Het is inderdaad al 7 à 8 graden koeler, heerlijk!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Radio-silence het volgende:
In Groningen neemt de wind inmiddels flink toe, eindelijk wat verkoeling!
Ik zit nog steeds naar bliksem te kijken hoor. Vlakbij Uniqema.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:50 schreef Leandra het volgende:
Er valt water uit de lucht in Gouda, het onweer lijkt weer voorbij![]()
Voor nu dan
Ja inderdaad, als dat smalle buienlijntje alles is, dan is het hetvolgende weeralarm dat te lichtzinnig afgegeven is...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:50 schreef Stephan1237 het volgende:
Waar slaat dit op KNMI, je voorspelt van alles maar waarmaken
We krijgen niets meer..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:51 schreef 0100 het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit alles voor Zuid-Holland. Ik wil die buien uit België.
En waar is ditquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:52 schreef Ploertendoder het volgende:
Mijn bijdrage
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Videootje is onderweg
Jij had 'm moeten openenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:50 schreef Zeven7 het volgende:
tussen het sluiten van het laatste topic en het openen van deze heeft het even geregend hier
Brrrr koud zeg... hier in Venlo is het nog 35.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:51 schreef hans1988 het volgende:
ik wil ook verkoelingzit hier nog steeds te bakken met 32+
Nee ik had alleen besteldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:53 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Had je niet wat meer kunnen bestellen?!?!
Zwijndrechtquote:
Dat doet het hier al 2 uur, bij gebrek aan onweer, regen, donder, bliksem.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Koelt binnen trouwens wel lekker af, door even alle ramen tegen elkaar open te zetten
Nee hij acitveert !!!! Omdat de radar in Den Helder staat lijkt dat maar zo. Door de buien bij Den Helder kan de radar niet goed de intensiteit meten. Dat was ook zo op 17 juli 2004. Maak je geen zorgen.quote:
Echt ook. Mijn vriendin en ik liepen met de kat naar de dierenarts bij het noorderplantsoen. Moesten een uurtje wachten binnen. Toen ik weer buiten kwam was het echt belachelijk afgekoeld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Radio-silence het volgende:
In Groningen neemt de wind inmiddels flink toe, eindelijk wat verkoeling!
Hier (nog?) niks, ook Amsterdam.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:51 schreef Ordavicium het volgende:
het giet hier echt in amsterdam
of het activeert juist, omdat het daar nog aardig warm is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:57 schreef DrMarten het volgende:
Heb de indruk dat ie lijn alweer wat aan het oplossen is.... vrees dat Enschede weer eens helemaal niets krijgt... zoals gewoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |