Het is onbewust bewustquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Het is ook geen nadeel ofzo. Het is echter de grootte van de vooruitgang die me doet verbazen en afvragen of dit onbewust is gegaan, of dat bedrijven hier een hand in hebben gehad.
Het beste kun je gewoon de main story gaan doen en eventueel hier en daar wat sidequest's. Dan is het zeker een tof spel. Ik heb de 1e keer alles gedaan en daar is geen fluit aanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik aan Mass Effect moet beginnen. Hoeveel lovende kritiek ik ook hoor, anderzijds zijn er ook mensen die minder te spreken zijn. Bijvoorbeeld het zoeken van materialen op maan oppervlaktes. Wat ik daarvan heb gezien ziet het er inderdaad nogal boring uit.
[..]
Ja inderdaad, dat is ook niet slim, maar dat houdt dus wel in dat ze zich bewust 'inhouden' als ik het zo bekijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:07 schreef Scarface2004 het volgende:
Tuurlijk konden ze toen al het mooie graphics en shit tonen, maar das niet echt strategisch he.
Als je in je 2e levensjaar al op het maximum zit.
Zo proberen developers elkaar ook niet te toppen en krijg je alleen maar Fallout 3 klonen
Het is gewoon een logisch gevolg, met de tijd verbeter je dingen. Dat is niet bewust tegenwerken, maar het kan wel een keuze zijn zoals Roy al aangeeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Het is ook geen nadeel ofzo. Het is echter de grootte van de vooruitgang die me doet verbazen en afvragen of dit onbewust is gegaan, of dat bedrijven hier een hand in hebben gehad.
Nee Bartje ze kunnen echt niet beter danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is ook niet slim, maar dat houdt dus wel in dat ze zich bewust 'inhouden' als ik het zo bekijk.
Ja dat is ook zo, je kan echt bewust tegenwerken, dat is wat anders dan jezelf niet helemaal uitsloven en gigantisch veel geld uitgeven en tijd besteden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:09 schreef Cid het volgende:
[..]
Het is gewoon een logisch gevolg, met de tijd verbeter je dingen. Dat is niet bewust tegenwerken, maar het kan wel een keuze zijn zoals Roy al aangeeft.
Misschien. Ik geef ook gelijk toe dat het invloed heeft hoor, ik zet dus enkel mijn vraagtekens bij de hoeveelheid invloed. Maar ik heb inderdaad geen programmeerervaring. Ik denk dat het een combinatie van factoren is waarom de spellen zoveel mooier zijn geworden, zegmaar 50% verbetering door beter programmeren, 30% door strategisch denken omdat er anders geen mooiere spellen meer kunnen komen, en misschien nog 20% doordat er in het begin nog geen geld was om veel tijd te spenderen aan graphics. Ofzo.quote:Ik denk dat je de invloed die ervaring heeft op programmeerwerk onderschat.
Vergelijk het is tussen de playstation 2 in het begin en nu.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Discussies zijn enkel zinloos als de discussieerders niet open staan voor ideeën van anderen. Zo niet, dan kun je alleen maar van elkaar leren. En wat begrijp ik volgens jou niet? Jij komt enkel met het argument vooruitgang, en dat begrijp ik heel goed. Ik breng daar tegenin dat ik de vooruitgang wel heel groot vind om enkel toe te schrijven aan vooruitgang. Daar heb ik jou nog niets anders over horen zeggen, behalve de drogreden dat ik het niet begrijp en dat het zinloos is. Als je zo gaat discussiëren is het inderdaad zinloos.
Sowieso zie ik dit niet als een discussie, zoals ik al tegen Roy heb gezegd probeer ik niemand te overtuigen, ik wil enkel ideeën en meningen uitwisselen. Jij hebt je mening kenbaar gemaakt, bedankt daarvoor. Als je nog andere inhoudelijke dingen hebt hoor ik ze graag
Kan ik helaas niet, heb nooit een PS2 gehad... Maar wat is daar dan mee? Ook zo'n groot verschil?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Vergelijk het is tussen de playstation 2 in het begin en nu.
Ja redelijk groot verschil.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet, heb nooit een PS2 gehad... Maar wat is daar dan mee? Ook zo'n groot verschil?
Nee. Check de filmpjes maar. Shift knalt alle racegames voorbij dit seizoen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:41 schreef kepler het volgende:
SPA FRANCORCHAMPS!! Dat betekend de Eau Rouge! Meeste geniale bocht ooit in een circuit![]()
Maar Shift is toch onwijs arcade?
Morrowind was nog erger, maar toch een top RPG. Echter,... als ik dit zo zie en als die developer dat stealth stuk laat zien krijg ik een emoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Risen kan trouwens van ieders wanted lijstje, die battle-gameplay
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-risen/54634
Volgens die preview al halverwege Fable 2quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef DJ_ het volgende:
ze zijn trouwens wel erg snel met fable 3 , die moet dan eigenlijk al vrijwel na het verschijnen van fable 2 in productie zijn gegaan
Daarom ben ik er nog niet zo hyped over,... voelt gemelkt aan,... Fable 2 opsnijden en opnieuw verkopen via Games on Demand en zo snel mogelijk Fable 3 releasen. Mag wel even duren van me.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef DJ_ het volgende:
ze zijn trouwens wel erg snel met fable 3 , die moet dan eigenlijk al vrijwel na het verschijnen van fable 2 in productie zijn gegaan
Ik betaal voor mijn gamesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel geld geven aan afgeschreven dieren voor een groen kleurtje op FOK!, maar betalen voor games ho maar
Pauper.
Volgensmij met hddhacker ofzo al wel, maar daar heb ik me nooit in verdiept, is me ook teveel gedoe. Daarnaast steun ik goede game-makers gewoon.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kun je arcade-games nu ook al illegaal downloaden!?
quote:
Zie boven.quote:
Je kijkt er meer naar uit dan Forza 3quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:33 schreef gamefreek het volgende:
Need for Speed Shift wordt echt een geweldige game, grafisch echt prachtig (reflectie van je dashbord kun je in je voorruit zien), bestuurt echt lekker en je hebt echt een racegevoel. als je de bocht uitvliegt voel je zelfs de voorbanden over het asfalt stuiteren.
Eerlijk gezegd kijk ik na het spelen van alle grote racegames nu het meest uit naar Shift. (dat de oude Spa Francorchamps erin zit is ook een enorm pluspunt)
Mijn 360 is ook nog steeds in originele staat, en al mijn games voor de grote consoles zijn nog steeds gewoon legaal gekocht (uiteraard wel gewoon geimporteerd, want ik ga die NLse woekerprijzen niet betalen natuurlijk), maar wanneer je soms die DLC-scams ziet van sommige uitgevers, of uitspraken van die idioot van Activision, dan krijg ik toch wel sterk de neiging om mijn console om te laten bouwen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Volgensmij met hddhacker ofzo al wel, maar daar heb ik me nooit in verdiept, is me ook teveel gedoe. Daarnaast steun ik goede game-makers gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |