abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:59:42 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_72035409
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:46 schreef Bart het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Het is ook geen nadeel ofzo. Het is echter de grootte van de vooruitgang die me doet verbazen en afvragen of dit onbewust is gegaan, of dat bedrijven hier een hand in hebben gehad.
Het is onbewust bewust

(Developers kunnen nou eenmaal niet ja-ren doen over een game. Tijd is geld en dus is een grafische engine op een gegeven moment gewoon 'klaar'). Voor volgende games tweak je die engine weer omdat er weer meer tijd voor uitgetrokken kan worden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_72035492
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik aan Mass Effect moet beginnen. Hoeveel lovende kritiek ik ook hoor, anderzijds zijn er ook mensen die minder te spreken zijn. Bijvoorbeeld het zoeken van materialen op maan oppervlaktes. Wat ik daarvan heb gezien ziet het er inderdaad nogal boring uit.
[..]
Het beste kun je gewoon de main story gaan doen en eventueel hier en daar wat sidequest's. Dan is het zeker een tof spel. Ik heb de 1e keer alles gedaan en daar is geen fluit aan
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_72035641
Tuurlijk konden ze toen al het mooie graphics en shit tonen, maar das niet echt strategisch he.
Als je in je 2e levensjaar al op het maximum zit.
Zo proberen developers elkaar ook niet te toppen en krijg je alleen maar Fallout 3 klonen
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_72035671
Als je gaat werken kan je in het begin ook maar een paar dingen en zoveel jaar later kun je veel meer. Zo zal het ook wel met die console's zijn
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:08:22 #155
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_72035676
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:07 schreef Scarface2004 het volgende:
Tuurlijk konden ze toen al het mooie graphics en shit tonen, maar das niet echt strategisch he.
Als je in je 2e levensjaar al op het maximum zit.
Zo proberen developers elkaar ook niet te toppen en krijg je alleen maar Fallout 3 klonen
Ja inderdaad, dat is ook niet slim, maar dat houdt dus wel in dat ze zich bewust 'inhouden' als ik het zo bekijk.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_72035707
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:46 schreef Bart het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Het is ook geen nadeel ofzo. Het is echter de grootte van de vooruitgang die me doet verbazen en afvragen of dit onbewust is gegaan, of dat bedrijven hier een hand in hebben gehad.
Het is gewoon een logisch gevolg, met de tijd verbeter je dingen. Dat is niet bewust tegenwerken, maar het kan wel een keuze zijn zoals Roy al aangeeft.

Ik denk dat je de invloed die ervaring heeft op programmeerwerk onderschat.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_72035712
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:08 schreef Bart het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat is ook niet slim, maar dat houdt dus wel in dat ze zich bewust 'inhouden' als ik het zo bekijk.
Nee Bartje ze kunnen echt niet beter dan
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:16:15 #158
65252 Bart
pi_72035886
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:09 schreef Cid het volgende:

[..]

Het is gewoon een logisch gevolg, met de tijd verbeter je dingen. Dat is niet bewust tegenwerken, maar het kan wel een keuze zijn zoals Roy al aangeeft.
Ja dat is ook zo, je kan echt bewust tegenwerken, dat is wat anders dan jezelf niet helemaal uitsloven en gigantisch veel geld uitgeven en tijd besteden.
quote:
Ik denk dat je de invloed die ervaring heeft op programmeerwerk onderschat.
Misschien. Ik geef ook gelijk toe dat het invloed heeft hoor, ik zet dus enkel mijn vraagtekens bij de hoeveelheid invloed. Maar ik heb inderdaad geen programmeerervaring. Ik denk dat het een combinatie van factoren is waarom de spellen zoveel mooier zijn geworden, zegmaar 50% verbetering door beter programmeren, 30% door strategisch denken omdat er anders geen mooiere spellen meer kunnen komen, en misschien nog 20% doordat er in het begin nog geen geld was om veel tijd te spenderen aan graphics. Ofzo.
pi_72036087
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:51 schreef Bart het volgende:

[..]

Discussies zijn enkel zinloos als de discussieerders niet open staan voor ideeën van anderen. Zo niet, dan kun je alleen maar van elkaar leren. En wat begrijp ik volgens jou niet? Jij komt enkel met het argument vooruitgang, en dat begrijp ik heel goed. Ik breng daar tegenin dat ik de vooruitgang wel heel groot vind om enkel toe te schrijven aan vooruitgang. Daar heb ik jou nog niets anders over horen zeggen, behalve de drogreden dat ik het niet begrijp en dat het zinloos is. Als je zo gaat discussiëren is het inderdaad zinloos.

Sowieso zie ik dit niet als een discussie, zoals ik al tegen Roy heb gezegd probeer ik niemand te overtuigen, ik wil enkel ideeën en meningen uitwisselen. Jij hebt je mening kenbaar gemaakt, bedankt daarvoor. Als je nog andere inhoudelijke dingen hebt hoor ik ze graag
Vergelijk het is tussen de playstation 2 in het begin en nu.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:24:57 #160
65252 Bart
pi_72036113
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Vergelijk het is tussen de playstation 2 in het begin en nu.
Kan ik helaas niet, heb nooit een PS2 gehad... Maar wat is daar dan mee? Ook zo'n groot verschil?
pi_72036420
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef Bart het volgende:

[..]

Kan ik helaas niet, heb nooit een PS2 gehad... Maar wat is daar dan mee? Ook zo'n groot verschil?
Ja redelijk groot verschil.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:27:23 #162
34586 kepler
No bounce, no play
pi_72038047
amai, als mensen hier ook al beginnen met complot-theorieen

De games worden steeds beter geoptimaliseerd voor de console in de jaren. Heeft niks met maken met bewust mindere graphics uitbrengen

De graphics die je bij de launch zag waren gewoon de beste op dat moment. Voor de programmeurs was het op dat moment het uiterste wat ze eruit konden halen met de tijd/geld wat ze hadden. Ik geloof er echt niet in dat ontwikkelaars games express uit brengen met slechte graphics, zodat ze het volgende deel met betere graphics kunnen komen
The line is a dot to you!
pi_72040111
Need for Speed Shift wordt echt een geweldige game, grafisch echt prachtig (reflectie van je dashbord kun je in je voorruit zien), bestuurt echt lekker en je hebt echt een racegevoel. als je de bocht uitvliegt voel je zelfs de voorbanden over het asfalt stuiteren.

Eerlijk gezegd kijk ik na het spelen van alle grote racegames nu het meest uit naar Shift. (dat de oude Spa Francorchamps erin zit is ook een enorm pluspunt)
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:41:19 #164
34586 kepler
No bounce, no play
pi_72040388
SPA FRANCORCHAMPS!! Dat betekend de Eau Rouge! Meeste geniale bocht ooit in een circuit

Maar Shift is toch onwijs arcade?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:42:32 #165
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_72040431
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:41 schreef kepler het volgende:
SPA FRANCORCHAMPS!! Dat betekend de Eau Rouge! Meeste geniale bocht ooit in een circuit

Maar Shift is toch onwijs arcade?
Nee. Check de filmpjes maar. Shift knalt alle racegames voorbij dit seizoen.

VROEMMMMMMM
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:43:56 #166
34586 kepler
No bounce, no play
pi_72040497
Nee, jij hebt verstand van een racegame

Maar ik ben nu wel benieuwd, maar een paar MB opofferen aan een filmpje dan
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:48:29 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_72040691
Risen kan trouwens van ieders wanted lijstje, die battle-gameplay

http://www.gametrailers.com/video/gc-09-risen/54634
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:00:29 #168
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_72041172
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Risen kan trouwens van ieders wanted lijstje, die battle-gameplay

http://www.gametrailers.com/video/gc-09-risen/54634
Morrowind was nog erger, maar toch een top RPG. Echter,... als ik dit zo zie en als die developer dat stealth stuk laat zien krijg ik een emo
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_72041378
ze zijn trouwens wel erg snel met fable 3 , die moet dan eigenlijk al vrijwel na het verschijnen van fable 2 in productie zijn gegaan
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:09:57 #170
34586 kepler
No bounce, no play
pi_72041521
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef DJ_ het volgende:
ze zijn trouwens wel erg snel met fable 3 , die moet dan eigenlijk al vrijwel na het verschijnen van fable 2 in productie zijn gegaan
Volgens die preview al halverwege Fable 2
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:12:37 #171
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_72041627
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef DJ_ het volgende:
Daarom ben ik er nog niet zo hyped over,... voelt gemelkt aan,... Fable 2 opsnijden en opnieuw verkopen via Games on Demand en zo snel mogelijk Fable 3 releasen. Mag wel even duren van me.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:42:58 #172
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72042639
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wel geld geven aan afgeschreven dieren voor een groen kleurtje op FOK!, maar betalen voor games ho maar

Pauper.
Ik betaal voor mijn games .
Ik weet niet eens zeker of het illegaal is, maar als je een XBL-game koopt machtig je de Xbox en de gamertag om het te kunnen spelen. Ik recover gewoon de account van een vriend op mijn Xbox, daarmee koop ik de game; dan heeft dus mijn Xbox de machtiging en de gamertag van die vriend (als die online is, en die vriend is dat meestal). Dan delen we gewoon de kosten.

Die truc is gewoon algemeen bekend als je er een keer naar hebt gezocht.
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:34 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Kun je arcade-games nu ook al illegaal downloaden!?
Volgensmij met hddhacker ofzo al wel, maar daar heb ik me nooit in verdiept, is me ook teveel gedoe. Daarnaast steun ik goede game-makers gewoon.
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

So true.
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 07:08 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

QFT

Zie boven.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_72043066
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:33 schreef gamefreek het volgende:
Need for Speed Shift wordt echt een geweldige game, grafisch echt prachtig (reflectie van je dashbord kun je in je voorruit zien), bestuurt echt lekker en je hebt echt een racegevoel. als je de bocht uitvliegt voel je zelfs de voorbanden over het asfalt stuiteren.

Eerlijk gezegd kijk ik na het spelen van alle grote racegames nu het meest uit naar Shift. (dat de oude Spa Francorchamps erin zit is ook een enorm pluspunt)
Je kijkt er meer naar uit dan Forza 3
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:04:36 #174
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72043363
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef MacorgaZ het volgende:

Volgensmij met hddhacker ofzo al wel, maar daar heb ik me nooit in verdiept, is me ook teveel gedoe. Daarnaast steun ik goede game-makers gewoon.
Mijn 360 is ook nog steeds in originele staat, en al mijn games voor de grote consoles zijn nog steeds gewoon legaal gekocht (uiteraard wel gewoon geimporteerd, want ik ga die NLse woekerprijzen niet betalen natuurlijk), maar wanneer je soms die DLC-scams ziet van sommige uitgevers, of uitspraken van die idioot van Activision, dan krijg ik toch wel sterk de neiging om mijn console om te laten bouwen...

De PSP en DS zijn trouwens wel gewoon gemod, maar die zou ik ook nooit gekocht hebben wanneer dat modden niet mogelijk was geweest. Speel er ook amper op, want is puur en alleen voor op vakantie of wanneer ik af en toe in de trein/vliegtuig zit...
pi_72043443
zo... shadow complex uitgespeeld qua verhaal. op naar de 2e playthrough.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')