abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:20:14 #101
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72088215
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee mafkees. Bekijk je eigen post nog maar eens. Dwaas.

Verder is dit weer een waardeloze opstelling

@ Doopy: Hmm, behoorlijk balen. Succes / beterschap!
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Kijk nou naar je opstelling luldebehanger.. JIJ zette Enoh op linksback..
Mafkees .... de linies werden in omgekeerde volgorde opgenoemd. Maar niet omgekeerd qua posities!

Ach, jij hebt niet de kwaliteit om een serieus oordeel te geven!

Lees het bericht nog eens na, lul de behanger!
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 22:06 schreef Barca het volgende:
Suarez - Sulejmani? Hm ... liever Suarez - Zeegelaar.

Met daarachter:

Donald, De Zeeuw, De Jong/Lindgren, Anita;

Enoh, Van der Wiel, Alderweireld, Atouba;

Stekelenburg
Zeegelaar staat toch ook geen rechterspits!?!

Donald speelt ook niet op links, en Anita niet op rechts!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72088297
quote:
Zijn tanden vinden zij daar wel erg mooi .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72088322
Als Luis verkocht word om het geld zou ik daar echt om moeten kotsen
AJAX AMSTERDAM!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:26:04 #104
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72088340
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:25 schreef bloodysunday het volgende:
Als Luis verkocht word om het geld zou ik daar echt om moeten kotsen
Welcome to the real world!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72088438
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:26 schreef Barca het volgende:

[..]

Welcome to the real world!
Ik weet dat het gebeurd maar wil Ajax nou terug naar de top of niet?
AJAX AMSTERDAM!
pi_72088553
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:29 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Als Ajax betere scouts had dan was het een weg terug naar de top. Volgend jaar Suarez verkopen voor 45miljoen als hij een fantastisch seizoen heeft gedraaid en dan 5 Suarezen terugkopen voor tussen de 3 en 8miljoen per stuk.

Maar Ajax kan helaas niet zo goed scouten. Of durft de gok niet aan als er een talent wordt aangekaart.
pi_72088575
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:35 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als Ajax betere scouts had dan was het een weg terug naar de top. Volgend jaar Suarez verkopen voor 45miljoen als hij een fantastisch seizoen heeft gedraaid en dan 5 Suarezen terugkopen voor tussen de 3 en 8miljoen per stuk.

Maar Ajax kan helaas niet zo goed scouten.
Nee dat is ook drama..
AJAX AMSTERDAM!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:36:57 #108
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_72088593
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:29 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Suarez is niet te houden. Als hij dit seizoen blijft ben ik tevreden. Kampioen worden met Ajax, naar het WK en dan een geweldig afscheid en een mooie nieuwe club. Zou mijn droomscenario zijn.
#FreeHat
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:37:57 #109
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_72088617
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:35 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Maar Ajax kan helaas niet zo goed scouten. Of durft de gok niet aan als er een talent wordt aangekaart.
Ja want die lopen gewoon rond in de bijlmer
#FreeHat
pi_72088656
Suarez - Zlatan - Messi (Mocht Henry vertrekken.. . )
.
-
pi_72088710
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez - Zlatan - Messi (Mocht Henry vertrekken.. . )
.
En dan heb je Maxwell nog en staat Grygera ook in de belangstelling (hoorde ik van een collega).

Het Ajax van 2004 was echt niet normaal. Veel van die spelers zijn beland bij Real, Inter, Barcelona, Liverpool, Manchester City, Atlético, Arsenal, Valencia en Sevilla.
pi_72088851
Ik wil dat Ajax van 2004 weer maar waar ligt de falende schakel dat dat nu niet meer gebeurd.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72088866
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:37 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Ja want die lopen gewoon rond in de bijlmer
Porto doet het ook op deze manier. Werken met ongeveer dezelfde begroting maar hebben een 2x zo goed team omdat ze gewoon veel beter scouten en goedkope maar goede vervangers halen.
pi_72088893
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:49 schreef bloodysunday het volgende:
Ik wil dat Ajax van 2004 weer maar waar ligt de falende schakel dat dat nu niet meer gebeurd.
Scouting. Toen, en de jaren ervoor, werden er spelers gescout als Esqudé, Grygera, Zlatan, Maxwell, Trabelsi en ook hadden we met Sneijder, Van der Vaart, Heitinga, Babel, De Jong een goede lichting uit de jeugd die nog niet vroeg vertrokken naar het buitenland.
pi_72088967
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:52 schreef RayMania het volgende:

[..]

Scouting. Toen, en de jaren ervoor, werden er spelers gescout als Esqudé, Grygera, Zlatan, Maxwell, Trabelsi en ook hadden we met Sneijder, Van der Vaart, Heitinga, Babel, De Jong een goede lichting uit de jeugd die nog niet vroeg vertrokken naar het buitenland.
ja ik denk ook dat de hele manier van denken veranderd is en spelers eerder vertrekken naar een top competitie. De Eredivisie is de 10e(!) competitie van de wereld. Te triest voor woorden eigenlijk. Nederland zou rond de 5/6/7 moeten zitten we kunnen ons toch wel meten met de Franse competitie?
AJAX AMSTERDAM!
pi_72089111
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:52 schreef RayMania het volgende:

[..]

En voor hoeveel van die buitenlandse talenten was Beenhakker verantwoordelijk? Ajax heeft geen scouting die Ajaxwaardig is, Beenhakker heeft een aantal superspelers gescout en zoals het rapport van Coronel aankaart: dat was het enige seizoen dat er goed gescout werd. Nu doet hij hetzelfde bij Feyenoord (Ochoa, Lewandowski), maar die hebben geen geld
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:53 schreef RayMania het volgende:

[..]

Heb je een linkje van zulke fora?
http://community.manutd.com/forums/p/71886/653555.aspx
pi_72089345
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:04 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

En voor hoeveel van die buitenlandse talenten was Beenhakker verantwoordelijk? Ajax heeft geen scouting die Ajaxwaardig is, Beenhakker heeft een aantal superspelers gescout en zoals het rapport van Coronel aankaart: dat was het enige seizoen dat er goed gescout werd. Nu doet hij hetzelfde bij Feyenoord (Ochoa, Lewandowski), maar die hebben geen geld
[..]

http://community.manutd.com/forums/p/71886/653555.aspx
Dat wordt dus heel makkelijk voor Ajax, elke speler die bij Feyenoord gescout word maar niet betaalbaar is voor onze havenstadse boys, halen wij maar voor een prikkie
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_72089568
Voorlopige weersverwachting voor Bratislava: zonnig en 29 graden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72089744
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Voorlopige weersverwachting voor Bratislava: zonnig en 29 graden.
Da's gunstig voor onze mooiweervoetballers.

Dalijk verliezen we daar nog met 6-0 . Het past in de lijn die we al jaren bewandelen. Zie het zo gebeuren.
pi_72089837

Luis Suarez - Love him or Hate him
pi_72089870
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dalijk verliezen we daar nog met 6-0 . Het past in de lijn die we al jaren bewandelen. Zie het zo gebeuren.

Zal wel goed komen, ben benieuwder wie er aankomende week nog komen en gaan vertrekken.
pi_72089880
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik zou serieus overwegen Suarez op de bank te houden. a) je wil hem niet nog meer in de spotlights zetten en b) ik zie ze er wel voor aan om hem uit wraak uit de wedstrijd te trappen.
Ik hoop echt dat Jol voorzichtig is.
-
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:50:56 #123
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72089931
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik zou serieus overwegen Suarez op de bank te houden. a) je wil hem niet nog meer in de spotlights zetten en b) ik zie ze er wel voor aan om hem uit wraak uit de wedstrijd te trappen.
Plus om te kijken hoe het team zonder Suarez kan spelen.
pi_72089968
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:50 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Nou daar hoef je niet zo lang over na te denken, aanvallend zal het dan echt kut zijn. En goals scoren? Wie doet dat dan? Dario? Urby? Sulejmani?
pi_72089977
quote:

[..]

Ben ik het mee eens, het werd donderdag wel duidelijk dat Slovan Bratislava enorm veel ruimte weggeeft zodra ze zelf gaan proberen aan te vallen.

Met een paar snelle jongens voorin moet het wel lukken, ook zonder Suarez...
AFC Ajax
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:56:14 #126
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72090036
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:52 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Nou daar hoef je niet zo lang over na te denken, aanvallend zal het dan echt kut zijn. En goals scoren? Wie doet dat dan? Dario? Urby? Sulejmani?
Donald
pi_72090046
quote:

[..]

Ja inderdaad, maar ook eens om te kijken hoe het gaat als Suarez een keertje afwezig is. En natuurlijk om Dario weer eens een kans te geven. Lekker wat jeugd laten spelen. Zeegelaar, Donald en De Jong moeten zeker minuten maken. Die laatste 2 misschien wel gewoon in de basis zetten.
pi_72090115
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:50 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Dat is inderdaad misschien nog wel de beste reden .
En nu kan je het proberen iig. Denk dat Suarez dat ook wel begrijpt en er vrede mee heeft.
-
pi_72090185
AD:
quote:
Interessant is dat Ajax zich in elk geval beter dan voorheen voorbereidt op het scenario van een late overval. Het contact met de zaakwaarnemers van Afonso Alves is vorige week bewust gelegd. Ajax kan financieel gezien geen aanval met Suarez en Alves formeren. Voor zover je twee van dergelijke schutters en statusgevoelige ego's al aan elkaar zou willen koppelen.
Maar als alternatief voor Suarez is Alves wel een spits van het niveau waarmee Ajax nog steeds kampioen van Nederland kan worden. Zo zijn er nog wel een paar aanvallers op de markt voor wie dat geldt. Ook met hen heeft Ajax inmiddels contact. Voor het geval dat.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72090226
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:04 schreef kevin6188 het volgende:
AD:
[..]
Nee he .
pi_72090719
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:41 schreef RayMania het volgende:

[..]

En dan heb je Maxwell nog en staat Grygera ook in de belangstelling (hoorde ik van een collega).

Het Ajax van 2004 was echt niet normaal. Veel van die spelers zijn beland bij Real, Inter, Barcelona, Liverpool, Manchester City, Atlético, Arsenal, Valencia en Sevilla.
Als dat team bijelkaar was gebleven had je echt ver kunnen komen in de CL. Maarja, als..

Beenhakker maar terughalen
pi_72090895
Die poster op AN die gister met dat nieuwtje m.b.t Gudjohnsen kwam heeft vandaag dit gepost:
quote:
Gieling [zaakwaarnemer van Gudjohnsen] heeft maandag een gesprek geplanned staan met Ajax ;-)

Verder geen updates omtrent Urby. Volgens mijn bronnen wil hij de eerst komende twee wedstrijden de situatie aankijken, wordt ie pertinent een bankzitter dan is de kans aanwezig dat ie op het bod van Everton (of die andere PL club die mij niet duidelijk is) ingaat.

Wordt vervolgd heren ...
Voor wat het waard is.. Hij zat er vorige keer ook aardig naast met iets kan ik me herinneren
pi_72090958
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:43 schreef Frankz0rz het volgende:
Die poster op AN die gister met dat nieuwtje m.b.t Gudjohnsen kwam heeft vandaag dit gepost:
[..]

Voor wat het waard is.. Hij zat er vorige keer ook aardig naast met iets kan ik me herinneren
Hopelijk wordt Urby verkocht en halen we Honda of Elm
pi_72091061
Elm gaat naar AZ voor 5 miljoen.
pi_72091205
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hmm das minder. Hoop dat Urby vertrekt en Honda komt..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_72091240
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:43 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]

Volg heel die Gudjohsen niet, maar een echte goaltjesdief is het niet echt.
quote:
2005/06 Chelsea FC Vlag van Engeland Engeland Premier League 27 2
2006/07 FC Barcelona Vlag van Spanje Spanje Primera División 26 5
2007/08 FC Barcelona Vlag van Spanje Spanje Primera División 23 2
2008/09 FC Barcelona Vlag van Spanje Spanje Primera División 24 3
Urby naar Everton voor een leuk bedragje zie ik wel zitten. Mooi een middenvelder met creativiteit voor terughalen . Leegte van Urby kan Donald wel vervullen.
pi_72091321
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:04 schreef kevin6188 het volgende:
AD:
[..]
Alsjeblieft zeg
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_72091473
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:03 schreef Nashje het volgende:

[..]

Volg heel die Gudjohsen niet, maar een echte goaltjesdief is het niet echt.
[..]

Urby naar Everton voor een leuk bedragje zie ik wel zitten. Mooi een middenvelder met creativiteit voor terughalen . Leegte van Urby kan Donald wel vervullen.
Hij scoort nog minder dan Rommedahl
pi_72091486
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is dat al officieel?

Dat zou echt balen zijn.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:22:47 #140
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72091548
Atouba niet bij de selectie voor Ajax-Sparta..
Gourmetten of steengrillen?
pi_72091594
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:22 schreef Silenus het volgende:
Atouba niet bij de selectie voor Ajax-Sparta..
Geen reden? Dan zal het wel zijn omdat Jol hem die geintjes kwalijk neemt.. Maar dat betekent weer dat Vertonghen linksback moet
pi_72091641
Tegen Sparta kan Urby ook wel linksback.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72091761
Misschien dat Silva wel speeltijd krijgt. Van der Wiel heeft al tijdje last van z'n voet.
pi_72091840
Oleguer wil dus zeker weg
AJAX AMSTERDAM!
pi_72091911
quote:
Gieling [zaakwaarnemer van Gudjohnsen] heeft maandag een gesprek geplanned staan met Ajax ;-)
pi_72091921
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:38 schreef bloodysunday het volgende:
tja.. beter dat dan weer een gast met dik salaris hier houden voor niks... denk dat Ole zelf ook wel graag wil spelen..
pi_72091927
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:38 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom denk je dat zo opeens? Ben het wel met je eens, maar mis ik een nieuwtje waaruit dit blijkt?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_72091951
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:43 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Waarom denk je dat zo opeens? Ben het wel met je eens, maar mis ik een nieuwtje waaruit dit blijkt?
Nou omdat hij Donderdag niet speelde, las ergens dat hij dat had gevraagd omdat hij anders niet meer Europees voor een andere ploeg kan uitkomen dit seizoen.
pi_72092104
Ik gun Oleguer het beste, vorig jaar 100% ingezet wat we niet van elke speler kunnen zeggen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72092313
Oleguer heeft zich erg professioneel gedragen inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')