Wat dacht je, nu ga ik de vraag maar lekker omdraaienquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het Ajax-publiek na een verliespartij is niet de standaard.![]()
Het hele PSV topic en een deel van de fokkende Ajacieden en wat andere VBL-bezoekers vindt jou een lachwekkende nietszeggende clown, dus er zal wel enige waarheid in zitten denk je?
Ah, bij gebrek aan tegenspraak gaan we de leeftijd grap er maar weer bij halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
TS je maakt jezelf belachelijk.
Niet alleen hier maar ook in andere topics
Hoe oud ben je 12 ?
Dat zeg ik toch juistquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:17 schreef borisz het volgende:
Zwaar onterechte klacht. Conclusies van Derksen zijn juist.
Waarom dan wel een topic openen over iemand die het waarschijnlijk net zoveel zo boeien en ook gewoon meelijwekkend zou kijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:19 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat dacht je, nu ga ik de vraag maar lekker omdraaien![]()
? Zo werkt dat niet maat. Wat andere van mij vinden laat mij trouwens compleet koud, maar dat weet je waarschijnlijk al als je ook maar iets van mij hebt vernomen hier.
Haha wat een clown ben jij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah, bij gebrek aan tegenspraak gaan we de leeftijd grap er maar weer bij halen._! Leuk geprobeerd, maar probeer het nog maar een keer.
Feyenoord is veul beterder, een 100% score in Europese finalesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Ga eerst maar enige vorm van educatie volgen, dyslect.
Ajax: 4xCL + 2x runner-up
PSV: 1xCL_!
In een discotheek, zat ik van de week....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:23 schreef Armageddon het volgende:
TS, doe mij een lol. Ga jij je haar even fohnen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Ga eerst maar enige vorm van educatie volgen, dyslect.
Ajax: 4xCL + 2x runner-up
PSV: 1xCL_!
Daar zit je dan, met een hand in je ene gezicht en een andere in je reet. Balen man.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met Elia, jeweettogh
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Daar zit je dan, met een hand in je ene gezicht en een andere in je reet. Balen man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |