunnen ''wegpesten'' door hem de gehele wedstrijd op de bank te laten zitten (mits dat gerucht over de concrete interesse van Everton waar is).quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Urby nooit meer op de back plaats svp.
Nouja, ze hebben in ieder geval geīnformeerd bij VVV dus dan neem ik aan dat ze interesse hebbenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:13 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook in het midden houden als er nog verschillende opties zijn. Mijn gevoel zegt dat hij naar PSV gaat, maar Ajax heeft de beste papieren. De vraag is alleen: is Ajax geīnteresseerd. Dat 10 miljoen teveel is hoeft Derksen niet te vertellen, maar heeft Ajax (nog) concrete interesse...
quote:Leonardo hoopt op een Europese topclub
Leonardo traint momenteel mee met NAC, maar de Braziliaanse oud-Ajacied hoopt binnenkort een contract te ondertekenen bij een Europese topclub. Dat meldt zaakwaarnemer Rob Jansen. Toch is een langer verblijf in Breda niet ondenkbaar.
'Leonardo hoopt nog op een Europese topclub', aldus Jansen. 'Maar heeft het nadeel van de crisis en van zijn niet-Europese paspoort. NAC is zeker een optie, maar we hebben nog niet met de club gesproken.'
In 2006 kwam Leonardo in 31 wedstrijden binnen de lijnen voor NAC. Toen scoorde hij tien doelpunten. De Braziliaan leverde deze zomer zijn contract bij Ajax in, omdat hij niet akkoord ging met de reserverol die hem werd toegewezen.
Lekker respectvol naar iemand die zichzelf op elke positie heeft laten misbruiken zonder te klagen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:14 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Het lijkt toch echt te gebeuren. Jol had hem beter kunnen ''wegpesten'' door hem de gehele wedstrijd op de bank te laten zitten (mits dat gerucht over de concrete interesse van Everton waar is).
We hebben een spits en een middenvelder nodig die doelpunten maken. Hij is een aanvallder/middenvelder die vrijwel nooit scoort, als we die halen is dat een extreem slechte zet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij als spits/doelpuntenmachine gekocht zal worden? Bij Barca speelt hij ook als middenvelder
Waarschijnlijk kijk je nu naar het aantal wedstrijden en denk je dat hij daarin 90 minuten heeft gespeeld, maar dat is absoluut niet zo. Bijna al die wedstrijden is hij gewisseld voor Eto'o, Xavi, Iniesta, etc en heeft hij maar weinig gespeeld (vaak toen de wedstrijd al gespeeld was).quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:55 schreef TheJanitor het volgende:
Hij is een aanvallder/middenvelder die vrijwel nooit scoort, als we die halen is dat een extreem slechte zet.
Ik kijk naar minuten per doelpunt en dat is altijd tussen de 300 tot 500 minuten per doelpunt geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kijk je nu naar het aantal wedstrijden en denk je dat hij daarin 90 minuten heeft gespeeld, maar dat is absoluut niet zo. Bijna al die wedstrijden is hij gewisseld voor Eto'o, Xavi, Iniesta, etc en heeft hij maar weinig gespeeld (vaak toen de wedstrijd al gespeeld was).
Nu gaan we zien waar Atouba speelt over 3 jaar en waar Obradovic speelt over 3 jaar. Kijken wie de betere speler is. Hij was maar tussen de 3,5 en 4,5miljoen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:04 schreef Frankz0rz het volgende:
Obradovic naar Zaragoza ook lees ik op Voetbalzone.
Maar ook dat heeft geen nut, want als je al dik voorstaat, dan is het spelbeeld anders en wordt er minder gejaagd om te scoren.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik kijk naar minuten per doelpunt en dat is altijd tussen de 300 tot 500 minuten per doelpunt geweest.
dus in al die jaren in Nederland heeft ie nooit de moeite genomen om een paspoort aan te vragen?quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
We hebben een spits en een middenvelder nodig die doelpunten maken. Hij is een aanvallder/middenvelder die vrijwel nooit scoort, als we die halen is dat een extreem slechte zet.
quote:Ik durf nog niet te dromen over deze man in het Ajax-shirt. Een speler waarvan ik altijd bij dacht, dat is een typische Ajax-speler. Zou Ajax in een keer twee klasses omhoog tillen. Geweldig inzicht, schitterend simpele Litmanen-achtige baltechniek en kan zowel op 10 als naast Suarez spelen.
Deze jongen had veel meer uit zijn loopbaan kunnen halen, maar rond z'n 30ste toch de top gehaald. Beetje het verhaal Kenneth Perez, maar dan twee niveau's hoger (overigens hebben deze twee spelers bijna een identieke stijl van spelen).
Overigens, weinig wedstrijden? Deze gozer heeft bij Chelsea altijd 30+ duels per jaar gespeeld, zie Wikipedia. En bij Barca had hij een concurrentie van Xavi en Iniesta, dat zijn dan ook de twee beste middenvelders van de wereld op dit moment.
En over de restwaarde, die heb je ook niet bij al die miskopen. Onder de 8 miljoen is deze speler het altijd waard. Tuurlijk liever een supertalent die je voor 30 miljoen doorverkoopt en je met Suarez kampioen maakt, maar die vinden is heel lastig geworden met de tegenwoordige grote scoutingsnetwerken en internetcommunicatie (lees Youtube etc.). En... ervaring is ook wat waard.
Een beer/topper van een CV en Gudjohnsen, en we hebben een hele mooie selectie. Dat sommigen hier hem niet zien zitten maakt mij echt... zeg maar dit: :B
quote:Suarez toch weg?
zondag 23 augustus, door StiensGroetAjax, stiens, 11:26u, ajax1
Vreselijk nieuws uit het Ajax kamp, Suarez gaat waarschijnlijk toch weg !
Een oplettende Ajacied keek op de Ajax site waar hij graag een nieuw Ajax shirt wilde met Luis Suarez achterop, maar wat er nu aan de hand is, dat kan helemaal niet!
Wie naar de officiele website gaat van de Ajax Fanshop en een nieuw shirt wilt gaan bestellen met een bedrukking, is het niet meer mogelijk Luis Suarez te kiezen.
Waarschijnlijk heeft Ajax intern al een overeenkomst bereikt met een andere club over Suarez, en zijn ze nu voorbereidingen aan het treffen voor het officiele nieuws.
Is dit gewoon een fout van de Website of gaat Suarez echt weg?
Ik las het ja. Bericht is nu weer verwijderd.quote:
quote:
quote:
quote:Voor de onbezorgde Ajacieden die rond kwart over elf op Ajax1.nl zaten:
Het foutje is gelijk gecorrigerd door de Ajax Fanshop, nadat het bericht was verschenen dat Suarez misschien weg zou gaan omdat je zijn naam niet meer kon bedrukken.
Wat nou blijkt is dat de letter Z en het cijfer 0 niet meer beschikbaar zijn, waardoor ze op dit moment even niet kunnen beschikken over o.a de spelers: Suarez, Cvitanich en Sulejmani.
Hoe slecht van AT5 dit.quote:
Foutje is gelijk gecorrigeerd, welke site schreef er nu een kutbericht dat voor geen meter klopt? Met 'waarschijnlijk is er al een deal met een andere club'. Wat een baggersites bestaan er toch...quote:
Ik vraag me af hoe serieus Ajax met hem is bezig geweest. Zijn naam verscheen weleens in de media, maar alleen die 'insider' op Ajax Netwerk hield het vooral warm.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:52 schreef Rejected het volgende:
Ben geen voorstander geweest om Obra te halen. we zullen het over een paar jaar zien. idd.
Ja het eerste wat Ajax doet als er een overeenkomst isquote:
Als ik nadenk over het beleid (of eigenlijk het ontbreken daaraan), en het verdere doen en laten dan zeg ik:de vraag stellen, is hem beantwoorden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:29 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoop het niet. Ik geloof Suarez wel als hij zegt dat hij nog een jaar wil blijven. Hij weet dondersgoed dat hij bij pak 'm beet Barca weinig/niet aan spelen toe komt, en hij wil zijn basisplaats bij Uruguary niet riskeren nu. Hij weet toch ook wel dat Messi, Henry, Zlatan, Bojan en ook die Pedro nog zitten daar..quote:
Sowieso in die uitwedstrijd in Bratislavaquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:03 schreef Houniet het volgende:
Hij moet Luis op de bank gooien en lekker laten rusten.
En lekker punten verneuken vandaag zeker?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:03 schreef Houniet het volgende:
Hij moet Luis op de bank gooien en lekker laten rusten.
't Is maar Sparta waar we tegen spelen!quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
En lekker punten verneuken vandaag zeker?
Ik hoop met je mee.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef bloodysunday het volgende:
Hopelijk Wielaert vandaag weer op de bank
Zou mooi zijnquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef bloodysunday het volgende:
Zal wel slecht zijn als je zonder suarez niet van sparta kan winnen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef bloodysunday het volgende:
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Voor de liefhebbers, ik zal live verslag doen vanuit het stadion van het scoreverloop via #ajaspa op Twitter
Niet de hele tijd, alleen na de goalsquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
![]()
Je gaat als ik in je het stadion zit heletijd met je telefoon zitten sturen wat er gebeurd?
Met Suarez wonnen we niet eens van ze.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zal wel slecht zijn als je zonder suarez niet van sparta kan winnen.
Thuis welquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met Suarez wonnen we niet eens van ze.
Dan kijken mensen toch op teletekstquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Niet de hele tijd, alleen na de goals
Nu weg
Pijnlijk waarquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met Suarez wonnen we niet eens van ze.
Toen scoorde Sno zelfs!quote:
Dan zouden we wel een probleem hebben Nashquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
3-0 eerste helft. waarvan 2x suarez en dan tweede helft wisselen?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Niks Dario. Suarez-Sulejmani graag.
Ik ga ook maar die kant op. Dat het weer een Suarezshow mag worden.
Zonder Suarez zijn we ook niet zo veel denk ik Houquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan zouden we wel een probleem hebben Nash.
Niet zoveel nee, maar thuis tegen sparta moet dan als nog geen probleem zijn hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zonder Suarez zijn we ook niet zo veel denk ik Hou.
Ik denk dat we hem nog wel gaan missen ondanks alle kritiek.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat Oleguer niet meer bij de selectie zit
Weer geen derde ster.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zonder Suarez zijn we ook niet zo veel denk ik Hou.
Denk ik ook. Wielaert is wel heul zwaar door de mand gevallen zegquote:Op zondag 23 augustus 2009 13:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem nog wel gaan missen ondanks alle kritiek.
Er was hier ook nog iemand die 100% zeker wist dat Obradovic in de winterstop zou komen, dankzij bronnen uit die regio..quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe serieus Ajax met hem is bezig geweest. Zijn naam verscheen weleens in de media, maar alleen die 'insider' op Ajax Netwerk hield het vooral warm.
quote:
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er nog mensen die denken dat we serieus kampioen gaan worden met deze kneuzen?
Ja.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er nog mensen die denken dat we serieus kampioen gaan worden met deze kneuzen?
Als je tyfus kneuzen als Rommedahl en Urby blijft opstellen zeker niet nee.quote:
Naief. Je verspeelt in 2 wedstrijden een voorsprong op je belangrijkste concurrenten door een gelijkspel tegen Sparta, met alle respect. In de aankomende 6 wedstrijden moet je dus minstens 18 punten halen wil je uberhaupt nog voor de winterstop niet afvallen. Zie jij dat al gebeuren?quote:
Er zijn 4 wedstrijden gespeeld en je staat 4 punten achter.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:38 schreef FireFox1 het volgende:
Schande, schande, SCHANDE!!!!![]()
42 doelpogingen en dan geen 1 score. WEER geen kampioen dit jaar![]()
AZ verloor van Heracles en PSV speelde gelijk tegen VVV.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Naief. Je verspeelt in 2 wedstrijden een voorsprong op je belangrijkste concurrenten door een gelijkspel tegen Sparta, met alle respect. In de aankomende 6 wedstrijden moet je dus minstens 18 punten halen wil je uberhaupt nog voor de winterstop niet afvallen. Zie jij dat al gebeuren?
Zeker nu met die Ramadanquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:40 schreef Saekerhett het volgende:
Aissati rende teveel met de bal en verneukte hem vaak. Maarja, wat wil je met 1.55 en 50 kilo.
Ja maar als je al met een tyfus opstelling met Urby en Aissati begint kost het je al een helft en 2 wissels.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:41 schreef Wooldoor het volgende:
Jol had het mooi verwoord, ze hebben er alles aan gedaan.
Sounds familiar?quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:42 schreef venomsnake het volgende:
Ajax mist gewoon een grote trefzekere spits, als Suarez zijn dag niet heeft is er niemand anders die makkelijk een goal kan maken.
Hou toch je waffel man, daar doe je meer goed mee dan met dit gejank.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:43 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja maar als je al met een tyfus opstelling met Urby en Aissati begint kost het je al een helft en 2 wissels.
Echt heb een MvB dejavu
AZ wint van Heerenveen en PSV van NAC, 2 tegenstanders waar wij het gezien het huidige spelbeeld heel, heel, heel erg lastig mee gaan krijgen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
AZ verloor van Heracles en PSV speelde gelijk tegen VVV.
Dan zit je misschien nog wel onder de subtop met deze zooi wat je nu hebt. Gelijkwaardig een een FC Utrecht of Groningen zonder Suarez.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:44 schreef Saekerhett het volgende:
Moet je nagaan als Suarez over een week toch nog weg is door wanbeleid, wat voor elftal je dan hebt... de tering
Bemoei je met je eigen kutjequote:Op zondag 23 augustus 2009 16:44 schreef twi het volgende:
[..]
Hou toch je waffel man, daar doe je meer goed mee dan met dit gejank.
4quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:46 schreef Saekerhett het volgende:
Zelfs Feyenoord staat straks 3 punten los van ons...
Wat schieten we hier met jouw meningen op dan, die behoudens dat ze niet te betrappen zijn op enig voetbalverstand, ook nog eens een racistisch tintje of op zijn minst een gebrek aan respect voor iemands cultuur bevatten?quote:
Het gote probleem is de voorsprong maken thuis. Dat was tegen RKC zo, tegen Slovan idem, en vandaag weer. Tegen RKC kregen we gelukkig nog een penalty waarna de score uitliep.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:46 schreef BoerBert het volgende:
Wat een drama, meer is er niet van te makenTactisch klopt er gewoon geen drol van.
3. Ajax heeft 7 punten, Feyenoord straks 10 (als ze winnen). 10-7=3.quote:
Thuis ja..quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
AZ wint van Heerenveen en PSV van NAC, 2 tegenstanders waar wij het gezien het huidige spelbeeld heel, heel, heel erg lastig mee gaan krijgen.
En van Groningen wonnen we dan weer wel, een club die echt niks minder is dan Heerenveen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
AZ wint van Heerenveen en PSV van NAC, 2 tegenstanders waar wij het gezien het huidige spelbeeld heel, heel, heel erg lastig mee gaan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |