Ja, natuurlijk wel. Als ze dat strand niet hadden ontruimd waren al die mensen zeiknat geworden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Stephan1237 het volgende:
Moest hiervoor een weeralarm worden afgegeven of niet, wat denken jullie?
Oh ja want in de rest van het land is het leger al ingezet vanwege het noodweerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jij denkt dat het KNMI voorspellingen doet voor alleen jouw dorp?
KRMIquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jij denkt dat het KNMI voorspellingen doet voor alleen jouw dorp?
Oh, hier had ik ook overheen gelezen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er is geen weeralarm voor regen of onweer.Alleen voor windstoten.
Yep Utrecht.... nachtverlichting in de tuin gaat spontaan aan nu... Zo nog evenw at foto's makenquote:
Inderdaad.. Het is vrij heftig, maar komt nog lang niet in de buurt van de beruchte nacht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
Deze dag kan ook wel aangeduid worden als één grote teleurstellingDie buien van 25 mei waren veel heviger en toen was het niet zo warm
Graag, zien er mooi uit!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:06 schreef dadah het volgende:
[..]
Yep Utrecht.... nachtverlichting in de tuin gaat spontaan aan nu... Zo nog evenw at foto's maken
100% waarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
Deze dag kan ook wel aangeduid worden als één grote teleurstellingDie buien van 25 mei waren veel heviger en toen was het niet zo warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop