WHehe, ben je nu school gekickd daardoor dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1x blijven zitten op klassieke talen (2e), toen naar een vwo school dankzij klassieke talen (3e) en nu afgelopen jaar de 5e gefaald door een heleboel dingen niet in te leveren
Nee, dat gaat echt tegen m'n principes in.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:30 schreef Biels het volgende:
[..]
De ongemakkelijke fokmomenten of het gedumpt worden. Either way kut, misschien moet je toch je haar maar laten groeien als het zo door blijft gaan.
Ik geloof er niet zo in, ik denk dat het gewoon heel lang kussen en knuffelen is, en dan pas beginnen, wat alleen maar leuk is, maar echt spiritueel, ik weet het niet hoor...quote:
Dit vrolijkt je wel opquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben te ziek Alluurhet kan niet!
Zoals ik? WHEHE LOLLERPWND!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik had ook op mijn 17e een VWO diploma kunnen halen, maar ook helaas
Ah komop, je kunt nu toch nog niet slapenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nope, omdat de 1e keer dus op het gymnasium was en niet op het VWO. Ik wil nu echter wel staatsexamen of VAVO gaan doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
WHehe, ben je nu school gekickd daardoor dan?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zoals ik? WHEHE LOLLERPWND!
Nou dan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in, ik denk dat het gewoon heel lang kussen en knuffelen is, en dan pas beginnen, wat alleen maar leuk is, maar echt spiritueel, ik weet het niet hoor...
Maar ik heb me er ook nooit echt in verdiept.
Keer daten? Drie gezusters?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bt is een independent woman heur.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah komop, je kunt nu toch nog niet slapen.
Eagles of death metal sowieso. En snoop dogg. En jiggy djé wil ik ook wel graag zien. Voor de rest, meh. Ik zie het wel. Jij?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat gaat echt tegen m'n principes in.Maar waar zie je naar uit op lowlands?
Huh? Ja natuurlijk. Ik verkoop alles wat jij wiltquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:32 schreef De_Ananas het volgende:
Luur, verkoop je nog steeds stukken vlees en kaas?
Zullen we triodaten met rv?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:33 schreef jordeeeh het volgende:
Kheb eigenlijk wel zin in iets uit de frituurpan.
Ja maar jij hebt nog een VWO diploma, ik ben na driekwart van VWO 4 maar HAVO 4 gaan doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zoals ik? WHEHE LOLLERPWND!
Ik deed VAVO. Toen deed ik mijn best wel en geslaagd met 2 vingers in mijn neus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nope, omdat de 1e keer dus op het gymnasium was en niet op het VWO. Ik wil nu echter wel staatsexamen of VAVO gaan doen
Prima.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zullen we triodaten met rv?
Ik zie alleen The Prodigy staan, wat betreft echt goede live-acts die ik ken, ik heb geen spijt van mijn achterblijven...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat gaat echt tegen m'n principes in.Maar waar zie je naar uit op lowlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |