Het is inderdaad al 7 à 8 graden koeler, heerlijk!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Radio-silence het volgende:
In Groningen neemt de wind inmiddels flink toe, eindelijk wat verkoeling!
Ik zit nog steeds naar bliksem te kijken hoor. Vlakbij Uniqema.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:50 schreef Leandra het volgende:
Er valt water uit de lucht in Gouda, het onweer lijkt weer voorbij![]()
Voor nu dan
Ja inderdaad, als dat smalle buienlijntje alles is, dan is het hetvolgende weeralarm dat te lichtzinnig afgegeven is...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:50 schreef Stephan1237 het volgende:
Waar slaat dit op KNMI, je voorspelt van alles maar waarmaken
We krijgen niets meer..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:51 schreef 0100 het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit alles voor Zuid-Holland. Ik wil die buien uit België.
En waar is ditquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:52 schreef Ploertendoder het volgende:
Mijn bijdrage
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Videootje is onderweg
Jij had 'm moeten openenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:50 schreef Zeven7 het volgende:
tussen het sluiten van het laatste topic en het openen van deze heeft het even geregend hier
Brrrr koud zeg... hier in Venlo is het nog 35.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:51 schreef hans1988 het volgende:
ik wil ook verkoelingzit hier nog steeds te bakken met 32+
Nee ik had alleen besteldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:53 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Had je niet wat meer kunnen bestellen?!?!
Zwijndrechtquote:
Dat doet het hier al 2 uur, bij gebrek aan onweer, regen, donder, bliksem.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Koelt binnen trouwens wel lekker af, door even alle ramen tegen elkaar open te zetten
Nee hij acitveert !!!! Omdat de radar in Den Helder staat lijkt dat maar zo. Door de buien bij Den Helder kan de radar niet goed de intensiteit meten. Dat was ook zo op 17 juli 2004. Maak je geen zorgen.quote:
Echt ook. Mijn vriendin en ik liepen met de kat naar de dierenarts bij het noorderplantsoen. Moesten een uurtje wachten binnen. Toen ik weer buiten kwam was het echt belachelijk afgekoeld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Radio-silence het volgende:
In Groningen neemt de wind inmiddels flink toe, eindelijk wat verkoeling!
Hier (nog?) niks, ook Amsterdam.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:51 schreef Ordavicium het volgende:
het giet hier echt in amsterdam
of het activeert juist, omdat het daar nog aardig warm is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:57 schreef DrMarten het volgende:
Heb de indruk dat ie lijn alweer wat aan het oplossen is.... vrees dat Enschede weer eens helemaal niets krijgt... zoals gewoonlijk.
Radar detecteert niet goed door zware regenval bij Den Helder. De lijn is nog steeds flink intact. Als je geen bliksemontladingen meer ziet is het wel afgelopen. Maak je geen zorgen, hier in Nijmegen gaat het ook nog komen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:57 schreef Snowsquall het volgende:
Als ik buienradar zo bekijk dan gaat voor de zoveelste keer in Cuijk geen drup regen vallen![]()
Winter where are you
Wordt nog leuk met Noorderzon als het toch nog echt noodweer wordt...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Echt ook. Mijn vriendin en ik liepen met de kat naar de dierenarts bij het noorderplantsoen. Moesten een uurtje wachten binnen. Toen ik weer buiten kwam was het echt belachelijk afgekoeld.
Durf te wedden dat het niks meer voorstelt als het eenmaal hier aankomt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:53 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Brrrr koud zeg... hier in Venlo is het nog 35.
Ik kan me niet herinneren wanneer het hier voor het laatst 20 graden was
Nopequote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Stephan1237 het volgende:
Moest hiervoor een weeralarm worden afgegeven of niet, wat denken jullie?
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Stephan1237 het volgende:
Er is geen weeralarm voor regen of onweer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Bierie het volgende:
Wat een ongelooflijke flater van het KNMI zeg![]()
![]()
Welgeteld 20 minuten een buitje gehad met in totaal 3 flitsen en nu schijnt de zon weer en is het heerlijk helder.![]()
![]()
Wat een non nieuws was dit
Waar is ditquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:00 schreef dadah het volgende:
Ga zo maar even wat ramen dichtdoen... lijkt wel nacht! Ook veel geflits en gerommel en nog meer wind...
[ afbeelding ]
Ja en die heb ik helemaal niet opgemerkt. Wat het eigenlijk nog erger maaktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er is geen weeralarm voor regen of onweer.Alleen voor windstoten.
Jij denkt dat het KNMI voorspellingen doet voor alleen jouw dorp?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Bierie het volgende:
Wat een ongelooflijke flater van het KNMI zeg![]()
![]()
Welgeteld 20 minuten een buitje gehad met in totaal 3 flitsen en nu schijnt de zon weer en is het heerlijk helder.![]()
![]()
Wat een non nieuws was dit
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:00 schreef dadah het volgende:
Ga zo maar even wat ramen dichtdoen... lijkt wel nacht! Ook veel geflits en gerommel en nog meer wind...
[ afbeelding ]
Jouw locatie?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:02 schreef Stali het volgende:
En dat KNMI zal dat weeralarm ook niet even intrekken he, welnee gewoon volhouden joh.
Wij krijgen iig helemaal niets meer. Het is trouwens wel heerlijk buiten, alles fris en ruikt weer lekker..
Ja, natuurlijk wel. Als ze dat strand niet hadden ontruimd waren al die mensen zeiknat geworden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Stephan1237 het volgende:
Oh ja want in de rest van het land is het leger al ingezet vanwege het noodweerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jij denkt dat het KNMI voorspellingen doet voor alleen jouw dorp?
KRMIquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jij denkt dat het KNMI voorspellingen doet voor alleen jouw dorp?
Oh, hier had ik ook overheen gelezen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er is geen weeralarm voor regen of onweer.Alleen voor windstoten.
Yep Utrecht.... nachtverlichting in de tuin gaat spontaan aan nu... Zo nog evenw at foto's makenquote:
Inderdaad.. Het is vrij heftig, maar komt nog lang niet in de buurt van de beruchte nacht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
Deze dag kan ook wel aangeduid worden als één grote teleurstellingDie buien van 25 mei waren veel heviger en toen was het niet zo warm
Graag, zien er mooi uit!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:06 schreef dadah het volgende:
[..]
Yep Utrecht.... nachtverlichting in de tuin gaat spontaan aan nu... Zo nog evenw at foto's maken
100% waarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
Deze dag kan ook wel aangeduid worden als één grote teleurstellingDie buien van 25 mei waren veel heviger en toen was het niet zo warm
Jij hebt net als ik geen zicht op de rest van het land, misschien zijn er in Noord-Holland wel bomen ontworteld, weet jij veel.. Maar goed, jij zat het KNMI te bashen op basis van het aantal regenspatjes in jouw dorpje, dat is natuurlijk erg kortzichtig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:03 schreef Bierie het volgende:
[..]
Oh ja want in de rest van het land is het leger al ingezet vanwege het noodweer
Ja ik ken Woensdrechtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Woensdrecht. (Dat ligt nabij Bergen op Zoom.)
Inmiddels 6 graden afgekoeld in een half uurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:25 schreef knep het volgende:
Nog steeds 35 graden hier in midden Limburg.
Ja, je hebt wel gelijk maar er acht uur(!!) naastzitten? Daar mag men best wat over zeggen hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jij hebt net als ik geen zicht op de rest van het land, misschien zijn er in Noord-Holland wel bomen ontworteld, weet jij veel.. Maar goed, jij zat het KNMI te bashen op basis van het aantal regenspatjes in jouw dorpje, dat is natuurlijk erg kortzichtig.
Verder is de avond nog niet voorbij en kun je het weer nooit met 100 procent zekerheid voorspellen. Als het overigens tot nu toe wel gespookt had en men had geen alarm afgegeven, dan had de domme goegemeente ook weer wat te zeiken gehad.
Da's wel veel ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk maar er acht uur(!!) naastzitten? Daar mag men best wat over zeggen hoor.
Mooi idd. Maar wat doen al die lantaarnpalen daar nou op een hoopje? Of had je daar al iets over gezegd?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:11 schreef Impry het volgende:
Opeens hele mooie wolken hierboven, het regent nu ook.
Sprang-Capelle (NB)
[ afbeelding ]
Mooie fotoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:11 schreef Impry het volgende:
Opeens hele mooie wolken hierboven, het regent nu ook.
Sprang-Capelle (NB)
[ afbeelding ]
Geniet maar, hier in De meern is ie bijna over. Dus Utrecht zal niet lang durenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:12 schreef Naamah het volgende:
Het gaat lekker hier in Utrecht! Woehoe!
Kom op zeg...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jij hebt net als ik geen zicht op de rest van het land, misschien zijn er in Noord-Holland wel bomen ontworteld, weet jij veel.. Maar goed, jij zat het KNMI te bashen op basis van het aantal regenspatjes in jouw dorpje, dat is natuurlijk erg kortzichtig.
Verder is de avond nog niet voorbij en kun je het weer nooit met 100 procent zekerheid voorspellen. Als het overigens tot nu toe wel gespookt had en men had geen alarm afgegeven, dan had de domme goegemeente ook weer wat te zeiken gehad.
Ik heb net pizza besteldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:14 schreef Radio-silence het volgende:
Linksonder Groningen is binnen 5 minuten een tyfus grote onweerswolk ontstaan!
Weeralarm is alleen terecht als er windstoten van 110km/h voorkomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:15 schreef MissHobje het volgende:
Kut! inslag vlakbij schrik me de tandjes net, utrechttering wat een bui ineens!!
Weer alarm toch wel terecht.
Het is nog maar net begonnen, je weet niet wat nog kan komen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:14 schreef Bierie het volgende:
[..]
Kom op zeg...Jij hebt net als ik gewoon internet, radio, tv journaal. Heel Nederland lacht zich een (wolken)breuk over het weer alarm en nu ga jij de moraal ridder uithangen omdat ik de draak steek met het KNMI
Is het nu echt zo moeilijk om gewoon toe te geven dat het weer alarm zwaar overdreven was en totaal geen meerwaarde had
Je houdt van pizza soep?quote:
gaat ook zo nu en dan behoorlijk hard!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Weeralarm is alleen terecht als er windstoten van 100km/h voorkomen.
Maar aangezien die lijn al bij mij voorbij getrokken is heb ik wel een vermoedenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Het is nog maar net begonnen, je weet niet wat nog kan komen...
Paar minuutjes en dan is het over voor jullie denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
gaat ook zo nu en dan behoorlijk hard!
Die bui die de Utrechters nu hebben, heb ik net gehad. Ik ben al een half uur aan het uploadenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef BretsiG het volgende:
Waarom staan er nog geen filmpjes op youtube van het noodweer in Utrecht. We leven toch in 2009?
Welke film is dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef dadah het volgende:
Nog twee, eentje voor (trekt wel snel weg) en eentje achter ons huis... Erg veel flitsen en knallen dus ga even niet met mijn camera uit het raam hangen meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg mooiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef dadah het volgende:
Nog twee, eentje voor (trekt wel snel weg) en eentje achter ons huis... Erg veel flitsen en knallen dus ga even niet met mijn camera uit het raam hangen meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tering zegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef dadah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, van korte duur, maar toch lekker! In elk geval afgekoeld! Maar een weeralarm hiervoor.. nee.. echt niet nodig. Ook echt geen windstoten hier.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:14 schreef Westerling het volgende:
[..]
Geniet maar, hier in De meern is ie bijna over. Dus Utrecht zal niet lang duren.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die bui die de Utrechters nu hebben, heb ik net gehad. Ik ben al een half uur aan het uploadenDus Youtube is behoorlijk traag.
Maak nou de balans maar op als alles Nederland uitgedreven is en niet al halverwege het hele gebeuren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:14 schreef Bierie het volgende:
[..]
Kom op zeg...Jij hebt net als ik gewoon internet, radio, tv journaal. Heel Nederland lacht zich een (wolken)breuk over het weer alarm en nu ga jij de moraal ridder uithangen omdat ik de draak steek met het KNMI
Is het nu echt zo moeilijk om gewoon toe te geven dat het weer alarm zwaar overdreven was en totaal geen meerwaarde had
mooooiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef dadah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja. En dan de bezorger een nieuwe laten halenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je houdt van pizza soep?
Voor Zwijndrecht was dit het jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:18 schreef Kwaliteit het volgende:
in zwijndrecht net flinke onweer, klaart nu weer op helaas.
komt er misschien nog meer of was dit het?
Is voor een woonwijk die ze hier aan het aanleggen zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
Mooi idd. Maar wat doen al die lantaarnpalen daar nou op een hoopje? Of had je daar al iets over gezegd?
Rolling Thunder in Domtown, the sequelquote:
Precies, lekker einde van een mooie zomerdag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:18 schreef Naamah het volgende:
[..]
Idd, van korte duur, maar toch lekker! In elk geval afgekoeld! Maar een weeralarm hiervoor.. nee.. echt niet nodig. Ook echt geen windstoten hier.
En dan gratis, uiteraardquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ja. En dan de bezorger een nieuwe laten halen
Voor een beetje onweer dat niks voorstelt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:20 schreef maril het volgende:
Begint hier Tilburg serieuzer te worden PC gaat uit.
Mijn broer.... nog niets aan de hand volgens hem.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Iemand die vlakbij Lowlands is?
Ah okee, ze zijn dus niet aangeslotenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:20 schreef Impry het volgende:
[..]
Is voor een woonwijk die ze hier aan het aanleggen zijn
Volgens buienradar is het 20:00 feest daarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:22 schreef dadah het volgende:
[..]
Mijn broer.... nog niets aan de hand volgens hem.
Engquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:23 schreef RetepV het volgende:
Hier in Huizen is het net donker geworden en stort er een hagelbui neer.
Ik heb een kussentje op de tank van mijn motor gelegd (onder de hoes), hopen dat het helpt.
Ach.. ze hebben water zat daarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef MissHobje het volgende:
Brandalarm Paranadreef zwembad de kwakel! zou dat die inslag geweest zijn?
Ohjee, ze hebben daar wel genoeg waterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef MissHobje het volgende:
Brandalarm Paranadreef zwembad de kwakel! zou dat die inslag geweest zijn?
2 mensenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:28 schreef Impry het volgende:
Had iemand al gezegd dat ze daar toch genoeg water hebben?
ja en gevaarlijke stoffenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ohjee, ze hebben daar wel genoeg water
2x 20 seconden ongeveer hierzoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:29 schreef Flappekz het volgende:
Echt suf dit...kwartiertje regen gehad
Die hoorde ik ook idd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:25 schreef Radio-silence het volgende:
Groningen wordt denk ik net geschampt hoor wel rommel in de verte!
Weer licht of weerlicht?quote:
Zal weinig te maken hebben met noodweer. Dat ziekenhuis is een stukje van mij vandaan en buiten een paar druppels niks gebeurd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Een ziekenhuis met brand??
Ligt eraan wat de rest v.d. melding is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Een ziekenhuis met brand??
No shitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
de tifus tilburg centrum krijgt de volle laag zeg
Zoals gebruikelijk in Chillburgquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
de tifus tilburg centrum krijgt de volle laag zeg
Helaas het eerste... volgens mij was dit het wel weer. Benieuwd hoe de voorstelling na de pauze zal zijn ;-)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die hoorde ik ook idd.
[..]
Weer licht of weerlicht?
Diafragma wat meer openzettenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef Haraldvdl het volgende:
Vanuit zevenaar kijk ik nu uit op deze mooie wolken partij
Voor lief hebbers clickable 6MP (ja ik weet het maar het is maar een Nikon D50)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Statief staat klaar voor het onweer. Als het maar donker is dan is het veel mooier
Je ziet toch fucking 3 uur van tevoren al donkere wolken aankomen en toenemende wind?? Dan blijf je maar gewoon apathisch op dat strand liggen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:03 schreef DrMarten het volgende:
maar wat als het KNMI geen weeralarm had afgegeven en het ging wel helemaal los en mensen komen in de problemen op het strand, op het water etc?
bewust voor gekozen om het zo te doen. Had ook een foto op f2.8 maar daar kwam het niet mooi op uitquote:
Hier (Nijmegen) alleen nog maar wat lekkere koelere wind en het is wat donkerder aan het worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:39 schreef fotostarter het volgende:
Hier (beuningen) begint het te rommelen
Ik troost je (ben zelf ook een rotterdammer)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:44 schreef Xenwolfie het volgende:
Wie o wie wilt mij en evt andere omgeving Rotterdammers (en andere locatiers) even troosten.
Hemelsbreed zo'n kilometer denk ik... even kijken of ik rook zie...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Deze melding waarschijnlijk![]()
[ afbeelding ]
vlakbij jou?
Ja maar jij bent diegene die de foute bestelling heeft geplaatst bij het KNMI.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik troost je (ben zelf ook een rotterdammer)
Het spijt me, mijn geld was opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:47 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent diegene die de foute bestelling heeft geplaatst bij het KNMI.
Je kunt ook het rode gedeelte even kopieën en en plakken in een quote, wel zo makkelijk en snel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Deze melding waarschijnlijk![]()
[ afbeelding ]
vlakbij jou?
WTF? Zo even kijken dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Ah nee he, de hema staat in de brand in lelystad (grote brand)
http://monitor.livep2000.nl/
Die parasolquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef Xebber het volgende:
[..]
WTF? Zo even kijken dan.
Lelyzeut meldt donker, wat zware slagregen, en flink wat bliksem en onweer, verder valt het allemaal wel mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij woont in het oosten van het land?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
Gooodverdomme dat was een knal![]()
Ik schrok me godver de tering!
Nee Tilburg. Echt serieus niet normaal, nog nooit meegemaakt dit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En jij woont in het oosten van het land?
Zoiets als dit?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
Gooodverdomme dat was een knal![]()
Ik schrok me godver de tering!
Ik hoor hier in Sprang tegen Waalwijk aan alleen nog maar wat gerommel. Dat zo'n afstand zo veel verschil kan maken he.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee Tilburg. Echt serieus niet normaal, nog nooit meegemaakt dit.
klap na klap na klap echt op paar 100 meter afstand.
Zoiets ja qua geluid. Ik heb alleen geen idee waar hij insloeg.quote:
GVD even plenzregen gehad, maar het gerommel zat duidelijk aan de oostkant, waarschijnlijk niet eens meer boven de stad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:08 schreef Zeven7 het volgende:
yup, hier in Amsterdam gaat niks meer gebeuren
Gewoon altijd geloven in de hoofdprijs.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt spannend wat er nog voor Maastricht overblijft
http://www.buienradar.nl/ns.aspx?jaar=-3&soort=voorspelling
Okey, wist ik niet...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik hoor hier in Sprang tegen Waalwijk aan alleen nog maar wat gerommel. Dat zo'n afstand zo veel verschil kan maken he.
Het schijnt ook dat die buien langer in Tilburg blijven hangen ivm invloed van de Loonse en Drunense Duinen.
10 minuten wat spettertjes en een paar flitsen in vertequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou tien minuutjes heel hard geregend en dat was het.. K
. N
. M
. I
!
10 spetters......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:13 schreef Samael het volgende:
[..]
10 minuten wat spettertjes en een paar flitsen in verte
http://monitor.livep2000.nl/quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
@Stephan1237 kun je zien waar die laatste melding in tilburg voor was?
Was namelijk een heel stuk dichterbij...
Omgquote:
Dat is wel heel dicht bij!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef Impry het volgende:
[..]
http://monitor.livep2000.nl/
Zomerstraat 41, Tilburg, Woningbrand.
Even regio Midden West Brabant instellen bij het menu bovenaan.
Bah..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Een 45-jarige vrouw is donderdag in haar woonplaats Warmenhuizen, in Noord-Holland, dodelijk getroffen door de bliksem. Dit maakte de politie donderdagavond bekend.
De vrouw zag rond zes uur 's avonds slecht weer naderen en liep naar buiten om de koeien binnen te halen. De bliksem elektrocuteerde haar toen ze in het weiland aan de Oudewal West bij haar huis liep. Haar man trof haar daar vervolgens dood aan.![]()
![]()
Ze riskeerde haar leven voor de koeien maar het noodlot sloeg toe![]()
bron : http://www.nu.nl/algemeen(...)-over-nederland.html
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Een 45-jarige vrouw is donderdag in haar woonplaats Warmenhuizen, in Noord-Holland, dodelijk getroffen door de bliksem. Dit maakte de politie donderdagavond bekend.
De vrouw zag rond zes uur 's avonds slecht weer naderen en liep naar buiten om de koeien binnen te halen. De bliksem elektrocuteerde haar toen ze in het weiland aan de Oudewal West bij haar huis liep. Haar man trof haar daar vervolgens dood aan.![]()
![]()
Ze riskeerde haar leven voor de koeien maar het noodlot sloeg toe![]()
bron : http://www.nu.nl/algemeen(...)-over-nederland.html
Het is nu gewoon suf, grijs kloteweer. Had liever zon op m'n vrije dag dan deze nepstorm, oftewel gewoon ordinaire druilerige avond.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:37 schreef Stephan1237 het volgende:
Hier is het nu lekker koel (Rotterdam)
Juist voor dit soort situaties waarschuw je inderdaad. Maar ja, misschien zijn er wel veel mensen door de waarschuwingen wel gaan nadenken over wat ze moesten gaan doen vandaag....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:37 schreef Maeghan het volgende:
Beetje gek ook als er storm voorspeld wordt en er wordt bij gezegd dat het weer snel kan omslaan, dat je dan je koeien niet van tevoren binnen haalt. Vind ik dan.
maar je FOK! vrienden zijn er toch voor jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef clauwheee het volgende:
Ja Groningen (Reitdiep) wordt nu heel donker en flitsen. Ik zeg, niks voor een vrouw alleen thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |