Foto's van de 360 laten zien dat ze zich vooral richten Forza 3 en Halo: ODST.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat gaat Microsoft morgen allemaal laten zien? Natal onzin? Of toch nog wat interessants voor Q4?
Nou, niets boeiends dus. GamesCom nu al een failure.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Foto's van de 360 laten zien dat ze zich vooral richten Forza 3 en Halo: ODST.
quote:LIVE Activity for week of Aug.10th
Xbox 360 Top LIVE Titles (based on UU’s)
1 Call of Duty: WaW
2 Halo 3
3 Call of Duty 4
4 Gears of War 2
5 GTA IV
6 1 vs 100
7 FIFA 09
8 Trials HD
9 Battlefield 1943
10 Madden NFL 10
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Trials HD
2 Turtles in Time Re-Shelled
3 Battlefield 1943
4 Marvel vs. Capcom 2
5 Splosion Man
6 Castle Crashers
7 UNO
8 Worms 2: Armageddon
9 Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers
10 The Secret of Monkey Island: Special Edition
Niet te hard roepen, vorige maand GHIII inclusief draadloze gitaar voor 40 euro gekochtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:36 schreef Yankee_One het volgende:
DJ Hero is vet
alleen ga ik no way 70 euro of meer uitgeven aan een game
dus ik zal em wel nooit kopen, aangezien de rockbands en guitar hero's ook nauwelijks goedkoper worden
Ja hoe laat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:13 schreef KoosyNL het volgende:
Ik ben benieuwd wat MS morgen gata laten zien op de GC
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen Shadow Complex. Echt hyped!!!!
Wetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:01 schreef Wessiej het volgende:
In deze aflevering van:Waar is de liefde voor....Wet ?
Wet, meer dan een jaar geleden aangekondigt, gehyped en toen in een diep dal gevallen. De hype trein is er niet meer overheen gesjeest en de game komt 18 september al uit! Het is een mix tussen Tomb Raider en Stronghold, je speelt een schone dame die samen met haar 2 vrienden (haar tieten snap je hem) alle boefjes dood probeert te maken, en dat doe je het liefst in style. Dus de vraag van de dag is, waar is de liefde voor Wet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Max Payne 0.5 met tietenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ziet er nogal dertien-in-een-dozijnerig uit.
Komt die ook vandaag?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Mij lijkt die demo van Mini-Ninja's me wel leuk, leuker dan Shadow Complex iig.
Als het waar isquote:Fable 3 will be officialy announced by Molyneux himself in one hour. Eurogamer got an exclusive preview about it, ready to go online the second the game is mentioned by Molyneux.
Milo.quote:The main video screen has Lionhead Studios' logo on it with the text Microsoft / Lionhead press conference written at the top.
Klinkt goed.quote:Het wordt meer een politieke game. Als koning van Albion kun je kiezen om je eigen kasteel te pimpen, of juist dat geld te gebruiken voor de armeren. Wat doe je aan criminaliteit?
Het mooie is ook dat keuzes die je gemaakt hebt op weg naar het koning worden invloed hebben op de periode dat je daadwerkelijk koning bent. Een beetje zoals Obama nu voor z'n kiezen krijgt.
quote:Say you're in your throne room and they bring in a girl caught stealing food. You can listen to the witness's statement and arguments for setting an example.
You can investigate things further yourself, or at any time say you've heard enough and make a judgment.
Or you can listen to the girl's case and excuses for why she stole. You can go and visit her family, for example, and see if they really are as poor as she says.
Then you can choose what to do - throw the girl a handful of gold or throw her in the dungeons?
There will be all sorts of judgments: "Everything from a crust of bread being stolen to a huge countrywide thing - shall we go to war?"
? bij mij staat ie er nog niet bij...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:50 schreef Wessiej het volgende:
Shadow Complex nu aan het downloaden
Mafia 2, Mass Effect 2, Splinter Cell. Kut, te weinig tijd in 2010.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game komt in 2010, maar niet vroeg in het jaar. Een Kerst-titel dus.
Man. 2010 is the new 2009. Holy crap wat komt er dan allemaal uit
Bioshock 2
Crackdown 2
Fable III
Final Fantasy XIII
God of War III
....
Hiermee kan je hem aan je download que toevoegen:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
? bij mij staat ie er nog niet bij...
ik vind m nu al niet meer leuk eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:39 schreef Klonk het volgende:
net m´n live punten binnen en gelijk trials HD gedownload, briljant, en als je je verveelt vergeet dan vooral niet die minigames, zitten echt briljante dingen tussen (met een aanhanger met twee dikke bommen zover mogelijk rijden)
muchos gracias!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:00 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hiermee kan je hem aan je download que toevoegen:
http://marketplace.xbox.c(...)0-9115-d802584108f6/
Deze, Splinter Cell en Mass Effect 2.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game komt in 2010, maar niet vroeg in het jaar. Een Kerst-titel dus.
Man. 2010 is the new 2009. Holy crap wat komt er dan allemaal uit
Bioshock 2
Crackdown 2
Fable III
Final Fantasy XIII
God of War III
....
quote:[GC] Lionhead kapt Fable II in vijf delen
Met Fable II ontwikkelde Lionhead Studios een succesvolle RPG voor de Xbox 360, maar natuurlijk heeft niet iedereen de game gekocht.
Met Fable Episodic wil Lionhead Studios meer mensen overtuigen om Fable II te kopen. Fable Episodic werd vandaag voorgesteld op de GamesCom en het is een episodische versie van Fable II. De game wordt verdeeld in vijf hoofdstukken welke via Xbox Live verspreid worden. Het eerste deel wordt gratis, waarna je de volgende delen kunt kopen als je het vorige hebt uitgespeeld. Fable Episodic verschijnt op 29 september. Informatie over de prijs is nog niet beschikbaar.
Dat op die saaie planeten is niet verplicht, heb ik 1keer gedaan en daarna niet meer omdat t saai was. gewoon gaan spelen, geweldige game!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik aan Mass Effect moet beginnen. Hoeveel lovende kritiek ik ook hoor, anderzijds zijn er ook mensen die minder te spreken zijn. Bijvoorbeeld het zoeken van materialen op maan oppervlaktes. Wat ik daarvan heb gezien ziet het er inderdaad nogal boring uit.
[..]
dat moest misschien een enkele keerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik aan Mass Effect moet beginnen. Hoeveel lovende kritiek ik ook hoor, anderzijds zijn er ook mensen die minder te spreken zijn. Bijvoorbeeld het zoeken van materialen op maan oppervlaktes. Wat ik daarvan heb gezien ziet het er inderdaad nogal boring uit.
[..]
Ik heb het opgegeven in de eerste grote stad. Heb de eerste missie voltooid, maar het voelt aan als een 3rd person shooter met veel te veel tekst. Krijg geen RPG gevoel erbij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Binnengehaald gekocht en net ff 15 minuten gespeeld in m'n 'koffiepauze' hij is geweldig. ziet er prachtig uit en speelt lekker wegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:59 schreef Simsfan88 het volgende:
Fable 3![]()
![]()
Shadow Complex demo is op 65%, voor de mensen die hem al hebben getest: is het wat?
De side-quests zijn grappig, maar kunnen inderdaad saai zijn. Spel daarentegen was super,... je moet wel van RPG's houden uiteraard! De DLC was ook erg cool!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou heb ik helemaal niks tegen RPG Shooters, maar dan wil ik wel een juiste balans zien tussen beide elementen. Wat ik nu uit je reactie opmaak is dat dat absoluut niet het geval is. Jammer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven in de eerste grote stad. Heb de eerste missie voltooid, maar het voelt aan als een 3rd person shooter met veel te veel tekst. Krijg geen RPG gevoel erbij.
Speelt inderdaad fijn, dacht dat het een 3D spel was, dus dat was wel even raar in het begin.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Binnengehaald gekocht en net ff 15 minuten gespeeld in m'n 'koffiepauze' hij is geweldig. ziet er prachtig uit en speelt lekker weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:33 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Speelt inderdaad fijn, dacht dat het een 3D spel was, dus dat was wel even raar in het begin.![]()
Kun je me helpen met het volgende:zover ben ik nog niet, ik schijn ook nog te moeten werken vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Die balans is er wel vind ik, gewoon gaan spelen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou heb ik helemaal niks tegen RPG Shooters, maar dan wil ik wel een juiste balans zien tussen beide elementen. Wat ik nu uit je reactie opmaak is dat dat absoluut niet het geval is. Jammer.
Nou ik heb hier nog voldoende games in m'n backlog maar ik zal er later maar op terugkomen en de knoop definitief doorhakken.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
zover ben ik nog niet, ik schijn ook nog te moeten werken vandaag
MaarAh, je hebt gelijk. Dat was blijkbaar het einde, dus demo nu uitgespeeld. Leuk spel, maar ga hem niet kopen. De explosies zijn trouwens erg mooi gemaakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die questen zijn saai, maar je bent absoluut niet verplicht om die quest te doen, zoveel voegen die niet toe. Dus om die reden zou ik hem niet laten liggen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Activision has told CVG at Gamescom that there'll be be no multiplayer beta for Modern Warfare 2. You may remember that the first MW game had a huge open beta test that you could say was a massive success in bringing people round to Call Of Duty's multiplayer options. But it looks like there's no need to do that this time round. The sequel will be big enough, thanks.
Bioshock 2, Mafia 2.... yup, 2010 wordt een mooi jaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:48 schreef kepler het volgende:
alan wake, splinter cell conviction, halo reach, fable 3, mass effect 2, crackdown 2
Kom maar op met 2010
Ohhh,... november wordt een mooie maandquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop het want LP 1 was niet heel tofquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:57 schreef CraniuM het volgende:
OMG, wat is de demo vet van Lost Planet 2
Ik heb te veel liggen manquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:29 schreef DJ_ het volgende:
Mini Ninja's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de demo is echt lache , alleen is het spel geen 60 euro waard .
maar ik ga hem zeker een keer halen
Ik heb de demo gespeeld en uitgezet na de eerste lading vijanden. Wat een crap zeg, dit geef ik mijn neefje van 10 nog niet kado.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:29 schreef DJ_ het volgende:
Mini Ninja's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de demo is echt lache , alleen is het spel geen 60 euro waard .
maar ik ga hem zeker een keer halen
geen gevoel voor humor het is gewoon grappig om te spelenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb de demo gespeeld en uitgezet na de eerste lading vijanden. Wat een crap zeg, dit geef ik mijn neefje van 10 nog niet kado.
Vond je ? vond hem zelf wel tof, tja nu word het 4 player co-op maakt het meteen een stuk cooler.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop het want LP 1 was niet heel tof
* Chocobo schrapt Alpha Protocol van zijn lijstquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef Rossdale het volgende:
Impressies vanuit Keulen:
Maffia 2 gezien: Episch! GTA IV maar dan alles wat niet tof was, vervangen door extreme toheid!
Forza 3: Gigantisch mooie game, die supersoepel rijdt. Forza 2 met extreem brute graphics
Halo: ODST Extreem slechte graphics, extreem kartelig. Echt extreme baggergame
Aliens vs Predator: Hetzelfde als het origineel maar dan met next-gen graphics. Was toen tof, is het nog steeds
Alpha Protocol: Ontieglijke fail. Slechte graphics, slechte voiceacting, niets nieuws onder de zon, suffe gameplay
Midgnight Club: Los Angeles: Aardige racer, maar niet echt bijzonder. Valt in het niet bij Forza 3
Rock Band: Beatles Rare drumkit en de extra cimbels etc die aan te schaffen zijn, zijn erg nutteloos en zitten eigenlijk alleen maar in de weg.
Dj Hero: Toffe game met dat scratchen. Was eigenlijk alleen leuk omdat er een ontzettend lekker wijf van de beurs in het hokje sensueel stond mee te dansen. Leuke partygame, maar na een uurtje is het wel weer saai denk ik.
Tony Hawk Ride: Het board werkt erg gaaf, even wennen maar echt een leuke gameplay. De game zelf ziet er echter uit alsof het een wii-port is. Niet te min wel echt heel tofjes!
Dat had ik dus niet zien aankomen.....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef Rossdale het volgende:
Alpha Protocol: Ontieglijke fail. Slechte graphics, slechte voiceacting, niets nieuws onder de zon, suffe gameplay
Is het echt definitief een no-go Ross? Het concept was zo cool!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik eerlijk gezegd ook niet, echt een ontzettende domper
Ja, want slechte graphics betekent automatisch dat het een bagger game isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef Rossdale het volgende:
Impressies vanuit Keulen:
Halo: ODST Extreem slechte graphics, extreem kartelig. Echt extreme baggergame
Ik zie Rossdale niet impliceren dat het een het gevolg is van het ander.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:37 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ja, want slechte graphics betekent automatisch dat het een bagger game is
Dan moet hij maar duidelijker zijn. ODST zal geen MW2 zijn maar kwa graphics maar Halo heeft een totaal andere stijl.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zie Rossdale niet impliceren dat het een het gevolg is van het ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |