Thuis welquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met Suarez wonnen we niet eens van ze.
Dan kijken mensen toch op teletekstquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Niet de hele tijd, alleen na de goals
Nu weg
Pijnlijk waarquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met Suarez wonnen we niet eens van ze.
Toen scoorde Sno zelfs!quote:
Dan zouden we wel een probleem hebben Nashquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
En lekker punten verneuken vandaag zeker?
3-0 eerste helft. waarvan 2x suarez en dan tweede helft wisselen?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Niks Dario. Suarez-Sulejmani graag.
Ik ga ook maar die kant op. Dat het weer een Suarezshow mag worden.
Zonder Suarez zijn we ook niet zo veel denk ik Houquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan zouden we wel een probleem hebben Nash.
Niet zoveel nee, maar thuis tegen sparta moet dan als nog geen probleem zijn hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zonder Suarez zijn we ook niet zo veel denk ik Hou.
Ik denk dat we hem nog wel gaan missen ondanks alle kritiek.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat Oleguer niet meer bij de selectie zit
Weer geen derde ster.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zonder Suarez zijn we ook niet zo veel denk ik Hou.
Denk ik ook. Wielaert is wel heul zwaar door de mand gevallen zegquote:Op zondag 23 augustus 2009 13:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem nog wel gaan missen ondanks alle kritiek.
Er was hier ook nog iemand die 100% zeker wist dat Obradovic in de winterstop zou komen, dankzij bronnen uit die regio..quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe serieus Ajax met hem is bezig geweest. Zijn naam verscheen weleens in de media, maar alleen die 'insider' op Ajax Netwerk hield het vooral warm.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |