Hoelang heb je er ongeveer over gedaan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:06 schreef Ceased2Be het volgende:
zo... shadow complex uitgespeeld qua verhaal. op naar de 2e playthrough.
Ja, je leest het goed...sta er zelf ook versteld vanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je kijkt er meer naar uit dan Forza 3
Prima. Sowieso moet ik de eerste nog spelen (zie plasma agument hierbovenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock 2 weer vertraagd, nu naar Q2 2010.
Jeetje! ,... dat is snel!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:06 schreef Ceased2Be het volgende:
zo... shadow complex uitgespeeld qua verhaal. op naar de 2e playthrough.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jeetje! ,... dat is snel! Geen leven
Nog een jaartje wachten dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:10 schreef Yi-Long het volgende:
Leuke game wel, maar wil er pas goed aan beginnen zodra mijn plasma binnen is (zit nog te twijfelen tussen een FullHD plasma (Pana G10) of een HD-ready (Pana X10).
Ik zat eerder over nog maximaal 2 weken te denken, maar zou idd wel weer uitstel kunnen wordenquote:
Volgens sta jij ook in de winkel met 2 pakken hagelslag in je handen een halve dag te twijfelen over welke je neemtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zat eerder over nog maximaal 2 weken te denken, maar zou idd wel weer uitstel kunnen worden
Ik ben echt traag met dit soort beslissingen (veels te veel research enzo, en dan ook nog wachten op goede deals/aanbiedingen/acties etc...)
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens sta jij ook in de winkel met 2 pakken hagelslag in je handen een halve dag te twijfelen over welke je neemt
mercenaries 2 is tofquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:58 schreef CraniuM het volgende:
[..]
![]()
Zo net ff Mercenaries 2 ui de budget bak gepakt, en zit nog te twijfelen om ms points te kopen om shadow complex te kopen.
Ik koop Fred en Eddy mix, of pure chocolade vlokkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens sta jij ook in de winkel met 2 pakken hagelslag in je handen een halve dag te twijfelen over welke je neemt
Dat is onzin... Hoeveel auto's en circuits heeft shift en heeft het net zo veel mogelijkheden als forza en net zo'n goede community (dat is ook een belangrijke als je met forza vergelijkt, want de community van forza isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ja, je leest het goed...sta er zelf ook versteld van
Maar alles klopt gewoon in die game. Niet meer loos driften, meer met zo'n klote catch up systeem een race in de laatste bocht verlieze maar gewoon lekker racen zoals het hoort.
Neem maar van mij aan, de reviews van Shift worden lovend en de game is een waardige tegenstander voor GT5 en Forza 3.
Summer of Arcade minus Turtles.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is onzin... Hoeveel auto's en circuits heeft shift en heeft het net zo veel mogelijkheden als forza en net zo'n goede community (dat is ook een belangrijke als je met forza vergelijkt, want de community van forza is)
Overigens, ik heb 2 x 1600 punten gekocht dankzij een error in google checkout en nu is mijn vraag
Welke Xbox live Arcade games moet ik hebben?
Ik ga voorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Summer of Arcade minus Turtles.
Dat is de Summer of Arcade minus Turtles dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ga voor
Trials HD
Splosion Man
En Shadow Complex
Specs van de Goggles bekendquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:53 schreef Cliffy het volgende:
Oud nieuws toch of hebben ze er nog iets aan veranderd?
Is dat zo?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat is de Summer of Arcade minus Turtles dus
BF1943 en Marvel vs Capcom 2 horen er ook nog bij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat is de Summer of Arcade minus Turtles dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |