achjaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die verpakking zijn nog reteduur ook
Oh dat heb ik niet gehad gelukkig. Maar ik kan me wel herinneren dat het bij haar pijn deed 13.gif. Bunch of fucking amateursquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook niet heilig. Maar de grootste afgang was nog wel de "keer voor de eerste keer". Ik kreeg hem toen niet omhoog van de spanning.
Dat was het ook niet, het was gewoon nodig, ik had het niet in de hand.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook niet heilig. Maar de grootste afgang was nog wel de "keer voor de eerste keer". Ik kreeg hem toen niet omhoog van de spanning.
Ik drink nur Heineken. Want dat is lekker en niet heul duur. En in Groningen dan af en toe pilsener als ik op de kleintjes moet letten van mijn nichtje.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:58 schreef herzberg het volgende:
blijkbaar neemt niemand mij serieus. maar het is wel serieus bedoeld. kijk, kleingeld is als een publieke vrouw. iedereen neemt haar in zijn hand als haar bezit. de meest smerige mensen kunnen het in hun vettige vingers krijgen. dat is net zoiets als verkrachting. verkrachtes zijn mensen die niet op normale manier aan hun lustobject komen kunnen en zelf als ze dat kunnen behandelen ze het als een object dat ze het als een ding dat ze bezitten en waar niemand weet van heeft. maar wat als iemand dat nu ontzettend opwindend vind he... stel je nou eens voor dat het je opwindend lijk dat als iemand die je niet kent met je neemt. noU>>> dat is precies verkracht oftewel van hand tot hand gaan, net als kleingeld. dus er is heel wat serieuze erotiek aan kleingeld....
...
jammer dat niemand dat serieus neemt ...
ik hoop dat een mod deze topic verwijderen kan
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ik heb toch het liefste speciaalbiertjesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik drink nur Heineken. Want dat is lekker en niet heul duur. En in Groningen dan af en toe pilsener als ik op de kleintjes moet letten van mijn nichtje.
Pics van de kleintjes?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik drink nur Heineken. Want dat is lekker en niet heul duur. En in Groningen dan af en toe pilsener als ik op de kleintjes moet letten van mijn nichtje.
Heineken lekker noemen is echt foutquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dan met je dronken kop door blijven raggen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gehad gelukkig. Maar ik kan me wel herinneren dat het bij haar pijn deed 13.gif. Bunch of fucking amateurs.
Je was nogal dominant?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was het ook niet, het was gewoon nodig, ik had het niet in de hand.
en hij schrok van me
JA WANT HET BIER DAT IK ALTIJD DRINK IS LEKKER VEEL LEKKERDERDERDER!!!!!111!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heineken lekker noemen is echt fout
Mijn status is unpwnd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
En wat is jouw status nu onderhand dan?
Just a question.
Ga toch weg joh, heineken IS lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
29, milfstatus bijna.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
JA WANT HET BIER DAT IK ALTIJD DRINK IS LEKKER VEEL LEKKERDERDERDER!!!!!111!
Hoe oud was je ook alweer?
Iedereen heeft zijn eigen smaak, ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nogal ja, heb je net een condoom om, kan je hem weer weggooien.quote:
Ik besprong hem.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan met je dronken kop door blijven raggen.
De laatste keer seks was trouwens wel echt ontzettend geil, in wat hoog gras naast een podium op Sziget terwijl er allemaal mensen langsliepen.
[..]
Je was nogal dominant?
Je was nogal harig?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was het ook niet, het was gewoon nodig, ik had het niet in de hand.
en hij schrok van me
Omg wtf bbq kittie een feestende ZHquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wtf.
Ik zal je wel een aantal foto's zien van Sziget als ik ze heb, dan veranderd je beeld radicaal.
De ouders van m'n ex zijn wel zo stijf trouwens. Het was dan ook een grote schok toen we opeens een condoom tegenkwamen in de prullenbak.
En nee, die was niet van ons.
Heineken is slootwater met alcoholquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
JA WANT HET BIER DAT IK ALTIJD DRINK IS LEKKER VEEL LEKKERDERDERDER!!!!!111!
Hoe oud was je ook alweer?
Ik ben al ruim 8 jaar moeder hoorquote:
Niks mis met dominante meisjes die het voortouw nemen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik besprong hem.
En das wel leuk ja
In your opinion misschien. Ik vind Heineken echt niet zo slecht, Bavaria daarentegenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heineken is slootwater met alcohol
[..]
Ik ben al ruim 8 jaar moeder hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |