Ohja, in de polder is altijd slecht weerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Voor alle mensen die morgen al naar lowlands gaan: Hou het weer bericht goed in de gaten. Aangezien jullie bij biddingshuizen midden in de polder zitten
Zeer slecht weer op komst
Oh, nu ga je zeker doen alsof je niet naar lowlands gaat.quote:
Wat was er?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef reetveter het volgende:
Was ik weer, weer even gezeik aan horen![]()
En het is altijd troep.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
buitenlandse grammen, dus dat is nog minder
GA JIJ OOK NAAR DE KANSLOZE FOKMEET HIHIHIH ZO GRAPPIG DAT ZE DAT ELK JAAR ZO NEOEMEN HE!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, nu ga je zeker doen alsof je niet naar lowlands gaat.Oh wacht ik speel mee. Nee, we moeten morgen wel op tijd bij de dierenarts zijn.
![]()
Mijn vriendin belde op en wil altijd leuk praten maar ik hoef dat niet elke avond aan te horenquote:
Ik denk dat ze eerder bedoelt dat ze niet weet waar je t over hebt met samenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, nu ga je zeker doen alsof je niet naar lowlands gaat.Oh wacht ik speel mee. Nee, we moeten morgen wel op tijd bij de dierenarts zijn.
![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
4000?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Engelse maten van me hadden voor 4000 huf een ''gram wiet'' gekocht
Ze zijn dik opgelicht
Ritmo zei in het Szigettopic dat hij vondt dat daar in elk geval leuke artiesten kwamen. Ik weet niet hoe het op Lowlands zit maar een Ritmo zou zich prima op Sziget vermaken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Biels het volgende:
Ik ga morgen naar Lowlands. Wat zal Ritmo wel niet van me denken.
O oke.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Overigens waren dat niet de sziget gasten. Maar gasten die naar dat Blanes gingen ofzo
Nee, ik ben contactgestoord.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef Biels het volgende:
[..]
GA JIJ OOK NAAR DE KANSLOZE FOKMEET HIHIHIH ZO GRAPPIG DAT ZE DAT ELK JAAR ZO NEOEMEN HE!!!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder bedoelt dat ze niet weet waar je t over hebt met samen
Dus er gaat níet geneukt worden? Mijn dromen, wat doe je.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ben contactgestoord.![]()
Klopt, zo'n aluminiumfolie met wat fijngedrukte zooi.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
buitenlandse grammen, dus dat is nog minder
Ik zet 10 euro in op 50 keer kanker. Tijdperiode van 3 uur.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen daten met NG.
Boeiend, wij hebben campingfrituurpan. Overigens 1x meegenomen. Frituur = Frituurquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
4000?
Het is te verkrijgen voor 2000 huf. Met enorme kwaliteitsverschillen, dat dan weer wel.
[..]
Ritmo zei in het Szigettopic dat hij vondt dat daar in elk geval leuke artiesten kwamen. Ik weet niet hoe het op Lowlands zit maar een Ritmo zou zich prima op Sziget vermaken.
[..]
O oke.
Tja, om nou op een camping te staan met een frituurpan.
Heb je een vriendin ja?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn vriendin belde op en wil altijd leuk praten maar ik hoef dat niet elke avond aan te horen.
Ik snap je probleemquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn vriendin belde op en wil altijd leuk praten maar ik hoef dat niet elke avond aan te horen.
Streng daar?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, zo'n aluminiumfolie met wat fijngedrukte zooi.
Anyway, het was het risico van het zelf meenemen in elk geval niet waard.
Ik slap 'm 1 keer, en dan doet ie dat niet meer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro in op 50 keer kanker. Tijdperiode van 3 uur.
de kans dat mijn fokimago slecht wordtquote:
Op gas?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Boeiend, wij hebben campingfrituurpan. Overigens 1x meegenomen. Frituur = Frituur
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus er gaat níet geneukt worden? Mijn dromen, wat doe je.
Haha, als er een op gas was zou ik die zeker gekocht hebben. Nee, maar volgens mij kan ik hem wel aansluiten op een accu met een paar aanpassingen.quote:
Daar totaal niet, staan in het Afrikadorp allemaal negers te handelen. Iedereen weet het, niemand doet er wat aan, maar bij grenzen ben je wel de lul als ze je pakken.quote:
Daar kan ik alleen maar van dromenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]Loopt vast een leuk hippiemeisje met harige oksels voor je rond.
Dat is wel mooi, maar goed, hoe vaak zou je nou zoiets gebruiken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Haha, als er een op gas was zou ik die zeker gekocht hebben. Nee, maar volgens mij kan ik hem wel aansluiten op een accu met een paar aanpassingen.
QFTquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:12 schreef gers het volgende:
reetveter vriendin is trouwens erg lekker
Tsjah dat is wel klote, maar het is wel vaak zo als je eenmaal de grens over bent het overal kan halenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar totaal niet, staan in het Afrikadorp allemaal negers te handelen. Iedereen weet het, niemand doet er wat aan, maar bij grenzen ben je wel de lul als ze je pakken.
Mijne ook niet elke avond. Maar nu wel omdat ze op vakantie zit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bel jou heul niet elke avond
Ik houd daar niet zo van.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen maar van dromen. Samen vechten voor een roder, natuurlijk behaard Nederland.
.
Dan ben jij ook flink opgelicht bij het geldwisselkantoorquote:
2x per dag is mij recordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Lamon het volgende:
Als het toch over seks gaat, hoevaak per nacht is jullie record?
Iedereen doet daar altijd heel heftig over, maar na 3 keer is het bij mij gewoon afgelopen.
Ik hoor mensen wel eens anders beweren, maar heb het nog nooit gehoord van vrouwen dat ze het ook echt meegemaakt hebben, of ze moesten liegen om mij een beter gevoel te geven..
Nee, omdat jij mijn probleem ook snaptquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bel jou heul niet elke avond
Gewoon 1x de hele nacht door.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Lamon het volgende:
Als het toch over seks gaat, hoevaak per nacht is jullie record?
Iedereen doet daar altijd heel heftig over, maar na 3 keer is het bij mij gewoon afgelopen.
Ik hoor mensen wel eens anders beweren, maar heb het nog nooit gehoord van vrouwen dat ze het ook echt meegemaakt hebben, of ze moesten liegen om mij een beter gevoel te geven..
Ja nooit, frituur wel als ik terug ben. Het zou wel geniaal zijn als je een schuit heb ofzo en dan mooi frituren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, maar goed, hoe vaak zou je nou zoiets gebruiken.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef gers het volgende:
[..]
de kans dat mijn fokimago slecht wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |