nee neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier begint het te rommelen...
En nee, ik ben het niet zelf.
nee, eerst nog wat dingen ophalen en mee eten bij mijn ouders. Daarna vertrek ik naar Limlandquote:
quote:Top 100 van dinsdag 18 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
033. 083 Pheno
065. 067 Dr_Flash
085. 056 Muck
quote:Top 100 van woensdag 19 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
28. 098 Dr_Flash
70. 057 Frutsel
Spammuckquote:
Vergeet je je mondkapjes etc niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:47 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, eerst nog wat dingen ophalen en mee eten bij mijn ouders. Daarna vertrek ik naar Limland
En dan morgen weer terug in de richting waar je vandaag vandaan komtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:47 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, eerst nog wat dingen ophalen en mee eten bij mijn ouders. Daarna vertrek ik naar Limland
Ik word niet genoemdquote:
Wat moet je met die mosselboycottersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:11 schreef Frutsel het volgende:
Wazzaaa
ik heb in elk geval België gister nog geannexxeerd en me aangesloten bij de Axis
De Schelde aan hun kant van de grens dichtgooienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet je met die mosselboycotters
Niet eensquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:29 schreef Frutsel het volgende:
Iedereen zo van :"![]()
![]()
![]()
Eindeljk is marc weg? "
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eens
Dat had ik wel verwacht namelijk
En zover weg ga ik niet, 1 kamer verder.
Hebben we daar kans op vandaag?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag zo'n wolkje
Weet je nog dat gezeik met die tapedrive vorige maand? Het is weer zo ver.quote:
Again?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je nog dat gezeik met die tapedrive vorige maand? Het is weer zo ver.
Gaat lekker danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je nog dat gezeik met die tapedrive vorige maand? Het is weer zo ver.
Lees hier de rest: Belg vindt 'leuk' niet plezantquote:Fons Wuyts uit Beerse is een Vlaming in hart en nieren. Daarom heeft hij een vereniging opgericht die het woord 'plezant' erkend wil hebben als Algemeen Nederlands.
Zoals? We hebben het over een HP StorageWorks Ultrium 920 met originele bijbehorende HP-tapes. Is er iets fatsoenlijkers op de markt denk je?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Again?
Laat ze eens investeren in een fatsoenlijke oplossing.
Hamer en beitel, en dan de bitjes uitkappen in de muurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals? We hebben het over een HP StorageWorks Ultrium 920 met originele bijbehorende HP-tapes. Is er iets fatsoenlijkers op de markt denk je?
Denk het wel jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals? We hebben het over een HP StorageWorks Ultrium 920 met originele bijbehorende HP-tapes. Is er iets fatsoenlijkers op de markt denk je?
zijn die dan nog geldigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:32 schreef Muck het volgende:
Zo, ik heb nu zelfs mijn bandjes van voorgaande jaren weer om
Wat is dat toch altijd met die festivalbandjes?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:32 schreef Muck het volgende:
Jij kon toch al zonder bandjes zwemmen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:32 schreef Muck het volgende:
We hebben overal kans op... zelfs op een windhoos... maar het blijft afwachten...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben we daar kans op vandaag?
Ik heb mijn camera namelijk meegenomen naar werk, dus mocht er zoiets aankomen....
hier is iig nog niets te zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We hebben overal kans op... zelfs op een windhoos... maar het blijft afwachten...
het komt straks letterlijk uit het niets.. (als het goed is)
Het waait al hard hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We hebben overal kans op... zelfs op een windhoos... maar het blijft afwachten...
het komt straks letterlijk uit het niets.. (als het goed is)
hier schijnt de zon en waait het bijna nietquote:
quote:SamenvattingHet KNMI verwacht vanaf 15h00 noodweer, houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen.
Raadpleeg de reisplanner op ns.nl en mobiel.ns.nl voor actuele informatie.
dan moet je gaan poetsenquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:16 schreef DaMart het volgende:
Er is nog geen druppel gevallen en de NS plaaten dit bericht:
[..]
Ah, das het hele land. Op zich wel goed, het heeft wel een goede schoonmaakbeurt nodigquote:
Hier schijnt ie ook. En we hebben geen airco, maar dat is toch voor mietjes. Ik gedij goed in dit weerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier schijnt de zon en waait het bijna niet
Heet? In de sauna in de Sahara met een bontjas, dat is pas heetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef Muck het volgende:
Damn wat is het heet
Ik heb zelfs geen zin in koffie
wel lekker zachtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heet? In de sauna in de Sahara met een bontjas, dat is pas heet
Bij mij is het geen zin in koffie hebben niet temperatuurafhankelijk hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef Muck het volgende:
Damn wat is het heet
Ik heb zelfs geen zin in koffie
hehe, heb je wel zin in thee dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij is het geen zin in koffie hebben niet temperatuurafhankelijk hoor.
Ik heb al 4 koppen op, vandaag. Maar thee verkoelt ook, hoe raar het ook klinkt. Omdat je een warme drank drinkt, hoeft je lichaam minder energie te stoppen in het op temeperatuur houden van je lichaam, dus word je ook minder warm... nou ja, zoiets was het, geloof ikquote:
mja, dat klopt wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al 4 koppen op, vandaag. Maar thee verkoelt ook, hoe raar het ook klinkt. Omdat je een warme drank drinkt, hoeft je lichaam minder energie te stoppen in het op temeperatuur houden van je lichaam, dus word je ook minder warm... nou ja, zoiets was het, geloof ik.
Bij mij ook niet. Net nog een flinke mok opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij is het geen zin in koffie hebben niet temperatuurafhankelijk hoor.
Je pist in flessen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef MPG het volgende:
De drank voor Lowlands zit ook keurig in plastic flessen.
Neequote:
Dan zou ik die koffie maar wel eerst uit de fles halen, voordat je hem boven een vuurtje opwarmt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef MPG het volgende:
De drank voor Lowlands zit ook keurig in plastic flessen.
In de flessen zit slechts het "Irish" van de Irish coffeequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik die koffie maar wel eerst uit de fles halen, voordat je hem boven een vuurtje opwarmt.
Je hebt in de fles een leprechaun opgesloten die je koffiemok vult als je de fles schudt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
In de flessen zit slechts het "Irish" van de Irish coffee.
Alhoewel... het is eerder Scottish....
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt in de fles een leprechaun opgesloten die je koffiemok vult als je de fles schudt?
een kabouterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |