Neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dacht dat BF de eerste was eigenlijk.
Dude, we hebben hem gespeeld. Het ziet er uit als een geporte Wii-game. Echt te triest. Ik hoop echt dat ze de game nog even zeer hard gaan polishen, dit was ronduit lachwekkend.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:52 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Dan moet hij maar duidelijker zijn. ODST zal geen MW2 zijn maar kwa graphics maar Halo heeft een totaal andere stijl.
Zo, vanmiddag ff die shadow complex en mini ninja arcade game gedownload. Shadow complex ziet er vet uit, maar ik wacht nog even tot aankoop aangezien ik nog een aantal games heb liggen. Die ninja game leek me echt niks. Ook afgezet na de eerste paar vijanden.
6u01mquote:
Jaloersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag brutal legend gespeeld en met Tim Schafer gebabbeld: De game is zo ongelofelijk awesome, dat ze er een nieuw woord voor moeten zouden verzinnen.
Ben zo benieuwdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag brutal legend gespeeld en met Tim Schafer gebabbeld: De game is zo ongelofelijk awesome, dat ze er een nieuw woord voor moeten zouden verzinnen.
Dude, Het is toch wel minstens even goed als Halo 3? Dat is gewoon te doen al is het niet super mooi nee maar je reactie lijkt me wat overdreven..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude, we hebben hem gespeeld. Het ziet er uit als een geporte Wii-game. Echt te triest. Ik hoop echt dat ze de game nog even zeer hard gaan polishen, dit was ronduit lachwekkend.
Probeer de Demoquote:
Vraag het spanky en koei als je me niet geloofd. Het is echt een extreme faal. Slaat nergens op... Misschien dat de SP wel ging maar er zit een soort "horde"-modus in die we gespeeld hebben in een 4-player team maar dat zag er echt bedroevend uit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude, Het is toch wel minstens even goed als Halo 3? Dat is gewoon te doen al is het niet super mooi nee maar je reactie lijkt me wat overdreven..
Ik geloof je wel Rossdale ik heb je hoog zitten als Fok! Crew dat weet jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vraag het spanky en koei als je me niet geloofd. Het is echt een extreme faal. Slaat nergens op... Misschien dat de SP wel ging maar er zit een soort "horde"-modus in die we gespeeld hebben in een 4-player team maar dat zag er echt bedroevend uit.
Ik heb hem nog in de rij staan maar moet de 360 nog aanzettenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:29 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Ben aan het downloaden, maar ik ben blijkbaar niet de enige, sonde van mijn glasvezel
Ik ben officieel strontjaloersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef Rossdale het volgende:
en met Tim Schafer gebabbeld:
Hrmz, dat ligt er maar net aan waar je me aan wil raken. Hier durf ik niet zomaar met ja op te antwoorden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben officieel strontjaloersMag ik je aanraken?
100%quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog in de rij staan maar moet de 360 nog aanzetten
Maar dat is ie niet, tis een fallout 3 kloon manquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:33 schreef Chocobo het volgende:
Rage lijkt me cool!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo dan niet? Ze zijn toch gewoon net als jij? Niet perse toffer of minder tofquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Rossdale het volgende:
Nee, wel dennis, jan en JJ. Niet echt boeiende figuren.
maar dan met auto´squote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Maar dat is ie niet, tis een fallout 3 kloon man
Ze doen uit de hoogte en arrogant. Ook staan ze overal als eerste als er gratis voer of drank wordt uitgedeeld. Het is eigenlijk gewoon wel een beetje zielig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo dan niet? Ze zijn toch gewoon net als jij? Niet perse toffer of minder tof
Ook Jan en JJ? Die 2 lijken me altijd wel sympathiek?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze doen uit de hoogte en arrogant. Ook staan ze overal als eerste als er gratis voer of drank wordt uitgedeeld. Het is eigenlijk gewoon wel een beetje zielig.
Iedereen die RAGE heeft gezien is laaiend enthousiast op de beurs. Schijnt echt een extreem tofe game te zijn. Ik ga hem morgen zelf nog wel ergens even checken, heb toch een all access pas.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Maar dat is ie niet, tis een fallout 3 kloon man
Het is Dirt 1, maar dan met wat extra's. Heb de demo net gespeeld, best leuk, lijkt gewoon veel op het eerste deel. Zit een nieuwe soort race in, rijdt er om de 5 seconde (ongeveer) een auto aan, en als je goed rijdt haal je de andere in. Ik vind het overigens jammer dat ze Ken Block zo naar voren hebben gehaald. Het is meer Ken Block: Dirt dan Colin McRae: Dirt. Zo'n super goede rally rijder is Ken Block nu ook weer niet, ik had er veel liever Sebastien Loeb gezien, die kan pas rally rijden! Maar ach, Dirt is en blijft een goede game, kan niet wachten tot ik de full version in huis krijg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:46 schreef Klonk het volgende:
Tof, dankzij jullie wist ik dat de demo van dirt2 online staat, snel downloaden en kijken wat ik besteld heb
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook Jan en JJ? Die 2 lijken me altijd wel sympathiek?
Maja ze zijn corrupted geraakt door het succes omdat ze de belangrijkste lui zijn ofniet?
Jan ook? Dat lijkt me juist zo'n relaxte, aardige gast!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze doen uit de hoogte en arrogant. Ook staan ze overal als eerste als er gratis voer of drank wordt uitgedeeld. Het is eigenlijk gewoon wel een beetje zielig.
Wat kijk je raarquote:
Als je bij de Gamekings zelf op bezoek bent zijn het gewoon relaxte gasten, je kunt altijd mee zuipen en eten wat zij daar hebben liggen en je kunt er goed mee ouwehoeren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat kijk je raar![]()
Ik neem tenminste aan dat PU & GK de belangrijkste gamespers is uit NL/BE? Dan snap ik wel dat je ''neerkijkt'' op al die jochies van al die gamesites van tegenwoordig..
Maar ik weet natuurlijk niet of ze dat echt doen of dat Rossdale dat zo voelt.
als iets al pefect is kun je er weinig aan verbeterenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Dirt 2 is Dirt 1 met een paar extra's zover ik het zie
Kortom jouw favoriete game?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:58 schreef AQuila360 het volgende:
James Cameron's Avatar: The Game - 360
Lelijk, saai, stom universum. Slecht design en heel erg wazig beeld. Het geluid is ook stom. En het is ook nog eens best wel gay!
Polishen? Wat valt er uit deze current-gen engine nog meer te halen dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude, we hebben hem gespeeld. Het ziet er uit als een geporte Wii-game. Echt te triest. Ik hoop echt dat ze de game nog even zeer hard gaan polishen, dit was ronduit lachwekkend.
Dat had het wel moeten wordenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kortom jouw favoriete game?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |