No shitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
de tifus tilburg centrum krijgt de volle laag zeg
Zoals gebruikelijk in Chillburgquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
de tifus tilburg centrum krijgt de volle laag zeg
Helaas het eerste... volgens mij was dit het wel weer. Benieuwd hoe de voorstelling na de pauze zal zijn ;-)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die hoorde ik ook idd.
[..]
Weer licht of weerlicht?
Diafragma wat meer openzettenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef Haraldvdl het volgende:
Vanuit zevenaar kijk ik nu uit op deze mooie wolken partij
Voor lief hebbers clickable 6MP (ja ik weet het maar het is maar een Nikon D50)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Statief staat klaar voor het onweer. Als het maar donker is dan is het veel mooier
Je ziet toch fucking 3 uur van tevoren al donkere wolken aankomen en toenemende wind?? Dan blijf je maar gewoon apathisch op dat strand liggen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:03 schreef DrMarten het volgende:
maar wat als het KNMI geen weeralarm had afgegeven en het ging wel helemaal los en mensen komen in de problemen op het strand, op het water etc?
bewust voor gekozen om het zo te doen. Had ook een foto op f2.8 maar daar kwam het niet mooi op uitquote:
Hier (Nijmegen) alleen nog maar wat lekkere koelere wind en het is wat donkerder aan het worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:39 schreef fotostarter het volgende:
Hier (beuningen) begint het te rommelen
Ik troost je (ben zelf ook een rotterdammer)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:44 schreef Xenwolfie het volgende:
Wie o wie wilt mij en evt andere omgeving Rotterdammers (en andere locatiers) even troosten.
Hemelsbreed zo'n kilometer denk ik... even kijken of ik rook zie...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Deze melding waarschijnlijk![]()
[ afbeelding ]
vlakbij jou?
Ja maar jij bent diegene die de foute bestelling heeft geplaatst bij het KNMI.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik troost je (ben zelf ook een rotterdammer)
Het spijt me, mijn geld was opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:47 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent diegene die de foute bestelling heeft geplaatst bij het KNMI.
Je kunt ook het rode gedeelte even kopieën en en plakken in een quote, wel zo makkelijk en snel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Deze melding waarschijnlijk![]()
[ afbeelding ]
vlakbij jou?
WTF? Zo even kijken dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Ah nee he, de hema staat in de brand in lelystad (grote brand)
http://monitor.livep2000.nl/
Die parasolquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef Xebber het volgende:
[..]
WTF? Zo even kijken dan.
Lelyzeut meldt donker, wat zware slagregen, en flink wat bliksem en onweer, verder valt het allemaal wel mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij woont in het oosten van het land?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
Gooodverdomme dat was een knal![]()
Ik schrok me godver de tering!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |