Daar totaal niet, staan in het Afrikadorp allemaal negers te handelen. Iedereen weet het, niemand doet er wat aan, maar bij grenzen ben je wel de lul als ze je pakken.quote:
Daar kan ik alleen maar van dromenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]Loopt vast een leuk hippiemeisje met harige oksels voor je rond.
Dat is wel mooi, maar goed, hoe vaak zou je nou zoiets gebruiken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Haha, als er een op gas was zou ik die zeker gekocht hebben. Nee, maar volgens mij kan ik hem wel aansluiten op een accu met een paar aanpassingen.
QFTquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:12 schreef gers het volgende:
reetveter vriendin is trouwens erg lekker
Tsjah dat is wel klote, maar het is wel vaak zo als je eenmaal de grens over bent het overal kan halenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar totaal niet, staan in het Afrikadorp allemaal negers te handelen. Iedereen weet het, niemand doet er wat aan, maar bij grenzen ben je wel de lul als ze je pakken.
Mijne ook niet elke avond. Maar nu wel omdat ze op vakantie zit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bel jou heul niet elke avond
Ik houd daar niet zo van.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen maar van dromen. Samen vechten voor een roder, natuurlijk behaard Nederland.
.
Dan ben jij ook flink opgelicht bij het geldwisselkantoorquote:
2x per dag is mij recordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Lamon het volgende:
Als het toch over seks gaat, hoevaak per nacht is jullie record?
Iedereen doet daar altijd heel heftig over, maar na 3 keer is het bij mij gewoon afgelopen.
Ik hoor mensen wel eens anders beweren, maar heb het nog nooit gehoord van vrouwen dat ze het ook echt meegemaakt hebben, of ze moesten liegen om mij een beter gevoel te geven..
Nee, omdat jij mijn probleem ook snaptquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bel jou heul niet elke avond
Gewoon 1x de hele nacht door.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Lamon het volgende:
Iedereen doet daar altijd heel heftig over, maar na 3 keer is het bij mij gewoon afgelopen.
Ik hoor mensen wel eens anders beweren, maar heb het nog nooit gehoord van vrouwen dat ze het ook echt meegemaakt hebben, of ze moesten liegen om mij een beter gevoel te geven..
Ja nooit, frituur wel als ik terug ben. Het zou wel geniaal zijn als je een schuit heb ofzo en dan mooi frituren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, maar goed, hoe vaak zou je nou zoiets gebruiken.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef gers het volgende:
[..]
de kans dat mijn fokimago slecht wordt
3x. Maar daar moet ik bij zeggen dat ik tussendoor in slaap ben gevallen en na een uur ben gewekt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Lamon het volgende:
Neequote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ben jij ook flink opgelicht bij het geldwisselkantoor![]()
[ afbeelding ]
wees blij dat ze niet ligt danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijne ook niet elke avond. Maar nu wel omdat ze op vakantie zit.
Per nacht?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Lamon het volgende:
Precies. En harddrugs moet ik sowieso niet. Ach ja, ik heb een paar blowtjes op en daarnaast heb ik me prima vermaakt met de cocktailemmers en het bier.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tsjah dat is wel klote, maar het is wel vaak zo als je eenmaal de grens over bent het overal kan halen
O, je had het over exenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, omdat jij mijn probleem ook snapt![]()
Ja, geef mij ook maar drank hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. En harddrugs moet ik sowieso niet. Ach ja, ik heb een paar blowtjes op en daarnaast heb ik me prima vermaakt met de cocktailemmers en het bier.
Ja oke. Maar goed, dan heb je ook geen accu nodig. Of je moet maar een hele kleine schuit hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja nooit, frituur wel als ik terug ben. Het zou wel geniaal zijn als je een schuit heb ofzo en dan mooi frituren.
Wisselkoers was daar gemiddeld 1 euro = 265 huf.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ben jij ook flink opgelicht bij het geldwisselkantoor![]()
[ afbeelding ]
Aftrekken telt niet meequote:
Als je geen handdoek over je ODOL kunt hangen zonder dat 'ie het begeeft ben je niet geschikt.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je geen handdoek over je ODOL kunt hangen zonder dat 'ie het begeeft ben je niet geschikt.
Zo moeilijk is dat heul niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je geen handdoek over je ODOL kunt hangen zonder dat 'ie het begeeft ben je niet geschikt.
Wie is er hier 16 danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zo blij om geen 16 meer te zijn ofzo
En dat m,n vriend dat ook niet is
Geregistreerd partnerschap dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Sorry, maar dan gaan we niet trouwen.
MOET JIJ NIET SLAPENquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |