Dat zegt niksquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niks mis met dominante meisjes die het voortouw nemen.
Ik hou er ook wel van om lekker onder te liggen en me te laten leiden door de vrouw.
Dat was het zeker, met een Hongaars/Engels meisje waarvan ik echt niet had verwacht dat ze zo zou zijn. Ze ziet er zo schattig uit.![]()
Verwacht dat je dat serieus niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Omg wtf bbq kittie een feestende ZH
Dat vind ik dan weer lekkerder.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In your opinion misschien. Ik vind Heineken echt niet zo slecht, Bavaria daarentegen
Waar woon je?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heineken is slootwater met alcohol
[..]
Ik ben al ruim 8 jaar moeder hoor
Bel Gersquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zegt niks
Ik heb zin nu, erg irritant
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niks mis met dominante meisjes die het voortouw nemen.
Ik hou er ook wel van om lekker onder te liggen en me te laten leiden door de vrouw.
Dat was het zeker, met een Hongaars/Engels meisje waarvan ik echt niet had verwacht dat ze zo zou zijn. Ze ziet er zo schattig uit.![]()
Nee, dat blijkt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zegt niks
Ik heb zin nu, erg irritant
Nee, mijn beeld van jou is heel erg vreemdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Verwacht dat je dat serieus niet?
Ik hoop die foto's snel te hebben.
Ja. Daar ben ik dus op aan het wachten.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt.
M'n OV is weer geldig, waar moet ik heenkomen. /fout
Commentaar durven te geven op Heineken, maar wel Bavaria lekker vinden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer lekkerder.
Grolsch is wel lekker, of corona ofzo e trappist
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Commentaar durven te geven op Heineken, maar wel Bavaria lekker vinden.
PICSquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Daar ben ik dus op aan het wachten.
Ik heb wel haar myspace dus ik kan je wel een foto laten zien, maar niet samen met mij.
Ik heb nogal 2 kanten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee, mijn beeld van jou is heel erg vreemd!!
Ik kom uit eindhoven, dan hoort dat bij je opvoedingquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Commentaar durven te geven op Heineken, maar wel Bavaria lekker vinden.
In Brabant drinken ze helemaal geen Bavariaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom uit eindhoven, dan hoort dat bij je opvoeding
En ik zei lekkerder, niet lekker, dat valt nl nogal mee.
Vraag je onze mening? Denk ff checken hequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De linker dus he.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |