Jij hebt net als ik geen zicht op de rest van het land, misschien zijn er in Noord-Holland wel bomen ontworteld, weet jij veel.. Maar goed, jij zat het KNMI te bashen op basis van het aantal regenspatjes in jouw dorpje, dat is natuurlijk erg kortzichtig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:03 schreef Bierie het volgende:
[..]
Oh ja want in de rest van het land is het leger al ingezet vanwege het noodweer
Ja ik ken Woensdrechtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Woensdrecht. (Dat ligt nabij Bergen op Zoom.)
Inmiddels 6 graden afgekoeld in een half uurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:25 schreef knep het volgende:
Nog steeds 35 graden hier in midden Limburg.
Ja, je hebt wel gelijk maar er acht uur(!!) naastzitten? Daar mag men best wat over zeggen hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jij hebt net als ik geen zicht op de rest van het land, misschien zijn er in Noord-Holland wel bomen ontworteld, weet jij veel.. Maar goed, jij zat het KNMI te bashen op basis van het aantal regenspatjes in jouw dorpje, dat is natuurlijk erg kortzichtig.
Verder is de avond nog niet voorbij en kun je het weer nooit met 100 procent zekerheid voorspellen. Als het overigens tot nu toe wel gespookt had en men had geen alarm afgegeven, dan had de domme goegemeente ook weer wat te zeiken gehad.
Da's wel veel ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk maar er acht uur(!!) naastzitten? Daar mag men best wat over zeggen hoor.
Mooi idd. Maar wat doen al die lantaarnpalen daar nou op een hoopje? Of had je daar al iets over gezegd?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:11 schreef Impry het volgende:
Opeens hele mooie wolken hierboven, het regent nu ook.
Sprang-Capelle (NB)
[ afbeelding ]
Mooie fotoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:11 schreef Impry het volgende:
Opeens hele mooie wolken hierboven, het regent nu ook.
Sprang-Capelle (NB)
[ afbeelding ]
Geniet maar, hier in De meern is ie bijna over. Dus Utrecht zal niet lang durenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:12 schreef Naamah het volgende:
Het gaat lekker hier in Utrecht! Woehoe!
Kom op zeg...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jij hebt net als ik geen zicht op de rest van het land, misschien zijn er in Noord-Holland wel bomen ontworteld, weet jij veel.. Maar goed, jij zat het KNMI te bashen op basis van het aantal regenspatjes in jouw dorpje, dat is natuurlijk erg kortzichtig.
Verder is de avond nog niet voorbij en kun je het weer nooit met 100 procent zekerheid voorspellen. Als het overigens tot nu toe wel gespookt had en men had geen alarm afgegeven, dan had de domme goegemeente ook weer wat te zeiken gehad.
Ik heb net pizza besteldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:14 schreef Radio-silence het volgende:
Linksonder Groningen is binnen 5 minuten een tyfus grote onweerswolk ontstaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |