Geyl!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Litso of zo is het bij hem
Ik vroeg me ook af waarom ze er 1 mee wouden nemenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je zou prima een frituurpan kunnen kopen aldaar.
Maar goed, waarom moeite doen als je daar ook gewoon je zooi kan halen.
Ey pik, ik heb de afgelopen 4 vakanties elke keer 2 dozen frikandellen meegenomen, beat thatquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef bloodysunday het volgende:
D_A niet eens frituurpan meegenomenvrienden van mij probeerde er 1 mee te krijgen met het vliegtuig/
Doe eens normaal pratenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef Maisnon het volgende:
Jongens, Maisnon may have a shot at lovemaar ik krijg snel mijn hopes up
RESPETCquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey pik, ik heb de afgelopen 4 vakanties elke keer 2 dozen frikandellen meegenomen, beat that
Ehquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe laat gaan we morgen dan? Ik denk dat we beter vroeg kunnen gaan, je weet maar nooit.
Precies, dan zou je ook een aggregaat mee moeten nemen om dat ding van elektriciteit te voorzien.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af waarom ze er 1 mee wouden nemen
beterschapquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh bijna elf uur. Tijd voor zieke meisjes om naar bed te gaan. Slaap lekker alvast![]()
!
Anders ga ik wel mee. Waarschijnlijk kan ik nog wel ergens aan een kaartje komen.quote:
vertel!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef Maisnon het volgende:
Jongens, Maisnon may have a shot at lovemaar ik krijg snel mijn hopes up
Engelse maten van me hadden voor 4000 huf een ''gram wiet'' gekochtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, dan zou je ook een aggregaat mee moeten nemen om dat ding van elektriciteit te voorzien.
Het is net als met drugs, het is misschien iets duurder maar je hoeft maar even rond te lopen en er wordt je genoeg aangeboden.
Overigens waren dat niet de sziget gasten. Maar gasten die naar dat Blanes gingen ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, dan zou je ook een aggregaat mee moeten nemen om dat ding van elektriciteit te voorzien.
Het is net als met drugs, het is misschien iets duurder maar je hoeft maar even rond te lopen en er wordt je genoeg aangeboden.
Slaap lekker en beterschapquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh bijna elf uur. Tijd voor zieke meisjes om naar bed te gaan. Slaap lekker alvast![]()
!
dat dusquote:
Poliohippie die je bentquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Biels het volgende:
Ik ga morgen naar Lowlands. Wat zal Ritmo wel niet van me denken.
4000 huf is ¤?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Engelse maten van me hadden voor 4000 huf een ''gram wiet'' gekocht
Ze zijn dik opgelicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |