of het activeert juist, omdat het daar nog aardig warm is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:57 schreef DrMarten het volgende:
Heb de indruk dat ie lijn alweer wat aan het oplossen is.... vrees dat Enschede weer eens helemaal niets krijgt... zoals gewoonlijk.
Radar detecteert niet goed door zware regenval bij Den Helder. De lijn is nog steeds flink intact. Als je geen bliksemontladingen meer ziet is het wel afgelopen. Maak je geen zorgen, hier in Nijmegen gaat het ook nog komen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:57 schreef Snowsquall het volgende:
Als ik buienradar zo bekijk dan gaat voor de zoveelste keer in Cuijk geen drup regen vallen![]()
Winter where are you
Wordt nog leuk met Noorderzon als het toch nog echt noodweer wordt...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Echt ook. Mijn vriendin en ik liepen met de kat naar de dierenarts bij het noorderplantsoen. Moesten een uurtje wachten binnen. Toen ik weer buiten kwam was het echt belachelijk afgekoeld.
Durf te wedden dat het niks meer voorstelt als het eenmaal hier aankomt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:53 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Brrrr koud zeg... hier in Venlo is het nog 35.
Ik kan me niet herinneren wanneer het hier voor het laatst 20 graden was
Nopequote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Stephan1237 het volgende:
Moest hiervoor een weeralarm worden afgegeven of niet, wat denken jullie?
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Stephan1237 het volgende:
Moest hiervoor een weeralarm worden afgegeven of niet, wat denken jullie?
Er is geen weeralarm voor regen of onweer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Bierie het volgende:
Wat een ongelooflijke flater van het KNMI zeg![]()
![]()
Welgeteld 20 minuten een buitje gehad met in totaal 3 flitsen en nu schijnt de zon weer en is het heerlijk helder.![]()
![]()
Wat een non nieuws was dit
Waar is ditquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:00 schreef dadah het volgende:
Ga zo maar even wat ramen dichtdoen... lijkt wel nacht! Ook veel geflits en gerommel en nog meer wind...
[ afbeelding ]
Ja en die heb ik helemaal niet opgemerkt. Wat het eigenlijk nog erger maaktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er is geen weeralarm voor regen of onweer.Alleen voor windstoten.
Jij denkt dat het KNMI voorspellingen doet voor alleen jouw dorp?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Bierie het volgende:
Wat een ongelooflijke flater van het KNMI zeg![]()
![]()
Welgeteld 20 minuten een buitje gehad met in totaal 3 flitsen en nu schijnt de zon weer en is het heerlijk helder.![]()
![]()
Wat een non nieuws was dit
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:00 schreef dadah het volgende:
Ga zo maar even wat ramen dichtdoen... lijkt wel nacht! Ook veel geflits en gerommel en nog meer wind...
[ afbeelding ]
Jouw locatie?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:02 schreef Stali het volgende:
En dat KNMI zal dat weeralarm ook niet even intrekken he, welnee gewoon volhouden joh.
Wij krijgen iig helemaal niets meer. Het is trouwens wel heerlijk buiten, alles fris en ruikt weer lekker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |