dat zei ik nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je luisterde geen 3fm meer zei je
Ik heb iets gemist?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je luisterde geen 3fm meer zei je
Weet iemand waar je woont? Stad/dorp?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
ik was trouwens 3 weken op vakantie, maar vaderlief wou dat ik dat niet hier zei ivm inbraken enzo
Volgens zijn profiel Gouda of all placesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Weet iemand waar je woont? Stad/dorp?
kijk op hyves, en je ziet et zo, en ook op me profiel staat hetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Weet iemand waar je woont? Stad/dorp?
Als je katjelam door een pallet cocktails in een hangmat ligt wel jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:47 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk is dit ideale muziek voor dit weer. Faux-reggae doet het erg goed bij >25 graden.
ga jij nou dit liedje aanprijzenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:47 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk is dit ideale muziek voor dit weer. Faux-reggae doet het erg goed bij >25 graden.
Oja, ik heb je op Hyves.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kijk op hyves, en je ziet et zo, en ook op me profiel staat hetalleen in het telefoonboek zoeken en je hebt me adres zo
Zelfs dan (denk ik) niet. Dammit, Jordy van Loon heeft een mooier lied gemaakt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je katjelam door een pallet cocktails in een hangmat ligt wel ja.
datquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zelfs dan (denk ik) niet. Dammit, Jordy van Loon heeft een mooier lied gemaakt.
Nee. Ik stoor me er ook niet aan trouwens.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ga jij nou dit liedje aanprijzen
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij blijft aardig tegen iedereen
of toch welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:05 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker, het strand
Edit: foto doet het niet. Grrr![]()
Onwennig, maar beter dan verwachtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
hoe doet bertje et trouwens in de late middag
Direct C&S terug de nacht in mieteren en Bert promoveren tot een 'eerste klas' jock.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onwennig, maar beter dan verwacht
mooiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onwennig, maar beter dan verwacht
en uberklas op de vrijdagavondquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Direct C&S terug de nacht in mieteren en Bert promoveren tot een 'eerste klas' jock.
Klas 1 = door de weeks radio maken(Giel, Ekdom, Rab etc)
Klas 2 = In het weekend(Domien, Annemic, Bart etc)
Klas 3 = Nacht DJ & inval (Bert, Antiroos, Robbert Jan etc)
Klassen heb ik zelf verzonnen maar schopt wel kont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |