Vraag dat laatste maar aan Giel. Die hoort liever 'Touwtje in m'n haar'.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:43 schreef Marc63 het volgende:
Van de nieuwe Weezer word ik dan wel weer heel blij
Hoe kun je ook niet blij worden van zo'n plaat?
LOLquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op Twitter begint er ook al iemand "Heggeschaar!" te roepen als dat tuintje voorbij komt.
Weezer Waar Waarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:43 schreef Marc63 het volgende:
Van de nieuwe Weezer word ik dan wel weer heel blij
Hoe kun je ook niet blij worden van zo'n plaat?
Lekkerste is de bock en witquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:58 schreef borisz het volgende:
Leuk cadeautje van oma
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:58 schreef borisz het volgende:
Leuk cadeautje van oma
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vraag dat laatste maar aan Giel. Die hoort liever 'Touwtje in m'n haar'.
Op Twitter begint er ook al iemand "Heggeschaar!" te roepen als dat tuintje voorbij komt.
Rudy is Kids liefhebber, en die doet vanavond 3voor12quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:22 schreef Brennel het volgende:
Ik vind Anouk best leuk, maar aan dit liedje kan ik niet wennen![]()
* Brennel hoopt vurig dat ze vanavond, ondanks de hitte, nog uit haar plaat kan gaan met Kids
Heb je Giel nog intern even teruggepakt na die opmerking die hij bij stenders eetvermaak maakte ?quote:
Bedankt voor de tip, maar dan lig ik al in bedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rudy is Kids liefhebber, en die doet vanavond 3voor12
Dan mag je hem per mp3fm afspelenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:42 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar dan lig ik al in bed
Eh waar is Cortone?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rudy is Kids liefhebber, en die doet vanavond 3voor12
Ik gok dat die lucky motherf*cker in de Melkweg bij Them Crooked Vultures zitquote:
ik had zo'n collectie al min of meer liggen hier, blijft een prachtbandquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:03 schreef Timo20 het volgende:
De ultimate collector`s edition van The Stone Roses is wel erg geil
herkende het gelijk, dat heb je kennelijk met je vijandenquote:
Ik bedoel die box die vorige week is uitgekomen: 3 cd`s, 3 LP`s, 1 dvd, een boek, een USB stick in de vorm van een citroenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had zo'n collectie al min of meer liggen hier, blijft een prachtband
ik weet er echt maar 1 in de twee weken, maar dan ook echt die ene die iedereen herkentquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
herkende het gelijk, dat heb je kennelijk met je vijanden
ontzettende zeikplaatquote:
Vind het een lekkere zeikplaat om zo af en toe te horen, het is niet echt greenday punk styl maar goed.quote:
Ian Brown is gewoon een geniale muziekmaker, daar kan je denk ik flink wat DVD's mee volmakenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik bedoel die box die vorige week is uitgekomen: 3 cd`s, 3 LP`s, 1 dvd, een boek, een USB stick in de vorm van een citroenen art prints
![]()
wel een lekkere jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
show me what i'm looking for, ook een lekkere zeikplaat
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ian Brown is gewoon een geniale muziekmaker, daar kan je denk ik flink wat DVD's mee volmaken
It was awesomequote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
It's gonna be legen- wait for it... dary. Legendary.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
It's gonna be legen- wait for it... dary. Legendary.
sjeeh heb je gesport met dit weertje...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
It was awesome![]()
Temperatuur viel me 100% mee. Nu ff een bakkie Nespresso en straks een lekker gekoelde Corona. Dat heb ik wel verdiend![]()
Morgenavond weer trainen en dan op natuurgras i.p.v. kunstgras.
Nu lekker naar Air luisteren
energie teveelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sjeeh heb je gesport met dit weertje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |