Hoe duidelijk moet je het hebben danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:52 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Dan moet hij maar duidelijker zijn.
Ik vond die demo een beetje raar (nog nooit van de game gehoord ookquote:
That's right Sonny Crockett.quote:
quote:While it's not always wise to judge a game like this in an unfinished state, the level of detail and action in this demo was more impressive than most finished products.
quote:The combat controls are very simple but allow for lots of variety. The player has access to a light and heavy attack and an evasion. While that may not sound like much, it allows for some context-sensitive moves that really highlight the brutal, but not unrealistic combat in Mafia 2. The fights here look more like real streetfights than drawn-out, over-choreographed Hollywood fights.
http://pc.ign.com/articles/101/1015753p1.htmlquote:The original Mafia set a very high bar and it looks like the team at 2K Czech are pushing the sequel even further. With the three elements of story, action and open world exploration now in place, Mafia 2 is definitely at the top of our most wanted lists.
Dat de game zelf bagger is, of dat de graphics de game bagger maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe duidelijk moet je het hebben dan
Wel geld geven aan afgeschreven dieren voor een groen kleurtje op FOK!, maar betalen voor games ho maarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Shadow Complex vond ik wel leuk, maar die 1200 punten niet waard (alleen met een illegaal trucje wel)
Lost Planet 2 ziet er grafisch érg goed uit qua characters, teeering!
Kun je arcade-games nu ook al illegaal downloaden!?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Shadow Complex vond ik wel leuk, maar die 1200 punten niet waard (alleen met een illegaal trucje wel)
Lost Planet 2 ziet er grafisch érg goed uit qua characters, teeering!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel geld geven aan afgeschreven dieren voor een groen kleurtje op FOK!, maar betalen voor games ho maar
Pauper.
Iemand?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef Henk-B het volgende:
Hee ik zag net iemand in mijn friendslist "1 vs 100" spelen, is die al in NL verkrijgbaar?
Nee.quote:
Huh? Is het minder mooi dan Halo 3quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef Rossdale het volgende:
Impressies vanuit Keulen:
Halo: ODST Extreem slechte graphics, extreem kartelig. Echt extreme baggergame
zeer nicequote:
QFTquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel geld geven aan afgeschreven dieren voor een groen kleurtje op FOK!, maar betalen voor games ho maar
Pauper.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
That's right Sonny Crockett.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
http://pc.ign.com/articles/101/1015753p1.html
Om de opmerking van 1 persoon ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
* Chocobo schrapt Alpha Protocol van zijn lijst
Die onderste is echt net een foto. Ik hoor het mensen vaak zeggen over Forza 3, maar meestal zie je toch wel aan iets dat het getekend is, maar bij die moest ik echt ff een paar keer kijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:18 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forza 3
Het is ook een foto (van een schermquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:42 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Die onderste is echt net een foto. Ik hoor het mensen vaak zeggen over Forza 3, maar meestal zie je toch wel aan iets dat het getekend is, maar bij die moest ik echt ff een paar keer kijken
Aha!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Het is ook een foto (van een scherm)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |