Helaas welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:33 schreef T3hTommay het volgende:
Moet Daniel Lippens niet uit die lijst gehaald worden?
Och, wie weet komt er binnenkort wel weer een nieuwe DJ voor in de plaats. Kwestie van afwachten.quote:
Jij weet al meerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, wie weet komt er binnenkort wel weer een nieuwe DJ voor in de plaats. Kwestie van afwachten.
Ja kloptquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Damn, zo'n jaar gaat snel voorbij.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel![]()
damaru
ekdom grapjes maken zonder ekdom te heten
Ik ook. Maar thuiswerken heeft het voordeel dat ik wel af en toe ff naar buiten kan. Of vanmiddag op het terras kan zitten en vanavond nog even verder gaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
best wel, helaas vandaag werken jammergenoeg
een van de voordelen van zzp in de design hoek zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ook. Maar thuiswerken heeft het voordeel dat ik wel af en toe ff naar buiten kan. Of vanmiddag op het terras kan zitten en vanavond nog even verder ga.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel![]()
damaru
ekdom grapjes maken zonder ekdom te heten
Ik was te snel en nu heb ik spijt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:33 schreef Barney_Stinson het volgende:
Nog iets minder dan een half uur en dan mag 3FM er weer op.
Dit is vreselijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:07 schreef on_air het volgende:
Dit is toch ook wel ergens richting Shiny Happy People...
Ja, wansmaakwoensdagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Morgé Cos.
Ik moest Jan Smit, Damaruk, Guusje M, Nick & Simon en Giel aanhoren...
Het is wel een Have You Even Been Mellow dagje...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, wansmaakwoensdag. Gelukkig is er straks wel weer een uitjediptip van Charly Lownoise.
Die MH vind ik niet veel soeps trouwens.
Ik mag je nu alquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:07 schreef Barney_Stinson het volgende:
Zo het is 10 uur geweest, Giel is weg en 3FM staat er bij mij weer op.
Alleen om die mh te maken, het was toch al eigenlijk een non officiele megahit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is wel een Have You Even Been Mellow dagje...
Muse mag altijd. Maar niet als MH. Dat is overdone. Jack Penate was toch echt de beste keus geweest de afgelopen twee weken.
No I'm legen- wait for it, and I hope you're not lactose-intolerant because the next word is -DAIRY!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is Barney -Wait for it- Legendary-Awesome Stinson.
Welkomquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef San87 het volgende:
Mogguh! (kan nog net..)Fok-Newbie hier.. hoe werkt dit allemaal, kan zo gauw geen andere 3FM topics vinden?
Hou je van Krezip?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef San87 het volgende:
Mogguh! (kan nog net..)Fok-Newbie hier.. hoe werkt dit allemaal, kan zo gauw geen andere 3FM topics vinden?
Dank dank!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Welkom![]()
.
Dit is het one and only 3FM-topic. Hier kun je het hebben over alles wat met 3FM te maken heeft. Hier kom je ook regelmatig de dienstdoende dj's tegen (zie openingspost)
Welkom op fok en in 3fm topic reeksquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef San87 het volgende:
quote:WTF?! Geen hakkuh op woensdag? Klassieke muziek zeg je? Ok dan...
Tiesto - Adagio for strings
A+ - Enjoy yourself
Apotheosis - O fortuna
Doe die eerste maarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:04 schreef borisz het volgende:
COS presents the classical edition
[..]
Doe dan maar o fortuna , tijdje niet gehoordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:04 schreef borisz het volgende:
COS presents the classical edition
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe dan maar o fortuna , tijdje niet gehoord
Ja kan wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Die uitvoering van Apotheosis mochten we destijds niet eens horen. Zal ergens rond 1991 ofzo zijn geweest. familie van Orff heeft bezwaar gemaakt tegen die versie vanwege inbreuk op de rechten. Single uit de handel enzovoort...
Was deze versie dus:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |