nee nee: DER RUDY!!!!!quote:
Nu MOET ik gewoon dit nummer luisterenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
It was awesome![]()
Temperatuur viel me 100% mee. Nu ff een bakkie Nespresso en straks een lekker gekoelde Corona. Dat heb ik wel verdiend![]()
Dan pak ik er even een Corona bijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nu MOET ik gewoon dit nummer luisteren![]()
Damnquote:
Dat wordt een borrel extra.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:12 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Damn![]()
Heerlijke single van Alberta Cross
Awesomequote:
Met 22 graden slaap ik dus dramatisch. Dan maar een borrel, dat helpt altijd welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:27 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Awesome![]()
Daar doe ik het voor
Heb hem nu ook gehoordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Die SOA-test reclame op de tv met het monster van Frankenstein kan gewoon écht niet!!
![]()
Ik ben vanavond nog genoemd<, het went!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:32 schreef Sjowhan het volgende:
Crap. Blijkt dat ik gisteren genoemd ben (bij MetMichiel?) op 3FM.. Heb ik dat 'Hall Of Fame' moment gemist
Wanneer word jij niet genoemd ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben vanavond nog genoemd<, het went!
je moet `m vooral met beelden erbij zienquote:
Wat foutquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je moet `m vooral met beelden erbij zien![]()
![]()
Maar jij bent ook zo gewoon gebleven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben vanavond nog genoemd<, het went!
Zeker, leuke zangeres ookquote:
heb je die video al eens gezien?quote:
De ècht groten zijn meestal het normaalst. Het volk daar vlak onder, die moet je wantrouwend benaderen. Ik bijvoorbeeld. Ik ben heel arrogant geworden door mijn succes.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar jij bent ook zo gewoon gebleven.
Dat was me al opgevallen inderdaad! Jij gebruikt veel te vaak die zonnebril piquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De ècht groten zijn meestal het normaalst. Het volk daar vlak onder, die moet je wantrouwend benaderen. Ik bijvoorbeeld. Ik ben heel arrogant geworden door mijn succes.
die is echt f*cked upquote:
Cheers, de Corona smaakt nog steeds goedquote:
Niet verassendquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:26 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Cheers, de Corona smaakt nog steeds goed
Zo. Niet zo'n heul klein beetje ook.quote:
Moet je Dj Ratz op KX terugluisteren.Die heeft het bijna een hele uitzending wel over Them Crooked Vultures gehadquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo. Niet zo'n heul klein beetje ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |