Foto's van de 360 laten zien dat ze zich vooral richten Forza 3 en Halo: ODST.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat gaat Microsoft morgen allemaal laten zien? Natal onzin? Of toch nog wat interessants voor Q4?
Nou, niets boeiends dus. GamesCom nu al een failure.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Foto's van de 360 laten zien dat ze zich vooral richten Forza 3 en Halo: ODST.
quote:LIVE Activity for week of Aug.10th
Xbox 360 Top LIVE Titles (based on UU’s)
1 Call of Duty: WaW
2 Halo 3
3 Call of Duty 4
4 Gears of War 2
5 GTA IV
6 1 vs 100
7 FIFA 09
8 Trials HD
9 Battlefield 1943
10 Madden NFL 10
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Trials HD
2 Turtles in Time Re-Shelled
3 Battlefield 1943
4 Marvel vs. Capcom 2
5 Splosion Man
6 Castle Crashers
7 UNO
8 Worms 2: Armageddon
9 Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers
10 The Secret of Monkey Island: Special Edition
Niet te hard roepen, vorige maand GHIII inclusief draadloze gitaar voor 40 euro gekochtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:36 schreef Yankee_One het volgende:
DJ Hero is vet
alleen ga ik no way 70 euro of meer uitgeven aan een game
dus ik zal em wel nooit kopen, aangezien de rockbands en guitar hero's ook nauwelijks goedkoper worden
Ja hoe laat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:13 schreef KoosyNL het volgende:
Ik ben benieuwd wat MS morgen gata laten zien op de GC
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen Shadow Complex. Echt hyped!!!!
Wetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:01 schreef Wessiej het volgende:
In deze aflevering van:Waar is de liefde voor....Wet ?
Wet, meer dan een jaar geleden aangekondigt, gehyped en toen in een diep dal gevallen. De hype trein is er niet meer overheen gesjeest en de game komt 18 september al uit! Het is een mix tussen Tomb Raider en Stronghold, je speelt een schone dame die samen met haar 2 vrienden (haar tieten snap je hem) alle boefjes dood probeert te maken, en dat doe je het liefst in style. Dus de vraag van de dag is, waar is de liefde voor Wet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Max Payne 0.5 met tietenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ziet er nogal dertien-in-een-dozijnerig uit.
Komt die ook vandaag?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Mij lijkt die demo van Mini-Ninja's me wel leuk, leuker dan Shadow Complex iig.
Als het waar isquote:Fable 3 will be officialy announced by Molyneux himself in one hour. Eurogamer got an exclusive preview about it, ready to go online the second the game is mentioned by Molyneux.
Milo.quote:The main video screen has Lionhead Studios' logo on it with the text Microsoft / Lionhead press conference written at the top.
Klinkt goed.quote:Het wordt meer een politieke game. Als koning van Albion kun je kiezen om je eigen kasteel te pimpen, of juist dat geld te gebruiken voor de armeren. Wat doe je aan criminaliteit?
Het mooie is ook dat keuzes die je gemaakt hebt op weg naar het koning worden invloed hebben op de periode dat je daadwerkelijk koning bent. Een beetje zoals Obama nu voor z'n kiezen krijgt.
quote:Say you're in your throne room and they bring in a girl caught stealing food. You can listen to the witness's statement and arguments for setting an example.
You can investigate things further yourself, or at any time say you've heard enough and make a judgment.
Or you can listen to the girl's case and excuses for why she stole. You can go and visit her family, for example, and see if they really are as poor as she says.
Then you can choose what to do - throw the girl a handful of gold or throw her in the dungeons?
There will be all sorts of judgments: "Everything from a crust of bread being stolen to a huge countrywide thing - shall we go to war?"
? bij mij staat ie er nog niet bij...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:50 schreef Wessiej het volgende:
Shadow Complex nu aan het downloaden
Mafia 2, Mass Effect 2, Splinter Cell. Kut, te weinig tijd in 2010.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game komt in 2010, maar niet vroeg in het jaar. Een Kerst-titel dus.
Man. 2010 is the new 2009. Holy crap wat komt er dan allemaal uit
Bioshock 2
Crackdown 2
Fable III
Final Fantasy XIII
God of War III
....
Hiermee kan je hem aan je download que toevoegen:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
? bij mij staat ie er nog niet bij...
ik vind m nu al niet meer leuk eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:39 schreef Klonk het volgende:
net m´n live punten binnen en gelijk trials HD gedownload, briljant, en als je je verveelt vergeet dan vooral niet die minigames, zitten echt briljante dingen tussen (met een aanhanger met twee dikke bommen zover mogelijk rijden)
muchos gracias!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:00 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hiermee kan je hem aan je download que toevoegen:
http://marketplace.xbox.c(...)0-9115-d802584108f6/
Deze, Splinter Cell en Mass Effect 2.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game komt in 2010, maar niet vroeg in het jaar. Een Kerst-titel dus.
Man. 2010 is the new 2009. Holy crap wat komt er dan allemaal uit
Bioshock 2
Crackdown 2
Fable III
Final Fantasy XIII
God of War III
....
quote:[GC] Lionhead kapt Fable II in vijf delen
Met Fable II ontwikkelde Lionhead Studios een succesvolle RPG voor de Xbox 360, maar natuurlijk heeft niet iedereen de game gekocht.
Met Fable Episodic wil Lionhead Studios meer mensen overtuigen om Fable II te kopen. Fable Episodic werd vandaag voorgesteld op de GamesCom en het is een episodische versie van Fable II. De game wordt verdeeld in vijf hoofdstukken welke via Xbox Live verspreid worden. Het eerste deel wordt gratis, waarna je de volgende delen kunt kopen als je het vorige hebt uitgespeeld. Fable Episodic verschijnt op 29 september. Informatie over de prijs is nog niet beschikbaar.
Dat op die saaie planeten is niet verplicht, heb ik 1keer gedaan en daarna niet meer omdat t saai was. gewoon gaan spelen, geweldige game!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik aan Mass Effect moet beginnen. Hoeveel lovende kritiek ik ook hoor, anderzijds zijn er ook mensen die minder te spreken zijn. Bijvoorbeeld het zoeken van materialen op maan oppervlaktes. Wat ik daarvan heb gezien ziet het er inderdaad nogal boring uit.
[..]
dat moest misschien een enkele keerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik aan Mass Effect moet beginnen. Hoeveel lovende kritiek ik ook hoor, anderzijds zijn er ook mensen die minder te spreken zijn. Bijvoorbeeld het zoeken van materialen op maan oppervlaktes. Wat ik daarvan heb gezien ziet het er inderdaad nogal boring uit.
[..]
Ik heb het opgegeven in de eerste grote stad. Heb de eerste missie voltooid, maar het voelt aan als een 3rd person shooter met veel te veel tekst. Krijg geen RPG gevoel erbij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Binnengehaald gekocht en net ff 15 minuten gespeeld in m'n 'koffiepauze' hij is geweldig. ziet er prachtig uit en speelt lekker wegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:59 schreef Simsfan88 het volgende:
Fable 3![]()
![]()
Shadow Complex demo is op 65%, voor de mensen die hem al hebben getest: is het wat?
De side-quests zijn grappig, maar kunnen inderdaad saai zijn. Spel daarentegen was super,... je moet wel van RPG's houden uiteraard! De DLC was ook erg cool!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou heb ik helemaal niks tegen RPG Shooters, maar dan wil ik wel een juiste balans zien tussen beide elementen. Wat ik nu uit je reactie opmaak is dat dat absoluut niet het geval is. Jammer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven in de eerste grote stad. Heb de eerste missie voltooid, maar het voelt aan als een 3rd person shooter met veel te veel tekst. Krijg geen RPG gevoel erbij.
Speelt inderdaad fijn, dacht dat het een 3D spel was, dus dat was wel even raar in het begin.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Binnengehaald gekocht en net ff 15 minuten gespeeld in m'n 'koffiepauze' hij is geweldig. ziet er prachtig uit en speelt lekker weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:33 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Speelt inderdaad fijn, dacht dat het een 3D spel was, dus dat was wel even raar in het begin.![]()
Kun je me helpen met het volgende:zover ben ik nog niet, ik schijn ook nog te moeten werken vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Die balans is er wel vind ik, gewoon gaan spelen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou heb ik helemaal niks tegen RPG Shooters, maar dan wil ik wel een juiste balans zien tussen beide elementen. Wat ik nu uit je reactie opmaak is dat dat absoluut niet het geval is. Jammer.
Nou ik heb hier nog voldoende games in m'n backlog maar ik zal er later maar op terugkomen en de knoop definitief doorhakken.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
zover ben ik nog niet, ik schijn ook nog te moeten werken vandaag
MaarAh, je hebt gelijk. Dat was blijkbaar het einde, dus demo nu uitgespeeld. Leuk spel, maar ga hem niet kopen. De explosies zijn trouwens erg mooi gemaakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die questen zijn saai, maar je bent absoluut niet verplicht om die quest te doen, zoveel voegen die niet toe. Dus om die reden zou ik hem niet laten liggen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Activision has told CVG at Gamescom that there'll be be no multiplayer beta for Modern Warfare 2. You may remember that the first MW game had a huge open beta test that you could say was a massive success in bringing people round to Call Of Duty's multiplayer options. But it looks like there's no need to do that this time round. The sequel will be big enough, thanks.
Bioshock 2, Mafia 2.... yup, 2010 wordt een mooi jaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:48 schreef kepler het volgende:
alan wake, splinter cell conviction, halo reach, fable 3, mass effect 2, crackdown 2
Kom maar op met 2010
Ohhh,... november wordt een mooie maandquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop het want LP 1 was niet heel tofquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:57 schreef CraniuM het volgende:
OMG, wat is de demo vet van Lost Planet 2
Ik heb te veel liggen manquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:29 schreef DJ_ het volgende:
Mini Ninja's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de demo is echt lache , alleen is het spel geen 60 euro waard .
maar ik ga hem zeker een keer halen
Ik heb de demo gespeeld en uitgezet na de eerste lading vijanden. Wat een crap zeg, dit geef ik mijn neefje van 10 nog niet kado.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:29 schreef DJ_ het volgende:
Mini Ninja's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de demo is echt lache , alleen is het spel geen 60 euro waard .
maar ik ga hem zeker een keer halen
geen gevoel voor humor het is gewoon grappig om te spelenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb de demo gespeeld en uitgezet na de eerste lading vijanden. Wat een crap zeg, dit geef ik mijn neefje van 10 nog niet kado.
Vond je ? vond hem zelf wel tof, tja nu word het 4 player co-op maakt het meteen een stuk cooler.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop het want LP 1 was niet heel tof
* Chocobo schrapt Alpha Protocol van zijn lijstquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef Rossdale het volgende:
Impressies vanuit Keulen:
Maffia 2 gezien: Episch! GTA IV maar dan alles wat niet tof was, vervangen door extreme toheid!
Forza 3: Gigantisch mooie game, die supersoepel rijdt. Forza 2 met extreem brute graphics
Halo: ODST Extreem slechte graphics, extreem kartelig. Echt extreme baggergame
Aliens vs Predator: Hetzelfde als het origineel maar dan met next-gen graphics. Was toen tof, is het nog steeds
Alpha Protocol: Ontieglijke fail. Slechte graphics, slechte voiceacting, niets nieuws onder de zon, suffe gameplay
Midgnight Club: Los Angeles: Aardige racer, maar niet echt bijzonder. Valt in het niet bij Forza 3
Rock Band: Beatles Rare drumkit en de extra cimbels etc die aan te schaffen zijn, zijn erg nutteloos en zitten eigenlijk alleen maar in de weg.
Dj Hero: Toffe game met dat scratchen. Was eigenlijk alleen leuk omdat er een ontzettend lekker wijf van de beurs in het hokje sensueel stond mee te dansen. Leuke partygame, maar na een uurtje is het wel weer saai denk ik.
Tony Hawk Ride: Het board werkt erg gaaf, even wennen maar echt een leuke gameplay. De game zelf ziet er echter uit alsof het een wii-port is. Niet te min wel echt heel tofjes!
Dat had ik dus niet zien aankomen.....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef Rossdale het volgende:
Alpha Protocol: Ontieglijke fail. Slechte graphics, slechte voiceacting, niets nieuws onder de zon, suffe gameplay
Is het echt definitief een no-go Ross? Het concept was zo cool!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik eerlijk gezegd ook niet, echt een ontzettende domper
Ja, want slechte graphics betekent automatisch dat het een bagger game isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie Rossdale niet impliceren dat het een het gevolg is van het ander.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:37 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ja, want slechte graphics betekent automatisch dat het een bagger game is
Dan moet hij maar duidelijker zijn. ODST zal geen MW2 zijn maar kwa graphics maar Halo heeft een totaal andere stijl.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zie Rossdale niet impliceren dat het een het gevolg is van het ander.
Hoe duidelijk moet je het hebben danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:52 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Dan moet hij maar duidelijker zijn.
Ik vond die demo een beetje raar (nog nooit van de game gehoord ookquote:
That's right Sonny Crockett.quote:
quote:While it's not always wise to judge a game like this in an unfinished state, the level of detail and action in this demo was more impressive than most finished products.
quote:The combat controls are very simple but allow for lots of variety. The player has access to a light and heavy attack and an evasion. While that may not sound like much, it allows for some context-sensitive moves that really highlight the brutal, but not unrealistic combat in Mafia 2. The fights here look more like real streetfights than drawn-out, over-choreographed Hollywood fights.
http://pc.ign.com/articles/101/1015753p1.htmlquote:The original Mafia set a very high bar and it looks like the team at 2K Czech are pushing the sequel even further. With the three elements of story, action and open world exploration now in place, Mafia 2 is definitely at the top of our most wanted lists.
Dat de game zelf bagger is, of dat de graphics de game bagger maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe duidelijk moet je het hebben dan
Wel geld geven aan afgeschreven dieren voor een groen kleurtje op FOK!, maar betalen voor games ho maarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Shadow Complex vond ik wel leuk, maar die 1200 punten niet waard (alleen met een illegaal trucje wel)
Lost Planet 2 ziet er grafisch érg goed uit qua characters, teeering!
Kun je arcade-games nu ook al illegaal downloaden!?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Shadow Complex vond ik wel leuk, maar die 1200 punten niet waard (alleen met een illegaal trucje wel)
Lost Planet 2 ziet er grafisch érg goed uit qua characters, teeering!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel geld geven aan afgeschreven dieren voor een groen kleurtje op FOK!, maar betalen voor games ho maar
Pauper.
Iemand?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef Henk-B het volgende:
Hee ik zag net iemand in mijn friendslist "1 vs 100" spelen, is die al in NL verkrijgbaar?
Nee.quote:
Huh? Is het minder mooi dan Halo 3quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef Rossdale het volgende:
zeer nicequote:
QFTquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel geld geven aan afgeschreven dieren voor een groen kleurtje op FOK!, maar betalen voor games ho maar
Pauper.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
That's right Sonny Crockett.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
http://pc.ign.com/articles/101/1015753p1.html
Om de opmerking van 1 persoon ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
* Chocobo schrapt Alpha Protocol van zijn lijst
Die onderste is echt net een foto. Ik hoor het mensen vaak zeggen over Forza 3, maar meestal zie je toch wel aan iets dat het getekend is, maar bij die moest ik echt ff een paar keer kijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:18 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forza 3
Het is ook een foto (van een schermquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:42 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Die onderste is echt net een foto. Ik hoor het mensen vaak zeggen over Forza 3, maar meestal zie je toch wel aan iets dat het getekend is, maar bij die moest ik echt ff een paar keer kijken
Aha!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Het is ook een foto (van een scherm)
Dat dus, echt prachtigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:42 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Die onderste is echt net een foto. Ik hoor het mensen vaak zeggen over Forza 3, maar meestal zie je toch wel aan iets dat het getekend is, maar bij die moest ik echt ff een paar keer kijken
Is toch altijd al zo geweest dan releasegames minder mooi zijn dan games van een paar jaar later op dezelfde console.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:18 schreef Bart het volgende:
Het rare is dat de hardware niet veranderd is in de afgelopen vier jaar. Ze hadden dezelfde graphics dus vier jaar geleden ook al kunnen gebruiken in games, de Xbox kan het nu aan dus toen ook.
Zoiets heet vooruitgang.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:18 schreef Bart het volgende:
Het rare is dat de hardware niet veranderd is in de afgelopen vier jaar. Ze hadden dezelfde graphics dus vier jaar geleden ook al kunnen gebruiken in games, de Xbox kan het nu aan dus toen ook.
Welkom in 2009quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:24 schreef jpg97 het volgende:
Gisteren voor het eerst sinds juni 2008 mijn X360 weer opgestart... krijg ik een melding dat ik het dashboard moet updaten
Dus ik die update uitvoeren, moet ik opeens een Mii creëeren WTF !
Als ik een Mii wil dan koop ik wel een f*cking Wii, maar die hoef ik niet want ik héb al een gamecube waarbij ik niet heen en weer hoef te zwaaien als ik relaxed een game wil doen.
Als ik vier jaar geleden ontwikkelaar was, had ik toch echt wel mijn best gedaan om alles eruit te halen, zeker als de concurrenten wél achterblijven met de graphics. Ik bedoel, stel dat je destijds bij de launch Forza 3 had uitgebracht, althans, een racegame met vergelijkbare graphics. Je directe concurrent was PGR3 geweest. Dan had iedereen toch PGR3 uitgelachen vanwege de schamele beelden die het spel je voorschotelt...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is toch altijd al zo geweest dan releasegames minder mooi zijn dan games van een paar jaar later op dezelfde console.
Ontwikkelaars zijn dan beter bekend met de hardware en kunnen er nog meer uit persen.
Nou ja, het heet wel vooruitgang, maar die console-hardware is helemaal niet vooruitgegaan. Het kon allemaal gewoon, maar het is niet gedaan. Dan vraag ik me af of dat nou luiheid/gemakzucht van developers was, of dat het misschien wel door MS/Sony opgelegd, of dat developers onderling afgesproken is dat games niet te mooi mochten zijn in het begin, omdat er anders geen vooruitgang meer in kon zitten...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:29 schreef Reintji het volgende:
Zoals boven ook al was aangegeven, vooruitgang. Kijk eens naar de launch games voor de NES of SNES. Zoals de laatste Kirby voor de NES eruit zag had men nooit voor mogelijk gehouden voor een 8bit console. Dat ding bestond toen ook al ruim 10jaar. Zelfde voor de SNES, leg Super Mario World maar eens naast Mario RPG/DKC/Killer Instinct.
Hoe weet je nou of het kon? Die mensen werken er nu al wat langer mee en zien dingen waardoor het beter/mooier wordt. Denk na gast.. denk na!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, het heet wel vooruitgang, maar die console-hardware is helemaal niet vooruitgegaan. Het kon allemaal gewoon, maar het is niet gedaan. Dan vraag ik me af of dat nou luiheid/gemakzucht van developers was, of dat het misschien wel door MS/Sony opgelegd, of dat developers onderling afgesproken is dat games niet te mooi mochten zijn in het begin, omdat er anders geen vooruitgang meer in kon zitten...
Jouw manier van reageren altijd...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of het kon? Die mensen werken er nu al wat langer mee en zien dingen waardoor het beter/mooier wordt. Denk na gast.. denk na!!
Je hebt ook te maken met 'engines' die ze gebruiken om de speelwerelden te maken, en die zijn in het begin vaak nog niet 'geoptimaliseerd' voor de hardware, en later wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Jouw manier van reageren altijd...
Hij bedoelt gewoon dat alles wat nu kan, toen ook al mogelijk moet zijn geweest, omdat de hardware niet is veranderd.
Natuurlijk leert men er beter mee programmeren, maar op zich qua beeldkwaliteit kan ik mij niet zo goed voorstellen hoe je daar ineeens achterkomt: 'Oh wacht, met de code worden de beelden ineens scherper!'
Denk meer dat het ligt aan de userbase. De Xbox moet zich eerst bewijzen en een grote achterban hebben die games kopen. Dan loont het ineens om langer aan een game te werken omdat je het waarschijnlijk wel terugverdient. Mocht de Xbox een flop worden of bijvoorbeeld een jaar of langer amper verkopen, dan verdien je het misschien niet terug. Tegen de tijd dat ze dan wel een grote userbase hebben zijn er weer andere nieuwe games die goed verkopen, dan koopt de menigte geen launchtitels meer, althans niet zoveel.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, het heet wel vooruitgang, maar die console-hardware is helemaal niet vooruitgegaan. Het kon allemaal gewoon, maar het is niet gedaan. Dan vraag ik me af of dat nou luiheid/gemakzucht van developers was, of dat het misschien wel door MS/Sony opgelegd, of dat developers onderling afgesproken is dat games niet te mooi mochten zijn in het begin, omdat er anders geen vooruitgang meer in kon zitten...
Precies. Nu gebruiken ze ineens meer polygonen en grotere scherpere textures. Maar die hadden ze toen ook al kunnen gebruiken, dat is niet een kwestie van programmeerervaring. Daarbij lees ik hier en daar dat de 360 een redelijk makkelijke console is om voor te programmeren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Jouw manier van reageren altijd...
Hij bedoelt gewoon dat alles wat nu kan, toen ook al mogelijk moet zijn geweest, omdat de hardware niet is veranderd.
Natuurlijk leert men er beter mee programmeren, maar op zich qua beeldkwaliteit kan ik mij niet zo goed voorstellen hoe je daar ineeens achterkomt: 'Oh wacht, met de code worden de beelden ineens scherper!'
Dat is wel waar, had ik nog niet aan gedacht. Zou een mogelijkheid kunnen zijnquote:Denk meer dat het ligt aan de userbase. De Xbox moet zich eerst bewijzen en een grote achterban hebben die games kopen. Dan loont het ineens om langer aan een game te werken omdat je het waarschijnlijk wel terugverdient. Mocht de Xbox een flop worden of bijvoorbeeld een jaar of langer amper verkopen, dan verdien je het misschien niet terug. Tegen de tijd dat ze dan wel een grote userbase hebben zijn er weer andere nieuwe games die goed verkopen, dan koopt de menigte geen launchtitels meer, althans niet zoveel.
Kromme vergelijking. Ik neem aan dat een programmeur al kan programmeren voordat ie ergens aan begint. In jouw analogie zou je dan een volwassen iemand moeten nemen, met volwaardige hersencapiciteit en denkvermogen. Een betere vergelijking zou zijn: je hebt net je rijbewijs gehaald. Je rijdt in een BMW 3. Je rijdt maximaal 120 en zegt dat je niet harder kan. Maar drie jaar later kan je opeens 160 rijden met exact dezelfde auto. Nog eens twee jaar later kan je opeens 200 rijden. Waarom kon je nadat je net je rijbewijs had gehaald niet harder dan 120?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:54 schreef Cid het volgende:
[..]
![]()
Dus toen jij je eerste boek in je handen gedrukt kreeg kon je ook alles al meteen lezen? De letters stonden er immers allemaal al.
Of heb je het eerst moeten leren?
Dat zal natuurlijk ook wel schelen, maar het is volgens mij echt een combinatie van allemaal factoren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt ook te maken met 'engines' die ze gebruiken om de speelwerelden te maken, en die zijn in het begin vaak nog niet 'geoptimaliseerd' voor de hardware, en later wel.
Geen ervaring met programmeren denk ik?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies. Nu gebruiken ze ineens meer polygonen en grotere scherpere textures. Maar die hadden ze toen ook al kunnen gebruiken, dat is niet een kwestie van programmeerervaring. Daarbij lees ik hier en daar dat de 360 een redelijk makkelijke console is om voor te programmeren.
[..]
Nee, je rijd 120 en hij gaat echt niet harder. Dan bedenkt Shell ineens een betere formule voor hun benzine en kan je ineens 200.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Kromme vergelijking. Ik neem aan dat een programmeur al kan programmeren voordat ie ergens aan begint. In jouw analogie zou je dan een volwassen iemand moeten nemen, met volwaardige hersencapiciteit en denkvermogen. Een betere vergelijking zou zijn: je hebt net je rijbewijs gehaald. Je rijdt in een BMW 3. Je rijdt maximaal 120 en zegt dat je niet harder kan. Maar drie jaar later kan je opeens 160 rijden met exact dezelfde auto. Nog eens twee jaar later kan je opeens 200 rijden. Waarom kon je nadat je net je rijbewijs had gehaald niet harder dan 120?
Uiteraard geeft verbetering van programmering meer efficiëntie bij het renderen van graphics. Waar het mij om gaat is dat het zo gigantisch veel verschil maakt, het gaat er bij mij gewoon niet in dat het zoveel is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:20 schreef Cid het volgende:
[..]
Geen ervaring met programmeren denk ik?
Het is vrij logisch dat men met de tijd betere methodes ontwikkeld om bijvoorbeeld textures te comprimeren, of sneller te laden etc. Dat geeft ruimte om meer met dezelfde hardware te doen.
Dat is wel degelijk een kwestie van programmeerervaring en dat heeft niets met de hardware te maken.
Zie bovenstaande. Het is gewoon te veel. Als jij met je auto niet harder kan dan 120, en shell zegt opeens dat je met nieuwe benzine 200 kan, dan geloof jij dat toch ook niet? Dat je 5 km/h harder kan, of 10, oke, maar bijna 2x zo hard, dat is ongeloofwaardig.quote:[..]
Nee, je rijd 120 en hij gaat echt niet harder. Dan bedenkt Shell ineens een betere formule voor hun benzine en kan je ineens 200.
Niemand. Ik uit gewoon mijn vragen en twijfels, en kijk geinteresseerd wat jullie bevindingen en meningen zijn nadat jullie er eens goed over nagedacht hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bart? Wie probeer je nou te overtuigen?
Ik leg me gewoon neer bij het grafische verschil. Het is ook veel beter, want hoe leuk is een console als je geen verbeteringen ziet in de jaren? Stel je voor dat je Forza 3 al meteen had kunnen spelen... Dan kan geen enkele racegame je meer verbazen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Niemand. Ik uit gewoon mijn vragen en twijfels, en kijk geinteresseerd wat jullie bevindingen en meningen zijn nadat jullie er eens goed over nagedacht hebben
Daar heb je helemaal gelijk in. Het is ook geen nadeel ofzo. Het is echter de grootte van de vooruitgang die me doet verbazen en afvragen of dit onbewust is gegaan, of dat bedrijven hier een hand in hebben gehad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik leg me gewoon neer bij het grafische verschil. Het is ook veel beter, want hoe leuk is een console als je geen verbeteringen ziet in de jaren? Stel je voor dat je Forza 3 al meteen had kunnen spelen... Dan kan geen enkele racegame je meer verbazen.
Discussies zijn enkel zinloos als de discussieerders niet open staan voor ideeën van anderen. Zo niet, dan kun je alleen maar van elkaar leren. En wat begrijp ik volgens jou niet? Jij komt enkel met het argument vooruitgang, en dat begrijp ik heel goed. Ik breng daar tegenin dat ik de vooruitgang wel heel groot vind om enkel toe te schrijven aan vooruitgang. Daar heb ik jou nog niets anders over horen zeggen, behalve de drogreden dat ik het niet begrijp en dat het zinloos is. Als je zo gaat discussiëren is het inderdaad zinloos.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
Serieus Bart.. denk na. Deze discussie is zo zinloos. Je lijkt het maar niet te begrijpen.
Het is onbewust bewustquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Het is ook geen nadeel ofzo. Het is echter de grootte van de vooruitgang die me doet verbazen en afvragen of dit onbewust is gegaan, of dat bedrijven hier een hand in hebben gehad.
Het beste kun je gewoon de main story gaan doen en eventueel hier en daar wat sidequest's. Dan is het zeker een tof spel. Ik heb de 1e keer alles gedaan en daar is geen fluit aanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is ook niet slim, maar dat houdt dus wel in dat ze zich bewust 'inhouden' als ik het zo bekijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:07 schreef Scarface2004 het volgende:
Tuurlijk konden ze toen al het mooie graphics en shit tonen, maar das niet echt strategisch he.
Als je in je 2e levensjaar al op het maximum zit.
Zo proberen developers elkaar ook niet te toppen en krijg je alleen maar Fallout 3 klonen
Het is gewoon een logisch gevolg, met de tijd verbeter je dingen. Dat is niet bewust tegenwerken, maar het kan wel een keuze zijn zoals Roy al aangeeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Het is ook geen nadeel ofzo. Het is echter de grootte van de vooruitgang die me doet verbazen en afvragen of dit onbewust is gegaan, of dat bedrijven hier een hand in hebben gehad.
Nee Bartje ze kunnen echt niet beter danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is ook niet slim, maar dat houdt dus wel in dat ze zich bewust 'inhouden' als ik het zo bekijk.
Ja dat is ook zo, je kan echt bewust tegenwerken, dat is wat anders dan jezelf niet helemaal uitsloven en gigantisch veel geld uitgeven en tijd besteden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:09 schreef Cid het volgende:
[..]
Het is gewoon een logisch gevolg, met de tijd verbeter je dingen. Dat is niet bewust tegenwerken, maar het kan wel een keuze zijn zoals Roy al aangeeft.
Misschien. Ik geef ook gelijk toe dat het invloed heeft hoor, ik zet dus enkel mijn vraagtekens bij de hoeveelheid invloed. Maar ik heb inderdaad geen programmeerervaring. Ik denk dat het een combinatie van factoren is waarom de spellen zoveel mooier zijn geworden, zegmaar 50% verbetering door beter programmeren, 30% door strategisch denken omdat er anders geen mooiere spellen meer kunnen komen, en misschien nog 20% doordat er in het begin nog geen geld was om veel tijd te spenderen aan graphics. Ofzo.quote:Ik denk dat je de invloed die ervaring heeft op programmeerwerk onderschat.
Vergelijk het is tussen de playstation 2 in het begin en nu.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Discussies zijn enkel zinloos als de discussieerders niet open staan voor ideeën van anderen. Zo niet, dan kun je alleen maar van elkaar leren. En wat begrijp ik volgens jou niet? Jij komt enkel met het argument vooruitgang, en dat begrijp ik heel goed. Ik breng daar tegenin dat ik de vooruitgang wel heel groot vind om enkel toe te schrijven aan vooruitgang. Daar heb ik jou nog niets anders over horen zeggen, behalve de drogreden dat ik het niet begrijp en dat het zinloos is. Als je zo gaat discussiëren is het inderdaad zinloos.
Sowieso zie ik dit niet als een discussie, zoals ik al tegen Roy heb gezegd probeer ik niemand te overtuigen, ik wil enkel ideeën en meningen uitwisselen. Jij hebt je mening kenbaar gemaakt, bedankt daarvoor. Als je nog andere inhoudelijke dingen hebt hoor ik ze graag
Kan ik helaas niet, heb nooit een PS2 gehad... Maar wat is daar dan mee? Ook zo'n groot verschil?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Vergelijk het is tussen de playstation 2 in het begin en nu.
Ja redelijk groot verschil.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet, heb nooit een PS2 gehad... Maar wat is daar dan mee? Ook zo'n groot verschil?
Nee. Check de filmpjes maar. Shift knalt alle racegames voorbij dit seizoen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:41 schreef kepler het volgende:
SPA FRANCORCHAMPS!! Dat betekend de Eau Rouge! Meeste geniale bocht ooit in een circuit![]()
Maar Shift is toch onwijs arcade?
Morrowind was nog erger, maar toch een top RPG. Echter,... als ik dit zo zie en als die developer dat stealth stuk laat zien krijg ik een emoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Risen kan trouwens van ieders wanted lijstje, die battle-gameplay
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-risen/54634
Volgens die preview al halverwege Fable 2quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef DJ_ het volgende:
ze zijn trouwens wel erg snel met fable 3 , die moet dan eigenlijk al vrijwel na het verschijnen van fable 2 in productie zijn gegaan
Daarom ben ik er nog niet zo hyped over,... voelt gemelkt aan,... Fable 2 opsnijden en opnieuw verkopen via Games on Demand en zo snel mogelijk Fable 3 releasen. Mag wel even duren van me.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef DJ_ het volgende:
ze zijn trouwens wel erg snel met fable 3 , die moet dan eigenlijk al vrijwel na het verschijnen van fable 2 in productie zijn gegaan
Ik betaal voor mijn gamesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pauper.
Volgensmij met hddhacker ofzo al wel, maar daar heb ik me nooit in verdiept, is me ook teveel gedoe. Daarnaast steun ik goede game-makers gewoon.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kun je arcade-games nu ook al illegaal downloaden!?
quote:
Zie boven.quote:
Je kijkt er meer naar uit dan Forza 3quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:33 schreef gamefreek het volgende:
Need for Speed Shift wordt echt een geweldige game, grafisch echt prachtig (reflectie van je dashbord kun je in je voorruit zien), bestuurt echt lekker en je hebt echt een racegevoel. als je de bocht uitvliegt voel je zelfs de voorbanden over het asfalt stuiteren.
Eerlijk gezegd kijk ik na het spelen van alle grote racegames nu het meest uit naar Shift. (dat de oude Spa Francorchamps erin zit is ook een enorm pluspunt)
Mijn 360 is ook nog steeds in originele staat, en al mijn games voor de grote consoles zijn nog steeds gewoon legaal gekocht (uiteraard wel gewoon geimporteerd, want ik ga die NLse woekerprijzen niet betalen natuurlijk), maar wanneer je soms die DLC-scams ziet van sommige uitgevers, of uitspraken van die idioot van Activision, dan krijg ik toch wel sterk de neiging om mijn console om te laten bouwen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Volgensmij met hddhacker ofzo al wel, maar daar heb ik me nooit in verdiept, is me ook teveel gedoe. Daarnaast steun ik goede game-makers gewoon.
Hoelang heb je er ongeveer over gedaan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:06 schreef Ceased2Be het volgende:
zo... shadow complex uitgespeeld qua verhaal. op naar de 2e playthrough.
Ja, je leest het goed...sta er zelf ook versteld vanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je kijkt er meer naar uit dan Forza 3
Prima. Sowieso moet ik de eerste nog spelen (zie plasma agument hierbovenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock 2 weer vertraagd, nu naar Q2 2010.
Jeetje! ,... dat is snel!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:06 schreef Ceased2Be het volgende:
zo... shadow complex uitgespeeld qua verhaal. op naar de 2e playthrough.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jeetje! ,... dat is snel! Geen leven
Nog een jaartje wachten dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:10 schreef Yi-Long het volgende:
Leuke game wel, maar wil er pas goed aan beginnen zodra mijn plasma binnen is (zit nog te twijfelen tussen een FullHD plasma (Pana G10) of een HD-ready (Pana X10).
Ik zat eerder over nog maximaal 2 weken te denken, maar zou idd wel weer uitstel kunnen wordenquote:
Volgens sta jij ook in de winkel met 2 pakken hagelslag in je handen een halve dag te twijfelen over welke je neemtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zat eerder over nog maximaal 2 weken te denken, maar zou idd wel weer uitstel kunnen worden
Ik ben echt traag met dit soort beslissingen (veels te veel research enzo, en dan ook nog wachten op goede deals/aanbiedingen/acties etc...)
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens sta jij ook in de winkel met 2 pakken hagelslag in je handen een halve dag te twijfelen over welke je neemt
mercenaries 2 is tofquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:58 schreef CraniuM het volgende:
[..]
![]()
Zo net ff Mercenaries 2 ui de budget bak gepakt, en zit nog te twijfelen om ms points te kopen om shadow complex te kopen.
Ik koop Fred en Eddy mix, of pure chocolade vlokkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens sta jij ook in de winkel met 2 pakken hagelslag in je handen een halve dag te twijfelen over welke je neemt
Dat is onzin... Hoeveel auto's en circuits heeft shift en heeft het net zo veel mogelijkheden als forza en net zo'n goede community (dat is ook een belangrijke als je met forza vergelijkt, want de community van forza isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ja, je leest het goed...sta er zelf ook versteld van
Maar alles klopt gewoon in die game. Niet meer loos driften, meer met zo'n klote catch up systeem een race in de laatste bocht verlieze maar gewoon lekker racen zoals het hoort.
Neem maar van mij aan, de reviews van Shift worden lovend en de game is een waardige tegenstander voor GT5 en Forza 3.
Summer of Arcade minus Turtles.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is onzin... Hoeveel auto's en circuits heeft shift en heeft het net zo veel mogelijkheden als forza en net zo'n goede community (dat is ook een belangrijke als je met forza vergelijkt, want de community van forza is)
Overigens, ik heb 2 x 1600 punten gekocht dankzij een error in google checkout en nu is mijn vraag
Welke Xbox live Arcade games moet ik hebben?
Ik ga voorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Summer of Arcade minus Turtles.
Dat is de Summer of Arcade minus Turtles dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ga voor
Trials HD
Splosion Man
En Shadow Complex
Specs van de Goggles bekendquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:53 schreef Cliffy het volgende:
Oud nieuws toch of hebben ze er nog iets aan veranderd?
Is dat zo?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat is de Summer of Arcade minus Turtles dus
BF1943 en Marvel vs Capcom 2 horen er ook nog bij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat is de Summer of Arcade minus Turtles dus
Neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dacht dat BF de eerste was eigenlijk.
Dude, we hebben hem gespeeld. Het ziet er uit als een geporte Wii-game. Echt te triest. Ik hoop echt dat ze de game nog even zeer hard gaan polishen, dit was ronduit lachwekkend.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:52 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Dan moet hij maar duidelijker zijn. ODST zal geen MW2 zijn maar kwa graphics maar Halo heeft een totaal andere stijl.
Zo, vanmiddag ff die shadow complex en mini ninja arcade game gedownload. Shadow complex ziet er vet uit, maar ik wacht nog even tot aankoop aangezien ik nog een aantal games heb liggen. Die ninja game leek me echt niks. Ook afgezet na de eerste paar vijanden.
6u01mquote:
Jaloersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag brutal legend gespeeld en met Tim Schafer gebabbeld: De game is zo ongelofelijk awesome, dat ze er een nieuw woord voor moeten zouden verzinnen.
Ben zo benieuwdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag brutal legend gespeeld en met Tim Schafer gebabbeld: De game is zo ongelofelijk awesome, dat ze er een nieuw woord voor moeten zouden verzinnen.
Dude, Het is toch wel minstens even goed als Halo 3? Dat is gewoon te doen al is het niet super mooi nee maar je reactie lijkt me wat overdreven..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude, we hebben hem gespeeld. Het ziet er uit als een geporte Wii-game. Echt te triest. Ik hoop echt dat ze de game nog even zeer hard gaan polishen, dit was ronduit lachwekkend.
Probeer de Demoquote:
Vraag het spanky en koei als je me niet geloofd. Het is echt een extreme faal. Slaat nergens op... Misschien dat de SP wel ging maar er zit een soort "horde"-modus in die we gespeeld hebben in een 4-player team maar dat zag er echt bedroevend uit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude, Het is toch wel minstens even goed als Halo 3? Dat is gewoon te doen al is het niet super mooi nee maar je reactie lijkt me wat overdreven..
Ik geloof je wel Rossdale ik heb je hoog zitten als Fok! Crew dat weet jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vraag het spanky en koei als je me niet geloofd. Het is echt een extreme faal. Slaat nergens op... Misschien dat de SP wel ging maar er zit een soort "horde"-modus in die we gespeeld hebben in een 4-player team maar dat zag er echt bedroevend uit.
Ik heb hem nog in de rij staan maar moet de 360 nog aanzettenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:29 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Ben aan het downloaden, maar ik ben blijkbaar niet de enige, sonde van mijn glasvezel
Ik ben officieel strontjaloersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef Rossdale het volgende:
en met Tim Schafer gebabbeld:
Hrmz, dat ligt er maar net aan waar je me aan wil raken. Hier durf ik niet zomaar met ja op te antwoorden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben officieel strontjaloersMag ik je aanraken?
100%quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog in de rij staan maar moet de 360 nog aanzetten
Maar dat is ie niet, tis een fallout 3 kloon manquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:33 schreef Chocobo het volgende:
Rage lijkt me cool!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo dan niet? Ze zijn toch gewoon net als jij? Niet perse toffer of minder tofquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Rossdale het volgende:
Nee, wel dennis, jan en JJ. Niet echt boeiende figuren.
maar dan met auto´squote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Maar dat is ie niet, tis een fallout 3 kloon man
Ze doen uit de hoogte en arrogant. Ook staan ze overal als eerste als er gratis voer of drank wordt uitgedeeld. Het is eigenlijk gewoon wel een beetje zielig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo dan niet? Ze zijn toch gewoon net als jij? Niet perse toffer of minder tof
Ook Jan en JJ? Die 2 lijken me altijd wel sympathiek?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze doen uit de hoogte en arrogant. Ook staan ze overal als eerste als er gratis voer of drank wordt uitgedeeld. Het is eigenlijk gewoon wel een beetje zielig.
Iedereen die RAGE heeft gezien is laaiend enthousiast op de beurs. Schijnt echt een extreem tofe game te zijn. Ik ga hem morgen zelf nog wel ergens even checken, heb toch een all access pas.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Maar dat is ie niet, tis een fallout 3 kloon man
Het is Dirt 1, maar dan met wat extra's. Heb de demo net gespeeld, best leuk, lijkt gewoon veel op het eerste deel. Zit een nieuwe soort race in, rijdt er om de 5 seconde (ongeveer) een auto aan, en als je goed rijdt haal je de andere in. Ik vind het overigens jammer dat ze Ken Block zo naar voren hebben gehaald. Het is meer Ken Block: Dirt dan Colin McRae: Dirt. Zo'n super goede rally rijder is Ken Block nu ook weer niet, ik had er veel liever Sebastien Loeb gezien, die kan pas rally rijden! Maar ach, Dirt is en blijft een goede game, kan niet wachten tot ik de full version in huis krijg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:46 schreef Klonk het volgende:
Tof, dankzij jullie wist ik dat de demo van dirt2 online staat, snel downloaden en kijken wat ik besteld heb
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook Jan en JJ? Die 2 lijken me altijd wel sympathiek?
Maja ze zijn corrupted geraakt door het succes omdat ze de belangrijkste lui zijn ofniet?
Jan ook? Dat lijkt me juist zo'n relaxte, aardige gast!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze doen uit de hoogte en arrogant. Ook staan ze overal als eerste als er gratis voer of drank wordt uitgedeeld. Het is eigenlijk gewoon wel een beetje zielig.
Wat kijk je raarquote:
Als je bij de Gamekings zelf op bezoek bent zijn het gewoon relaxte gasten, je kunt altijd mee zuipen en eten wat zij daar hebben liggen en je kunt er goed mee ouwehoeren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat kijk je raar![]()
Ik neem tenminste aan dat PU & GK de belangrijkste gamespers is uit NL/BE? Dan snap ik wel dat je ''neerkijkt'' op al die jochies van al die gamesites van tegenwoordig..
Maar ik weet natuurlijk niet of ze dat echt doen of dat Rossdale dat zo voelt.
als iets al pefect is kun je er weinig aan verbeterenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Dirt 2 is Dirt 1 met een paar extra's zover ik het zie
Kortom jouw favoriete game?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:58 schreef AQuila360 het volgende:
James Cameron's Avatar: The Game - 360
Lelijk, saai, stom universum. Slecht design en heel erg wazig beeld. Het geluid is ook stom. En het is ook nog eens best wel gay!
Polishen? Wat valt er uit deze current-gen engine nog meer te halen dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude, we hebben hem gespeeld. Het ziet er uit als een geporte Wii-game. Echt te triest. Ik hoop echt dat ze de game nog even zeer hard gaan polishen, dit was ronduit lachwekkend.
Dat had het wel moeten wordenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kortom jouw favoriete game?
Ik had ook verwacht dat die best goed zou worden! Maar er is nog amper iets over bekend, dus we zullen zien...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat had het wel moeten worden
Eentje is NTSC, ander zal PAL zijn?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:24 schreef CraniuM het volgende:
Wil ff Batman AA Collectors Edition bestellen maar dan zie ik nu
http://www.cdwow.nl/games(...)product/view/9079439
of
http://www.cdwow.nl/games(...)product/view/8067481
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:24 schreef CraniuM het volgende:
of
bij Play, Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
89 euroNiet bepaald des Cdwow.
Bestel 'm dan bij Play voor 78 euro.
Heeft CD Wow wel vaker, gewoon de goedkoopste in je mandje gooienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:24 schreef CraniuM het volgende:
of
Ik blijf het vreemd vindenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt is dat er toch nog best wat lag in zit. Het is maar een halve seconde ofzo maar is wel storen bij het spelen van zo;n spelletje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.eurogamer.net/videos/exclusive-eurogamer-plays-natal
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:38 schreef RickoKun het volgende:
Als die borderlands de eerste FPS RPG is, dan eet ik mijn ballen op.
Eet smakelijk alvast.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:38 schreef RickoKun het volgende:
Dude, that's gayquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:38 schreef RickoKun het volgende:
quote:We worden gewoon kk hard door ubisoft de assassins creed 2 presentatie uitgezet.
quote:Even voor de duidelijkheid. We waren niet welkom bij assassins creed 2. Ondanks onze afspraak werden we door ubisoft gevraagd weg te gaan
quote:Om 6 uur sochtends staat dennis uit het raam van het hotelkamer te schreeuwen naar een gast met een vlammewerper.
Pfff nu pas!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
Shadow complex uit gespeeld.
Had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:43 schreef Chocobo het volgende:
Eurogamer Batman review
However, most of the gameplay concerns are minor when taken in the context of how much Arkham Asylum gets so gloriously right. Rarely does a game do a character justice in such a satisfying way. Arkham Asylum finds room for every major aspect of Batman's enduring appeal, and it does so in a game compelling enough to work even without its masked star. Fans of the caped crusader really shouldn't hesitate - this isn't just the best grown-up Batman game, it's the best superhero game, bar none.
9/10
http://www.eurogamer.net/articles/batman-arkham-asylum-review
[ afbeelding ]
Blijft een (teken)film-game he,... dan kan het alle kanten op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:32 schreef Un4 het volgende:
Als Arkham Asylum als een verassing komt heb je echt zitten slapen hoor. De predator mode filmpjes van maanden terug zagen er al fucking goed uit. Des te mooier dat het nu gecombineerd wordt met goede combat en een cool verhaal.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:42 schreef Yi-Long het volgende:
Beter dan Superfrog!?!? W00TTTTTTttttt!!!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:37 schreef Wessiej het volgende:
In deze aflevering van:Waar is de liefde voor: Halo ODST ?
Ik begrijp waarom er geen liefde voor is, kankerspel, slotje.,
Hoe kunnen die lui niet tof zijn Wessiej? Wacht het nu maar gewoon even af kee?quote:The Orbital Drop Shock Troopers (ODST) are an elite group of UNSC Marines that specialize in special warfare tactics. Their method of infiltration by orbital drop allows them to conduct missions against targets that other conventional forces cannot approach undetected.
Sukkeltjequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:37 schreef Wessiej het volgende:
In deze aflevering van:Waar is de liefde voor: Halo ODST ?
Ik begrijp waarom er geen liefde voor is, kankerspel, slotje.,
Gamersyde zegt ook dat het er niet supermooi uitziet, dat zijn dus al 2 bronnenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:43 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Sukkeltje![]()
Omdat FOK! Games zegt dat de game slecht is/wordt, betekend niet dat dat zo is. De Power Unlimited geeft het juist een super goed oordeel, en ik geloof niet dat het veel slechter dan Halo 3 kan zijn, behalve dat je niet met Master Chief speelt. Halo 3 is awesome![]()
Dus omdat het spel er niet supermooi uitziet is het kut?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Gamersyde zegt ook dat het er niet supermooi uitziet, dat zijn dus al 2 bronnen![]()
Niemand denk ik maar omdat de graphics slecht zijn is volgens de meeste ook meteen het hele spel een FAIL!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:04 schreef TheUnoriginal het volgende:
Wie verwachte hier dan nieuwe graphics bij halo >>3<< odst?
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus omdat het spel er niet supermooi uitziet is het kut?
Het wordt gewoon Halo 3 maar dan net iets anders dus dan kan het nooit takkeslecht zijn
Niet jij Keplerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nietAlleen lijkt het erop dat de graphics dus niet mooi zijn. Gameplay technisch schijnt het nog steeds goed te zijn
Beter doe je dat ja..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:45 schreef Wessiej het volgende:
oja ik was onder invvloed, vanavond zal ik het goedmaken met een goede preview van odst
Zeg tot die conclusie had je op de E3 al kunnen komen. Het wordt nu verdomde tijd dat ze deze last-engine echt bij het brandhout gooien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Gamersyde zegt ook dat het er niet supermooi uitziet, dat zijn dus al 2 bronnen![]()
Stom van jequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:53 schreef AQuila360 het volgende:
Kut ik wou een nieuw topic maken maar deze was nog niet vol
Ik ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Door de demo van Batman krijg ik erg veel zin in het volledige spel zeg!
Comic he?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Blijft een (teken)film-game he,... dan kan het alle kanten op.
Ben ik de enige die de demo vrij repetitive vond? Sneak, grapple, grapple, sneak, sneak... etcquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Door de demo van Batman krijg ik erg veel zin in het volledige spel zeg!
Mwa, vond ik tegenvallen... Maar ik ben niet zo'n fan van racegames, dus daar kan het ook aan liggenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ook de demo van DiRT 2 is tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |