Jij hebt net als ik geen zicht op de rest van het land, misschien zijn er in Noord-Holland wel bomen ontworteld, weet jij veel.. Maar goed, jij zat het KNMI te bashen op basis van het aantal regenspatjes in jouw dorpje, dat is natuurlijk erg kortzichtig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:03 schreef Bierie het volgende:
[..]
Oh ja want in de rest van het land is het leger al ingezet vanwege het noodweer
Ja ik ken Woensdrechtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Woensdrecht. (Dat ligt nabij Bergen op Zoom.)
Inmiddels 6 graden afgekoeld in een half uurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:25 schreef knep het volgende:
Nog steeds 35 graden hier in midden Limburg.
Ja, je hebt wel gelijk maar er acht uur(!!) naastzitten? Daar mag men best wat over zeggen hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jij hebt net als ik geen zicht op de rest van het land, misschien zijn er in Noord-Holland wel bomen ontworteld, weet jij veel.. Maar goed, jij zat het KNMI te bashen op basis van het aantal regenspatjes in jouw dorpje, dat is natuurlijk erg kortzichtig.
Verder is de avond nog niet voorbij en kun je het weer nooit met 100 procent zekerheid voorspellen. Als het overigens tot nu toe wel gespookt had en men had geen alarm afgegeven, dan had de domme goegemeente ook weer wat te zeiken gehad.
Da's wel veel ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk maar er acht uur(!!) naastzitten? Daar mag men best wat over zeggen hoor.
Mooi idd. Maar wat doen al die lantaarnpalen daar nou op een hoopje? Of had je daar al iets over gezegd?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:11 schreef Impry het volgende:
Opeens hele mooie wolken hierboven, het regent nu ook.
Sprang-Capelle (NB)
[ afbeelding ]
Mooie fotoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:11 schreef Impry het volgende:
Opeens hele mooie wolken hierboven, het regent nu ook.
Sprang-Capelle (NB)
[ afbeelding ]
Geniet maar, hier in De meern is ie bijna over. Dus Utrecht zal niet lang durenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:12 schreef Naamah het volgende:
Het gaat lekker hier in Utrecht! Woehoe!
Kom op zeg...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jij hebt net als ik geen zicht op de rest van het land, misschien zijn er in Noord-Holland wel bomen ontworteld, weet jij veel.. Maar goed, jij zat het KNMI te bashen op basis van het aantal regenspatjes in jouw dorpje, dat is natuurlijk erg kortzichtig.
Verder is de avond nog niet voorbij en kun je het weer nooit met 100 procent zekerheid voorspellen. Als het overigens tot nu toe wel gespookt had en men had geen alarm afgegeven, dan had de domme goegemeente ook weer wat te zeiken gehad.
Ik heb net pizza besteldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:14 schreef Radio-silence het volgende:
Linksonder Groningen is binnen 5 minuten een tyfus grote onweerswolk ontstaan!
Weeralarm is alleen terecht als er windstoten van 110km/h voorkomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:15 schreef MissHobje het volgende:
Kut! inslag vlakbij schrik me de tandjes net, utrechttering wat een bui ineens!!
Weer alarm toch wel terecht.
Het is nog maar net begonnen, je weet niet wat nog kan komen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:14 schreef Bierie het volgende:
[..]
Kom op zeg...Jij hebt net als ik gewoon internet, radio, tv journaal. Heel Nederland lacht zich een (wolken)breuk over het weer alarm en nu ga jij de moraal ridder uithangen omdat ik de draak steek met het KNMI
Is het nu echt zo moeilijk om gewoon toe te geven dat het weer alarm zwaar overdreven was en totaal geen meerwaarde had
Je houdt van pizza soep?quote:
gaat ook zo nu en dan behoorlijk hard!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Weeralarm is alleen terecht als er windstoten van 100km/h voorkomen.
Maar aangezien die lijn al bij mij voorbij getrokken is heb ik wel een vermoedenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Het is nog maar net begonnen, je weet niet wat nog kan komen...
Paar minuutjes en dan is het over voor jullie denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
gaat ook zo nu en dan behoorlijk hard!
Die bui die de Utrechters nu hebben, heb ik net gehad. Ik ben al een half uur aan het uploadenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef BretsiG het volgende:
Waarom staan er nog geen filmpjes op youtube van het noodweer in Utrecht. We leven toch in 2009?
Welke film is dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef dadah het volgende:
Nog twee, eentje voor (trekt wel snel weg) en eentje achter ons huis... Erg veel flitsen en knallen dus ga even niet met mijn camera uit het raam hangen meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg mooiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef dadah het volgende:
Nog twee, eentje voor (trekt wel snel weg) en eentje achter ons huis... Erg veel flitsen en knallen dus ga even niet met mijn camera uit het raam hangen meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tering zegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef dadah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, van korte duur, maar toch lekker! In elk geval afgekoeld! Maar een weeralarm hiervoor.. nee.. echt niet nodig. Ook echt geen windstoten hier.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:14 schreef Westerling het volgende:
[..]
Geniet maar, hier in De meern is ie bijna over. Dus Utrecht zal niet lang duren.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die bui die de Utrechters nu hebben, heb ik net gehad. Ik ben al een half uur aan het uploadenDus Youtube is behoorlijk traag.
Maak nou de balans maar op als alles Nederland uitgedreven is en niet al halverwege het hele gebeuren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:14 schreef Bierie het volgende:
[..]
Kom op zeg...Jij hebt net als ik gewoon internet, radio, tv journaal. Heel Nederland lacht zich een (wolken)breuk over het weer alarm en nu ga jij de moraal ridder uithangen omdat ik de draak steek met het KNMI
Is het nu echt zo moeilijk om gewoon toe te geven dat het weer alarm zwaar overdreven was en totaal geen meerwaarde had
mooooiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef dadah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja. En dan de bezorger een nieuwe laten halenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je houdt van pizza soep?
Voor Zwijndrecht was dit het jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:18 schreef Kwaliteit het volgende:
in zwijndrecht net flinke onweer, klaart nu weer op helaas.
komt er misschien nog meer of was dit het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |