Ik hoef geen mening maar complimentjes kunnen natuurlijk nooit kwaad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vraag je onze mening? Denk ff checken he
Wel waarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
In Brabant drinken ze helemaal geen Bavaria
Mwah k zou haar op straat niet nakijken. Maar lelijk is ze ook niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De linker dus he.
[ afbeelding ]
Dan kan ik beter niks zeggen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoef geen mening maar complimentjes kunnen natuurlijk nooit kwaad.
Wat een mafketel zeg... Heb je die laatste semi serieuze post van hem nog gelezen over dat kleingeld inslikken het zelfde als verkrachting is?quote:
Maar doe is een pic van jezelf posten dan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel waar
Met carnaval alleen maar toen we altijd met mn moeder gingen enzo!
Nou, bij m'n opa en oma/ooms en tantes krijg k altijd gewoon Heineken hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel waar
Met carnaval alleen maar toen we altijd met mn moeder gingen enzo!
Maar ze is zo schattig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwah k zou haar op straat niet nakijken. Maar lelijk is ze ook niet.
Nu heb ik de hik.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan kan ik beter niks zeggen.
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihihihihihihahuhyahahahaamuahuahauhahahahahahahahahaha.
grapje
Volgens mij heeft je dat zeker twee Breezertjes gekocht en ging ze toen pas platquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De linker dus he.
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat een mafketel zeg... Heb je die laatste semi serieuze post van hem nog gelezen over dat kleingeld inslikken het zelfde als verkrachting is?
Zeg dat ze haar wenkbrauwen moet epilerenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ze is zo schattig.
[..]
Nu heb ik de hik.
ja mijn ah huismerk bier zat toen op het beeldscherm van mijn laptopquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat een mafketel zeg... Heb je die laatste semi serieuze post van hem nog gelezen over dat kleingeld inslikken het zelfde als verkrachting is?
Gewóón Heinekenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou, bij m'n opa en oma/ooms en tantes krijg k altijd gewoon Heineken hoorOf Hertog Jan.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je dat zeker twee Breezertjes gekocht en ging te toen pas plat
Kan ik me in vinden. Ik zou der ook niet doen. Al heb ik volgens mij wel eens een lelijkere gedaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwah k zou haar op straat niet nakijken. Maar lelijk is ze ook niet.
Nee toch niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
. Al heb ik volgens mij wel eens een lelijkere gedaan.
Gast, zo verpest je haar. Nu ga ik vast alleen nog maar daar op letten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zeg dat ze haar wenkbrauwen moet epileren
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden. Ik zou der ook niet doen. Al heb ik volgens mij wel eens een lelijkere gedaan.
Aint gonna tell, en ben 19.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is best erg
hoe oud ben jij en hoeveel heb je er 'gedaan'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |