okquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:01 schreef damsco het volgende:
Aangezien het andere topic o.a. door onze grote vriend Boswachter werd volgebaggerd met niets zeggende comments, hierbij een nieuw topic welke ik jullie niet wou onthouden.
Het betreft hier een reactie van Johan Derksen over Ooijer aangaande zijn gedrag gedurende de wedstrijd met als dieptepunt de grijpgrage handjes richting Suarez.
Conclusies volgens dhr. Derksen:Ooijer is een irritante, vervelende jongen Ooijer werd compleet afgetroeft door Suarez Ooijer voelt dat hij het topniveau niet meer kan bijbenen Ooijer probeert daarom al pratend spelers uit hun concentratie te houden Ooijer wordt enkel erger naarmate hij ouder wordt Ooijer wordt alleen maar ouder en trager, en wordt niet meer beter
Fragment kan worden gevonden op http://www.vi.nl/WebTV/We(...)-zich-ondankbaar.htm, vanaf 45 seconden.
Nee hoor, maar jij baggerde mijn topic vol en ik wou jullie het niet onthouden. Zoals te lezen in de OP.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Flikker op met je Andre Ooijer topics man.
Of gaan we elke individuele voetballer behandelen en hem een KLB topic geven?
En wat wil je bereiken met dit topic?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef damsco het volgende:
Nee hoor, maar jij baggerde mijn topic vol en ik wou jullie het niet onthouden. Zoals te lezen in de OP.
Wie ben jij om dit soort oprachten te geven?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet 100% zeker dat ik niet de nazi was.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar jij bent dus die nazi waar BoWa het over had?
Ow in ander topic die ik had geopend, maar die werd volgebaggerd.quote:
Het zit diep hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie baggert nou zijn topic vol?
En toch blijven (matig) succesvolle clubs hem aantrekken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Zo dat zijn me daar een stel open deuren die Johan heeft ingetrapt.
Die was legendarisch!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
Johan moet eerst maar eens zijn excuses maken aan die arme kleine Belg van gisteren
Er was toch zo'n speler die Demi zijn vrouw had uitgewoond en toen naar Engeland vertrokken isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit er aan te denken om er eentje over Demy de Zeeuw die niet uit de kast wilt komen te openen.
[ afbeelding ]
Dat sjaaltjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit er aan te denken om er eentje over Demy de Zeeuw die niet uit de kast wilt komen te openen.
[ afbeelding ]
Die mat, epischquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat sjaaltje
Ik wou net een topic openen over het kapsel van Rutjes van Sparta.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die mat, episch![]()
Maare, had de zeeuw niet een lekkere vriendin? Even googlen.
Kijk nu ben je eerlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ooijer is ook middelmaat hoor.
Maar niet minder als bijv. mongolen als vd Wiel, Wielaert en een Mathijssen.
Ik zeg Stam klaarstomen.
Ik versta niet wat ie zegtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
Johan moet eerst maar eens zijn excuses maken aan die arme kleine Belg van gisteren
Ik dacht het niet Stam gaat bij Zwolle voetballen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zeg Stam klaarstomen.
Ging die niet met Ryan Donk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HMmwa ik zou em er toch wel in hangen.
Wow, wij hebben echt geen fatsoenlijke Nederlandse verdedigers inderdaad. Bedankt, je hebt mijn ogen geopend.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zeg Stam klaarstomen.
Ben altijd eerlijk.quote:
Geen dank.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Wow, wij hebben echt geen fatsoenlijke Nederlandse verdedigers inderdaad. Bedankt, je hebt mijn ogen geopend.
Salcido zit bij PSV.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben altijd eerlijk.
Heb ook nooit gezegd dat Ooijer een topper is momenteel.
De enige paar goede verdedigers die NL rijk is zijn buitenlanders in dienst bij clubs als Twente en Az.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:15 schreef Buitendam het volgende:
De twitter van vd Wiel is epischer dan episch.
quote:# Keep following me ya'll !! As I walk dis road to the unforgettable...................10 minutes ago from UberTwitter
#
RT @PriesterBaby: Hollaaaaa!! Net klaar met de clip! Shout out naar @Gvanderwiel ! Nigga got his Swagg on!about 3 hours ago from UberTwitter
#
@Priesterbaby bezig met zn "Swagg On" video shoot.. Starring @Gvanderwiel enzooo. Uhuuuu.. http://mypict.me/nflQabout 4 hours ago from UberTwitter
#
@C_Linger hoeveel moest k payen?about 5 hours ago from UberTwitter in reply to C_Linger
#
In Zaandam wit my nigga @Priesterbaby shootin his "Swag On" video ya diggg !about 6 hours ago from UberTwitter
Er is ook niemand die beweerde dat Ooijer van het niveau Terry of Puyol was.quote:
Wat te denken van Huntelaar, vies mannetje. Huntelaar heeft onwijs vaak een elleboog uitgedeeld.quote:# Ooijer is een irritante, vervelende jongen <- kwestie van de persoon kennen.
# Ooijer werd compleet afgetroeft door Suarez <- Feit.
# Ooijer voelt dat hij het topniveau niet meer kan bijbenen <- Moet je aan hem vragen
# Ooijer probeert daarom al pratend spelers uit hun concentratie te houden <- Een veelgebruikte tactiek van oa. Heitinga.
# Ooijer wordt enkel erger naarmate hij ouder wordt <- Zoals IEDEREEN.
# Ooijer wordt alleen maar ouder en trager, en wordt niet meer beter <- Idem
[vdwielstyle] Don't talk 'bout ma nigga Carlos that way, y'all!!![/vdwielstyle]quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had het over goede verdedigers...
Salcido speelt al twee jaar als een zak stront.
Haha nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
Je weet toch dat Derksen altijd op deze manier gewoon lekker wil scoren? Nu heeft hij over Ooijer wel redelijk gelijk, dat het een etter van een vent is, maar dit soort soortgelijke makkelijke hevige kritiek roept Derksen ook over honderden andere voetballers. Afzeiken is makkelijk scoren. Geen idee waarom hij voetbal kijkt, want hij vindt 99% waardeloos, en is zo opportunistisch als de pest.
Hij is echtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Nee? Link
En dat is een nepper mag ik hopen.
Indien niet:
We kunnen de wereldtitel nu alweer op onze buik schrijven mensen...
Wat een hersenloze.
Wtf..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Ken je die twitter echt nog niet?
http://twitter.com/GvanderWiel
Heeft iemand deze al naar Johan Derksen gestuurd?quote:
Zowat heel Nederland weet dit al. Is zelfs bij Ajax besproken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft iemand deze al naar Johan Derksen gestuurd?
Anders doe ik het morgenvroeg. Dit moet behandeld worden..
Was een tijdje terug al besproken omdat hij zich had misdragen tijdens een vakantie in Barcelona dacht ik. Sindsdien schamen alle Ajacieden zich ervoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft iemand deze al naar Johan Derksen gestuurd?
Anders doe ik het morgenvroeg. Dit moet behandeld worden..
Standaard is buzz van BH'ers zichtbaar voor Iedereen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
http://gregoryvanderwiel25.hyves.nl
Die foto's op z'n hyves ook![]()
Oke, maar het ging over Ooijer dus
wtfquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Ken je die twitter echt nog niet?
http://twitter.com/GvanderWiel
Ik net eentje over dat wijf van een Toivonen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat sjaaltje
Ik wou net een topic openen over het kapsel van Rutjes van Sparta.
Leuk iemand in je ploeg hebben waar je je voor moet schamen.. Zal een goede sfeer geven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Was een tijdje terug al besproken omdat hij zich had misdragen tijdens een vakantie in Barcelona dacht ik. Sindsdien schamen alle Ajacieden zich ervoor.
Kan ik je opvrolijken met de jonge smaatjes die hem krabbelen op zijn hyves ?quote:
Het zijn de Ajacieden die de rest hierop moest wijzenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:36 schreef Afwazig het volgende:
Jullie zijn ook lekker bij. Blackcard Greg wordt al maanden uitgelachen in het Ajax topic.
Gregory vd Wiel, meneer zat te patsen op zijn twitter over zijn blackcard toen die op vakantie was.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Wie is Blackcard Greg
Moet ik serieus gaan posten in het Ajax
topic...
Ga slapen man!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:06 schreef Winner_Taco het volgende:
Suarez dolde gewoon met Ooijer man. En dat onnodig geagiteerde gedoe tijdens de wedstrijd bewijst maar weer dat JD volkomen gelijk heeft.
Als je lekker in je vel en in de wedstrijd zit hoef je ook niet zo dom te doen.
Dit in combinatie met zijn drugsgebruik zorgt dan ook voor rare momenten op het veld. Het neemt soms alle remmen loos, dus als je dan al een beetje gevoelens hebt is het ook wel weer logisch dat je dan andere spelers betast. Maargoed, hij moet gewoon stoppen met gebruiken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:40 schreef DurumDoner het volgende:
Nee ff zonder dollen. Ooijer mist natuurlijk alle vorm van mannelijkheid, alles wat hij in deze mist heeft hij WEL in de vorm van wijvigheid. De nichterige manier waarop hij spitsen irriteert is echt walgelijk te noemen. Gelukkig heeft een slimme spits als Suarez dit maar al te snel door en laat zich daar niet door beïnvloeden. Schande voor het voetbal die Ooijer, heeft ook NIETS te zoeken in Oranje.
Het is een manier van verdedigen, hè. Zoals eerder in dit topic gezegd is Heitinga er ook een ster in.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:40 schreef DurumDoner het volgende:
Nee ff zonder dollen. Ooijer mist natuurlijk alle vorm van mannelijkheid, alles wat hij in deze mist heeft hij WEL in de vorm van wijvigheid. De nichterige manier waarop hij spitsen irriteert is echt walgelijk te noemen. Gelukkig heeft een slimme spits als Suarez dit maar al te snel door en laat zich daar niet door beïnvloeden. Schande voor het voetbal die Ooijer, heeft ook NIETS te zoeken in Oranje.
Mijn god.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:38 schreef damsco het volgende:
[..]
Gregory vd Wiel, meneer zat te patsen op zijn twitter over zijn blackcard toen die op vakantie was.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Dit in combinatie met zijn drugsgebruik zorgt dan ook voor rare momenten op het veld. Het neemt soms alle remmen loos, dus als je dan al een beetje gevoelens hebt is het ook wel weer logisch dat je dan andere spelers betast. Maargoed, hij moet gewoon stoppen met gebruiken.
Die was tog in da filmpke , in zun reet genomen met een chickie met een dildo...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was de keeper van ADO maat. Postma dacht ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:46 schreef psv het volgende:
[..]
Die was tog in da filmpke , in zun reet genomen met een chickie met een dildo...
Maar hij voetbald tog in Amsterdam, is ie toch automatisch gayquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:47 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat was de keeper van ADO maat. Postma dacht ik.
Ga eerst maar enige vorm van educatie volgen, dyslect.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:51 schreef psv het volgende:
[..]
Maar hij voetbald tog in Amsterdam, is ie toch automatisch gay
Uiteraard. Derksen is af en toe een hypocriete klootzak, maar gisteren had die gewoon eens gelijk. En ook dat mag wel eens vermeld worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:00 schreef Prosac het volgende:
En volgende week roept Derksen iets vervelends over Ajax en dan is Derksen weer een leugenachtige eikel volgens TS.
Zo gaat dat in de voetballerij.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Uiteraard. Derksen is af en toe een hypocriete klootzak, maar gisteren had die gewoon eens gelijk. En ook dat mag wel eens vermeld worden.
En als het publiek Ooijer een gigantische klootzak vind, zou er dan niet enige vorm van waarheid in zitten denk jequote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
![]()
Derksen is gewoon de Geert Wilders van de voetballerij, roepen wat het publiek wil horen. Dat geeft hij zelf ook ronduit toe in zijn columns. Derksen levert vermakelijke tv op, met een flinke korrel zout nemen al die uitspraken.
Als de uitspraken uitkomen, dan heeft hij ineens gelijk, komt het niet uit, dan is het een hypocriete zak..
In het verleden.behaalden....vul maar aanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Ga eerst maar enige vorm van educatie volgen, dyslect.
Ajax: 4xCL + 2x runner-up
PSV: 1xCL_!
Het Ajax-publiek na een verliespartij is niet de standaard.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:06 schreef damsco het volgende:
[..]
En als het publiek Ooijer een gigantische klootzak vind, zou er dan niet enige vorm van waarheid in zitten denk je?
Jij kan er gewoon niet tegen hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:01 schreef damsco het volgende:
Aangezien het andere topic o.a. door onze grote vriend Boswachter werd volgebaggerd met niets zeggende comments, hierbij een nieuw topic welke ik jullie niet wou onthouden.
Het betreft hier een reactie van Johan Derksen over Ooijer aangaande zijn gedrag gedurende de wedstrijd met als dieptepunt de grijpgrage handjes richting Suarez.
Conclusies volgens dhr. Derksen:Ooijer is een irritante, vervelende jongen Ooijer werd compleet afgetroeft door Suarez Ooijer voelt dat hij het topniveau niet meer kan bijbenen Ooijer probeert daarom al pratend spelers uit hun concentratie te houden Ooijer wordt enkel erger naarmate hij ouder wordt Ooijer wordt alleen maar ouder en trager, en wordt niet meer beter
Fragment kan worden gevonden op http://www.vi.nl/WebTV/We(...)-zich-ondankbaar.htm, vanaf 45 seconden.
Het vervelende is wel dat een groot gedeelte van die kijkers die onzin van Derksen gewoon klakkeloos overneemt en na-papegaaid...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
![]()
Derksen is gewoon de Geert Wilders van de voetballerij, roepen wat het publiek wil horen. Dat geeft hij zelf ook ronduit toe in zijn columns. Derksen levert vermakelijke tv op, met een flinke korrel zout nemen al die uitspraken.
Als de uitspraken uitkomen, dan heeft hij ineens gelijk, komt het niet uit, dan is het een hypocriete zak..
Wat dacht je, nu ga ik de vraag maar lekker omdraaienquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het Ajax-publiek na een verliespartij is niet de standaard.![]()
Het hele PSV topic en een deel van de fokkende Ajacieden en wat andere VBL-bezoekers vindt jou een lachwekkende nietszeggende clown, dus er zal wel enige waarheid in zitten denk je?
Ah, bij gebrek aan tegenspraak gaan we de leeftijd grap er maar weer bij halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
TS je maakt jezelf belachelijk.
Niet alleen hier maar ook in andere topics
Hoe oud ben je 12 ?
Dat zeg ik toch juistquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:17 schreef borisz het volgende:
Zwaar onterechte klacht. Conclusies van Derksen zijn juist.
Waarom dan wel een topic openen over iemand die het waarschijnlijk net zoveel zo boeien en ook gewoon meelijwekkend zou kijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:19 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat dacht je, nu ga ik de vraag maar lekker omdraaien![]()
? Zo werkt dat niet maat. Wat andere van mij vinden laat mij trouwens compleet koud, maar dat weet je waarschijnlijk al als je ook maar iets van mij hebt vernomen hier.
Haha wat een clown ben jij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah, bij gebrek aan tegenspraak gaan we de leeftijd grap er maar weer bij halen._! Leuk geprobeerd, maar probeer het nog maar een keer.
Feyenoord is veul beterder, een 100% score in Europese finalesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef damsco het volgende:
[..]
In een discotheek, zat ik van de week....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:23 schreef Armageddon het volgende:
TS, doe mij een lol. Ga jij je haar even fohnen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef damsco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met Elia, jeweettogh
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Daar zit je dan, met een hand in je ene gezicht en een andere in je reet. Balen man.
Wat probeer je nou te bereiken dan, sjappie?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met Elia, jeweettogh
Gewoon picca's posten van onze gangsterquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te bereiken dan, sjappie?
Amen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
Je weet toch dat Derksen altijd op deze manier gewoon lekker wil scoren? Nu heeft hij over Ooijer wel redelijk gelijk, dat het een etter van een vent is, maar dit soort soortgelijke makkelijke hevige kritiek roept Derksen ook over honderden andere voetballers. Afzeiken is makkelijk scoren. Geen idee waarom hij voetbal kijkt, want hij vindt 99% waardeloos, en is zo opportunistisch als de pest.
Typisch amsterdams kneuzenantwoord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Het zit je diep he..... 0 titels in 5 jaar tijd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je geen mod meer bent?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 06:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het zit je diep he..... 0 titels in 5 jaar tijd.
Je wordt er zelfs zuur van.
Ik vind je UI iig übercoolquote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ontslagen
Zonder mij zijn ze beter af
Dat sterkt alleen maar mijn bevestiging waarom Wielaert alleen gedijt bij een subtopper.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:50 schreef stefan92 het volgende:
Ooijer is gewoon een kutspeler die te veel provoceert, maar alsnog beter dan Wielaert die zich weg laat duwen door Bakkal.
Nee, dan kun je beter de schuld op Bert van Marwijk schuiven. Ik dacht eindelijk te maken te hebben met een keuzeheer die zijn keuzes weloverwogen rationaliseert, maar nu hij vasthoudt aan spelers die er geen pepernoot van bakken c.q. zonder club zitten...quote:Ooijer![]()
Stekelenburg![]()
![]()
Wielaert![]()
![]()
![]()
Ooijer en Stekelenburg op WK 2010 lijkt me een betere klacht.
Je had ook langer kunnen infiltreren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ontslagen
Zonder mij zijn ze beter af
Yvonne was van plan om me een Noord-Koreanse afdeling van FOK te laten oprichten en me daar FA te maken. Kon ik naar Noord-Korea vliegen in December.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Je had ook langer kunnen infiltreren.
Bij gebrek aan beter. Kun je nagaan hoe treurig het gesteld is met Oranjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:09 schreef Afwazig het volgende:
Ooijer, staatsmongool. Ik kan er niet over uit wat hij in oranje moet
.
Eens.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:59 schreef fathank het volgende:
Bij gebrek aan beter. Kun je nagaan hoe treurig het gesteld is met Oranje. Want Wielaert is al helemaal niet Oranje-waardig en Boulahrouz heeft meer reservebanken en ziekenhuisbedden versleten dan mijn oma.
Suarez kan tenminste nog voetballen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:56 schreef joers1 het volgende:
Laten we het eens hebben over irritante spelers......Suarez met stip op 1. dat is écht het grootste zwijn wat er op de Nederlandse velden rondloopt. Die wens ik bijna een geval Kokmeier toe![]()
Ooijer is gewoon verder inderdaad een vervelend ventje, dat klopt.
Dat Wielaert absoluut niet oranje (en Ajax)-waardig is, bewees ie afgelopen zondag maar weer eens. En Bouhlarouz? Tja....die heeft volgens mij een abo op ziekenhuizenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter. Kun je nagaan hoe treurig het gesteld is met Oranje. Want Wielaert is al helemaal niet Oranje-waardig en Boulahrouz heeft meer reservebanken en ziekenhuisbedden versleten dan mijn oma.
Dat komt ook niet vaak voor dat je het met mij eens bentquote:
Ooijer ook anders zou je zjin naam niet kennenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Suarez kan tenminste nog voetballen.
Suarez
Jawel hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:01 schreef fathank het volgende:
Dat komt ook niet vaak voor dat je het met mij eens bent.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Alleen creeer jij altijd een vijandig sfeertje jegens mij, waardoor ik geneigd ben om zo terug te reageren.
Met mijn eens wou ik een statement maken en je de hand reiken voor een wapenstilstand.
Dat een Andre Ooijer topic dit kon teweegbrengen. De emoties !![]()
Dat compenseert dan toch een beetje dat hij een 100% gigantische uber-kneus is natuurlijk...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:41 schreef Roscovitch het volgende:
Mensen die Gregory vd Wiel bashenHij is knapper dan 99% van de gasten hier dus hij regelt veel chicks, hij speelt bij de mooiste club v/d wereld en wordt door vorstelijk voor betaald, en hij leidt t leven dat iedereen hier wel wilt leven: lekker pina colada'tjes drinken en maar weer eens bedenken wat je vandaag gaat doen met die tonnen die net op je rekening zijn gestort.
Derksen heeft het goed gezien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:01 schreef damsco het volgende:
Waarom is hij een kneus? Kneuzen vind ik mensen die als laatste gekozen worden met gym, lelijk, en sociaal zwakbegaafd zijn. Dat is hij allemaal niet, boeiend dat ie wat domme dingen roept, dat doet iedere (normale) jongen wel een keer. En hij doet het nu op twitter, nou boehoe.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat compenseert dan toch een beetje dat hij een 100% gigantische uber-kneus is natuurlijk...
Die vent kan misschien 2x keer per jaar pina colada drinken. Bovendien is ie nog dommer dan het achtereind van een varken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:41 schreef Roscovitch het volgende:
Mensen die Gregory vd Wiel bashenHij is knapper dan 99% van de gasten hier dus hij regelt veel chicks, hij speelt bij de mooiste club v/d wereld en wordt door vorstelijk voor betaald, en hij leidt t leven dat iedereen hier wel wilt leven: lekker pina colada'tjes drinken en maar weer eens bedenken wat je vandaag gaat doen met die tonnen die net op je rekening zijn gestort.
http://www.parool.nl/paro(...)straatschoffie.dhtmlquote:Als puber had Van der Wiel al een tijdje een gouden tand, de broeken gingen steeds lager hangen en vanaf z'n achttiende zijn de tatoeages in opkomst.
''Ik aap die artiesten na'', zegt Van der Wiel. ''Wat zij doen, vind ik gaaf. Daarom doe ik het ook. Al neem ik geen tatoeage in mijn gezicht. Dat heeft die gast van The Game wel. Op z'n jukbeen. Baas boven baas.''
Kunnen we ze niet allemaal in een keer van de buis pleuren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Die vent kan misschien 2x keer per jaar pina colada drinken. Bovendien is ie nog dommer dan het achtereind van een varken.
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)straatschoffie.dhtml
Als je zulke uitspraken doet in een interview terwijl je profvoetballer bij Ajax bent is het wel heel triest gesteld met je.
Dat hele interviewquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Die vent kan misschien 2x keer per jaar pina colada drinken. Bovendien is ie nog dommer dan het achtereind van een varken.
[..]
Als je zulke uitspraken doet in een interview terwijl je profvoetballer bij Ajax bent is het wel heel triest gesteld met je.
Duidelijk een mening die je hier neerzet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:41 schreef Roscovitch het volgende:
hij speelt bij de mooiste club v/d wereld
Dat is ook alleen maar omdat ie niet bij jou cluppie voetbalt.quote:
gelukkig niet...en nee dat is niet daarom nee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat ie niet bij jou cluppie voetbalt.
En Afellay vind je helemaal geweldig natuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:39 schreef joers1 het volgende:
[..]
gelukkig niet...en nee dat is niet daarom nee.
Als ie wél bij mn cluppie zou spelen zou ik het óók een smerige matennaaier vinden
En wie moet daar dan spelen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:40 schreef BoerBert het volgende:
Ooijer hoeft van mij echt nooit meer in het Nederlands Elftal te spelen. Wat een pauperverdediger zeg
[..]
Emanuelson natuurlijkquote:
haha die IS gewoon gewledig goed ja...dat kun zelfs JIJ niet ontkennen. Ook dat heeft niks te maken met het feit dat hij bij mijn club speelt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:40 schreef BoerBert het volgende:
Ooijer hoeft van mij echt nooit meer in het Nederlands Elftal te spelen. Wat een pauperverdediger zeg
[..]
En Afellay vind je helemaal geweldig natuurlijk
Hij is inderdaad milder...dat geef ik toequote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:42 schreef Yi-Long het volgende:Vind het ook een fantastische voetballer (altijd al), maar destijds mocht ie van mij af en toe ook gewoon doormidden getrapt worden, maar dat gedrag laat hij nu grotendeels achterwege en zijn werklust en inzet etc is uitstekend te noemen.
Gast, ga het nou niet ineens over voetbalkwaliteiten hebben. Je verdraait de hele discussie ineens volledig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:45 schreef joers1 het volgende:
[..]
haha die IS gewoon gewledig goed ja...dat kun zelfs JIJ niet ontkennen. Ook dat heeft niks te maken met het feit dat hij bij mijn club speelt.
Beetje rare vergelijking ook: Suarez of Afellay. Zijn twee totaal verschillende spelers en mensen.
Ik verdraai niks jankerd...dat deed JIJquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:48 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Gast, ga het nou niet ineens over voetbalkwaliteiten hebben. Je verdraait de hele discussie ineens volledig.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef joers1 het volgende:
[..]
Jij komt met Afellay..dat is absoluut geen matennaaier, of speler met vieze streken.
Ze zijn er wel de beste ploeg van dit decennium mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
psvérs noemen dat een winnaarsmentaliteit. Ik noem het dieptriest.
Joh...dat staat in geen enkele verhouding tot de duikelingen en kaart-aansmeeracties van die coce-snuivende Schwalbez?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
![]()
Afellay heb ik ook al wel eens gebroken benen toegewenst in het stadion, zodat hij dan wel een terechte reden had zo gaan liggen janken op de grond.
en hoe noem jij de acties van Suarez?? Top zeker? Winnaarsmentaliteit? Klasse zeker? Laat me niet lachen....de streken van Suarez zijn lager dan laag. Niet zijn voetbalkwaliteiten, maar zijn streken....misselijkmakend gewoon. Just like Ooijer soms inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
psvérs noemen dat een winnaarsmentaliteit. Ik noem het dieptriest.
Ook iets typisch psv's: Als iemand A zegt het probleem naar B verleggen . Ik zeg toch dat Ooijer een Duitser is, wat maakt mij het nou uit wat voor speler Suares is? Dat is de discussie niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:00 schreef joers1 het volgende:
[..]
en hoe noem jij de acties van Suarez?? Top zeker? Winnaarsmentaliteit? Klasse zeker? Laat me niet lachen....de streken van Suarez zijn lager dan laag. Niet zijn voetbalkwaliteiten, maar zijn streken....misselijkmakend gewoon. Just like Ooijer soms inderdaad
Even dimmen vriend. Joers is gewoon een psychiatrische debiel die een voetballer een doodtrap toewenst. Dat wens ik zelfs mijn ergste vijand niet toe.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:04 schreef Prosac het volgende:
ben jij een broertje van Damsco Joers1?
Dat is niet typisch PSV's, dat is typisch voetbal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ook iets typisch psv's: Als iemand A zegt het probleem naar B verleggen . Ik zeg toch dat Ooijer een Duitser is, wat maakt mij het nou uit wat voor speler Suares is? Dat is de discussie niet.
Niet ieder broertje is hetzelfde he, maar ik vind de manier van frustratie gelijkend.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Even dimmen vriend. Joers is gewoon een psychiatrische debiel die een voetballer een doodtrap toewenst. Dat wens ik zelfs mijn ergste vijand niet toe.
Doet hij het blijkbaar vakerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ook iets typisch psv's: Als iemand A zegt het probleem naar B verleggen . Ik zeg toch dat Ooijer een Duitser is, wat maakt mij het nou uit wat voor speler Suarez is? Dat is de discussie niet.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ook iets typisch psv's: Als iemand A zegt het probleem naar B verleggen . Ik zeg toch dat Ooijer een Duitser is, wat maakt mij het nou uit wat voor speler Suares is? Dat is de discussie niet.
Klopt, maar mag ik jou vragen wat je van Ooijer vind?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat een heerlijk kansloze discussie is dit trouwens ondertussen!
Tja het is een feit , kijk maar op bb's etc. Altijd hetzelfde liedje, zodra er iemand iets negatiefs zegt over een psvér krijg je dagenlang voorbeelden van personen die OOK fout zijn. Dat zal wat zijn geweest tijdens de geschiedenislessen: "Hitler was een fout man" , "ja maar vergeet Stalin niet juf, wat vindt u daar dan wel niet van?" .quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat een heerlijk kansloze discussie is dit trouwens ondertussen!
Prima verdediger. Er is op maduro na gewoon niks beters,dat is het probleem.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef damsco het volgende:
Het beste kunnen we gewoon dergelijke figuren negeren. Ik negeer al een paar van die tjappies, bevalt me prima. Ontopic dus mannen!
Stelling: Ooijer is een misselijk ventje
nietus naar Sittardquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kom op knullen toch.. joh dat kampioenschap komt heus wel weer eens naar amsterdam.
Doet Maduro het goed bij Valencia? Die heb k al een tijd neit meer gevolgdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:52 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Prima verdediger. Er is op maduro na gewoon niks beters,dat is het probleem.
Dit dus. Die Johan Derksen met z,n zeiksnorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
Ja, dat mag je!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Klopt, maar mag ik jou vragen wat je van Ooijer vind?
Inderdaad, een beetje hiphopkenner weet dat die gast The Game zelf isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
quote:''Ik aap die artiesten na'', zegt Van der Wiel. ''Wat zij doen, vind ik gaaf. Daarom doe ik het ook. Al neem ik geen tatoeage in mijn gezicht. Dat heeft die gast van The Game wel. Op z'n jukbeen. Baas boven baas.''
Ook voor de objectieve kijker is het een vervelende mongool. Ik irriteerde me, zoals vermeld, al voor de wedstrijd van afgelopen zondag aan zijn gedrag. Nee, hij is geen verrijking voor de voetballerij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:44 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, dat mag je!
't Is een speler die heerlijk is om in je team te hebben, en het is een eikel om tegenover te staan. Hij is zeker niet de beste verdediger die je kan wensen, maar hij heeft dus andere kwaliteiten (trucjes zo je wilt) om mensen uit de wedstrijd te halen. Of in elk geval dat proberen. Hij is in dit PSV wel belangrijk voor het team, hij kan de eigen spelers ook op scherp zetten met z'n gedrag. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het verschrikkelijk is om zo iemand bij de tegenstander te zien!
hey waarom wilde ajax ooier kopen aan het begin van het seizoen ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Ook voor de objectieve kijker is het een vervelende mongool. Ik irriteerde me, zoals vermeld, al voor de wedstrijd van afgelopen zondag aan zijn gedrag. Nee, hij is geen verrijking voor de voetballerij.
Ooijer, optieften. We motten je niet
Heey waarom is heel Ajax blij dat hij niet gekomen is?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey waarom wilde ajax ooier kopen aan het begin van het seizoen ?
Zal wel door een vrouw van 55 met een vlot kapsel getypt zijn die hem verkeerd begrepen heeft.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje hiphopkenner weet dat die gast The Game zelf is
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij niet het beste voorbeeld van een objectieve kijker bent.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Ook voor de objectieve kijker is het een vervelende mongool. Ik irriteerde me, zoals vermeld, al voor de wedstrijd van afgelopen zondag aan zijn gedrag. Nee, hij is geen verrijking voor de voetballerij.
Ooijer, optieften. We motten je niet
Typisch met zo'n usernamequote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wacht op het topic over Theo Lucius met zijn smerige tokkiekop.
Ik ga op 4 september naar Fortuna - AGOVV!quote:
Die is momenteel toch clubloos?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wacht op het topic over Theo Lucius met zijn smerige tokkiekop.
uhm ik denk niet dat Fortuna Sittard genoeg geld had om hem te kopenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Heey waarom is heel Ajax blij dat hij niet gekomen is?
Wij hoeven jullie afdankertjes niet. Jullie de onze wel.
Lucius is een smeerlap. Ik houd niet van voetbal, kan me ook geen reet schelen, maar als ik die vent op tv zie heb ik al gegeten en gedronken.quote:
Bron?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey waarom wilde ajax ooier kopen aan het begin van het seizoen ?
Suárezquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:11 schreef fathank het volgende:
Altijd zo leuk. Het topic gaat over Ooijer, en dan moeten die psv'ers gelijk beginnen over Suarez. Open je eigen topic ofzo
.
En dan nog in een topic over een ander over Suarez beginnen............quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Suárez
suarez
Louis Suarez
Suarez
Take your pick.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Uiteraard. Derksen is af en toe een hypocriete klootzak, maar gisteren had die hij gewoon eens gelijk. En ook dat mag wel eens vermeldt worden.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee johquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:42 schreef fathank het volgende:
Dat heeft niks met dyslexie te maken. Dat is gewoon pure domheid.
Oh kut, ik zag niet dat het quotes waren van dezelfde userquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:44 schreef Androoit het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Je gaat voorbij aan het algehele plaatje fathank, zoals gewoonlijk.
Checkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh kut, ik zag niet dat het quotes waren van dezelfde user.
Dat vind ik inderdaad ja.....elke béétje voetbalkenner zal dat vinden lijkt me zo. Sneijder..ff denken, wanneer stond ie nog in de basis?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij vindt Appelvlaai ook beter dan Sneijder
Ik vind ze redelijk gelijkwaardig, met ieder hun eigen kwaliteiten. Beide zijn gewoon erg goede voetballers, en daarnaast ben je dan gewoon afhankelijk van het team en de positie en het systeem waarin je speelt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:56 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ja.....elke béétje voetbalkenner zal dat vinden
Ah, dus omdat hij niet in de basis staat is Afellay beter? Van Rijswijk stond ook altijd in de basis......ook beter? Heeft vaker in de basis gestaan dan Afellay,...dus is Rene van Rijswijk in jouw optiek beter dan dat bontkraagje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:56 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ja.....elke béétje voetbalkenner zal dat vinden lijkt me zo. Sneijder..ff denken, wanneer stond ie nog in de basis?Hij schopt er afgelopen week eentje in, dat klopt. Maar zijn heldendaden zijn al enigzins verjaard.
Ooijer....tja....een soms misselijke speler...maar die heb je nodig. Een bikkelaar, die welliswaar op leeftijd, nog aardig mee kan in ons land (dat zegt genoeg over het niveau van onze competitie). Je kan van de man vinden wat je wilt, maar jij heeft z'n sporen verdient, zal dit seizoen nog wel afdraaien en dan is het over en uit
Daarnaast is PSV natuurlijk al een stukkie kleiner dan Real Madrid. Ik zie Afellay ook niet in de basis staan ipv Kaka, Ronaldo of Robben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ah, dus omdat hij niet in de basis staat is Afellay beter? Van Rijswijk stond ook altijd in de basis......ook beter? Heeft vaker in de basis gestaan dan Afellay,...dus is Rene van Rijswijk in jouw optiek beter dan dat bontkraagje.
Ik zie afellay sowieso nooit bij een topclub, tenzij het via de van bommel methode gaat > transfervrij om het jaar daarna te verkopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Daarnaast is PSV natuurlijk al een stukkie kleiner dan Real Madrid. Ik zie Afellay ook niet in de basis staan ipv Kaka, Ronaldo of Robben.
Afellay zal prima mee kunnen komen bij een europese topclub. Je hebt als goede voetballer gewoon een beetje de massel nodig dat een trainer begrijpt hoe hij je het beste kan gebruiken, zodat je op je juiste positie kunt spelen in het juiste systeem.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zie afellay sowieso nooit bij een topclub, tenzij het via de van bommel methode gaat > transfervrij om het jaar daarna te verkopen.
Vraag me toch sterk af of je daadwerkelijk verstand van voetbal hebt, of dat je niet weet hoe sterk Afellay kan spelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zie afellay sowieso nooit bij een topclub
Als Falafellay echt zo goed was speelde hij allang bij een topclub, maar niemand wil hem hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Vraag me toch sterk af of je daadwerkelijk verstand van voetbal hebt, of dat je niet weet hoe sterk Afellay kan spelen.
Wel de hoogste pet op van elke ajacied die speelt maar owee, 1 van de beste zoniet DE beste aanvallende middenvelder van Nederland. Nee ach, middenmootje in europa.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:03 schreef Seam het volgende:
Johan Derksen heeft opnieuw compleet gelijk. Terechte klacht.
Andere vraag waar ik het antwoord op al weten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als Falafellay echt zo goed was speelde hij allang bij een topclub, maar niemand wil hem hebben![]()
Gefrustreerd als hij is schopte ie ook nog Honda doormidden omdat hij al weet dat Honda de volgende is die hem voor gaat![]()
Die wedstrijd tegen wat joodse amateurs wonnen ze zondag ook al. Goed bezig dat PSV.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou wat was die appelvlaai gisteren weer goed he? Dankzij hem winnen ze toch maar even met een dikke 1-0 van wat Joodse amateurs.
Suarez......fantastische voetballer, appelvlaai mag zijn schoenen niet eens poetsen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Suarez......fantastische voetballer, appelvlaai mag zijn schoenen niet eens poetsen.
Je kan net doen alsof het grappig is maar je baalt er stiekem wel vanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
Keep up your fantastic jokes mate![]()
ajacieden
Sorry, maar wat heeft Stam hiermee te maken? Niemand haat Ooijer omdat hij naar PSV ging hoor, maar gewoon omdat sommigen (waaronder ik) hem niet echt mogen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Andere vraag waar ik het antwoord op al weten.
Vraag: Hebben mensen een anti PSV bril op?
Antwoord: Ja
Mensen hebben het hier over Ooijer, terwijl over Stamniks werd gezegd. Hmm...
Met twee maten meten, en kijken welke maat de grootste is. (heel HARD doordenkertje)
Balen? Waarvan? Ik ontken niet dat Suarez een fantastische voetballer is, maar het is lachwekkend om te zeggen dat Afellay zijn schoenen niet eens mag poetsen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je kan net doen alsof het grappig is maar je baalt er stiekem wel van
Stam was ook een kwal van een vent, maar daar hoorde je niemand over.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:48 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Sorry, maar wat heeft Stam hiermee te maken? Niemand haat Ooijer omdat hij naar PSV ging hoor, maar gewoon omdat sommigen (waaronder ik) hem niet echt mogen.
Omdat Stam niet zo'n watje is als Ooijer, niets ten nadele van Ooijer, want dat heb ik altijd een nuttige/goede verdediger gevonden. Het verschil is alleen, Stam die vervelend doet of Ooijer wat komt er serieuzer over? Bovendien was Stam klasses beter dan Ooijer ooit geweest is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Stam was ook een kwal van een vent, maar daar hoorde je niemand over.
Als je Stam bekijkt tijdens zijn laatste wedstrijden voor Ajax of Ooijer nu voor PSV, dan gaat mijn stem naar Ooijer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Omdat Stam niet zo'n watje is als Ooijer, niets ten nadele van Ooijer, want dat heb ik altijd een nuttige/goede verdediger gevonden. Het verschil is alleen, Stam die vervelend doet of Ooijer wat komt er serieuzer over? Bovendien was Stam klasses beter dan Ooijer ooit geweest is.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als Falafellay Suarez echt zo goed was speelde hij allang bij een topclub, maar niemand wil hem hebben![]()
DUWEISSSTquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen wat joodse amateurs wonnen ze zondag ook al. Goed bezig dat PSV.
Onzin.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je Stam bekijkt tijdens zijn laatste wedstrijden voor Ajax of Ooijer nu voor PSV, dan gaat mijn stem naar Ooijer.
Stam was in zijn ManUtd en Lazio tijd vele malen beter dan Ooijer in Engeland, maar alleen kijkend naar de afsluitende periode van beide spelers zeg ik Ooijer.
Kijk je AZ-Ajax nu?quote:
waar kan ik dat gratis zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk je AZ-Ajax nu?![]()
Die man is zelfs te oud voor de topklasse
Vanaf een wolkje boven de arena.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |