Andere vraag waar ik het antwoord op al weten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als Falafellay echt zo goed was speelde hij allang bij een topclub, maar niemand wil hem hebben![]()
Gefrustreerd als hij is schopte ie ook nog Honda doormidden omdat hij al weet dat Honda de volgende is die hem voor gaat![]()
Die wedstrijd tegen wat joodse amateurs wonnen ze zondag ook al. Goed bezig dat PSV.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou wat was die appelvlaai gisteren weer goed he? Dankzij hem winnen ze toch maar even met een dikke 1-0 van wat Joodse amateurs.
Suarez......fantastische voetballer, appelvlaai mag zijn schoenen niet eens poetsen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Suarez......fantastische voetballer, appelvlaai mag zijn schoenen niet eens poetsen.
Je kan net doen alsof het grappig is maar je baalt er stiekem wel vanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
Keep up your fantastic jokes mate![]()
ajacieden
Sorry, maar wat heeft Stam hiermee te maken? Niemand haat Ooijer omdat hij naar PSV ging hoor, maar gewoon omdat sommigen (waaronder ik) hem niet echt mogen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Andere vraag waar ik het antwoord op al weten.
Vraag: Hebben mensen een anti PSV bril op?
Antwoord: Ja
Mensen hebben het hier over Ooijer, terwijl over Stamniks werd gezegd. Hmm...
Met twee maten meten, en kijken welke maat de grootste is. (heel HARD doordenkertje)
Balen? Waarvan? Ik ontken niet dat Suarez een fantastische voetballer is, maar het is lachwekkend om te zeggen dat Afellay zijn schoenen niet eens mag poetsen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je kan net doen alsof het grappig is maar je baalt er stiekem wel van
Stam was ook een kwal van een vent, maar daar hoorde je niemand over.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:48 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Sorry, maar wat heeft Stam hiermee te maken? Niemand haat Ooijer omdat hij naar PSV ging hoor, maar gewoon omdat sommigen (waaronder ik) hem niet echt mogen.
Omdat Stam niet zo'n watje is als Ooijer, niets ten nadele van Ooijer, want dat heb ik altijd een nuttige/goede verdediger gevonden. Het verschil is alleen, Stam die vervelend doet of Ooijer wat komt er serieuzer over? Bovendien was Stam klasses beter dan Ooijer ooit geweest is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Stam was ook een kwal van een vent, maar daar hoorde je niemand over.
Als je Stam bekijkt tijdens zijn laatste wedstrijden voor Ajax of Ooijer nu voor PSV, dan gaat mijn stem naar Ooijer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Omdat Stam niet zo'n watje is als Ooijer, niets ten nadele van Ooijer, want dat heb ik altijd een nuttige/goede verdediger gevonden. Het verschil is alleen, Stam die vervelend doet of Ooijer wat komt er serieuzer over? Bovendien was Stam klasses beter dan Ooijer ooit geweest is.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als Falafellay Suarez echt zo goed was speelde hij allang bij een topclub, maar niemand wil hem hebben![]()
DUWEISSSTquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen wat joodse amateurs wonnen ze zondag ook al. Goed bezig dat PSV.
Onzin.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je Stam bekijkt tijdens zijn laatste wedstrijden voor Ajax of Ooijer nu voor PSV, dan gaat mijn stem naar Ooijer.
Stam was in zijn ManUtd en Lazio tijd vele malen beter dan Ooijer in Engeland, maar alleen kijkend naar de afsluitende periode van beide spelers zeg ik Ooijer.
Kijk je AZ-Ajax nu?quote:
waar kan ik dat gratis zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk je AZ-Ajax nu?![]()
Die man is zelfs te oud voor de topklasse
Vanaf een wolkje boven de arena.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |