Ik vraag me af hoe serieus Ajax met hem is bezig geweest. Zijn naam verscheen weleens in de media, maar alleen die 'insider' op Ajax Netwerk hield het vooral warm.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:52 schreef Rejected het volgende:
Ben geen voorstander geweest om Obra te halen. we zullen het over een paar jaar zien. idd.
Ja het eerste wat Ajax doet als er een overeenkomst isquote:
Als ik nadenk over het beleid (of eigenlijk het ontbreken daaraan), en het verdere doen en laten dan zeg ik:de vraag stellen, is hem beantwoorden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:29 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik weet dat het gebeurd maar wil Ajax nou terug naar de top of niet?
Hoop het niet. Ik geloof Suarez wel als hij zegt dat hij nog een jaar wil blijven. Hij weet dondersgoed dat hij bij pak 'm beet Barca weinig/niet aan spelen toe komt, en hij wil zijn basisplaats bij Uruguary niet riskeren nu. Hij weet toch ook wel dat Messi, Henry, Zlatan, Bojan en ook die Pedro nog zitten daar..quote:
Sowieso in die uitwedstrijd in Bratislavaquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:03 schreef Houniet het volgende:
Hij moet Luis op de bank gooien en lekker laten rusten.
En lekker punten verneuken vandaag zeker?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:03 schreef Houniet het volgende:
Hij moet Luis op de bank gooien en lekker laten rusten.
't Is maar Sparta waar we tegen spelen!quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
En lekker punten verneuken vandaag zeker?
Ik hoop met je mee.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef bloodysunday het volgende:
Hopelijk Wielaert vandaag weer op de bank
Zou mooi zijnquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef bloodysunday het volgende:
Zal wel slecht zijn als je zonder suarez niet van sparta kan winnen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
En lekker punten verneuken vandaag zeker?
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef bloodysunday het volgende:
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Voor de liefhebbers, ik zal live verslag doen vanuit het stadion van het scoreverloop via #ajaspa op Twitter
Niet de hele tijd, alleen na de goalsquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
![]()
Je gaat als ik in je het stadion zit heletijd met je telefoon zitten sturen wat er gebeurd?
Met Suarez wonnen we niet eens van ze.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zal wel slecht zijn als je zonder suarez niet van sparta kan winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |