we gaan morgenochtend pasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:32 schreef Pheno het volgende:
Ik zit namelijk straks thuis als die mensen wegregenen in hun tentje
Pas je op voor de blokken hagel en stroomstoten later op de dag? (knmi)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:27 schreef Muck het volgende:
Mogge
Zo, ik ben bijna klaar voor lowlands 09
vooruit?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vooruit uitbreken is geen optie?
1 dagje lekker weer (niet eens benauwd of te warm) en hier gaat het weer regenen. Kutlandquote:
echt?quote:
Daarna ga ik verder op een andere afdeling.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:55 schreef Pheno het volgende:
En daarna blaas je het op?
Hopelijk hier zo dan ook, het was smerig gisteren en vannachtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:02 schreef Muck het volgende:
[..]
echt?
Hier schijnt de zon en is het al 30 graden volgens de stationsklok
Smerig? er was een licht briesje en ik heb 2 uur op de dijk gelopenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk hier zo dan ook, het was smerig gisteren en vannacht
Ik ook, nog wel de laatste spullen in de tas gooien (eten/drinken etc)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:27 schreef Muck het volgende:
Mogge
Zo, ik ben bijna klaar voor lowlands 09
Hier begint het te rommelen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:05 schreef OA het volgende:
Inmiddels is de regen weer gestopt en komt de zon er weer bij, maar de donkere dreigende wolken blijven wel hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |