Ik weet niet hoe dat in PM werkt...quote:
Een schaar pakken en 'm er af knippen is ook wel een urenlang durend proces, ja. Je wilt 'm gewoon omhouden omdat je trots bent dat je er bent geweest. Net als al die LL hippiesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom zou ik de moeite doen om hem af te doen?
1. I'd tap that.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in PM werkt...![]()
Hier snap ik het wel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef gers het volgende:
had je je frituur meegenomen naar sziget d_a?
I ain't no freaking hippiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een schaar pakken en 'm er af knippen is ook wel een urenlang durend proces, ja. Je wilt 'm gewoon omhouden omdat je trots bent dat je er bent geweest. Net als al die LL hippies.
1. Tapquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
1. I'd tap that.
2. Hoe ken jij haar?
3. Is ze nou de moeder van krentenbol?
Pics van Jou of Lily Allen en van Litsoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een derde tepel exact hetzelfde als Lily AllenHet is een soort moedervlekje.
Zonder haar en of piercing. Litso die had een volwaardigeen die was gepierced
picsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een derde tepel exact hetzelfde als Lily AllenHet is een soort moedervlekje.
Ik kan me er niks bij voorstellen.. Pics?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Elk weekend? Ooooooooooooh dan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1. Tap![]()
2. Ik word elk weekend naast haar wakker![]()
3. wtf?!Hoe kom je daar nou weer bij
Dat laatste vind ik dan weer humorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Tap is iemand aan tikken dus hij bedoelt waarschijnlijk heel erg softcore neukenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1. Tap![]()
tappen = gevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1. Tap![]()
Dat mocht ze willenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Elk weekend? Ooooooooooooh dan.
En krentenbol lijkt op die onderstefoto.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tap is iemand aan tikken dus hij bedoelt waarschijnlijk heel erg softcore neuken
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pics van Jou of Lily Allen en van Litso
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tap is iemand aan tikken dus hij bedoelt waarschijnlijk heel erg softcore neuken
Ah..quote:
Zelfs op internet loop ik blauwtjes.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zit ie bij mij verkeerd
Maar goed, nou mogen ze wel weer weg![]()
maar jullie hebben elkaar toch ontmoet in r&p hequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ah..
De straattaal gaat snel hier. Was net een beetje gewend aan "geven"
Ik zou d'r ook doen ja
Sick.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Litso of zo is het bij hem
Dude wtfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, een uit de hand gelopen avontuurtjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:52 schreef gers het volgende:
[..]
maar jullie hebben elkaar toch ontmoet in r&p he![]()
of in oud
Mieters vet!quote:
Busted.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een schaar pakken en 'm er af knippen is ook wel een urenlang durend proces, ja. Je wilt 'm gewoon omhouden omdat je trots bent dat je er bent geweest. Net als al die LL hippies.
Watermeloen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb wel in 9 dagen tijd geen enkele keer groenten of fruit op
Ok, dat ziet er dan weer niet uitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe laat gaan we morgen dan? Ik denk dat we beter vroeg kunnen gaan, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je het anders bedoelde, maak je nog een kansjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zelfs op internet loop ik blauwtjes.
Niet in oudquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:52 schreef gers het volgende:
[..]
maar jullie hebben elkaar toch ontmoet in r&p he![]()
of in oud
Een vriend van me heeft ook 3 tepelsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou prima een frituurpan kunnen kopen aldaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef bloodysunday het volgende:
D_A niet eens frituurpan meegenomenvrienden van mij probeerde er 1 mee te krijgen met het vliegtuig/
Ik weet betere doelen voor die 30 euroquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Opgegeven voor de reunie? Ik heb het net gedaan, je kan m'n naam onderaan zien staan :$
Geyl!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me ook af waarom ze er 1 mee wouden nemenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je zou prima een frituurpan kunnen kopen aldaar.
Maar goed, waarom moeite doen als je daar ook gewoon je zooi kan halen.
Ey pik, ik heb de afgelopen 4 vakanties elke keer 2 dozen frikandellen meegenomen, beat thatquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef bloodysunday het volgende:
D_A niet eens frituurpan meegenomenvrienden van mij probeerde er 1 mee te krijgen met het vliegtuig/
Doe eens normaal pratenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef Maisnon het volgende:
Jongens, Maisnon may have a shot at lovemaar ik krijg snel mijn hopes up
RESPETCquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey pik, ik heb de afgelopen 4 vakanties elke keer 2 dozen frikandellen meegenomen, beat that
Ehquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe laat gaan we morgen dan? Ik denk dat we beter vroeg kunnen gaan, je weet maar nooit.
Precies, dan zou je ook een aggregaat mee moeten nemen om dat ding van elektriciteit te voorzien.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af waarom ze er 1 mee wouden nemen
beterschapquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh bijna elf uur. Tijd voor zieke meisjes om naar bed te gaan. Slaap lekker alvast![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |