Ik heb in elk geval wel met veel lelijker gezoend, zo'n geval uit de trein op de heenreis. Ik dacht dat ze best lekker was, tot ik dr op het festival weer tegenkwam.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee toch niet.Had even nagedacht
Haha sorry manquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, zo verpest je haar. Nu ga ik vast alleen nog maar daar op letten.
Wtfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:20 schreef Adolecens het volgende:
ff checken
Ja, echt..quote:
-----------quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:58 schreef herzberg het volgende:
blijkbaar neemt niemand mij serieus. maar het is wel serieus bedoeld. kijk, kleingeld is als een publieke vrouw. iedereen neemt haar in zijn hand als haar bezit. de meest smerige mensen kunnen het in hun vettige vingers krijgen. dat is net zoiets als verkrachting. verkrachtes zijn mensen die niet op normale manier aan hun lustobject komen kunnen en zelf als ze dat kunnen behandelen ze het als een object dat ze het als een ding dat ze bezitten en waar niemand weet van heeft. maar wat als iemand dat nu ontzettend opwindend vind he... stel je nou eens voor dat het je opwindend lijk dat als iemand die je niet kent met je neemt. noU>>> dat is precies verkracht oftewel van hand tot hand gaan, net als kleingeld. dus er is heel wat serieuze erotiek aan kleingeld....
...
jammer dat niemand dat serieus neemt ...
ik hoop dat een mod deze topic verwijderen kan
Dat is d'r aan te zien...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze kon behoorlijk drinken anders.
Zoals jij?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:23 schreef reetveter het volgende:
Nu komen al die virgins op de TT af.
quote:
Ja maar ik kan het hier wel rondbazuinen maar dat is ook niet zo slim denk ikquote:
Ik probeer niksquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Probeer je nou reetveter te dissen?![]()
![]()
Ik voel me ook wel bloeiend eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar ik kan het hier wel rondbazuinen maar dat is ook niet zo slim denk ik. En ja ik weet het dat ik jong ben. Zit in de bloei van mijn leven.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
AHHAHAHA JA HE:D:D:D:
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!! LOLLERDELOL
Dat is zo irritant he. Dan stel je zo'n meisje voor en dan komen vrienden met "Heb je die neus gezien" of "heb je gemerkt hoe ze keek" en daarna kan je alleen nog maar daar op letten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha sorry man
Vrouwen horen gewoon mooie strakke wenkbrauwen te hebben
Dat topic.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, echt..![]()
[..]
-----------
[..]
Dat is d'r aan te zien...
Hahaha ja, herkenbaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is zo irritant he. Dan stel je zo'n meisje voor en dan komen vrienden met "Heb je die neus gezien" of "heb je gemerkt hoe ze keek" en daarna kan je alleen nog maar daar op letten.
[..]
Dat topic.
Ik wil best m'n tepels showen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef reetveter het volgende:
Maar gaan we nog toffe nudepics van onszelf posten dan.
Ah joh... dat is op zijn tijd best lekkerquote:
Als ik dronken ben kan je me redelijk snel opvegen jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel me ook wel bloeiend eigenlijk![]()
Je houdt t natuurlijk niet zo lang vol?
Ik zie Fas nergensquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
Heuy Fas, volgens een gozer lijkt ze nogal op Puck, kan jij dit bevestigen/ontkennen?
Euhhhh, Puck staat me niet helder voor de geest.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
Heuy Fas, volgens een gozer lijkt ze nogal op Puck, kan jij dit bevestigen/ontkennen?
Maar goed, in de meeste gevallen kan je er beter dan achterkomen dan als het uit is en je ziet een keer een foto terug.quote:
Dat heb ik nooit gehad, is dat iets dat mannen doen ja?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is zo irritant he. Dan stel je zo'n meisje voor en dan komen vrienden met "Heb je die neus gezien" of "heb je gemerkt hoe ze keek" en daarna kan je alleen nog maar daar op letten.
Ik heb alleen maar heel beschaafd aangeklede foto's van mezelfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef reetveter het volgende:
Maar gaan we nog toffe nudepics van onszelf posten dan.
Ik voel me geroepen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:23 schreef reetveter het volgende:
Nu komen al die virgins op de TT af.
Dat dacht ik ook. Ik wil wel een foto hier neerzetten maar dan hebben ze zo de hyves gevonden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhhhh, Puck staat me niet helder voor de geest.Voorzover ik me kan herinneren; niet echt.
Dat heb ik al ooit gezegd, tegen Bt geloof ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als ik dronken ben kan je me redelijk snel opvegen ja. En ik houd het gewoon lang vol hoor
.
En hoeveel heb jij der gehad, als vindt dat je het hier wel kan posten.
Wat ben jij een veelvraat zeg.quote:
Ik heb wel betere van je, zonder kleren ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb alleen maar heel beschaafd aangeklede foto's van mezelf
Niet? Heb je nooit vriendinnen die zeggen van "Woow, die dude praat wel erg veel over zichzelf" oid?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad, is dat iets dat mannen doen ja?
POSTENquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb wel betere van je, zonder kleren ook
Wat schuift dat?quote:
50 centquote:
EEN STIJVE TEPEL.quote:
Mijn imago!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb wel betere van je, zonder kleren ook
Niet dat het me opvalt, ik vind hem dan leuk, us heb dat niet door danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet? Heb je nooit vriendinnen die zeggen van "Woow, die dude praat wel erg veel over zichzelf" oid?
Dat is wel een keilekkerequote:
Ik geil niet op kleingeld.quote:
We kunnen de hyves niet vinden als je de pic ergens anders upload zoals op tinypic.comquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ik wil wel een foto hier neerzetten maar dan hebben ze zo de hyves gevonden.
Ik PM je wel even.
quote:
Ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb nog steeds m'n bandje om. Ben ik nu een pauper/hippie/smerig of wat dan ook?
Neuquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb nog steeds m'n bandje om. Ben ik nu een pauper/hippie/smerig of wat dan ook?
hahahah klaplopers waren jullie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is wel een keilekkere
MAAR JIJ WAS TOCH EEN NEGUR?
jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
Dank je wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
EEN STIJVE TEPEL.![]()
![]()
@Zotheid: hmm ik zie wel bepaalde trekjes ja, voornamelijk ogen, maar ze lijken niet echt op elkaar.
Nee maar als vriendinnen zoiets zeggen ga je er toch wel een beetje op letten?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn imago!!!
[..]
Niet dat het me opvalt, ik vind hem dan leuk, us heb dat niet door dan
Snap ik, maar dat is weer zoveel moeite.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We kunnen de hyves niet vinden als je de pic ergens anders upload zoals op tinypic.com
jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
Echt TE triest die film gewoon...quote:
wtfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik brak je been met een baksteen, je zakte door je lemen dak heen met een natte zeem strak om je zak heen
Huilende Rappers staat superhoog in mijn Last.fm
Wat?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
hahahah klaplopers waren jullie.
Gewoon omdat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
Mensen die "Ja!" zeggen, waarom dan?
Ik bedoel, hij is schoon en als ik tijdens het werk een overhemd oid draagt ziet toch niemand hem.
alleen paupers dragen hun bandje langer dan nodigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
Ik bedoel, hij is schoon en als ik tijdens het werk een overhemd oid draagt ziet toch niemand hem.
Nee, helemaal niet, nooit gedaan ook. Ik trek mn eigen plan wel en als ik iemand leuk vind, boeien zn foutjes me niet zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee maar als vriendinnen zoiets zeggen ga je er toch wel een beetje op letten?
Waarom zou je 'm omhoudenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
zou ado dat bevestigenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, nooit gedaan ook. Ik trek mn eigen plan wel en als ik iemand leuk vind, boeien zn foutjes me niet zo.
IIk schijn nogal eigenwijs te zijn
POST DAN EEN PICquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, nooit gedaan ook. Ik trek mn eigen plan wel en als ik iemand leuk vind, boeien zn foutjes me niet zo.
IIk schijn nogal eigenwijs te zijn
NEEEEEEEEEquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben dood! Op zijn minst 20 liter vocht verloren.
Waarom zou ik de moeite doen om hem af te doen?quote:
Ik heb de mijne van m'n pols af kunnen halenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
Jij zei dat je een neger wasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
"Ja, wij helemaal kijken of er een neger liep op het station"![]()
Dat eigenwijs welquote:
Waarom en hoe heeft Ado die dan. En waarom stuurt die ze nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vraag maar aan Ado
[..]
In bepaalde opzichten...
Die tekst is geweldige nonsens.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik brak je been met een baksteen, je zakte door je lemen dak heen met een natte zeem strak om je zak heen
Huilende Rappers staat superhoog in mijn Last.fm
Dat lukte je gewoon?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb de mijne van m'n pols af kunnen halen
Blijkbaar wel bij mij héquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat lukte je gewoon?
Met omdoen/controles waren ze zo streng dat dat echt niet lukt.
Ik weet niet hoe dat in PM werkt...quote:
Een schaar pakken en 'm er af knippen is ook wel een urenlang durend proces, ja. Je wilt 'm gewoon omhouden omdat je trots bent dat je er bent geweest. Net als al die LL hippiesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom zou ik de moeite doen om hem af te doen?
1. I'd tap that.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in PM werkt...![]()
Hier snap ik het wel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef gers het volgende:
had je je frituur meegenomen naar sziget d_a?
I ain't no freaking hippiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een schaar pakken en 'm er af knippen is ook wel een urenlang durend proces, ja. Je wilt 'm gewoon omhouden omdat je trots bent dat je er bent geweest. Net als al die LL hippies.
1. Tapquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
1. I'd tap that.
2. Hoe ken jij haar?
3. Is ze nou de moeder van krentenbol?
Pics van Jou of Lily Allen en van Litsoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een derde tepel exact hetzelfde als Lily AllenHet is een soort moedervlekje.
Zonder haar en of piercing. Litso die had een volwaardigeen die was gepierced
picsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een derde tepel exact hetzelfde als Lily AllenHet is een soort moedervlekje.
Ik kan me er niks bij voorstellen.. Pics?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Elk weekend? Ooooooooooooh dan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1. Tap![]()
2. Ik word elk weekend naast haar wakker![]()
3. wtf?!Hoe kom je daar nou weer bij
Dat laatste vind ik dan weer humorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Tap is iemand aan tikken dus hij bedoelt waarschijnlijk heel erg softcore neukenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1. Tap![]()
tappen = gevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1. Tap![]()
Dat mocht ze willenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Elk weekend? Ooooooooooooh dan.
En krentenbol lijkt op die onderstefoto.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tap is iemand aan tikken dus hij bedoelt waarschijnlijk heel erg softcore neuken
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pics van Jou of Lily Allen en van Litso
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tap is iemand aan tikken dus hij bedoelt waarschijnlijk heel erg softcore neuken
Ah..quote:
Zelfs op internet loop ik blauwtjes.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zit ie bij mij verkeerd
Maar goed, nou mogen ze wel weer weg![]()
maar jullie hebben elkaar toch ontmoet in r&p hequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ah..
De straattaal gaat snel hier. Was net een beetje gewend aan "geven"
Ik zou d'r ook doen ja
Sick.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Litso of zo is het bij hem
Dude wtfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, een uit de hand gelopen avontuurtjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:52 schreef gers het volgende:
[..]
maar jullie hebben elkaar toch ontmoet in r&p he![]()
of in oud
Mieters vet!quote:
Busted.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een schaar pakken en 'm er af knippen is ook wel een urenlang durend proces, ja. Je wilt 'm gewoon omhouden omdat je trots bent dat je er bent geweest. Net als al die LL hippies.
Watermeloen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb wel in 9 dagen tijd geen enkele keer groenten of fruit op
Ok, dat ziet er dan weer niet uitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe laat gaan we morgen dan? Ik denk dat we beter vroeg kunnen gaan, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je het anders bedoelde, maak je nog een kansjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zelfs op internet loop ik blauwtjes.
Niet in oudquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:52 schreef gers het volgende:
[..]
maar jullie hebben elkaar toch ontmoet in r&p he![]()
of in oud
Een vriend van me heeft ook 3 tepelsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou prima een frituurpan kunnen kopen aldaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef bloodysunday het volgende:
D_A niet eens frituurpan meegenomenvrienden van mij probeerde er 1 mee te krijgen met het vliegtuig/
Ik weet betere doelen voor die 30 euroquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Opgegeven voor de reunie? Ik heb het net gedaan, je kan m'n naam onderaan zien staan :$
Geyl!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me ook af waarom ze er 1 mee wouden nemenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je zou prima een frituurpan kunnen kopen aldaar.
Maar goed, waarom moeite doen als je daar ook gewoon je zooi kan halen.
Ey pik, ik heb de afgelopen 4 vakanties elke keer 2 dozen frikandellen meegenomen, beat thatquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef bloodysunday het volgende:
D_A niet eens frituurpan meegenomenvrienden van mij probeerde er 1 mee te krijgen met het vliegtuig/
Doe eens normaal pratenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef Maisnon het volgende:
Jongens, Maisnon may have a shot at lovemaar ik krijg snel mijn hopes up
RESPETCquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey pik, ik heb de afgelopen 4 vakanties elke keer 2 dozen frikandellen meegenomen, beat that
Ehquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe laat gaan we morgen dan? Ik denk dat we beter vroeg kunnen gaan, je weet maar nooit.
Precies, dan zou je ook een aggregaat mee moeten nemen om dat ding van elektriciteit te voorzien.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af waarom ze er 1 mee wouden nemen
beterschapquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh bijna elf uur. Tijd voor zieke meisjes om naar bed te gaan. Slaap lekker alvast![]()
!
Anders ga ik wel mee. Waarschijnlijk kan ik nog wel ergens aan een kaartje komen.quote:
vertel!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef Maisnon het volgende:
Jongens, Maisnon may have a shot at lovemaar ik krijg snel mijn hopes up
Engelse maten van me hadden voor 4000 huf een ''gram wiet'' gekochtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, dan zou je ook een aggregaat mee moeten nemen om dat ding van elektriciteit te voorzien.
Het is net als met drugs, het is misschien iets duurder maar je hoeft maar even rond te lopen en er wordt je genoeg aangeboden.
Overigens waren dat niet de sziget gasten. Maar gasten die naar dat Blanes gingen ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, dan zou je ook een aggregaat mee moeten nemen om dat ding van elektriciteit te voorzien.
Het is net als met drugs, het is misschien iets duurder maar je hoeft maar even rond te lopen en er wordt je genoeg aangeboden.
Slaap lekker en beterschapquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh bijna elf uur. Tijd voor zieke meisjes om naar bed te gaan. Slaap lekker alvast![]()
!
dat dusquote:
Poliohippie die je bentquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Biels het volgende:
Ik ga morgen naar Lowlands. Wat zal Ritmo wel niet van me denken.
4000 huf is ¤?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Engelse maten van me hadden voor 4000 huf een ''gram wiet'' gekocht
Ze zijn dik opgelicht
Ohja, in de polder is altijd slecht weerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Voor alle mensen die morgen al naar lowlands gaan: Hou het weer bericht goed in de gaten. Aangezien jullie bij biddingshuizen midden in de polder zitten
Zeer slecht weer op komst
Oh, nu ga je zeker doen alsof je niet naar lowlands gaat.quote:
Wat was er?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef reetveter het volgende:
Was ik weer, weer even gezeik aan horen![]()
En het is altijd troep.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
buitenlandse grammen, dus dat is nog minder
GA JIJ OOK NAAR DE KANSLOZE FOKMEET HIHIHIH ZO GRAPPIG DAT ZE DAT ELK JAAR ZO NEOEMEN HE!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, nu ga je zeker doen alsof je niet naar lowlands gaat.Oh wacht ik speel mee. Nee, we moeten morgen wel op tijd bij de dierenarts zijn.
![]()
Mijn vriendin belde op en wil altijd leuk praten maar ik hoef dat niet elke avond aan te horenquote:
Ik denk dat ze eerder bedoelt dat ze niet weet waar je t over hebt met samenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, nu ga je zeker doen alsof je niet naar lowlands gaat.Oh wacht ik speel mee. Nee, we moeten morgen wel op tijd bij de dierenarts zijn.
![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
4000?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Engelse maten van me hadden voor 4000 huf een ''gram wiet'' gekocht
Ze zijn dik opgelicht
Ritmo zei in het Szigettopic dat hij vondt dat daar in elk geval leuke artiesten kwamen. Ik weet niet hoe het op Lowlands zit maar een Ritmo zou zich prima op Sziget vermaken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Biels het volgende:
Ik ga morgen naar Lowlands. Wat zal Ritmo wel niet van me denken.
O oke.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Overigens waren dat niet de sziget gasten. Maar gasten die naar dat Blanes gingen ofzo
Nee, ik ben contactgestoord.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef Biels het volgende:
[..]
GA JIJ OOK NAAR DE KANSLOZE FOKMEET HIHIHIH ZO GRAPPIG DAT ZE DAT ELK JAAR ZO NEOEMEN HE!!!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder bedoelt dat ze niet weet waar je t over hebt met samen
Dus er gaat níet geneukt worden? Mijn dromen, wat doe je.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ben contactgestoord.![]()
Klopt, zo'n aluminiumfolie met wat fijngedrukte zooi.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
buitenlandse grammen, dus dat is nog minder
Ik zet 10 euro in op 50 keer kanker. Tijdperiode van 3 uur.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen daten met NG.
Boeiend, wij hebben campingfrituurpan. Overigens 1x meegenomen. Frituur = Frituurquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
4000?
Het is te verkrijgen voor 2000 huf. Met enorme kwaliteitsverschillen, dat dan weer wel.
[..]
Ritmo zei in het Szigettopic dat hij vondt dat daar in elk geval leuke artiesten kwamen. Ik weet niet hoe het op Lowlands zit maar een Ritmo zou zich prima op Sziget vermaken.
[..]
O oke.
Tja, om nou op een camping te staan met een frituurpan.
Heb je een vriendin ja?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn vriendin belde op en wil altijd leuk praten maar ik hoef dat niet elke avond aan te horen.
Ik snap je probleemquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn vriendin belde op en wil altijd leuk praten maar ik hoef dat niet elke avond aan te horen.
Streng daar?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, zo'n aluminiumfolie met wat fijngedrukte zooi.
Anyway, het was het risico van het zelf meenemen in elk geval niet waard.
Ik slap 'm 1 keer, en dan doet ie dat niet meer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro in op 50 keer kanker. Tijdperiode van 3 uur.
de kans dat mijn fokimago slecht wordtquote:
Op gas?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Boeiend, wij hebben campingfrituurpan. Overigens 1x meegenomen. Frituur = Frituur
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus er gaat níet geneukt worden? Mijn dromen, wat doe je.
Haha, als er een op gas was zou ik die zeker gekocht hebben. Nee, maar volgens mij kan ik hem wel aansluiten op een accu met een paar aanpassingen.quote:
Daar totaal niet, staan in het Afrikadorp allemaal negers te handelen. Iedereen weet het, niemand doet er wat aan, maar bij grenzen ben je wel de lul als ze je pakken.quote:
Daar kan ik alleen maar van dromenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]Loopt vast een leuk hippiemeisje met harige oksels voor je rond.
Dat is wel mooi, maar goed, hoe vaak zou je nou zoiets gebruiken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Haha, als er een op gas was zou ik die zeker gekocht hebben. Nee, maar volgens mij kan ik hem wel aansluiten op een accu met een paar aanpassingen.
QFTquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:12 schreef gers het volgende:
reetveter vriendin is trouwens erg lekker
Tsjah dat is wel klote, maar het is wel vaak zo als je eenmaal de grens over bent het overal kan halenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar totaal niet, staan in het Afrikadorp allemaal negers te handelen. Iedereen weet het, niemand doet er wat aan, maar bij grenzen ben je wel de lul als ze je pakken.
Mijne ook niet elke avond. Maar nu wel omdat ze op vakantie zit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bel jou heul niet elke avond
Ik houd daar niet zo van.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen maar van dromen. Samen vechten voor een roder, natuurlijk behaard Nederland.
.
Dan ben jij ook flink opgelicht bij het geldwisselkantoorquote:
2x per dag is mij recordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Lamon het volgende:
Als het toch over seks gaat, hoevaak per nacht is jullie record?
Iedereen doet daar altijd heel heftig over, maar na 3 keer is het bij mij gewoon afgelopen.
Ik hoor mensen wel eens anders beweren, maar heb het nog nooit gehoord van vrouwen dat ze het ook echt meegemaakt hebben, of ze moesten liegen om mij een beter gevoel te geven..
Nee, omdat jij mijn probleem ook snaptquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bel jou heul niet elke avond
Gewoon 1x de hele nacht door.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Lamon het volgende:
Iedereen doet daar altijd heel heftig over, maar na 3 keer is het bij mij gewoon afgelopen.
Ik hoor mensen wel eens anders beweren, maar heb het nog nooit gehoord van vrouwen dat ze het ook echt meegemaakt hebben, of ze moesten liegen om mij een beter gevoel te geven..
Ja nooit, frituur wel als ik terug ben. Het zou wel geniaal zijn als je een schuit heb ofzo en dan mooi frituren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, maar goed, hoe vaak zou je nou zoiets gebruiken.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef gers het volgende:
[..]
de kans dat mijn fokimago slecht wordt
3x. Maar daar moet ik bij zeggen dat ik tussendoor in slaap ben gevallen en na een uur ben gewekt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Lamon het volgende:
Neequote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ben jij ook flink opgelicht bij het geldwisselkantoor![]()
[ afbeelding ]
wees blij dat ze niet ligt danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijne ook niet elke avond. Maar nu wel omdat ze op vakantie zit.
Per nacht?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Lamon het volgende:
Precies. En harddrugs moet ik sowieso niet. Ach ja, ik heb een paar blowtjes op en daarnaast heb ik me prima vermaakt met de cocktailemmers en het bier.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tsjah dat is wel klote, maar het is wel vaak zo als je eenmaal de grens over bent het overal kan halen
O, je had het over exenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, omdat jij mijn probleem ook snapt![]()
Ja, geef mij ook maar drank hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. En harddrugs moet ik sowieso niet. Ach ja, ik heb een paar blowtjes op en daarnaast heb ik me prima vermaakt met de cocktailemmers en het bier.
Ja oke. Maar goed, dan heb je ook geen accu nodig. Of je moet maar een hele kleine schuit hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja nooit, frituur wel als ik terug ben. Het zou wel geniaal zijn als je een schuit heb ofzo en dan mooi frituren.
Wisselkoers was daar gemiddeld 1 euro = 265 huf.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ben jij ook flink opgelicht bij het geldwisselkantoor![]()
[ afbeelding ]
Aftrekken telt niet meequote:
Als je geen handdoek over je ODOL kunt hangen zonder dat 'ie het begeeft ben je niet geschikt.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je geen handdoek over je ODOL kunt hangen zonder dat 'ie het begeeft ben je niet geschikt.
Zo moeilijk is dat heul niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je geen handdoek over je ODOL kunt hangen zonder dat 'ie het begeeft ben je niet geschikt.
Wie is er hier 16 danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zo blij om geen 16 meer te zijn ofzo
En dat m,n vriend dat ook niet is
Geregistreerd partnerschap dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Sorry, maar dan gaan we niet trouwen.
MOET JIJ NIET SLAPENquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Nee, nee. Hoogstens een avondje knuffelen en wat ongemakkelijke opmerkingen op fok naderhand. En laten we duidelijk afspreken dat ik dan degene was die jou dumpte daarna.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geregistreerd partnerschap dan?
Maar wel een havo diploma, voordat straks iemand begint met: HAHA MIDDELBARESCHOOLquote:
Klas overgeslagen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Maar wel een havo diploma, voordat straks iemand begint met. HAHA MIDDELBARESCHOOL
Ik heb er ooit een keer een rugtas over gehangen, gewoon om te proberen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een keer een rugtas over gehangen, gewoon om te proberen.
Het boek Aardrijkskunde ging er nog in, maar bij die pil van Geschiedenis, moest ik mijn meerdere erkennen.
Blijf maar gezelligquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ging ik ooksorry! Maar ik vond dit nog wel een nuttige bijdrage.
Oh oke. Achja, ik had ook op mijn 17e klaar kunnen zijn met het VWO, maar helaasquote:
Whehe, ik liep alleen maaar te kutten op school. 2x blijven zittenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh oke. Achja, ik had ook op mijn 17e klaar kunnen zijn met het VWO, maar helaas
Ik had ook op mijn 17e een VWO diploma kunnen halen, maar ook helaasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh oke. Achja, ik had ook op mijn 17e klaar kunnen zijn met het VWO, maar helaas
Dat ben ik wel gewend, dus oké.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, nee. Hoogstens een avondje knuffelen en wat ongemakkelijke opmerkingen op fok naderhand. En laten we duidelijk afspreken dat ik dan degene was die jou dumpte daarna.
1x blijven zitten op klassieke talen (2e), toen naar een vwo school dankzij klassieke talen (3e) en nu afgelopen jaar de 5e gefaald door een heleboel dingen niet in te leverenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe, ik liep alleen maaar te kutten op school. 2x blijven zitten. Uiteindelijk toch weer een jaar ingehaald met versnelt havo.
Geestelijk klaarkomen?quote:
De ongemakkelijke fokmomenten of het gedumpt worden. Either way kut, misschien moet je toch je haar maar laten groeien als het zo door blijft gaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gewend, dus oké.Knuffelen.
WHehe, ben je nu school gekickd daardoor dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1x blijven zitten op klassieke talen (2e), toen naar een vwo school dankzij klassieke talen (3e) en nu afgelopen jaar de 5e gefaald door een heleboel dingen niet in te leveren
Nee, dat gaat echt tegen m'n principes in.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:30 schreef Biels het volgende:
[..]
De ongemakkelijke fokmomenten of het gedumpt worden. Either way kut, misschien moet je toch je haar maar laten groeien als het zo door blijft gaan.
Ik geloof er niet zo in, ik denk dat het gewoon heel lang kussen en knuffelen is, en dan pas beginnen, wat alleen maar leuk is, maar echt spiritueel, ik weet het niet hoor...quote:
Dit vrolijkt je wel opquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben te ziek Alluurhet kan niet!
Zoals ik? WHEHE LOLLERPWND!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik had ook op mijn 17e een VWO diploma kunnen halen, maar ook helaas
Ah komop, je kunt nu toch nog niet slapenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nope, omdat de 1e keer dus op het gymnasium was en niet op het VWO. Ik wil nu echter wel staatsexamen of VAVO gaan doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
WHehe, ben je nu school gekickd daardoor dan?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zoals ik? WHEHE LOLLERPWND!
Nou dan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in, ik denk dat het gewoon heel lang kussen en knuffelen is, en dan pas beginnen, wat alleen maar leuk is, maar echt spiritueel, ik weet het niet hoor...
Maar ik heb me er ook nooit echt in verdiept.
Keer daten? Drie gezusters?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bt is een independent woman heur.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah komop, je kunt nu toch nog niet slapen.
Eagles of death metal sowieso. En snoop dogg. En jiggy djé wil ik ook wel graag zien. Voor de rest, meh. Ik zie het wel. Jij?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat gaat echt tegen m'n principes in.Maar waar zie je naar uit op lowlands?
Huh? Ja natuurlijk. Ik verkoop alles wat jij wiltquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:32 schreef De_Ananas het volgende:
Luur, verkoop je nog steeds stukken vlees en kaas?
Zullen we triodaten met rv?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:33 schreef jordeeeh het volgende:
Kheb eigenlijk wel zin in iets uit de frituurpan.
Ja maar jij hebt nog een VWO diploma, ik ben na driekwart van VWO 4 maar HAVO 4 gaan doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zoals ik? WHEHE LOLLERPWND!
Ik deed VAVO. Toen deed ik mijn best wel en geslaagd met 2 vingers in mijn neus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nope, omdat de 1e keer dus op het gymnasium was en niet op het VWO. Ik wil nu echter wel staatsexamen of VAVO gaan doen
Prima.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zullen we triodaten met rv?
Ik zie alleen The Prodigy staan, wat betreft echt goede live-acts die ik ken, ik heb geen spijt van mijn achterblijven...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat gaat echt tegen m'n principes in.Maar waar zie je naar uit op lowlands?
Waar heb je VAVO gedaan. Op een ROC of een aparte instelling?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik deed VAVO. Toen deed ik mijn best wel en geslaagd met 2 vingers in mijn neus.
Ook je lichaam?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huh? Ja natuurlijk. Ik verkoop alles wat jij wilt.
Waarschijnlijk in de Van Mesdag Kliniekquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar heb je VAVO gedaan. Op een ROC of een aparte instelling?
Alleen aan jouquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ook je lichaam? [ afbeelding ]
Ahaa. Ik ga eigenlijk niet, was een grapski.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Eagles of death metal sowieso. En snoop dogg. En jiggy djé wil ik ook wel graag zien. Voor de rest, meh. Ik zie het wel. Jij?
Dat is leuk voor je.quote:
Nee joh, die vent van placebo heeft gewoon last van bloedarmoede doordat hij zichzelf te vaak snijdtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zie alleen The Prodigy staan, wat betreft echt goede live-acts die ik ken, ik heb geen spijt van mijn achterblijven...
Maar nu had ik en kaartjes voor DM en Placebo op 30 november en 3 december, en nu zijn de zangers allebei steeds ziek. Ik maak me zorgen..
Vrijdag was Pendulum zoveel beter dan The Prodigy.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zie alleen The Prodigy staan, wat betreft echt goede live-acts die ik ken, ik heb geen spijt van mijn achterblijven...
Maar nu had ik en kaartjes voor DM en Placebo op 30 november en 3 december, en nu zijn de zangers allebei steeds ziek. Ik maak me zorgen..
WAs onderdeel van het Deltion, in Zwolle.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar heb je VAVO gedaan. Op een ROC of een aparte instelling?
Ik zou ook graag naar DM willen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tering moet je na gaan hoe het bij zo'n club gaat.quote:Akkoord Real-Inter over Sneijder
Het vertrek van Wesley Sneijder bij Real Madrid lijkt nabij. De Spaanse club heeft met Internazionale een akkoord bereikt over een transfer van Sneijder en heeft de 25-jarige international dringend aangeraden de onderhandelingen met de Italiaanse kampioen te openen.
Real kocht deze zomer voor miljoenen aan nieuwe spelers, onder wie Cristiano Ronaldo, Kaka, Benzema en Xabi Alonso. Het gevolg was dat er spelers weg moesten; zo ging Klaas-Jan Huntelaar naar Milan.
Real-trainer Pellegrini wilde graag met Sneijder verder, maar het bestuur hoopt nog wat aan hem te verdienen. Dat geldt ook voor Rafael v.d.Vaart;Arjen Robben en Royston Drenthe mogen blijven.
GRAPJE lieverdquote:
3 frikandellen krijg ik niet opquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
3 frikandellen en een karaoke sessie bied ik ervoor.
Ben je ook tot 100% les aanwezigheid verplicht? En had jij ook avondlessen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
WAs onderdeel van het Deltion, in Zwolle.
Ja vast. Dit bedoelde ik dusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GRAPJE lieverd.
[..]
3 frikandellen krijg ik niet op. En ik hou niet zo van karaoke.
Als ik friet eet, dan is het altijd met 4 frikadellen erbijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GRAPJE lieverd.
[..]
3 frikandellen krijg ik niet op. En ik hou niet zo van karaoke.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
EN nu ben ik weer weg
Kusjes aan de Brabanders en de rest mag sterven
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
EN nu ben ik weer weg
Kusjes aan de Brabanders en de rest mag sterven
Faith no more, Kasabian, Dizzee Rascal, Basement Jaxx, Them Crooked Vultures, Moderat, Squarepusher en Thursday zijn live anders ook best vet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oke, fuck it. Als je nu ook nog eens over frikadellen gaat praten dan gaat de frietpan echt aanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als ik friet eet, dan is het altijd met 4 frikadellen erbij
Let's talk about movies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |