Is voor een woonwijk die ze hier aan het aanleggen zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
Mooi idd. Maar wat doen al die lantaarnpalen daar nou op een hoopje? Of had je daar al iets over gezegd?
Rolling Thunder in Domtown, the sequelquote:
Precies, lekker einde van een mooie zomerdag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:18 schreef Naamah het volgende:
[..]
Idd, van korte duur, maar toch lekker! In elk geval afgekoeld! Maar een weeralarm hiervoor.. nee.. echt niet nodig. Ook echt geen windstoten hier.
En dan gratis, uiteraardquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ja. En dan de bezorger een nieuwe laten halen
Voor een beetje onweer dat niks voorstelt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:20 schreef maril het volgende:
Begint hier Tilburg serieuzer te worden PC gaat uit.
Mijn broer.... nog niets aan de hand volgens hem.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Iemand die vlakbij Lowlands is?
Ah okee, ze zijn dus niet aangeslotenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:20 schreef Impry het volgende:
[..]
Is voor een woonwijk die ze hier aan het aanleggen zijn
Volgens buienradar is het 20:00 feest daarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:22 schreef dadah het volgende:
[..]
Mijn broer.... nog niets aan de hand volgens hem.
Engquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:23 schreef RetepV het volgende:
Hier in Huizen is het net donker geworden en stort er een hagelbui neer.
Ik heb een kussentje op de tank van mijn motor gelegd (onder de hoes), hopen dat het helpt.
Ach.. ze hebben water zat daarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef MissHobje het volgende:
Brandalarm Paranadreef zwembad de kwakel! zou dat die inslag geweest zijn?
Ohjee, ze hebben daar wel genoeg waterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef MissHobje het volgende:
Brandalarm Paranadreef zwembad de kwakel! zou dat die inslag geweest zijn?
2 mensenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:28 schreef Impry het volgende:
Had iemand al gezegd dat ze daar toch genoeg water hebben?
ja en gevaarlijke stoffenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ohjee, ze hebben daar wel genoeg water
2x 20 seconden ongeveer hierzoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:29 schreef Flappekz het volgende:
Echt suf dit...kwartiertje regen gehad
Die hoorde ik ook idd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:25 schreef Radio-silence het volgende:
Groningen wordt denk ik net geschampt hoor wel rommel in de verte!
Weer licht of weerlicht?quote:
Zal weinig te maken hebben met noodweer. Dat ziekenhuis is een stukje van mij vandaan en buiten een paar druppels niks gebeurd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Een ziekenhuis met brand??
Ligt eraan wat de rest v.d. melding is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Een ziekenhuis met brand??
No shitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
de tifus tilburg centrum krijgt de volle laag zeg
Zoals gebruikelijk in Chillburgquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
de tifus tilburg centrum krijgt de volle laag zeg
Helaas het eerste... volgens mij was dit het wel weer. Benieuwd hoe de voorstelling na de pauze zal zijn ;-)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die hoorde ik ook idd.
[..]
Weer licht of weerlicht?
Diafragma wat meer openzettenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef Haraldvdl het volgende:
Vanuit zevenaar kijk ik nu uit op deze mooie wolken partij
Voor lief hebbers clickable 6MP (ja ik weet het maar het is maar een Nikon D50)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Statief staat klaar voor het onweer. Als het maar donker is dan is het veel mooier
Je ziet toch fucking 3 uur van tevoren al donkere wolken aankomen en toenemende wind?? Dan blijf je maar gewoon apathisch op dat strand liggen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:03 schreef DrMarten het volgende:
maar wat als het KNMI geen weeralarm had afgegeven en het ging wel helemaal los en mensen komen in de problemen op het strand, op het water etc?
bewust voor gekozen om het zo te doen. Had ook een foto op f2.8 maar daar kwam het niet mooi op uitquote:
Hier (Nijmegen) alleen nog maar wat lekkere koelere wind en het is wat donkerder aan het worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:39 schreef fotostarter het volgende:
Hier (beuningen) begint het te rommelen
Ik troost je (ben zelf ook een rotterdammer)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:44 schreef Xenwolfie het volgende:
Wie o wie wilt mij en evt andere omgeving Rotterdammers (en andere locatiers) even troosten.
Hemelsbreed zo'n kilometer denk ik... even kijken of ik rook zie...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Deze melding waarschijnlijk![]()
[ afbeelding ]
vlakbij jou?
Ja maar jij bent diegene die de foute bestelling heeft geplaatst bij het KNMI.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik troost je (ben zelf ook een rotterdammer)
Het spijt me, mijn geld was opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:47 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent diegene die de foute bestelling heeft geplaatst bij het KNMI.
Je kunt ook het rode gedeelte even kopieën en en plakken in een quote, wel zo makkelijk en snel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Deze melding waarschijnlijk![]()
[ afbeelding ]
vlakbij jou?
WTF? Zo even kijken dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Ah nee he, de hema staat in de brand in lelystad (grote brand)
http://monitor.livep2000.nl/
Die parasolquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef Xebber het volgende:
[..]
WTF? Zo even kijken dan.
Lelyzeut meldt donker, wat zware slagregen, en flink wat bliksem en onweer, verder valt het allemaal wel mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij woont in het oosten van het land?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
Gooodverdomme dat was een knal![]()
Ik schrok me godver de tering!
Nee Tilburg. Echt serieus niet normaal, nog nooit meegemaakt dit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En jij woont in het oosten van het land?
Zoiets als dit?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
Gooodverdomme dat was een knal![]()
Ik schrok me godver de tering!
Ik hoor hier in Sprang tegen Waalwijk aan alleen nog maar wat gerommel. Dat zo'n afstand zo veel verschil kan maken he.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee Tilburg. Echt serieus niet normaal, nog nooit meegemaakt dit.
klap na klap na klap echt op paar 100 meter afstand.
Zoiets ja qua geluid. Ik heb alleen geen idee waar hij insloeg.quote:
GVD even plenzregen gehad, maar het gerommel zat duidelijk aan de oostkant, waarschijnlijk niet eens meer boven de stad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:08 schreef Zeven7 het volgende:
yup, hier in Amsterdam gaat niks meer gebeuren
Gewoon altijd geloven in de hoofdprijs.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt spannend wat er nog voor Maastricht overblijft
http://www.buienradar.nl/ns.aspx?jaar=-3&soort=voorspelling
Okey, wist ik niet...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik hoor hier in Sprang tegen Waalwijk aan alleen nog maar wat gerommel. Dat zo'n afstand zo veel verschil kan maken he.
Het schijnt ook dat die buien langer in Tilburg blijven hangen ivm invloed van de Loonse en Drunense Duinen.
10 minuten wat spettertjes en een paar flitsen in vertequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou tien minuutjes heel hard geregend en dat was het.. K
. N
. M
. I
!
10 spetters......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:13 schreef Samael het volgende:
[..]
10 minuten wat spettertjes en een paar flitsen in verte
http://monitor.livep2000.nl/quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
@Stephan1237 kun je zien waar die laatste melding in tilburg voor was?
Was namelijk een heel stuk dichterbij...
Omgquote:
Dat is wel heel dicht bij!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef Impry het volgende:
[..]
http://monitor.livep2000.nl/
Zomerstraat 41, Tilburg, Woningbrand.
Even regio Midden West Brabant instellen bij het menu bovenaan.
Bah..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Een 45-jarige vrouw is donderdag in haar woonplaats Warmenhuizen, in Noord-Holland, dodelijk getroffen door de bliksem. Dit maakte de politie donderdagavond bekend.
De vrouw zag rond zes uur 's avonds slecht weer naderen en liep naar buiten om de koeien binnen te halen. De bliksem elektrocuteerde haar toen ze in het weiland aan de Oudewal West bij haar huis liep. Haar man trof haar daar vervolgens dood aan.![]()
![]()
Ze riskeerde haar leven voor de koeien maar het noodlot sloeg toe![]()
bron : http://www.nu.nl/algemeen(...)-over-nederland.html
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Een 45-jarige vrouw is donderdag in haar woonplaats Warmenhuizen, in Noord-Holland, dodelijk getroffen door de bliksem. Dit maakte de politie donderdagavond bekend.
De vrouw zag rond zes uur 's avonds slecht weer naderen en liep naar buiten om de koeien binnen te halen. De bliksem elektrocuteerde haar toen ze in het weiland aan de Oudewal West bij haar huis liep. Haar man trof haar daar vervolgens dood aan.![]()
![]()
Ze riskeerde haar leven voor de koeien maar het noodlot sloeg toe![]()
bron : http://www.nu.nl/algemeen(...)-over-nederland.html
Het is nu gewoon suf, grijs kloteweer. Had liever zon op m'n vrije dag dan deze nepstorm, oftewel gewoon ordinaire druilerige avond.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:37 schreef Stephan1237 het volgende:
Hier is het nu lekker koel (Rotterdam)
Juist voor dit soort situaties waarschuw je inderdaad. Maar ja, misschien zijn er wel veel mensen door de waarschuwingen wel gaan nadenken over wat ze moesten gaan doen vandaag....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:37 schreef Maeghan het volgende:
Beetje gek ook als er storm voorspeld wordt en er wordt bij gezegd dat het weer snel kan omslaan, dat je dan je koeien niet van tevoren binnen haalt. Vind ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |