Wat dacht je, nu ga ik de vraag maar lekker omdraaienquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het Ajax-publiek na een verliespartij is niet de standaard.![]()
Het hele PSV topic en een deel van de fokkende Ajacieden en wat andere VBL-bezoekers vindt jou een lachwekkende nietszeggende clown, dus er zal wel enige waarheid in zitten denk je?
Ah, bij gebrek aan tegenspraak gaan we de leeftijd grap er maar weer bij halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
TS je maakt jezelf belachelijk.
Niet alleen hier maar ook in andere topics
Hoe oud ben je 12 ?
Dat zeg ik toch juistquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:17 schreef borisz het volgende:
Zwaar onterechte klacht. Conclusies van Derksen zijn juist.
Waarom dan wel een topic openen over iemand die het waarschijnlijk net zoveel zo boeien en ook gewoon meelijwekkend zou kijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:19 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat dacht je, nu ga ik de vraag maar lekker omdraaien![]()
? Zo werkt dat niet maat. Wat andere van mij vinden laat mij trouwens compleet koud, maar dat weet je waarschijnlijk al als je ook maar iets van mij hebt vernomen hier.
Haha wat een clown ben jij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah, bij gebrek aan tegenspraak gaan we de leeftijd grap er maar weer bij halen._! Leuk geprobeerd, maar probeer het nog maar een keer.
Feyenoord is veul beterder, een 100% score in Europese finalesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Ga eerst maar enige vorm van educatie volgen, dyslect.
Ajax: 4xCL + 2x runner-up
PSV: 1xCL_!
In een discotheek, zat ik van de week....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:23 schreef Armageddon het volgende:
TS, doe mij een lol. Ga jij je haar even fohnen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Daar zit je dan, met een hand in je ene gezicht en een andere in je reet. Balen man.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met Elia, jeweettogh
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Daar zit je dan, met een hand in je ene gezicht en een andere in je reet. Balen man.
Wat probeer je nou te bereiken dan, sjappie?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met Elia, jeweettogh
Gewoon picca's posten van onze gangsterquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te bereiken dan, sjappie?
Amen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
Je weet toch dat Derksen altijd op deze manier gewoon lekker wil scoren? Nu heeft hij over Ooijer wel redelijk gelijk, dat het een etter van een vent is, maar dit soort soortgelijke makkelijke hevige kritiek roept Derksen ook over honderden andere voetballers. Afzeiken is makkelijk scoren. Geen idee waarom hij voetbal kijkt, want hij vindt 99% waardeloos, en is zo opportunistisch als de pest.
Typisch amsterdams kneuzenantwoord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Het zit je diep he..... 0 titels in 5 jaar tijd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je geen mod meer bent?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 06:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het zit je diep he..... 0 titels in 5 jaar tijd.
Je wordt er zelfs zuur van.
Ik vind je UI iig übercoolquote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ontslagen
Zonder mij zijn ze beter af
Dat sterkt alleen maar mijn bevestiging waarom Wielaert alleen gedijt bij een subtopper.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:50 schreef stefan92 het volgende:
Ooijer is gewoon een kutspeler die te veel provoceert, maar alsnog beter dan Wielaert die zich weg laat duwen door Bakkal.
Nee, dan kun je beter de schuld op Bert van Marwijk schuiven. Ik dacht eindelijk te maken te hebben met een keuzeheer die zijn keuzes weloverwogen rationaliseert, maar nu hij vasthoudt aan spelers die er geen pepernoot van bakken c.q. zonder club zitten...quote:Ooijer![]()
Stekelenburg![]()
![]()
Wielaert![]()
![]()
![]()
Ooijer en Stekelenburg op WK 2010 lijkt me een betere klacht.
Je had ook langer kunnen infiltreren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ontslagen
Zonder mij zijn ze beter af
Yvonne was van plan om me een Noord-Koreanse afdeling van FOK te laten oprichten en me daar FA te maken. Kon ik naar Noord-Korea vliegen in December.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Je had ook langer kunnen infiltreren.
Bij gebrek aan beter. Kun je nagaan hoe treurig het gesteld is met Oranjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:09 schreef Afwazig het volgende:
Ooijer, staatsmongool. Ik kan er niet over uit wat hij in oranje moet
.
Eens.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:59 schreef fathank het volgende:
Bij gebrek aan beter. Kun je nagaan hoe treurig het gesteld is met Oranje. Want Wielaert is al helemaal niet Oranje-waardig en Boulahrouz heeft meer reservebanken en ziekenhuisbedden versleten dan mijn oma.
Suarez kan tenminste nog voetballen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:56 schreef joers1 het volgende:
Laten we het eens hebben over irritante spelers......Suarez met stip op 1. dat is écht het grootste zwijn wat er op de Nederlandse velden rondloopt. Die wens ik bijna een geval Kokmeier toe![]()
Ooijer is gewoon verder inderdaad een vervelend ventje, dat klopt.
Dat Wielaert absoluut niet oranje (en Ajax)-waardig is, bewees ie afgelopen zondag maar weer eens. En Bouhlarouz? Tja....die heeft volgens mij een abo op ziekenhuizenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter. Kun je nagaan hoe treurig het gesteld is met Oranje. Want Wielaert is al helemaal niet Oranje-waardig en Boulahrouz heeft meer reservebanken en ziekenhuisbedden versleten dan mijn oma.
Dat komt ook niet vaak voor dat je het met mij eens bentquote:
Ooijer ook anders zou je zjin naam niet kennenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Suarez kan tenminste nog voetballen.
Suarez
Jawel hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:01 schreef fathank het volgende:
Dat komt ook niet vaak voor dat je het met mij eens bent.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Alleen creeer jij altijd een vijandig sfeertje jegens mij, waardoor ik geneigd ben om zo terug te reageren.
Met mijn eens wou ik een statement maken en je de hand reiken voor een wapenstilstand.
Dat een Andre Ooijer topic dit kon teweegbrengen. De emoties !![]()
Dat compenseert dan toch een beetje dat hij een 100% gigantische uber-kneus is natuurlijk...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:41 schreef Roscovitch het volgende:
Mensen die Gregory vd Wiel bashenHij is knapper dan 99% van de gasten hier dus hij regelt veel chicks, hij speelt bij de mooiste club v/d wereld en wordt door vorstelijk voor betaald, en hij leidt t leven dat iedereen hier wel wilt leven: lekker pina colada'tjes drinken en maar weer eens bedenken wat je vandaag gaat doen met die tonnen die net op je rekening zijn gestort.
Derksen heeft het goed gezien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:01 schreef damsco het volgende:
Aangezien het andere topic o.a. door onze grote vriend Boswachter werd volgebaggerd met niets zeggende comments, hierbij een nieuw topic welke ik jullie niet wou onthouden.
Het betreft hier een reactie van Johan Derksen over Ooijer aangaande zijn gedrag gedurende de wedstrijd met als dieptepunt de grijpgrage handjes richting Suarez.
Conclusies volgens dhr. Derksen:Ooijer is een irritante, vervelende jongen Ooijer werd compleet afgetroeft door Suarez Ooijer voelt dat hij het topniveau niet meer kan bijbenen Ooijer probeert daarom al pratend spelers uit hun concentratie te houden Ooijer wordt enkel erger naarmate hij ouder wordt Ooijer wordt alleen maar ouder en trager, en wordt niet meer beter
Fragment kan worden gevonden op http://www.vi.nl/WebTV/We(...)-zich-ondankbaar.htm, vanaf 45 seconden.
Waarom is hij een kneus? Kneuzen vind ik mensen die als laatste gekozen worden met gym, lelijk, en sociaal zwakbegaafd zijn. Dat is hij allemaal niet, boeiend dat ie wat domme dingen roept, dat doet iedere (normale) jongen wel een keer. En hij doet het nu op twitter, nou boehoe.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat compenseert dan toch een beetje dat hij een 100% gigantische uber-kneus is natuurlijk...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |