Waarom zou ik de moeite doen om hem af te doen?quote:
Ik heb de mijne van m'n pols af kunnen halenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb nog steeds m'n bandje om. Ben ik nu een pauper/hippie/smerig of wat dan ook?
Jij zei dat je een neger wasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
"Ja, wij helemaal kijken of er een neger liep op het station"![]()
Dat eigenwijs welquote:
Waarom en hoe heeft Ado die dan. En waarom stuurt die ze nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vraag maar aan Ado
[..]
In bepaalde opzichten...
Die tekst is geweldige nonsens.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik brak je been met een baksteen, je zakte door je lemen dak heen met een natte zeem strak om je zak heen
Huilende Rappers staat superhoog in mijn Last.fm
Dat lukte je gewoon?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb de mijne van m'n pols af kunnen halen
Blijkbaar wel bij mij héquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat lukte je gewoon?
Met omdoen/controles waren ze zo streng dat dat echt niet lukt.
Ik weet niet hoe dat in PM werkt...quote:
Een schaar pakken en 'm er af knippen is ook wel een urenlang durend proces, ja. Je wilt 'm gewoon omhouden omdat je trots bent dat je er bent geweest. Net als al die LL hippiesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom zou ik de moeite doen om hem af te doen?
1. I'd tap that.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in PM werkt...![]()
Hier snap ik het wel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef gers het volgende:
had je je frituur meegenomen naar sziget d_a?
I ain't no freaking hippiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een schaar pakken en 'm er af knippen is ook wel een urenlang durend proces, ja. Je wilt 'm gewoon omhouden omdat je trots bent dat je er bent geweest. Net als al die LL hippies.
1. Tapquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
1. I'd tap that.
2. Hoe ken jij haar?
3. Is ze nou de moeder van krentenbol?
Pics van Jou of Lily Allen en van Litsoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een derde tepel exact hetzelfde als Lily AllenHet is een soort moedervlekje.
Zonder haar en of piercing. Litso die had een volwaardigeen die was gepierced
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |