Vraag dat laatste maar aan Giel. Die hoort liever 'Touwtje in m'n haar'.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:43 schreef Marc63 het volgende:
Van de nieuwe Weezer word ik dan wel weer heel blij
Hoe kun je ook niet blij worden van zo'n plaat?
LOLquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op Twitter begint er ook al iemand "Heggeschaar!" te roepen als dat tuintje voorbij komt.
Weezer Waar Waarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:43 schreef Marc63 het volgende:
Van de nieuwe Weezer word ik dan wel weer heel blij
Hoe kun je ook niet blij worden van zo'n plaat?
Lekkerste is de bock en witquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:58 schreef borisz het volgende:
Leuk cadeautje van oma
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:58 schreef borisz het volgende:
Leuk cadeautje van oma
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vraag dat laatste maar aan Giel. Die hoort liever 'Touwtje in m'n haar'.
Op Twitter begint er ook al iemand "Heggeschaar!" te roepen als dat tuintje voorbij komt.
Rudy is Kids liefhebber, en die doet vanavond 3voor12quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:22 schreef Brennel het volgende:
Ik vind Anouk best leuk, maar aan dit liedje kan ik niet wennen![]()
* Brennel hoopt vurig dat ze vanavond, ondanks de hitte, nog uit haar plaat kan gaan met Kids
Heb je Giel nog intern even teruggepakt na die opmerking die hij bij stenders eetvermaak maakte ?quote:
Bedankt voor de tip, maar dan lig ik al in bedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rudy is Kids liefhebber, en die doet vanavond 3voor12
Dan mag je hem per mp3fm afspelenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:42 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar dan lig ik al in bed
Eh waar is Cortone?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rudy is Kids liefhebber, en die doet vanavond 3voor12
Ik gok dat die lucky motherf*cker in de Melkweg bij Them Crooked Vultures zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |