what a fucking faggotquote:
Whe, die had ik nog niet eens gezienquote:
Waarom niet eentje mèt ervaring, weet een van de twee tenminste nog wat de bedoeling is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O god, wat (een spel)fout.
[..]
Een maagdelijke fokster proberen te versieren zodat jullie beiden jullie slag kunnen slaan?
hoezoquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:39 schreef reetveter het volgende:
Volgens mij komen der echt leeeelijke meiden op die meet.
Dat lijkt wel die dude van Scooter.quote:
Ze is of een komma of een n vergeten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whe, die had ik nog niet eens gezien
Yvonne!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom niet eentje mèt ervaring, weet een van de twee tenminste nog wat de bedoeling is.
Gewoon, dat ben ikquote:
Whaha, die komma is wel heel erg foutquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat lijkt wel die dude van Scooter.
[..]
Ze is of een komma of een n vergeten.
dit maakt mij erg nieuwsgierig als je zoiets zegtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon, dat ben ik
Ik kan er beter niet dieper op in gaan, want dan krijgen jullie weer zo'n raar beeld van me
Het meisje waardoor ik ben ontmaagd was ook nog maagd en dat ging anders prima.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom niet eentje mèt ervaring, weet een van de twee tenminste nog wat de bedoeling is.
Lol Wut?quote:
stampuhhhhhhhhquote:
En geil zeker.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:42 schreef gers het volgende:
[..]
dit maakt mij erg nieuwsgierig als je zoiets zegt
Waarom denk je dat ik het zegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:42 schreef gers het volgende:
[..]
dit maakt mij erg nieuwsgierig als je zoiets zegt
waarom die haatquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het meisje waardoor ik ben ontmaagd was ook nog maagd en dat ging anders prima.
Hoewel, we hebben het hier wel over Gers he.
[..]
Lol Wut?![]()
Nou, als Lizzle, Chipszak, Janies, en nog wat andere mokkeltjes uit PUB komenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:39 schreef reetveter het volgende:
Volgens mij komen der echt leeeelijke meiden op die meet.
Daar dacht ik ook pas later aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whaha, die komma is wel heel erg fout
Ach, het is maar teh interwebz.quote:
Het is 13 jaar geleden dat ik ontmaagd ben, dat ging best wel prima (hij was ook maagd) maar God, hoeveel beter de sex nu wel niet isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Lol Wut?![]()
Ik kom niet bepaald uit PUB he, dat weet je toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou, als Lizzle, Chipszak, Janies, en nog wat andere mokkeltjes uit PUB komen
En hoe oud ben ej nu?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is 13 jaar geleden dat ik ontmaagd ben, dat ging best wel prima (hij was ook maagd) maar God, hoeveel beter de sex nu wel niet is![]()
![]()
Dat is ook niet zo raar, dat het nu beter gaat. God, wat een gehannes, zeker toen we bij haar thuis kwamen (ha-ha) en ze nog bleek te bloeden... Maar het maakt het naar mijn idee wel specialer om het met iemand te doen die ook maagd is. Dan voel je je misschien toch meer op je gemak.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is 13 jaar geleden dat ik ontmaagd ben, dat ging best wel prima (hij was ook maagd) maar God, hoeveel beter de sex nu wel niet is![]()
![]()
29quote:
Mij maakte het op dat moment echt totaal niet uit, al had ie half Nederland gehad, ik wilde gewoon...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo raar, dat het nu beter gaat. God, wat een gehannes, zeker toen we bij haar thuis kwamen (ha-ha) en ze nog bleek te bloeden... Maar het maakt het naar mijn idee wel specialer om het met iemand te doen die ook maagd is. Dan voel je je misschien toch meer op je gemak.
True, je kan niks fout doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo raar, dat het nu beter gaat. God, wat een gehannes, zeker toen we bij haar thuis kwamen (ha-ha) en ze nog bleek te bloeden... Maar het maakt het naar mijn idee wel specialer om het met iemand te doen die ook maagd is. Dan voel je je misschien toch meer op je gemak.
En jij bent hoe oud?quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Lol Wut?![]()
Klinkt romantisch.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mij maakte het op dat moment echt totaal niet uit, al had ie half Nederland gehad, ik wilde gewoon...
Precies, en je deelt een speciaal moment samen, ook al is het een hoop gestuntel.quote:
Dat is goed te pruimen, wat drink jij altijd dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:52 schreef gers het volgende:
GVD ik heb nog alleen heineken koud liggen
palmquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat is goed te pruimen, wat drink jij altijd dan?
Ach, als je dronken bentquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klinkt romantisch.
[..]
Precies, en je deelt een speciaal moment samen, ook al is het een hoop gestuntel.
Liever dat dan een meisje wat maar om zich heen gaat kijken omdat je er vrij weinig van bakt.
Sowieso hoort seks toch iets persoonlijks te zijn wat je niet met elke wildvreemde doet.
Als je echt 36 ben is dat best te begrijpenquote:
Wtf.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als ik naar jou foto kijk, dan krijg ik om de een of andere rede een raar beeld voor me van zo'n hele stijve hark...en het idee dat diezelfde hark dan met een meisje in bed ligt, of op de keuken-tafel, vormt dan een erg vreemd contrast...
waarom krijg ik deze beelden in mijn hoofd, help
![]()
heb heineken gekocht omdat ik zo'n cassette usb ding wou hebbenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als je echt 36 ben is dat best te begrijpenanders denk ik van pak Amstel of Heineken
Owja, dat vergat ik eventjesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom niet bepaald uit PUB he, dat weet je toch?
Potverkoffiepot ik moest lachenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
29
[..]
Mij maakte het op dat moment echt totaal niet uit, al had ie half Nederland gehad, ik wilde gewoon...
Die verpakking zijn nog reteduur ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:56 schreef gers het volgende:
[..]
heb heineken gekocht omdat ik zo'n cassette usb ding wou hebben
Tja, ik ben ook niet heilig. Maar de grootste afgang was nog wel de "keer voor de eerste keer". Ik kreeg hem toen niet omhoog van de spanning.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ach, als je dronken bent. Never seen that woman again.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |