Kom je weer op de radio ofzo?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:25 schreef Feivel1 het volgende:
Ik blijf voorlopig ff weg uit dit topic. Voor weer álles wat ik zeg tegen me gebruikt gaat wordenDahaag.
Iddquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:14 schreef Sersjee het volgende:
Nu al in de rij staan bij Lowlands, hoe sneu ben je dan.
Gast, ik zit te eten...quote:
Opa wordt oud.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:02 schreef Sersjee het volgende:
"Het is heerlijk zomerweer"
Nou Fleur, ik denk daar heul anders over.
It's gonna be legen- wait for it... dary. Legendary.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:04 schreef Barney_Stinson het volgende:
Warm en over een half uurtje mag ik buiten sporten, leuk jullie gekend te hebben
Nee. Ik durf hier gewoon niks meer te postenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kom je weer op de radio ofzo?
Opa kon als snotneus al niet tegen de warmte.quote:
Het voordeel van thuis aan je scriptie werken is dat je de hele dag geen shirt aan hoeft te trekkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Opa kon als snotneus al niet tegen de warmte.
En opa wordt oud, da's waar.
tuintje in mijn haar hoor i ksteeds. niet zo vreemd met twee kleine kinderen eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:24 schreef Marc63 het volgende:
3e keer al dat ik em vandaag hoor. Er was een tijd dat 3FM dit soort platen links liet liggen...
Meest erger ik me nog aan de uitspraak van beide heren. Ik versta toch echt de hele tijd Tuintje in mn Haard. Laat maar lekker branden zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |