Foto's van de 360 laten zien dat ze zich vooral richten Forza 3 en Halo: ODST.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat gaat Microsoft morgen allemaal laten zien? Natal onzin? Of toch nog wat interessants voor Q4?
Nou, niets boeiends dus. GamesCom nu al een failure.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Foto's van de 360 laten zien dat ze zich vooral richten Forza 3 en Halo: ODST.
quote:LIVE Activity for week of Aug.10th
Xbox 360 Top LIVE Titles (based on UU’s)
1 Call of Duty: WaW
2 Halo 3
3 Call of Duty 4
4 Gears of War 2
5 GTA IV
6 1 vs 100
7 FIFA 09
8 Trials HD
9 Battlefield 1943
10 Madden NFL 10
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Trials HD
2 Turtles in Time Re-Shelled
3 Battlefield 1943
4 Marvel vs. Capcom 2
5 Splosion Man
6 Castle Crashers
7 UNO
8 Worms 2: Armageddon
9 Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers
10 The Secret of Monkey Island: Special Edition
Niet te hard roepen, vorige maand GHIII inclusief draadloze gitaar voor 40 euro gekochtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:36 schreef Yankee_One het volgende:
DJ Hero is vet
alleen ga ik no way 70 euro of meer uitgeven aan een game
dus ik zal em wel nooit kopen, aangezien de rockbands en guitar hero's ook nauwelijks goedkoper worden
Ja hoe laat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:13 schreef KoosyNL het volgende:
Ik ben benieuwd wat MS morgen gata laten zien op de GC
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen Shadow Complex. Echt hyped!!!!
Wetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:01 schreef Wessiej het volgende:
In deze aflevering van:Waar is de liefde voor....Wet ?
Wet, meer dan een jaar geleden aangekondigt, gehyped en toen in een diep dal gevallen. De hype trein is er niet meer overheen gesjeest en de game komt 18 september al uit! Het is een mix tussen Tomb Raider en Stronghold, je speelt een schone dame die samen met haar 2 vrienden (haar tieten snap je hem) alle boefjes dood probeert te maken, en dat doe je het liefst in style. Dus de vraag van de dag is, waar is de liefde voor Wet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Max Payne 0.5 met tietenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ziet er nogal dertien-in-een-dozijnerig uit.
Komt die ook vandaag?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Mij lijkt die demo van Mini-Ninja's me wel leuk, leuker dan Shadow Complex iig.
Als het waar isquote:Fable 3 will be officialy announced by Molyneux himself in one hour. Eurogamer got an exclusive preview about it, ready to go online the second the game is mentioned by Molyneux.
Milo.quote:The main video screen has Lionhead Studios' logo on it with the text Microsoft / Lionhead press conference written at the top.
Klinkt goed.quote:Het wordt meer een politieke game. Als koning van Albion kun je kiezen om je eigen kasteel te pimpen, of juist dat geld te gebruiken voor de armeren. Wat doe je aan criminaliteit?
Het mooie is ook dat keuzes die je gemaakt hebt op weg naar het koning worden invloed hebben op de periode dat je daadwerkelijk koning bent. Een beetje zoals Obama nu voor z'n kiezen krijgt.
quote:Say you're in your throne room and they bring in a girl caught stealing food. You can listen to the witness's statement and arguments for setting an example.
You can investigate things further yourself, or at any time say you've heard enough and make a judgment.
Or you can listen to the girl's case and excuses for why she stole. You can go and visit her family, for example, and see if they really are as poor as she says.
Then you can choose what to do - throw the girl a handful of gold or throw her in the dungeons?
There will be all sorts of judgments: "Everything from a crust of bread being stolen to a huge countrywide thing - shall we go to war?"
? bij mij staat ie er nog niet bij...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:50 schreef Wessiej het volgende:
Shadow Complex nu aan het downloaden
Mafia 2, Mass Effect 2, Splinter Cell. Kut, te weinig tijd in 2010.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game komt in 2010, maar niet vroeg in het jaar. Een Kerst-titel dus.
Man. 2010 is the new 2009. Holy crap wat komt er dan allemaal uit
Bioshock 2
Crackdown 2
Fable III
Final Fantasy XIII
God of War III
....
Hiermee kan je hem aan je download que toevoegen:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
? bij mij staat ie er nog niet bij...
ik vind m nu al niet meer leuk eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:39 schreef Klonk het volgende:
net m´n live punten binnen en gelijk trials HD gedownload, briljant, en als je je verveelt vergeet dan vooral niet die minigames, zitten echt briljante dingen tussen (met een aanhanger met twee dikke bommen zover mogelijk rijden)
muchos gracias!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:00 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hiermee kan je hem aan je download que toevoegen:
http://marketplace.xbox.c(...)0-9115-d802584108f6/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |