Helaas welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:33 schreef T3hTommay het volgende:
Moet Daniel Lippens niet uit die lijst gehaald worden?
Och, wie weet komt er binnenkort wel weer een nieuwe DJ voor in de plaats. Kwestie van afwachten.quote:
Jij weet al meerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, wie weet komt er binnenkort wel weer een nieuwe DJ voor in de plaats. Kwestie van afwachten.
Ja kloptquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Damn, zo'n jaar gaat snel voorbij.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel![]()
damaru
ekdom grapjes maken zonder ekdom te heten
Ik ook. Maar thuiswerken heeft het voordeel dat ik wel af en toe ff naar buiten kan. Of vanmiddag op het terras kan zitten en vanavond nog even verder gaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
best wel, helaas vandaag werken jammergenoeg
een van de voordelen van zzp in de design hoek zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ook. Maar thuiswerken heeft het voordeel dat ik wel af en toe ff naar buiten kan. Of vanmiddag op het terras kan zitten en vanavond nog even verder ga.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel![]()
damaru
ekdom grapjes maken zonder ekdom te heten
Ik was te snel en nu heb ik spijt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:33 schreef Barney_Stinson het volgende:
Nog iets minder dan een half uur en dan mag 3FM er weer op.
Dit is vreselijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:07 schreef on_air het volgende:
Dit is toch ook wel ergens richting Shiny Happy People...
Ja, wansmaakwoensdagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Morgé Cos.
Ik moest Jan Smit, Damaruk, Guusje M, Nick & Simon en Giel aanhoren...
Het is wel een Have You Even Been Mellow dagje...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, wansmaakwoensdag. Gelukkig is er straks wel weer een uitjediptip van Charly Lownoise.
Die MH vind ik niet veel soeps trouwens.
Ik mag je nu alquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:07 schreef Barney_Stinson het volgende:
Zo het is 10 uur geweest, Giel is weg en 3FM staat er bij mij weer op.
Alleen om die mh te maken, het was toch al eigenlijk een non officiele megahit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is wel een Have You Even Been Mellow dagje...
Muse mag altijd. Maar niet als MH. Dat is overdone. Jack Penate was toch echt de beste keus geweest de afgelopen twee weken.
No I'm legen- wait for it, and I hope you're not lactose-intolerant because the next word is -DAIRY!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is Barney -Wait for it- Legendary-Awesome Stinson.
Welkomquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef San87 het volgende:
Mogguh! (kan nog net..)Fok-Newbie hier.. hoe werkt dit allemaal, kan zo gauw geen andere 3FM topics vinden?
Hou je van Krezip?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef San87 het volgende:
Mogguh! (kan nog net..)Fok-Newbie hier.. hoe werkt dit allemaal, kan zo gauw geen andere 3FM topics vinden?
Dank dank!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Welkom![]()
.
Dit is het one and only 3FM-topic. Hier kun je het hebben over alles wat met 3FM te maken heeft. Hier kom je ook regelmatig de dienstdoende dj's tegen (zie openingspost)
Welkom op fok en in 3fm topic reeksquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef San87 het volgende:
quote:WTF?! Geen hakkuh op woensdag? Klassieke muziek zeg je? Ok dan...
Tiesto - Adagio for strings
A+ - Enjoy yourself
Apotheosis - O fortuna
Doe die eerste maarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:04 schreef borisz het volgende:
COS presents the classical edition
[..]
Doe dan maar o fortuna , tijdje niet gehoordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:04 schreef borisz het volgende:
COS presents the classical edition
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe dan maar o fortuna , tijdje niet gehoord
Ja kan wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Die uitvoering van Apotheosis mochten we destijds niet eens horen. Zal ergens rond 1991 ofzo zijn geweest. familie van Orff heeft bezwaar gemaakt tegen die versie vanwege inbreuk op de rechten. Single uit de handel enzovoort...
Was deze versie dus:
OMGquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Belg klaagt vliegtuigstrepen aan: http://tinyurl.com/n63buq![]()
![]()
Nou dat. Ik vond het te warm om het zelf te doen, maar gelukkig hebben we Roel nog.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat vraag je je af? Of Paul Weller is?
Zeg, ik dacht dat je zei dat je je hier maar niet ging registreren?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef San87 het volgende:
Roelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:33 schreef gerbenp het volgende:
Dit was te verwachten.
Directeur Brein bedreigd
Valt dit onder komkommernieuws, aandacht vragen of gewoon onder domheid?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Belg klaagt vliegtuigstrepen aan: http://tinyurl.com/n63buq![]()
![]()
Valt mee dat het maar 1 bedreiging is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:33 schreef gerbenp het volgende:
Dit was te verwachten.
Directeur Brein bedreigd
De voorzet was zo scherp; ik kón 'm niet missen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou dat. Ik vond het te warm om het zelf te doen, maar gelukkig hebben we Roel nog.
Scherpschutter Roelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De voorzet was zo scherp; ik kón 'm niet missen.
Ik ben altijd al een aangever geweest.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De voorzet was zo scherp; ik kón 'm niet missen.
Yep. Dat stukje van de nieuwe Madd klonk ook veelbelovend!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Deze van dio en the madd vind ik wel weer leuk
dat zei ik nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je luisterde geen 3fm meer zei je
Ik heb iets gemist?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je luisterde geen 3fm meer zei je
Weet iemand waar je woont? Stad/dorp?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
ik was trouwens 3 weken op vakantie, maar vaderlief wou dat ik dat niet hier zei ivm inbraken enzo
Volgens zijn profiel Gouda of all placesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Weet iemand waar je woont? Stad/dorp?
kijk op hyves, en je ziet et zo, en ook op me profiel staat hetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Weet iemand waar je woont? Stad/dorp?
Als je katjelam door een pallet cocktails in een hangmat ligt wel jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:47 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk is dit ideale muziek voor dit weer. Faux-reggae doet het erg goed bij >25 graden.
ga jij nou dit liedje aanprijzenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:47 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk is dit ideale muziek voor dit weer. Faux-reggae doet het erg goed bij >25 graden.
Oja, ik heb je op Hyves.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kijk op hyves, en je ziet et zo, en ook op me profiel staat hetalleen in het telefoonboek zoeken en je hebt me adres zo
Zelfs dan (denk ik) niet. Dammit, Jordy van Loon heeft een mooier lied gemaakt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je katjelam door een pallet cocktails in een hangmat ligt wel ja.
datquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zelfs dan (denk ik) niet. Dammit, Jordy van Loon heeft een mooier lied gemaakt.
Nee. Ik stoor me er ook niet aan trouwens.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ga jij nou dit liedje aanprijzen
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij blijft aardig tegen iedereen
of toch welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:05 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker, het strand
Edit: foto doet het niet. Grrr![]()
Onwennig, maar beter dan verwachtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
hoe doet bertje et trouwens in de late middag
Direct C&S terug de nacht in mieteren en Bert promoveren tot een 'eerste klas' jock.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onwennig, maar beter dan verwacht
mooiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onwennig, maar beter dan verwacht
en uberklas op de vrijdagavondquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Direct C&S terug de nacht in mieteren en Bert promoveren tot een 'eerste klas' jock.
Klas 1 = door de weeks radio maken(Giel, Ekdom, Rab etc)
Klas 2 = In het weekend(Domien, Annemic, Bart etc)
Klas 3 = Nacht DJ & inval (Bert, Antiroos, Robbert Jan etc)
Klassen heb ik zelf verzonnen maar schopt wel kont.
Idd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat er in Bagdad nog mensen over zijn om een aanslag op te plegen....
Nogal ja. Het probleem is dat de huidige problemen/opvattingen/meningsverschillen/geschillen van generatie op generatie worden overgedragen. Het maken van een frisse start is dus eigenlijk nooit mogelijk tenzij je de gehele huidige bevolking omlegt en er nieuwe mensen naartoe stuurt, maar da's wellicht wat overdrevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:03 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Idd.
Op National Geographic heb ik een aantal maanden geleden een indrukwekkende documentaire gezien. Dit ging over het leven van een aantal studenten in Irak.
Irak heeft nog een lange weg te gaan als het ooit goed kan komen.
Jij ook hier?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:06 schreef Crientj het volgende:
Coen & SanderMando Diao is dan wel weer leuk
Goed hea. ^^/ Ik las wel eens mee, maar posten durfde ik nooit [quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:25 schreef Feivel1 het volgende:
Ik blijf voorlopig ff weg uit dit topic. Voor weer álles wat ik zeg tegen me gebruikt gaat wordenDahaag.
Fuck, heb ik weer iets gemistquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:25 schreef Feivel1 het volgende:
Ik blijf voorlopig ff weg uit dit topic. Voor weer álles wat ik zeg tegen me gebruikt gaat wordenDahaag.
ik blijkbaar ook want ik weet niet waar hij het over hadquote:
Kom je weer op de radio ofzo?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:25 schreef Feivel1 het volgende:
Iddquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:14 schreef Sersjee het volgende:
Nu al in de rij staan bij Lowlands, hoe sneu ben je dan.
Gast, ik zit te eten...quote:
Opa wordt oud.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:02 schreef Sersjee het volgende:
"Het is heerlijk zomerweer"
Nou Fleur, ik denk daar heul anders over.
It's gonna be legen- wait for it... dary. Legendary.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:04 schreef Barney_Stinson het volgende:
Warm en over een half uurtje mag ik buiten sporten, leuk jullie gekend te hebben
Nee. Ik durf hier gewoon niks meer te postenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kom je weer op de radio ofzo?
Opa kon als snotneus al niet tegen de warmte.quote:
Het voordeel van thuis aan je scriptie werken is dat je de hele dag geen shirt aan hoeft te trekkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Opa kon als snotneus al niet tegen de warmte.
En opa wordt oud, da's waar.
tuintje in mijn haar hoor i ksteeds. niet zo vreemd met twee kleine kinderen eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:24 schreef Marc63 het volgende:
3e keer al dat ik em vandaag hoor. Er was een tijd dat 3FM dit soort platen links liet liggen...
Meest erger ik me nog aan de uitspraak van beide heren. Ik versta toch echt de hele tijd Tuintje in mn Haard. Laat maar lekker branden zou ik zeggen.
Vraag dat laatste maar aan Giel. Die hoort liever 'Touwtje in m'n haar'.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:43 schreef Marc63 het volgende:
Van de nieuwe Weezer word ik dan wel weer heel blij
Hoe kun je ook niet blij worden van zo'n plaat?
LOLquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op Twitter begint er ook al iemand "Heggeschaar!" te roepen als dat tuintje voorbij komt.
Weezer Waar Waarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:43 schreef Marc63 het volgende:
Van de nieuwe Weezer word ik dan wel weer heel blij
Hoe kun je ook niet blij worden van zo'n plaat?
Lekkerste is de bock en witquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:58 schreef borisz het volgende:
Leuk cadeautje van oma
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:58 schreef borisz het volgende:
Leuk cadeautje van oma
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vraag dat laatste maar aan Giel. Die hoort liever 'Touwtje in m'n haar'.
Op Twitter begint er ook al iemand "Heggeschaar!" te roepen als dat tuintje voorbij komt.
Rudy is Kids liefhebber, en die doet vanavond 3voor12quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:22 schreef Brennel het volgende:
Ik vind Anouk best leuk, maar aan dit liedje kan ik niet wennen![]()
* Brennel hoopt vurig dat ze vanavond, ondanks de hitte, nog uit haar plaat kan gaan met Kids
Heb je Giel nog intern even teruggepakt na die opmerking die hij bij stenders eetvermaak maakte ?quote:
Bedankt voor de tip, maar dan lig ik al in bedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rudy is Kids liefhebber, en die doet vanavond 3voor12
Dan mag je hem per mp3fm afspelenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:42 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar dan lig ik al in bed
Eh waar is Cortone?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rudy is Kids liefhebber, en die doet vanavond 3voor12
Ik gok dat die lucky motherf*cker in de Melkweg bij Them Crooked Vultures zitquote:
ik had zo'n collectie al min of meer liggen hier, blijft een prachtbandquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:03 schreef Timo20 het volgende:
De ultimate collector`s edition van The Stone Roses is wel erg geil
herkende het gelijk, dat heb je kennelijk met je vijandenquote:
Ik bedoel die box die vorige week is uitgekomen: 3 cd`s, 3 LP`s, 1 dvd, een boek, een USB stick in de vorm van een citroenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had zo'n collectie al min of meer liggen hier, blijft een prachtband
ik weet er echt maar 1 in de twee weken, maar dan ook echt die ene die iedereen herkentquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
herkende het gelijk, dat heb je kennelijk met je vijanden
ontzettende zeikplaatquote:
Vind het een lekkere zeikplaat om zo af en toe te horen, het is niet echt greenday punk styl maar goed.quote:
Ian Brown is gewoon een geniale muziekmaker, daar kan je denk ik flink wat DVD's mee volmakenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik bedoel die box die vorige week is uitgekomen: 3 cd`s, 3 LP`s, 1 dvd, een boek, een USB stick in de vorm van een citroenen art prints
![]()
wel een lekkere jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
show me what i'm looking for, ook een lekkere zeikplaat
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ian Brown is gewoon een geniale muziekmaker, daar kan je denk ik flink wat DVD's mee volmaken
It was awesomequote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
It's gonna be legen- wait for it... dary. Legendary.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
It's gonna be legen- wait for it... dary. Legendary.
sjeeh heb je gesport met dit weertje...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
It was awesome![]()
Temperatuur viel me 100% mee. Nu ff een bakkie Nespresso en straks een lekker gekoelde Corona. Dat heb ik wel verdiend![]()
Morgenavond weer trainen en dan op natuurgras i.p.v. kunstgras.
Nu lekker naar Air luisteren
energie teveelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sjeeh heb je gesport met dit weertje...
nee nee: DER RUDY!!!!!quote:
Nu MOET ik gewoon dit nummer luisterenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
It was awesome![]()
Temperatuur viel me 100% mee. Nu ff een bakkie Nespresso en straks een lekker gekoelde Corona. Dat heb ik wel verdiend![]()
Dan pak ik er even een Corona bijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nu MOET ik gewoon dit nummer luisteren![]()
Damnquote:
Dat wordt een borrel extra.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:12 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Damn![]()
Heerlijke single van Alberta Cross
Awesomequote:
Met 22 graden slaap ik dus dramatisch. Dan maar een borrel, dat helpt altijd welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:27 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Awesome![]()
Daar doe ik het voor
Heb hem nu ook gehoordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Die SOA-test reclame op de tv met het monster van Frankenstein kan gewoon écht niet!!
![]()
Ik ben vanavond nog genoemd<, het went!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:32 schreef Sjowhan het volgende:
Crap. Blijkt dat ik gisteren genoemd ben (bij MetMichiel?) op 3FM.. Heb ik dat 'Hall Of Fame' moment gemist
Wanneer word jij niet genoemd ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben vanavond nog genoemd<, het went!
je moet `m vooral met beelden erbij zienquote:
Wat foutquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je moet `m vooral met beelden erbij zien![]()
![]()
Maar jij bent ook zo gewoon gebleven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben vanavond nog genoemd<, het went!
Zeker, leuke zangeres ookquote:
heb je die video al eens gezien?quote:
De ècht groten zijn meestal het normaalst. Het volk daar vlak onder, die moet je wantrouwend benaderen. Ik bijvoorbeeld. Ik ben heel arrogant geworden door mijn succes.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar jij bent ook zo gewoon gebleven.
Dat was me al opgevallen inderdaad! Jij gebruikt veel te vaak die zonnebril piquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De ècht groten zijn meestal het normaalst. Het volk daar vlak onder, die moet je wantrouwend benaderen. Ik bijvoorbeeld. Ik ben heel arrogant geworden door mijn succes.
die is echt f*cked upquote:
Cheers, de Corona smaakt nog steeds goedquote:
Niet verassendquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:26 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Cheers, de Corona smaakt nog steeds goed
Zo. Niet zo'n heul klein beetje ook.quote:
Moet je Dj Ratz op KX terugluisteren.Die heeft het bijna een hele uitzending wel over Them Crooked Vultures gehadquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo. Niet zo'n heul klein beetje ook.
Josh is ontzettend stoer!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:41 schreef Barney_Stinson het volgende:
QOTSA![]()
Wat is Josh Homme toch een baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |