Ik heb in elk geval wel met veel lelijker gezoend, zo'n geval uit de trein op de heenreis. Ik dacht dat ze best lekker was, tot ik dr op het festival weer tegenkwam.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee toch niet.Had even nagedacht
Haha sorry manquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, zo verpest je haar. Nu ga ik vast alleen nog maar daar op letten.
Wtfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:20 schreef Adolecens het volgende:
ff checken
Ja, echt..quote:
-----------quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:58 schreef herzberg het volgende:
blijkbaar neemt niemand mij serieus. maar het is wel serieus bedoeld. kijk, kleingeld is als een publieke vrouw. iedereen neemt haar in zijn hand als haar bezit. de meest smerige mensen kunnen het in hun vettige vingers krijgen. dat is net zoiets als verkrachting. verkrachtes zijn mensen die niet op normale manier aan hun lustobject komen kunnen en zelf als ze dat kunnen behandelen ze het als een object dat ze het als een ding dat ze bezitten en waar niemand weet van heeft. maar wat als iemand dat nu ontzettend opwindend vind he... stel je nou eens voor dat het je opwindend lijk dat als iemand die je niet kent met je neemt. noU>>> dat is precies verkracht oftewel van hand tot hand gaan, net als kleingeld. dus er is heel wat serieuze erotiek aan kleingeld....
...
jammer dat niemand dat serieus neemt ...
ik hoop dat een mod deze topic verwijderen kan
Dat is d'r aan te zien...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze kon behoorlijk drinken anders.
Zoals jij?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:23 schreef reetveter het volgende:
Nu komen al die virgins op de TT af.
quote:
Ja maar ik kan het hier wel rondbazuinen maar dat is ook niet zo slim denk ikquote:
Ik probeer niksquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Probeer je nou reetveter te dissen?![]()
![]()
Ik voel me ook wel bloeiend eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar ik kan het hier wel rondbazuinen maar dat is ook niet zo slim denk ik. En ja ik weet het dat ik jong ben. Zit in de bloei van mijn leven.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
AHHAHAHA JA HE:D:D:D:
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!! LOLLERDELOL
Dat is zo irritant he. Dan stel je zo'n meisje voor en dan komen vrienden met "Heb je die neus gezien" of "heb je gemerkt hoe ze keek" en daarna kan je alleen nog maar daar op letten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha sorry man
Vrouwen horen gewoon mooie strakke wenkbrauwen te hebben
Dat topic.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, echt..![]()
[..]
-----------
[..]
Dat is d'r aan te zien...
Hahaha ja, herkenbaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is zo irritant he. Dan stel je zo'n meisje voor en dan komen vrienden met "Heb je die neus gezien" of "heb je gemerkt hoe ze keek" en daarna kan je alleen nog maar daar op letten.
[..]
Dat topic.
Ik wil best m'n tepels showen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef reetveter het volgende:
Maar gaan we nog toffe nudepics van onszelf posten dan.
Ah joh... dat is op zijn tijd best lekkerquote:
Als ik dronken ben kan je me redelijk snel opvegen jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel me ook wel bloeiend eigenlijk![]()
Je houdt t natuurlijk niet zo lang vol?
Ik zie Fas nergensquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
Heuy Fas, volgens een gozer lijkt ze nogal op Puck, kan jij dit bevestigen/ontkennen?
Euhhhh, Puck staat me niet helder voor de geest.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
Heuy Fas, volgens een gozer lijkt ze nogal op Puck, kan jij dit bevestigen/ontkennen?
Maar goed, in de meeste gevallen kan je er beter dan achterkomen dan als het uit is en je ziet een keer een foto terug.quote:
Dat heb ik nooit gehad, is dat iets dat mannen doen ja?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is zo irritant he. Dan stel je zo'n meisje voor en dan komen vrienden met "Heb je die neus gezien" of "heb je gemerkt hoe ze keek" en daarna kan je alleen nog maar daar op letten.
Ik heb alleen maar heel beschaafd aangeklede foto's van mezelfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef reetveter het volgende:
Maar gaan we nog toffe nudepics van onszelf posten dan.
Ik voel me geroepen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:23 schreef reetveter het volgende:
Nu komen al die virgins op de TT af.
Dat dacht ik ook. Ik wil wel een foto hier neerzetten maar dan hebben ze zo de hyves gevonden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhhhh, Puck staat me niet helder voor de geest.Voorzover ik me kan herinneren; niet echt.
Dat heb ik al ooit gezegd, tegen Bt geloof ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als ik dronken ben kan je me redelijk snel opvegen ja. En ik houd het gewoon lang vol hoor
.
En hoeveel heb jij der gehad, als vindt dat je het hier wel kan posten.
Wat ben jij een veelvraat zeg.quote:
Ik heb wel betere van je, zonder kleren ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb alleen maar heel beschaafd aangeklede foto's van mezelf
Niet? Heb je nooit vriendinnen die zeggen van "Woow, die dude praat wel erg veel over zichzelf" oid?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad, is dat iets dat mannen doen ja?
POSTENquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb wel betere van je, zonder kleren ook
Wat schuift dat?quote:
50 centquote:
EEN STIJVE TEPEL.quote:
Mijn imago!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb wel betere van je, zonder kleren ook
Niet dat het me opvalt, ik vind hem dan leuk, us heb dat niet door danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet? Heb je nooit vriendinnen die zeggen van "Woow, die dude praat wel erg veel over zichzelf" oid?
Dat is wel een keilekkerequote:
Ik geil niet op kleingeld.quote:
We kunnen de hyves niet vinden als je de pic ergens anders upload zoals op tinypic.comquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ik wil wel een foto hier neerzetten maar dan hebben ze zo de hyves gevonden.
Ik PM je wel even.
quote:
Ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb nog steeds m'n bandje om. Ben ik nu een pauper/hippie/smerig of wat dan ook?
Neuquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb nog steeds m'n bandje om. Ben ik nu een pauper/hippie/smerig of wat dan ook?
hahahah klaplopers waren jullie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is wel een keilekkere
MAAR JIJ WAS TOCH EEN NEGUR?
jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
Dank je wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
EEN STIJVE TEPEL.![]()
![]()
@Zotheid: hmm ik zie wel bepaalde trekjes ja, voornamelijk ogen, maar ze lijken niet echt op elkaar.
Nee maar als vriendinnen zoiets zeggen ga je er toch wel een beetje op letten?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn imago!!!
[..]
Niet dat het me opvalt, ik vind hem dan leuk, us heb dat niet door dan
Snap ik, maar dat is weer zoveel moeite.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We kunnen de hyves niet vinden als je de pic ergens anders upload zoals op tinypic.com
jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
Echt TE triest die film gewoon...quote:
wtfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik brak je been met een baksteen, je zakte door je lemen dak heen met een natte zeem strak om je zak heen
Huilende Rappers staat superhoog in mijn Last.fm
Wat?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
hahahah klaplopers waren jullie.
Gewoon omdat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
Mensen die "Ja!" zeggen, waarom dan?
Ik bedoel, hij is schoon en als ik tijdens het werk een overhemd oid draagt ziet toch niemand hem.
alleen paupers dragen hun bandje langer dan nodigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
Ik bedoel, hij is schoon en als ik tijdens het werk een overhemd oid draagt ziet toch niemand hem.
Nee, helemaal niet, nooit gedaan ook. Ik trek mn eigen plan wel en als ik iemand leuk vind, boeien zn foutjes me niet zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee maar als vriendinnen zoiets zeggen ga je er toch wel een beetje op letten?
Waarom zou je 'm omhoudenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
zou ado dat bevestigenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, nooit gedaan ook. Ik trek mn eigen plan wel en als ik iemand leuk vind, boeien zn foutjes me niet zo.
IIk schijn nogal eigenwijs te zijn
POST DAN EEN PICquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, nooit gedaan ook. Ik trek mn eigen plan wel en als ik iemand leuk vind, boeien zn foutjes me niet zo.
IIk schijn nogal eigenwijs te zijn
NEEEEEEEEEquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben dood! Op zijn minst 20 liter vocht verloren.
Waarom zou ik de moeite doen om hem af te doen?quote:
Ik heb de mijne van m'n pols af kunnen halenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
Jij zei dat je een neger wasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
"Ja, wij helemaal kijken of er een neger liep op het station"![]()
Dat eigenwijs welquote:
Waarom en hoe heeft Ado die dan. En waarom stuurt die ze nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vraag maar aan Ado
[..]
In bepaalde opzichten...
Die tekst is geweldige nonsens.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik brak je been met een baksteen, je zakte door je lemen dak heen met een natte zeem strak om je zak heen
Huilende Rappers staat superhoog in mijn Last.fm
Dat lukte je gewoon?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb de mijne van m'n pols af kunnen halen
Blijkbaar wel bij mij héquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat lukte je gewoon?
Met omdoen/controles waren ze zo streng dat dat echt niet lukt.
Ik weet niet hoe dat in PM werkt...quote:
Een schaar pakken en 'm er af knippen is ook wel een urenlang durend proces, ja. Je wilt 'm gewoon omhouden omdat je trots bent dat je er bent geweest. Net als al die LL hippiesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom zou ik de moeite doen om hem af te doen?
1. I'd tap that.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in PM werkt...![]()
Hier snap ik het wel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef gers het volgende:
had je je frituur meegenomen naar sziget d_a?
I ain't no freaking hippiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een schaar pakken en 'm er af knippen is ook wel een urenlang durend proces, ja. Je wilt 'm gewoon omhouden omdat je trots bent dat je er bent geweest. Net als al die LL hippies.
1. Tapquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
1. I'd tap that.
2. Hoe ken jij haar?
3. Is ze nou de moeder van krentenbol?
Pics van Jou of Lily Allen en van Litsoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een derde tepel exact hetzelfde als Lily AllenHet is een soort moedervlekje.
Zonder haar en of piercing. Litso die had een volwaardigeen die was gepierced
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |