Die vent kan misschien 2x keer per jaar pina colada drinken. Bovendien is ie nog dommer dan het achtereind van een varken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:41 schreef Roscovitch het volgende:
Mensen die Gregory vd Wiel bashenHij is knapper dan 99% van de gasten hier dus hij regelt veel chicks, hij speelt bij de mooiste club v/d wereld en wordt door vorstelijk voor betaald, en hij leidt t leven dat iedereen hier wel wilt leven: lekker pina colada'tjes drinken en maar weer eens bedenken wat je vandaag gaat doen met die tonnen die net op je rekening zijn gestort.
http://www.parool.nl/paro(...)straatschoffie.dhtmlquote:Als puber had Van der Wiel al een tijdje een gouden tand, de broeken gingen steeds lager hangen en vanaf z'n achttiende zijn de tatoeages in opkomst.
''Ik aap die artiesten na'', zegt Van der Wiel. ''Wat zij doen, vind ik gaaf. Daarom doe ik het ook. Al neem ik geen tatoeage in mijn gezicht. Dat heeft die gast van The Game wel. Op z'n jukbeen. Baas boven baas.''
Kunnen we ze niet allemaal in een keer van de buis pleuren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Flikker op met je Andre Ooijer topics man.
Of gaan we elke individuele voetballer behandelen en hem een KLB topic geven?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Die vent kan misschien 2x keer per jaar pina colada drinken. Bovendien is ie nog dommer dan het achtereind van een varken.
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)straatschoffie.dhtml
Als je zulke uitspraken doet in een interview terwijl je profvoetballer bij Ajax bent is het wel heel triest gesteld met je.
Dat hele interviewquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Die vent kan misschien 2x keer per jaar pina colada drinken. Bovendien is ie nog dommer dan het achtereind van een varken.
[..]
Als je zulke uitspraken doet in een interview terwijl je profvoetballer bij Ajax bent is het wel heel triest gesteld met je.
Duidelijk een mening die je hier neerzet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:41 schreef Roscovitch het volgende:
hij speelt bij de mooiste club v/d wereld
Dat is ook alleen maar omdat ie niet bij jou cluppie voetbalt.quote:
gelukkig niet...en nee dat is niet daarom nee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat ie niet bij jou cluppie voetbalt.
En Afellay vind je helemaal geweldig natuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:39 schreef joers1 het volgende:
[..]
gelukkig niet...en nee dat is niet daarom nee.
Als ie wél bij mn cluppie zou spelen zou ik het óók een smerige matennaaier vinden
En wie moet daar dan spelen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:40 schreef BoerBert het volgende:
Ooijer hoeft van mij echt nooit meer in het Nederlands Elftal te spelen. Wat een pauperverdediger zeg
[..]
Emanuelson natuurlijkquote:
haha die IS gewoon gewledig goed ja...dat kun zelfs JIJ niet ontkennen. Ook dat heeft niks te maken met het feit dat hij bij mijn club speelt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:40 schreef BoerBert het volgende:
Ooijer hoeft van mij echt nooit meer in het Nederlands Elftal te spelen. Wat een pauperverdediger zeg
[..]
En Afellay vind je helemaal geweldig natuurlijk
Hij is inderdaad milder...dat geef ik toequote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:42 schreef Yi-Long het volgende:Vind het ook een fantastische voetballer (altijd al), maar destijds mocht ie van mij af en toe ook gewoon doormidden getrapt worden, maar dat gedrag laat hij nu grotendeels achterwege en zijn werklust en inzet etc is uitstekend te noemen.
Gast, ga het nou niet ineens over voetbalkwaliteiten hebben. Je verdraait de hele discussie ineens volledig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:45 schreef joers1 het volgende:
[..]
haha die IS gewoon gewledig goed ja...dat kun zelfs JIJ niet ontkennen. Ook dat heeft niks te maken met het feit dat hij bij mijn club speelt.
Beetje rare vergelijking ook: Suarez of Afellay. Zijn twee totaal verschillende spelers en mensen.
Ik verdraai niks jankerd...dat deed JIJquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:48 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Gast, ga het nou niet ineens over voetbalkwaliteiten hebben. Je verdraait de hele discussie ineens volledig.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef joers1 het volgende:
[..]
Jij komt met Afellay..dat is absoluut geen matennaaier, of speler met vieze streken.
Ze zijn er wel de beste ploeg van dit decennium mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
psvérs noemen dat een winnaarsmentaliteit. Ik noem het dieptriest.
Joh...dat staat in geen enkele verhouding tot de duikelingen en kaart-aansmeeracties van die coce-snuivende Schwalbez?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
![]()
Afellay heb ik ook al wel eens gebroken benen toegewenst in het stadion, zodat hij dan wel een terechte reden had zo gaan liggen janken op de grond.
en hoe noem jij de acties van Suarez?? Top zeker? Winnaarsmentaliteit? Klasse zeker? Laat me niet lachen....de streken van Suarez zijn lager dan laag. Niet zijn voetbalkwaliteiten, maar zijn streken....misselijkmakend gewoon. Just like Ooijer soms inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
psvérs noemen dat een winnaarsmentaliteit. Ik noem het dieptriest.
Ook iets typisch psv's: Als iemand A zegt het probleem naar B verleggen . Ik zeg toch dat Ooijer een Duitser is, wat maakt mij het nou uit wat voor speler Suares is? Dat is de discussie niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:00 schreef joers1 het volgende:
[..]
en hoe noem jij de acties van Suarez?? Top zeker? Winnaarsmentaliteit? Klasse zeker? Laat me niet lachen....de streken van Suarez zijn lager dan laag. Niet zijn voetbalkwaliteiten, maar zijn streken....misselijkmakend gewoon. Just like Ooijer soms inderdaad
Even dimmen vriend. Joers is gewoon een psychiatrische debiel die een voetballer een doodtrap toewenst. Dat wens ik zelfs mijn ergste vijand niet toe.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:04 schreef Prosac het volgende:
ben jij een broertje van Damsco Joers1?
Dat is niet typisch PSV's, dat is typisch voetbal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ook iets typisch psv's: Als iemand A zegt het probleem naar B verleggen . Ik zeg toch dat Ooijer een Duitser is, wat maakt mij het nou uit wat voor speler Suares is? Dat is de discussie niet.
Niet ieder broertje is hetzelfde he, maar ik vind de manier van frustratie gelijkend.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Even dimmen vriend. Joers is gewoon een psychiatrische debiel die een voetballer een doodtrap toewenst. Dat wens ik zelfs mijn ergste vijand niet toe.
Doet hij het blijkbaar vakerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ook iets typisch psv's: Als iemand A zegt het probleem naar B verleggen . Ik zeg toch dat Ooijer een Duitser is, wat maakt mij het nou uit wat voor speler Suarez is? Dat is de discussie niet.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ook iets typisch psv's: Als iemand A zegt het probleem naar B verleggen . Ik zeg toch dat Ooijer een Duitser is, wat maakt mij het nou uit wat voor speler Suares is? Dat is de discussie niet.
Klopt, maar mag ik jou vragen wat je van Ooijer vind?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat een heerlijk kansloze discussie is dit trouwens ondertussen!
Tja het is een feit , kijk maar op bb's etc. Altijd hetzelfde liedje, zodra er iemand iets negatiefs zegt over een psvér krijg je dagenlang voorbeelden van personen die OOK fout zijn. Dat zal wat zijn geweest tijdens de geschiedenislessen: "Hitler was een fout man" , "ja maar vergeet Stalin niet juf, wat vindt u daar dan wel niet van?" .quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat een heerlijk kansloze discussie is dit trouwens ondertussen!
Prima verdediger. Er is op maduro na gewoon niks beters,dat is het probleem.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef damsco het volgende:
Het beste kunnen we gewoon dergelijke figuren negeren. Ik negeer al een paar van die tjappies, bevalt me prima. Ontopic dus mannen!
Stelling: Ooijer is een misselijk ventje
nietus naar Sittardquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kom op knullen toch.. joh dat kampioenschap komt heus wel weer eens naar amsterdam.
Doet Maduro het goed bij Valencia? Die heb k al een tijd neit meer gevolgdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:52 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Prima verdediger. Er is op maduro na gewoon niks beters,dat is het probleem.
Dit dus. Die Johan Derksen met z,n zeiksnorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
Je weet toch dat Derksen altijd op deze manier gewoon lekker wil scoren? Nu heeft hij over Ooijer wel redelijk gelijk, dat het een etter van een vent is, maar dit soort soortgelijke makkelijke hevige kritiek roept Derksen ook over honderden andere voetballers. Afzeiken is makkelijk scoren. Geen idee waarom hij voetbal kijkt, want hij vindt 99% waardeloos, en is zo opportunistisch als de pest.
Ja, dat mag je!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Klopt, maar mag ik jou vragen wat je van Ooijer vind?
Inderdaad, een beetje hiphopkenner weet dat die gast The Game zelf isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
quote:''Ik aap die artiesten na'', zegt Van der Wiel. ''Wat zij doen, vind ik gaaf. Daarom doe ik het ook. Al neem ik geen tatoeage in mijn gezicht. Dat heeft die gast van The Game wel. Op z'n jukbeen. Baas boven baas.''
Ook voor de objectieve kijker is het een vervelende mongool. Ik irriteerde me, zoals vermeld, al voor de wedstrijd van afgelopen zondag aan zijn gedrag. Nee, hij is geen verrijking voor de voetballerij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:44 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, dat mag je!
't Is een speler die heerlijk is om in je team te hebben, en het is een eikel om tegenover te staan. Hij is zeker niet de beste verdediger die je kan wensen, maar hij heeft dus andere kwaliteiten (trucjes zo je wilt) om mensen uit de wedstrijd te halen. Of in elk geval dat proberen. Hij is in dit PSV wel belangrijk voor het team, hij kan de eigen spelers ook op scherp zetten met z'n gedrag. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het verschrikkelijk is om zo iemand bij de tegenstander te zien!
hey waarom wilde ajax ooier kopen aan het begin van het seizoen ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Ook voor de objectieve kijker is het een vervelende mongool. Ik irriteerde me, zoals vermeld, al voor de wedstrijd van afgelopen zondag aan zijn gedrag. Nee, hij is geen verrijking voor de voetballerij.
Ooijer, optieften. We motten je niet
Heey waarom is heel Ajax blij dat hij niet gekomen is?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey waarom wilde ajax ooier kopen aan het begin van het seizoen ?
Zal wel door een vrouw van 55 met een vlot kapsel getypt zijn die hem verkeerd begrepen heeft.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje hiphopkenner weet dat die gast The Game zelf is
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij niet het beste voorbeeld van een objectieve kijker bent.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Ook voor de objectieve kijker is het een vervelende mongool. Ik irriteerde me, zoals vermeld, al voor de wedstrijd van afgelopen zondag aan zijn gedrag. Nee, hij is geen verrijking voor de voetballerij.
Ooijer, optieften. We motten je niet
Typisch met zo'n usernamequote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wacht op het topic over Theo Lucius met zijn smerige tokkiekop.
Ik ga op 4 september naar Fortuna - AGOVV!quote:
Die is momenteel toch clubloos?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wacht op het topic over Theo Lucius met zijn smerige tokkiekop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |