Daar heb ik dan weer helemaal niets mee, sterker nog: vind het echt een enorm saaie schijtclub.quote:
Lekker geprikt worden in Romequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooi. Mooiste is natuurlijk wel als je daar staat met een groot groepje, maar zou er zelf ook wel héél graag naar toe willen. Fiorentina is al afgeketst voor m'n neus, maar ASR laat ik zeker niet schieten.
Maar zij zullen wel veel man meenemen, en die wedstrijden zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer helemaal niets mee, sterker nog: vind het echt een enorm saaie schijtclub.
Ik heb altijd een extra binnenbandje bij mequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lekker geprikt worden in Rome
Ze hebben iig geweldige supporters. Zeker thuis.quote:
Ja en snel ben je ook nogquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb altijd een extra binnenbandje bij me![]()
Was op de vlucht voor jullie, maar helaas..quote:
Weet ik niet. Ze lijken wel verdomd veel op elkaar.quote:
Het stadion en het publiek kan je alles behalve saai noemen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer helemaal niets mee, sterker nog: vind het echt een enorm saaie schijtclub.
Hahaha, niemand ontkomt aan mijquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Was op de vlucht voor jullie, maar helaas..
Ik doe gewoon m'n Roma shirtje aan, met Chivu achteropquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lekker geprikt worden in Rome
Had beter saai schijtteam kunnen zeggen inderdaad. Supporters zijn geweldig, maar ik vind het team nooit iets speciaals hebben gehad. Ben waarschijnlijk ook een van de weinige die dat shirt van ze lelijk vindt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het stadion en het publiek kan je alles behalve saai noemen.
Dat betekend sowieso 1 vette trip uit pot 1quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:23 schreef kevin6188 het volgende:
Denk alleen wel dat Ajax in pot 2 terechtkomt. Best wat afvallers met CL-punten of veel UEFA Cup-punten die deelnemen deze editie.
Vorige keer werd je post geedit en nog flikker je weer zo'n kutopstelling neer met Enoh op linksback en Atouba rechtsback.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:06 schreef Barca het volgende:
Suarez - Sulejmani? Hm ... liever Suarez - Zeegelaar.
Met daarachter:
Donald, De Zeeuw, De Jong/Lindgren, Anita;
Enoh, Van der Wiel, Alderweireld, Atouba;
Stekelenburg
Dan ben je wel voor Ajax neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als PAOK nou H'veen even wipt en Ajax loot dan word ik echt helemaal gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |