quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee mafkees. Bekijk je eigen post nog maar eens. Dwaas.
Verder is dit weer een waardeloze opstelling
@ Doopy: Hmm, behoorlijk balen. Succes / beterschap!
Mafkees .... de linies werden in omgekeerde volgorde opgenoemd. Maar niet omgekeerd qua posities!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kijk nou naar je opstelling luldebehanger.. JIJ zette Enoh op linksback..
Zeegelaar staat toch ook geen rechterspits!?!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:06 schreef Barca het volgende:
Suarez - Sulejmani? Hm ... liever Suarez - Zeegelaar.
Met daarachter:
Donald, De Zeeuw, De Jong/Lindgren, Anita;
Enoh, Van der Wiel, Alderweireld, Atouba;
Stekelenburg
Zijn tanden vinden zij daar wel erg mooiquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://forum.acmilan-online.com/showthread.php?t=10885
Welcome to the real world!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:25 schreef bloodysunday het volgende:
Als Luis verkocht word om het geld zou ik daar echt om moeten kotsen
Als Ajax betere scouts had dan was het een weg terug naar de top. Volgend jaar Suarez verkopen voor 45miljoen als hij een fantastisch seizoen heeft gedraaid en dan 5 Suarezen terugkopen voor tussen de 3 en 8miljoen per stuk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:29 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik weet dat het gebeurd maar wil Ajax nou terug naar de top of niet?
Nee dat is ook drama..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als Ajax betere scouts had dan was het een weg terug naar de top. Volgend jaar Suarez verkopen voor 45miljoen als hij een fantastisch seizoen heeft gedraaid en dan 5 Suarezen terugkopen voor tussen de 3 en 8miljoen per stuk.
Maar Ajax kan helaas niet zo goed scouten.
Suarez is niet te houden. Als hij dit seizoen blijft ben ik tevreden. Kampioen worden met Ajax, naar het WK en dan een geweldig afscheid en een mooie nieuwe club. Zou mijn droomscenario zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:29 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik weet dat het gebeurd maar wil Ajax nou terug naar de top of niet?
Ja want die lopen gewoon rond in de bijlmerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als Ajax betere scouts had dan was het een weg terug naar de top. Volgend jaar Suarez verkopen voor 45miljoen als hij een fantastisch seizoen heeft gedraaid en dan 5 Suarezen terugkopen voor tussen de 3 en 8miljoen per stuk.
Maar Ajax kan helaas niet zo goed scouten.Of durft de gok niet aan als er een talent wordt aangekaart.
En dan heb je Maxwell nog en staat Grygera ook in de belangstelling (hoorde ik van een collega).quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez - Zlatan - Messi (Mocht Henry vertrekken... )
.
Porto doet het ook op deze manier. Werken met ongeveer dezelfde begroting maar hebben een 2x zo goed team omdat ze gewoon veel beter scouten en goedkope maar goede vervangers halen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja want die lopen gewoon rond in de bijlmer
Scouting. Toen, en de jaren ervoor, werden er spelers gescout als Esqudé, Grygera, Zlatan, Maxwell, Trabelsi en ook hadden we met Sneijder, Van der Vaart, Heitinga, Babel, De Jong een goede lichting uit de jeugd die nog niet vroeg vertrokken naar het buitenland.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:49 schreef bloodysunday het volgende:
Ik wil dat Ajax van 2004 weer maar waar ligt de falende schakel dat dat nu niet meer gebeurd.
ja ik denk ook dat de hele manier van denken veranderd is en spelers eerder vertrekken naar een top competitie. De Eredivisie is de 10e(!) competitie van de wereld. Te triest voor woorden eigenlijk. Nederland zou rond de 5/6/7 moeten zitten we kunnen ons toch wel meten met de Franse competitie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Scouting. Toen, en de jaren ervoor, werden er spelers gescout als Esqudé, Grygera, Zlatan, Maxwell, Trabelsi en ook hadden we met Sneijder, Van der Vaart, Heitinga, Babel, De Jong een goede lichting uit de jeugd die nog niet vroeg vertrokken naar het buitenland.
En voor hoeveel van die buitenlandse talenten was Beenhakker verantwoordelijk? Ajax heeft geen scouting die Ajaxwaardig is, Beenhakker heeft een aantal superspelers gescout en zoals het rapport van Coronel aankaart: dat was het enige seizoen dat er goed gescout werd. Nu doet hij hetzelfde bij Feyenoord (Ochoa, Lewandowski), maar die hebben geen geldquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Scouting. Toen, en de jaren ervoor, werden er spelers gescout als Esqudé, Grygera, Zlatan, Maxwell, Trabelsi en ook hadden we met Sneijder, Van der Vaart, Heitinga, Babel, De Jong een goede lichting uit de jeugd die nog niet vroeg vertrokken naar het buitenland.
http://community.manutd.com/forums/p/71886/653555.aspxquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb je een linkje van zulke fora?
Dat wordt dus heel makkelijk voor Ajax, elke speler die bij Feyenoord gescout word maar niet betaalbaar is voor onze havenstadse boys, halen wij maar voor een prikkiequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:04 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En voor hoeveel van die buitenlandse talenten was Beenhakker verantwoordelijk? Ajax heeft geen scouting die Ajaxwaardig is, Beenhakker heeft een aantal superspelers gescout en zoals het rapport van Coronel aankaart: dat was het enige seizoen dat er goed gescout werd. Nu doet hij hetzelfde bij Feyenoord (Ochoa, Lewandowski), maar die hebben geen geld
[..]
http://community.manutd.com/forums/p/71886/653555.aspx
Da's gunstig voor onze mooiweervoetballers.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Voorlopige weersverwachting voor Bratislava: zonnig en 29 graden.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's gunstig voor onze mooiweervoetballers.
Dalijk verliezen we daar nog met 6-0. Het past in de lijn die we al jaren bewandelen. Zie het zo gebeuren.
Ik zou serieus overwegen Suarez op de bank te houden. a) je wil hem niet nog meer in de spotlights zetten en b) ik zie ze er wel voor aan om hem uit wraak uit de wedstrijd te trappen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's gunstig voor onze mooiweervoetballers.
Dalijk verliezen we daar nog met 6-0. Het past in de lijn die we al jaren bewandelen. Zie het zo gebeuren.
Plus om te kijken hoe het team zonder Suarez kan spelen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou serieus overwegen Suarez op de bank te houden. a) je wil hem niet nog meer in de spotlights zetten en b) ik zie ze er wel voor aan om hem uit wraak uit de wedstrijd te trappen.
Ik hoop echt dat Jol voorzichtig is.
Nou daar hoef je niet zo lang over na te denken, aanvallend zal het dan echt kut zijn. En goals scoren? Wie doet dat dan? Dario? Urby? Sulejmani?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Plus om te kijken hoe het team zonder Suarez kan spelen.
Ben ik het mee eens, het werd donderdag wel duidelijk dat Slovan Bratislava enorm veel ruimte weggeeft zodra ze zelf gaan proberen aan te vallen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou serieus overwegen Suarez op de bank te houden. a) je wil hem niet nog meer in de spotlights zetten en b) ik zie ze er wel voor aan om hem uit wraak uit de wedstrijd te trappen.
Ik hoop echt dat Jol voorzichtig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |