Achter de spoiler.quote:
Ohwjaquote:
Met dank aan Pheno voor het maken van deze videoquote:
Vooral dat Let op de spoiler tags op het laatstquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Met dank aan Pheno voor het maken van deze video.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Vooral dat Let op de spoiler tags op het laatst
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Met dank aan Pheno voor het maken van deze video.
woohooquote:
Ik gok dat Fles nu liever met een mitrailleur bij prorail binnenstaptquote:
Smijten met een BBQ heeft misschien ook wel effectquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gok dat Fles nu liever met een mitrailleur bij rorail binnenstapt.
He, je kunt photoshoppen of je kunt het niet. Er stond in het orgineel titsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Vooral dat Let op de spoiler tags op het laatst
Word ik maar moe vanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gok dat Fles nu liever met een mitrailleur bij prorail binnenstapt.
Mjahquote:
Ohw dat is ook goed jaquote:
Nog een jaartjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:05 schreef Fha het volgende:
Aaahw arme jijMaar ik wil wel delen hoor
Please do!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ik zou eigenlijk de TT moeten wijzigen.
Ik gooi t wel in de vriezerquote:
Met een labeltje "Bewaren voor Fles, 21-8-2010"quote:
Jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een labeltje "Bewaren voor Fles, 21-8-2010"
Goeie datumquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een labeltje "Bewaren voor Fles, 21-8-2010"
Jep, de 4e verjaardag van Rondje Nederlandquote:
quote:
quote:Studentenhuisvester DUWO heeft dinsdag de noodklok geluid over het stijgende tekort aan studentenwoningen. ''Het woningtekort is dramatisch; het is nog nooit zo erg geweest als nu'', aldus DUWO-directeur Jan Benschop. Volgens de laatste cijfers van DUWO, dat voorziet in studentenkamers in onder meer Amsterdam, Leiden, Delft en Den Haag, komen die steden 18.000 woningen tekort.
Mja, ik denk dat het komt omdat het ouerwetse studentenhuis "uit de mode is". Iedereen wil tegenwoordig een kamer in een complex van een grote woonstichting ofzo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dat staat zo'n beetje haaks op het beeld in Utrecht. Wij moeten zo'n beetje smeken of er alsjeblieft iemand wil komen hospiteren
Over dat soort kamers praat ik dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat het komt omdat het ouerwetse studentenhuis "uit de mode is". Iedereen wil tegenwoordig een kamer in een complex van een grote woonstichting ofzo.
Dan is het met recht vreemd te noemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over dat soort kamers praat ik dus
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 18-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 031 Muck
02. 024 Fha
03. 024 MPG
04. 024 Pheno
05. 022 Dr_Flash
06. 021 DaMart
07. 017 goldfinger1963
08. 009 JortK
09. 009 Sjowhan
10. 009 marcb1974
11. 007 MaleDuck
12. 007 OA
13. 004 dndiek
14. 002 Pien85
15. 002 Aarti
16. 001 NanKing
17. 001 indahnesia.com
Reeks-statistieken!
Ach, kijken kost ten minste géén geldquote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:13 schreef Pheno het volgende:
Ik heb andere dingen gedaan met tetten gisteren.
het zijn ook altijd die medewerkers van het schoonmaakbedrijfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
vuile kutmoslims medewerkers van het schoonmaakbedrijf![]()
Vannacht ALWEER een bak tomaten "verdwenen" uit het keukentje
het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het zijn ook altijd die medewerkers van het schoonmaakbedrijf![]()
camera plaatsen om ze te betrappenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
vuile kutmoslims medewerkers van het schoonmaakbedrijf![]()
Vannacht ALWEER een bak tomaten "verdwenen" uit het keukentje
Wat voor adv?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo advertentie ook weer geplaatst
dat is een lang zwembadquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel even lekker 400 meter gezwommen vanochtend trouwens![]()
Hoezo zwembad? Hij neemt als stoere man gewoon het kanaal hequote:
Noem je mijn vrouw een hoer!?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, kijken kost ten minste géén geld.
Daar lijkt het wel op.quote:
Nee, zie onderquote:
Ik weet dat die mogelijkheid bestaat, ik maak er alleen geen gebruik van...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Óf Mart is alleen bekend met betaalde lust, dat kan natuurlijk ook...
Het gaat wel weer lekker de laatste maanden met de vliegtuigenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:19 schreef Frutsel het volgende:
Dan zat het topic vast in die Boeing 737 die net voor de kust van Sulawesi is neergestort
Dat komt allemaal door de crisisquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het gaat wel weer lekker de laatste maanden met de vliegtuigen
Friezen of Belgen, daar zit weinig verschil tussen he, je hebt er toch niets aanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
Fries dorp viert nu al kerst
wij zijn niet de enigste die kerst vieren
wie wat waar wanneer?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:19 schreef Frutsel het volgende:
Dan zat het topic vast in die Boeing 737 die net voor de kust van Sulawesi is neergestort
Twitter meldt net dat de autoriteiten nu melding maken vanquote:
Eigen schuldquote:Een man is zwaargewond geraakt toen hij in Rotterdam een koperkabel uit een transformatorhuisje probeerde te stelen. De kabel bleek onder stroom te staan. De man kreeg een flinke stroomstoot en vatte vlam, meldt de politie woensdag. [..] Na het ongeval werd de man overgebracht naar het ziekenhuis. Hij bleek op zijn lichaam voor 21 procent derdegraads brandwonden te hebben.
Ah, ik weet hoe die fout de wereld in geholpen is. Een week of twee geleden was er ook zo'n drill en toen waren de koppen op sommige Indonesische sites ook "Reddingsploegen op weg naar wrak vliegtuig". Ik schoot uit mijn stoel.. maar mij het lezen werd me in de tweede alinea duidelijk dat het een oefening is. Erg slechte hoernalistiek.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Twitter meldt net dat de autoriteiten nu melding maken van
"Possible plane crash was rescue drill for plane survivors - apologies made for inconvenience"
Oefening dus
Mijn zorgpremie gaat er van omhoog, daar hij het overleefd heeft. Nog eventjes en ik schrijf me uit in Nederland. Moet nog wat formaliteiten afronden hier.quote:
Had je deze nou al trouwens?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Indah?
http://www.nu.nl/algemeen(...)eluk-kalimantan.html HierNieuws voor op je site
jeps, boeiend nieuws.. morgen wellicht een update, want als die rommelt, dan komt het regelmatig tot een uitbarsting.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:35 schreef Frutsel het volgende:
Mt Talang is wakker zag ik net op indahnesia.com
oeh, dat zou ik ook wel lusten jaquote:
Als het bij één bui op donderdagavond blijft, vind ik het best.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
KABOOOOOOOOOOM
noodweer morgenavond
ZOEF
weg alle lowlandtentjes
Niet zomaar een buiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het bij één bui op donderdagavond blijft, vind ik het best.
wMzquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het bij één bui op donderdagavond blijft, vind ik het best.
Mjah, als ik dat zo allemaal lees in DE dan kan het een bijzonder spektakel worden.... maar er kleeft nog een maar aan... en dan weten we morgen pas meerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:47 schreef MPG het volgende:
Dat is dus even afwachten. Maar ik zei dat, omdat wij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid pas op vrijdag vertrekken.
Cya!quote:Weeralarm voor Lowlands
Het KNMI heeft een weeralarm uitgevaardigd voor de festivalgangers die van plan zijn donderdag al op het Lowlands-terrein te gaan kamperen. Er worden voor donderdagavond namelijk hevige onweersbuien voorspeld.
Ondanks dat het festival in Biddinghuizen pas vrijdag begint, komen er traditiegetrouw donderdagavond al tienduizenden muziekliefhebbers naar het kampeerterrein van Lowlands. De donderdag begint zonnig en warm, maar 's middags ontstaan er hevige onweersbuien. De wind kan krachtig zijn, zo waarschuwt het KNMI.
Het festival valt gelukkig niet geheel in het water. De rest van het weekend belooft prima te worden, met zonnig weer en tempraturen tussen de 20 en de 25 graden.
Oh, weeralarm van het KNMI, dan is er zeker niet s aan de handquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:11 schreef Frutsel het volgende:
Ey sjowhan, jij hier? Dit al gezien?
[..]
Cya!
Tss elke dag hetzelfde liedje met jou...quote:
Laat dat dan maar lekker wachten tot na 18:00 uur, dan ben ik in ieder geval thuisquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet zomaar een bui
Alles wijst op een zwaar noodweer... lokaal met grote overlast. Maar ja, wat is lokaal.
Morgen weten we meer denk ik
Hee fruts ga jij over dat Ontstuimige Aarde forum? Weet je hier al meer over? Ongeveer waar, hoe laat, in welke richting trekken de buien over, hoe snel, verwachte neerslag per uur etc?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:11 schreef Frutsel het volgende:
Ey sjowhan, jij hier? Dit al gezien?
[..]
Cya!
Wat zei je? "Hee vuile takketyfushoer, nu pijpen en mijn scriptie goedkeuren of ik schop je eierstokken tot een omelet"?quote:
Nee, das niet grof zeg maarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zei je? "Hee vuile takketyfushoer, nu pijpen en mijn scriptie goedkeuren of ik schop je eierstokken tot een omelet"?
Nou, dan pak ik er vast een bak popcorn bijquote:
Gezond bezig, Fles!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan pak ik er vast een bak popcorn bij
Hier, dat zeg ikquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan pak ik er vast een bak popcorn bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Nog 10 overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kon me aan die gedachte ook niet helemaal onttrekken
gelukkig heb ik alleen maar jonge moeders om me heen op kantoor, dan wil je wel je snuit houden met zulke overpeinzingen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog 10 overMaar ik kon me aan die gedachte ook niet helemaal onttrekken
gelukkig heb ik alleen maar jonge moeders om me heen op kantoor, dan wil je wel je snuit houden met zulke overpeinzingen
quote:
quote:De slachtoffers zijn jongens van een, vier, zes en acht jaar oud. Ze werden liggend in hun bed aangetroffen. Vermoedelijk zijn ze in hun slaap overleden.
De overige twaalf gezinsleden, onder wie nog tien andere kinderen, konden ontkomen. Voor hen is opvang geregeld. Ook voor de buurtbewoners staan professionele hulpverleners klaar.
10 kinderen die nog thuis woonde en 1 uithuis, dat hoorde/las ik ook ja.quote:
Ik zag ze al op de A1 in de ochtend vast staan. Paupersquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Ik laat alles maar potdicht nu, want binnen is het 22 graden, en buiten veel te heet.
En ik ben toch wel blij dat ik werkte vandaag en niet naar het strand ging... als je ziet hoeveel mensen nu in de file staan om uit Zandvoort te komen.
Zoals het er nu uit ziet vanaf eind van de middag in het zuidwesten, oost/noordoost over het land. Lokaal zeer zware neerslag, zwaar onweer. Vooral het midden en het oosten schijnt er van langs te krijgen. Alles is afhankelijk van de luchtvochtigheid morgenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee fruts ga jij over dat Ontstuimige Aarde forum? Weet je hier al meer over? Ongeveer waar, hoe laat, in welke richting trekken de buien over, hoe snel, verwachte neerslag per uur etc?
Oh hipquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet vanaf eind van de middag in het zuidwesten, oost/noordoost over het land. Lokaal zeer zware neerslag, zwaar onweer. Vooral het midden en het oosten schijnt er van langs te krijgen. Alles is afhankelijk van de luchtvochtigheid morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:55 schreef DaMart het volgende:
Een foto van de zonsondergang vandaag, speciaal voor Fles:
[ afbeelding ]Mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik heb vanmiddag in een DDAircoloosquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie foto hoor MartEn allang minder kut dan je standaard DDAR
Maar van DDAR zijn ook wel leuke foto's te maken hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie foto hoor MartEn allang minder kut dan je standaard DDAR
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-08-2009
![]()
01. 019 Dr_Flash
02. 014 goldfinger1963
03. 013 marcb1974
04. 011 Frutsel
05. 010 indahnesia.com
06. 010 DaMart
07. 006 Pheno
08. 005 MPG
09. 005 Muck
10. 004 Sjowhan
11. 003 MaleDuck
12. 002 OA
13. 002 dndiek
14. 001 JortK
Reeks-statistieken!
Zo, en wéér 2 posts erbijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:42 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren noodpakketten koffie en thee ingeslagen voor het aanstaande noodweer?.
[..]
Vast wel. Ergens in de wereld. Hier janken we al om een beetje regen en wat hagel + onweer. Noodweer my ass.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 05:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Is het al noodweer?
Je zet je auto niet binnen dus?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel. Ergens in de wereld. Hier janken we al om een beetje regen en wat hagel + onweer. Noodweer my ass.
Die past niet door de voordeurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je zet je auto niet binnen dus?
we gaan morgenochtend pasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:32 schreef Pheno het volgende:
Ik zit namelijk straks thuis als die mensen wegregenen in hun tentje
Pas je op voor de blokken hagel en stroomstoten later op de dag? (knmi)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:27 schreef Muck het volgende:
Mogge
Zo, ik ben bijna klaar voor lowlands 09
vooruit?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vooruit uitbreken is geen optie?
1 dagje lekker weer (niet eens benauwd of te warm) en hier gaat het weer regenen. Kutlandquote:
echt?quote:
Daarna ga ik verder op een andere afdeling.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:55 schreef Pheno het volgende:
En daarna blaas je het op?
Hopelijk hier zo dan ook, het was smerig gisteren en vannachtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:02 schreef Muck het volgende:
[..]
echt?
Hier schijnt de zon en is het al 30 graden volgens de stationsklok
Smerig? er was een licht briesje en ik heb 2 uur op de dijk gelopenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk hier zo dan ook, het was smerig gisteren en vannacht
Ik ook, nog wel de laatste spullen in de tas gooien (eten/drinken etc)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:27 schreef Muck het volgende:
Mogge
Zo, ik ben bijna klaar voor lowlands 09
Hier begint het te rommelen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:05 schreef OA het volgende:
Inmiddels is de regen weer gestopt en komt de zon er weer bij, maar de donkere dreigende wolken blijven wel hangen.
Muck is al bij je?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier begint het te rommelen...
En nee, ik ben het niet zelf.
Nog nietquote:
Hmz.. sterkte ermee.. enkele dagen geleden ook zo'n scenariio toen ik bij een kennis was. Hij zou de dag erna naar een verjaardag van een dochter van een collega gaan. Vroeg in de ochtend van de verjaardag wordt er afgebeld; het broertje had zich de avond ervoor bijna doodgereden. Weet niet of ie nog leeft, zijn ingewanden hingen er losjes bij kennelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:12 schreef Frutsel het volgende:
Lekker ongeluk daar bij Heerhugowaard vannacht... dinnetje hele nacht mee in de weer geweest. Collega zwaar gewondDie was notabene nog jarig ook
![]()
Bleugh, had ze ook zelf kunnen zijn
brr inderdaad..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:26 schreef Frutsel het volgende:
GetverDat klinkt ook fijn idd
Hopelijk loopt dat goed af indah
Mjah, ze werkt in die instelling voor die geestelijk gehandicapten... 3 daarvan zwaar gewond, jarige begeleidster ook en één dode client. Paniek natuurlijk onder de anderen etc etc. Maar ja, als je je collega net nog gedag zegt en een fijne verjaardag wenst![]()
brrr
... voor de storm?quote:
nee neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier begint het te rommelen...
En nee, ik ben het niet zelf.
nee, eerst nog wat dingen ophalen en mee eten bij mijn ouders. Daarna vertrek ik naar Limlandquote:
quote:Top 100 van dinsdag 18 augustus 2009
033. 083 Pheno
065. 067 Dr_Flash
085. 056 Muck
quote:Top 100 van woensdag 19 augustus 2009
28. 098 Dr_Flash
70. 057 Frutsel
Spammuckquote:
Vergeet je je mondkapjes etc niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:47 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, eerst nog wat dingen ophalen en mee eten bij mijn ouders. Daarna vertrek ik naar Limland
En dan morgen weer terug in de richting waar je vandaag vandaan komtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:47 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, eerst nog wat dingen ophalen en mee eten bij mijn ouders. Daarna vertrek ik naar Limland
Ik word niet genoemdquote:
Wat moet je met die mosselboycottersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:11 schreef Frutsel het volgende:
Wazzaaa
ik heb in elk geval België gister nog geannexxeerd en me aangesloten bij de Axis
De Schelde aan hun kant van de grens dichtgooienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet je met die mosselboycotters
Niet eensquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:29 schreef Frutsel het volgende:
Iedereen zo van :"![]()
![]()
![]()
Eindeljk is marc weg? "
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eens
Dat had ik wel verwacht namelijk
En zover weg ga ik niet, 1 kamer verder.
Hebben we daar kans op vandaag?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag zo'n wolkje
Weet je nog dat gezeik met die tapedrive vorige maand? Het is weer zo ver.quote:
Again?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je nog dat gezeik met die tapedrive vorige maand? Het is weer zo ver.
Gaat lekker danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je nog dat gezeik met die tapedrive vorige maand? Het is weer zo ver.
Lees hier de rest: Belg vindt 'leuk' niet plezantquote:Fons Wuyts uit Beerse is een Vlaming in hart en nieren. Daarom heeft hij een vereniging opgericht die het woord 'plezant' erkend wil hebben als Algemeen Nederlands.
Zoals? We hebben het over een HP StorageWorks Ultrium 920 met originele bijbehorende HP-tapes. Is er iets fatsoenlijkers op de markt denk je?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Again?
Laat ze eens investeren in een fatsoenlijke oplossing.
Hamer en beitel, en dan de bitjes uitkappen in de muurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals? We hebben het over een HP StorageWorks Ultrium 920 met originele bijbehorende HP-tapes. Is er iets fatsoenlijkers op de markt denk je?
Denk het wel jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals? We hebben het over een HP StorageWorks Ultrium 920 met originele bijbehorende HP-tapes. Is er iets fatsoenlijkers op de markt denk je?
zijn die dan nog geldigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:32 schreef Muck het volgende:
Zo, ik heb nu zelfs mijn bandjes van voorgaande jaren weer om
Wat is dat toch altijd met die festivalbandjes?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:32 schreef Muck het volgende:
Jij kon toch al zonder bandjes zwemmen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:32 schreef Muck het volgende:
We hebben overal kans op... zelfs op een windhoos... maar het blijft afwachten...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben we daar kans op vandaag?
Ik heb mijn camera namelijk meegenomen naar werk, dus mocht er zoiets aankomen....
hier is iig nog niets te zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We hebben overal kans op... zelfs op een windhoos... maar het blijft afwachten...
het komt straks letterlijk uit het niets.. (als het goed is)
Het waait al hard hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We hebben overal kans op... zelfs op een windhoos... maar het blijft afwachten...
het komt straks letterlijk uit het niets.. (als het goed is)
hier schijnt de zon en waait het bijna nietquote:
quote:SamenvattingHet KNMI verwacht vanaf 15h00 noodweer, houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen.
Raadpleeg de reisplanner op ns.nl en mobiel.ns.nl voor actuele informatie.
dan moet je gaan poetsenquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:16 schreef DaMart het volgende:
Er is nog geen druppel gevallen en de NS plaaten dit bericht:
[..]
Ah, das het hele land. Op zich wel goed, het heeft wel een goede schoonmaakbeurt nodigquote:
Hier schijnt ie ook. En we hebben geen airco, maar dat is toch voor mietjes. Ik gedij goed in dit weerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier schijnt de zon en waait het bijna niet
Heet? In de sauna in de Sahara met een bontjas, dat is pas heetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef Muck het volgende:
Damn wat is het heet
Ik heb zelfs geen zin in koffie
wel lekker zachtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heet? In de sauna in de Sahara met een bontjas, dat is pas heet
Bij mij is het geen zin in koffie hebben niet temperatuurafhankelijk hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef Muck het volgende:
Damn wat is het heet
Ik heb zelfs geen zin in koffie
hehe, heb je wel zin in thee dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij is het geen zin in koffie hebben niet temperatuurafhankelijk hoor.
Ik heb al 4 koppen op, vandaag. Maar thee verkoelt ook, hoe raar het ook klinkt. Omdat je een warme drank drinkt, hoeft je lichaam minder energie te stoppen in het op temeperatuur houden van je lichaam, dus word je ook minder warm... nou ja, zoiets was het, geloof ikquote:
mja, dat klopt wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al 4 koppen op, vandaag. Maar thee verkoelt ook, hoe raar het ook klinkt. Omdat je een warme drank drinkt, hoeft je lichaam minder energie te stoppen in het op temeperatuur houden van je lichaam, dus word je ook minder warm... nou ja, zoiets was het, geloof ik.
Bij mij ook niet. Net nog een flinke mok opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij is het geen zin in koffie hebben niet temperatuurafhankelijk hoor.
Je pist in flessen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef MPG het volgende:
De drank voor Lowlands zit ook keurig in plastic flessen.
Neequote:
Dan zou ik die koffie maar wel eerst uit de fles halen, voordat je hem boven een vuurtje opwarmt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef MPG het volgende:
De drank voor Lowlands zit ook keurig in plastic flessen.
In de flessen zit slechts het "Irish" van de Irish coffeequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik die koffie maar wel eerst uit de fles halen, voordat je hem boven een vuurtje opwarmt.
Je hebt in de fles een leprechaun opgesloten die je koffiemok vult als je de fles schudt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
In de flessen zit slechts het "Irish" van de Irish coffee.
Alhoewel... het is eerder Scottish....
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt in de fles een leprechaun opgesloten die je koffiemok vult als je de fles schudt?
een kabouterquote:
ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:14 schreef Fha het volgende:
GF
Mjah ik heb nog een nummer van een andere man waar ik misschien kan werken maar die neemt niet op. Ik baal echt dat ze het niet even wat eerder heeft gezegd.. Ik zit nu lekker in het ritme.. als het lang duurt voor ik weer iets anders heb dan word de stap om weer bezig te gaan steeds groter en moeilijkerbah!!!
maak je nou weer grapjes over mijn lengte?!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt in de fles een leprechaun opgesloten die je koffiemok vult als je de fles schudt?
Heel dat programma is erg hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:40 schreef Fha het volgende:
Oh myMy super sweet 16 heeft nu een wijf wat de goeie outfit voor haar hond zoekt
![]()
Wat een leven zeg
Dat is zoquote:
ik geloof dat ik het niet erg hoef te vinden dat ik het programma niet kenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:40 schreef Fha het volgende:
Oh myMy super sweet 16 heeft nu een wijf wat de goeie outfit voor haar hond zoekt
![]()
Wat een leven zeg
Owja, daarom keek ik geen tv meerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:40 schreef Fha het volgende:
![]()
Wat een leven zeg
Hij zit je te pesten /mad .quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
maak je nou weer grapjes over mijn lengte?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:00 schreef cablegunmaster het volgende:
het nieuws van vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:00 schreef cablegunmaster het volgende:
het nieuws van vandaag
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |