uhm ik denk niet dat Fortuna Sittard genoeg geld had om hem te kopenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Heey waarom is heel Ajax blij dat hij niet gekomen is?
Wij hoeven jullie afdankertjes niet. Jullie de onze wel.
Lucius is een smeerlap. Ik houd niet van voetbal, kan me ook geen reet schelen, maar als ik die vent op tv zie heb ik al gegeten en gedronken.quote:
Bron?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey waarom wilde ajax ooier kopen aan het begin van het seizoen ?
Suárezquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:11 schreef fathank het volgende:
Altijd zo leuk. Het topic gaat over Ooijer, en dan moeten die psv'ers gelijk beginnen over Suarez. Open je eigen topic ofzo
.
En dan nog in een topic over een ander over Suarez beginnen............quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Suárez
suarez
Louis Suarez
Suarez
Take your pick.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Uiteraard. Derksen is af en toe een hypocriete klootzak, maar gisteren had die hij gewoon eens gelijk. En ook dat mag wel eens vermeldt worden.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Ga eerst maar enige vorm van educatie volgen, dyslect.
Nee johquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:42 schreef fathank het volgende:
Dat heeft niks met dyslexie te maken. Dat is gewoon pure domheid.
Oh kut, ik zag niet dat het quotes waren van dezelfde userquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:44 schreef Androoit het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Je gaat voorbij aan het algehele plaatje fathank, zoals gewoonlijk.
Checkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh kut, ik zag niet dat het quotes waren van dezelfde user.
Dat vind ik inderdaad ja.....elke béétje voetbalkenner zal dat vinden lijkt me zo. Sneijder..ff denken, wanneer stond ie nog in de basis?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij vindt Appelvlaai ook beter dan Sneijder
Ik vind ze redelijk gelijkwaardig, met ieder hun eigen kwaliteiten. Beide zijn gewoon erg goede voetballers, en daarnaast ben je dan gewoon afhankelijk van het team en de positie en het systeem waarin je speelt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:56 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ja.....elke béétje voetbalkenner zal dat vinden
Ah, dus omdat hij niet in de basis staat is Afellay beter? Van Rijswijk stond ook altijd in de basis......ook beter? Heeft vaker in de basis gestaan dan Afellay,...dus is Rene van Rijswijk in jouw optiek beter dan dat bontkraagje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:56 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ja.....elke béétje voetbalkenner zal dat vinden lijkt me zo. Sneijder..ff denken, wanneer stond ie nog in de basis?Hij schopt er afgelopen week eentje in, dat klopt. Maar zijn heldendaden zijn al enigzins verjaard.
Ooijer....tja....een soms misselijke speler...maar die heb je nodig. Een bikkelaar, die welliswaar op leeftijd, nog aardig mee kan in ons land (dat zegt genoeg over het niveau van onze competitie). Je kan van de man vinden wat je wilt, maar jij heeft z'n sporen verdient, zal dit seizoen nog wel afdraaien en dan is het over en uit
Daarnaast is PSV natuurlijk al een stukkie kleiner dan Real Madrid. Ik zie Afellay ook niet in de basis staan ipv Kaka, Ronaldo of Robben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ah, dus omdat hij niet in de basis staat is Afellay beter? Van Rijswijk stond ook altijd in de basis......ook beter? Heeft vaker in de basis gestaan dan Afellay,...dus is Rene van Rijswijk in jouw optiek beter dan dat bontkraagje.
Ik zie afellay sowieso nooit bij een topclub, tenzij het via de van bommel methode gaat > transfervrij om het jaar daarna te verkopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Daarnaast is PSV natuurlijk al een stukkie kleiner dan Real Madrid. Ik zie Afellay ook niet in de basis staan ipv Kaka, Ronaldo of Robben.
Afellay zal prima mee kunnen komen bij een europese topclub. Je hebt als goede voetballer gewoon een beetje de massel nodig dat een trainer begrijpt hoe hij je het beste kan gebruiken, zodat je op je juiste positie kunt spelen in het juiste systeem.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zie afellay sowieso nooit bij een topclub, tenzij het via de van bommel methode gaat > transfervrij om het jaar daarna te verkopen.
Vraag me toch sterk af of je daadwerkelijk verstand van voetbal hebt, of dat je niet weet hoe sterk Afellay kan spelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zie afellay sowieso nooit bij een topclub
Als Falafellay echt zo goed was speelde hij allang bij een topclub, maar niemand wil hem hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Vraag me toch sterk af of je daadwerkelijk verstand van voetbal hebt, of dat je niet weet hoe sterk Afellay kan spelen.
Wel de hoogste pet op van elke ajacied die speelt maar owee, 1 van de beste zoniet DE beste aanvallende middenvelder van Nederland. Nee ach, middenmootje in europa.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:03 schreef Seam het volgende:
Johan Derksen heeft opnieuw compleet gelijk. Terechte klacht.
Andere vraag waar ik het antwoord op al weten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als Falafellay echt zo goed was speelde hij allang bij een topclub, maar niemand wil hem hebben![]()
Gefrustreerd als hij is schopte ie ook nog Honda doormidden omdat hij al weet dat Honda de volgende is die hem voor gaat![]()
Die wedstrijd tegen wat joodse amateurs wonnen ze zondag ook al. Goed bezig dat PSV.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou wat was die appelvlaai gisteren weer goed he? Dankzij hem winnen ze toch maar even met een dikke 1-0 van wat Joodse amateurs.
Suarez......fantastische voetballer, appelvlaai mag zijn schoenen niet eens poetsen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Suarez......fantastische voetballer, appelvlaai mag zijn schoenen niet eens poetsen.
Je kan net doen alsof het grappig is maar je baalt er stiekem wel vanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
Keep up your fantastic jokes mate![]()
ajacieden
Sorry, maar wat heeft Stam hiermee te maken? Niemand haat Ooijer omdat hij naar PSV ging hoor, maar gewoon omdat sommigen (waaronder ik) hem niet echt mogen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Andere vraag waar ik het antwoord op al weten.
Vraag: Hebben mensen een anti PSV bril op?
Antwoord: Ja
Mensen hebben het hier over Ooijer, terwijl over Stamniks werd gezegd. Hmm...
Met twee maten meten, en kijken welke maat de grootste is. (heel HARD doordenkertje)
Balen? Waarvan? Ik ontken niet dat Suarez een fantastische voetballer is, maar het is lachwekkend om te zeggen dat Afellay zijn schoenen niet eens mag poetsen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je kan net doen alsof het grappig is maar je baalt er stiekem wel van
Stam was ook een kwal van een vent, maar daar hoorde je niemand over.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:48 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Sorry, maar wat heeft Stam hiermee te maken? Niemand haat Ooijer omdat hij naar PSV ging hoor, maar gewoon omdat sommigen (waaronder ik) hem niet echt mogen.
Omdat Stam niet zo'n watje is als Ooijer, niets ten nadele van Ooijer, want dat heb ik altijd een nuttige/goede verdediger gevonden. Het verschil is alleen, Stam die vervelend doet of Ooijer wat komt er serieuzer over? Bovendien was Stam klasses beter dan Ooijer ooit geweest is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Stam was ook een kwal van een vent, maar daar hoorde je niemand over.
Als je Stam bekijkt tijdens zijn laatste wedstrijden voor Ajax of Ooijer nu voor PSV, dan gaat mijn stem naar Ooijer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Omdat Stam niet zo'n watje is als Ooijer, niets ten nadele van Ooijer, want dat heb ik altijd een nuttige/goede verdediger gevonden. Het verschil is alleen, Stam die vervelend doet of Ooijer wat komt er serieuzer over? Bovendien was Stam klasses beter dan Ooijer ooit geweest is.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als Falafellay Suarez echt zo goed was speelde hij allang bij een topclub, maar niemand wil hem hebben![]()
DUWEISSSTquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen wat joodse amateurs wonnen ze zondag ook al. Goed bezig dat PSV.
Onzin.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je Stam bekijkt tijdens zijn laatste wedstrijden voor Ajax of Ooijer nu voor PSV, dan gaat mijn stem naar Ooijer.
Stam was in zijn ManUtd en Lazio tijd vele malen beter dan Ooijer in Engeland, maar alleen kijkend naar de afsluitende periode van beide spelers zeg ik Ooijer.
Kijk je AZ-Ajax nu?quote:
waar kan ik dat gratis zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk je AZ-Ajax nu?![]()
Die man is zelfs te oud voor de topklasse
Vanaf een wolkje boven de arena.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |